3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Kom zeg, ik ga niet zomaar opgeven, IK WIL FANS
Overigens, als dit backup-plan ook faalt weten jullie het over een uurtje dus ongeveer, als het doorgaat zelfde tijdsbestek. Het zou in dit geval enkel en alleen gaan om de Crystal Clear Fans én de Rounded Silver Cables.
Tot over een (ruim) uurtje !
We wachten vol spanningVerwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 13:51:
Ik heb nog één backup-plan, maar daar ga ik verder nog niets over zeggen, behalve dat ik daar over een uurtje nog eens naar moet terugbellen en het volledig engelstalig is
Kom zeg, ik ga niet zomaar opgeven, IK WIL FANS![]()
Overigens, als dit backup-plan ook faalt weten jullie het over een uurtje dus ongeveer, als het doorgaat zelfde tijdsbestek. Het zou in dit geval enkel en alleen gaan om de Crystal Clear Fans én de Rounded Silver Cables.
You are free to do as we tell you to
Woont er niet een vriendje van een tweaker in de US?
Verwijderd
Helaas..effe gekeken. had tot een jaar geleden een oom in amerika, maar die is naar Nieuw Zeeland vertrokken...
succes.
Dat niet, maar een collega van me gaat binnenkort naar Silicon Valley, dus maybe...wmeester schreef op 23 oktober 2002 @ 14:16:
Wat een lijers zeg, laten ze ons zo lang in spannig afwachten.....
Woont er niet een vriendje van een tweaker in de US?
Update: The person you need to speak to is on the phone right now, can you call back in 30 minutes ?? <-- Dit alles met een heftig chinees accent uiteraard
Dus..... ga zo weer bellen
Owjee waar ga je die spullen nou dan vandaan halen
Ik denk dat ze gewoon bang zijn dat het hier om een jochie van 12 gaat die de boel zit te belazeren. En dat de knokploeg naar NL sturen vervolgens teveel geld kost.Danny043 schreef op 23 oktober 2002 @ 15:03:
ze zouden veel winst maken met deze grote order. ik denk dat ze gewoon niet zo veel kunnen leveren. ik hoop natuurlijk dat het doorgaat...
ze zijn gewoon zo cheap... en eindelijk mooie rounded cables voor een LAGE prijs... (ze zijn tenminste niet geel ofzo

CALL!!! (<-- zeker op de baas z'n koste
als dat het geval is... waarom dan geen link naar laupro en GOT (dit topic ofzo)wmeester schreef op 23 oktober 2002 @ 15:17:
[...]
Ik denk dat ze gewoon bang zijn dat het hier om een jochie van 12 gaat die de boel zit te belazeren. En dat de knokploeg naar NL sturen vervolgens teveel geld kost.
boeiend dat ie geen nederlands kan... maar dan kan ie het in elk geval zien
Verwijderd
Erg jammer dat het niet doorgaat, had wel weer zin in een coole IA, maargoed, we blijven hopen dat je ergens anders nog iets kan fixxen
Misschien dat ie het niet zag zitten ivm garantie/RMA/schade/etc.. lijkt me niet nix om het voor zo'n grote order te ondernemen... Of als ze zoveel producten moesten verkopen konden ze geen winst meer maken?
waarschijnlijk wordt het niet door hun gemaakt hoor, en hebben zij ook alleen maar een bepaalde lading ingekocht.
http://www.Quinie.nl
http://soundcloud.com/quinie
https://www.wereoutthere.nl
en dan nemen we het bedrijf overVerwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 15:34:
Wat is het adres van die gast? Dan gaan we de FBI even een mail sturen dat we de sluipschutter gevonden hebben
Ik hoop echt dat je "plan B" lukt.
Wèh zedde gij??
hier wordt ik dus echt, echt, echt euuhh boos van

Nee hoor Spacy_spacy_ schreef op 23 oktober 2002 @ 15:36:
maar is dat adresje in amerika de enige plek waar dat spul vandaan is te halen dan?
waarschijnlijk wordt het niet door hun gemaakt hoor, en hebben zij ook alleen maar een bepaalde lading ingekocht.
Nu het verlossende nieuws....
....
....
Die gesprekken waar ik het over had waren met Akasa Europe. Daar had ik dus geinformeerd naar de mogelijkheid om te kopen als particulier zijnde.
En.... HET KAN!!!! Ik kan/mag een order plaatsen direct bij de importeur! Ben nu nog aan het bespreken wat de kosten etc. zullen worden in dit geval, maar het betreft dan de Clear Blue Casfefans (Ys-Tech maakt ze dus niet zelf, maar plakt er een sticker overheen. Akasa is de ENIGE die ze maakt !)
Silver Rounded Cables behoren ook tot de mogelijkheid, alleen de Single Device hebben ze niet in Silver momenteel, wel in Blue.
Het lijkt er dus op dat het allemaal wel door kan gaan, even de info afwachten van Akasa en dan GAAT HET BEGINNEN !!!
Yes, yes, yes, ikke blij, ook al barst ik van de koppijn...au....
Nu al bijna 2 uur voorbij....Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 13:51:
Ik heb nog één backup-plan, maar daar ga ik verder nog niets over zeggen, behalve dat ik daar over een uurtje nog eens naar moet terugbellen en het volledig engelstalig is
Kom zeg, ik ga niet zomaar opgeven, IK WIL FANS![]()
Al die ($%$%^) amerikanen/chinezen bereikt ??
EDIT : Net te laat
zijn deze nou met of zonder LED's (omdat er "blue" bijstaat)?Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 15:45:
... Clear Blue Casfefans ...
Clear Blue Casefans ZONDER pre-modded LED'sdj_tsunami schreef op 23 oktober 2002 @ 15:51:
[...]
zijn deze nou met of zonder LED's (omdat er "blue" bijstaat)?
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2002 15:57 . Reden: info toegevoegd ]
even snel een vraagje, kan een hardeschijf op z'n kop ook werken?
(dan heb ik plaats voor een blowhole, dus dat is meer fans kopen)
gewoon een snelle reactie zal voldoen.... (please)
AARARRRRGGG ik weet het niet meer, en jullie moeten helpen..
(hiervoor mag ik othc geen topic openen)
dus ff tussen door... ik wil een nieuwe kast... maar KAN net beslissen!
http://www.aopen.com/products/housing/h600-series.htm <-- de zwarte
http://www.antec-inc.com/en_plus860.html ( <-- monsterkoeling, dat zal dus ok mijn fan aantal bepalen... kunnen 5 casefans in)
D8 het wel......ixl85 schreef op 23 oktober 2002 @ 15:57:
whoei! cool!!!
Hardeschijf kan je op ze kop, schijn, what ever neerzetten !ixl85 schreef op 23 oktober 2002 @ 15:57:
whoei! cool!!!
edit:
http://www.antec-inc.com/en_plus860.html ( <-- monsterkoeling, dat zal dus ok mijn fan aantal bepalen... kunnen 5 casefans in)
Ik zoe zelf voor een chieftec DX-01BD gaan,
kunnen ook veel kolers in
en zijn die rounded cables alleen maar in zilver te verkrijgen??
Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!
Verwijderd
lezen..En.... HET KAN!!!! Ik kan/mag een order plaatsen direct bij de importeur! Ben nu nog aan het bespreken wat de kosten etc. zullen worden in dit geval, maar het betreft dan de Clear Blue Casfefans (Ys-Tech maakt ze dus niet zelf, maar plakt er een sticker overheen. Akasa is de ENIGE die ze maakt !)
Silver Rounded Cables behoren ook tot de mogelijkheid, alleen de Single Device hebben ze niet in Silver momenteel, wel in Blue.
die zijn dus zonder leds... en ik vraag of ze MET leds te bestellen zijn...Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 15:56:
[...]
Clear Blue Casefans ZONDER pre-modded LED's![]()
Zo heten ze nou eenmaal, alleen had Ys-Tech er Crystal Clear van gemaakt.
hmm maar je kan dus ook blauwe rounded cables bestellen.. kicke!
Ik wacht even tot dat alles op een rij staat en dan zal ik deze IA es ff gaan sponsoren
Wie, Wat, Waar...
dat vroeg ik me eerst ook af, waarom ze niet meteen met led's doen, maar omdat GOT net een IA heeft gehad waarin 1000000000000000 led's zijn besteld doet iederee het liever zelf( die IA led's zijn natuurlijk ook een stuk feller)die zijn dus zonder leds... en ik vraag of ze MET leds te bestellen zijn...
ach, als het maar 1 product word: crystal fan's!!!! ik heb nu 2x enermax en 1x .... merk mar van 1 zon enermax ijn die lagers gaar, ik bestel dan meteen 4 crystal fan's 2 ipv. die enermaxen, want ze komen in een plexiglas bak te zitten voor me radiator, en 1 bovenin me case, en 1 voor reserve
Aopenixl85 schreef op 23 oktober 2002 @ 15:57:
whoei! cool!!!
edit:
Had ik inderdaad niet gezien, maar Akasa heeft ze ook met quad Blue LEDs erin, misschien kan ik die ook krijgen, maar gezien het suc6 van de IA LEDs zoeken nu honderden tweakers iets om die krengen in te stoppen. (Ik ook dusDeXtOuRiuS schreef op 23 oktober 2002 @ 17:22:
[...]
[...]
die zijn dus zonder leds... en ik vraag of ze MET leds te bestellen zijn...
hmm maar je kan dus ook blauwe rounded cables bestellen.. kicke!
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
waneer begin je met de IA?Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 18:08:
Had ik inderdaad niet gezien, maar Akasa heeft ze ook met quad Blue LEDs erin, misschien kan ik die ook krijgen, maar gezien het suc6 van de IA LEDs zoeken nu honderden tweakers iets om die krengen in te stoppen. (Ik ook dus)
Moet je nog meer met Akasa bespreken?
vertel verrrrrtel, ik kan niet wachten
IA moet nog worden gestart, maar ik heb meer vertrouwen in Akasa Europe dan in Nexfan. Hoop wel zo snel mogelijk wat te weten van Akasa, maar ze zijn ook druk met symposiums (symposia?) in A'dam en Italië, dus er werd me wel verteld dat ze er zo spoedig mogelijk aan gaan werken.PoKi schreef op 23 oktober 2002 @ 17:29:
Damn, ga ik nou alweer.....![]()
Ik wacht even tot dat alles op een rij staat en dan zal ik deze IA es ff gaan sponsoren![]()
![]()
(of ben ik daar alweer te laat mee
)
(Ja, ik heb ze ook gewezen op het succes van de LED IA
En... ik heb nog steeds koppijn...au...migraine...au
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2002 18:21 . Reden: koppijn = tikfouten ]
maak jij dan 2 (of meer) fans met blauwe leds voor mij??JT schreef op 23 oktober 2002 @ 18:10:
Die met led zijn VEEEEL duurder dan zonder. 2-3x zo duur.
Ecodan warmtepomp
Verwijderd
Voor een meerprijs van 7.50 euro is dat geen probleemDeXtOuRiuS schreef op 23 oktober 2002 @ 18:21:
[...]
maak jij dan 2 (of meer) fans met blauwe leds voor mij??
Verwijderd
Ik heb geen ledsJT schreef op 23 oktober 2002 @ 18:33:
Passt u maar leds + fans + 1 fan voor mij als vergoeding en dan doe ik het
.blieblie.
eerst kijken hoeveel z'n fan zonder leds kost
Ik zelf heb ook meer vertrouwen in akasa,Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 18:11:
[...]
IA moet nog worden gestart, maar ik heb meer vertrouwen in Akasa Europe dan in Nexfan. Hoop wel zo snel mogelijk wat te weten van Akasa, maar ze zijn ook druk met symposiums (symposia?) in A'dam en Italië, dus er werd me wel verteld dat ze er zo spoedig mogelijk aan gaan werken.
(Ja, ik heb ze ook gewezen op het succes van de LED IA)
En... ik heb nog steeds koppijn...au...migraine...au
ik zeg meer, dus heb wel vertrouwen in nexfan,
maar gewoon minder
Beterschap man !
Verwijderd
Meerprijs heDeXtOuRiuS schreef op 23 oktober 2002 @ 19:26:
[...]
Ik heb geen leds![]()
.blieblie.
eerst kijken hoeveel z'n fan zonder leds kost
Dus ik boor 4 gaatjes en douw daar 4 blauwe (of groene/ witte) ledjes in, en jij regelt de fans
(maak ik zo een 6.50 euro winst op
Tja, na wat informatie kan ik dat zelf ook wel maken denk ik... bespaart me toch wat hoop geld..Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 19:41:
[...]
Meerprijs he
Dus ik boor 4 gaatjes en douw daar 4 blauwe (of groene/ witte) ledjes in, en jij regelt de fans![]()
(maak ik zo een 6.50 euro winst op)
Verwijderd
als er nog mensen zijn die die silver fans willen hebben ik ga er een IA voor houden er is al een animocheck:
[rml][ IA] Animo check titan silver fans en zm80hp en zm50hp[/rml]
Deze ia komt wel in orde denk ik !Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 20:44:
deze IA gaat zekers de goede kant op![]()
![]()
als er nog mensen zijn die die silver fans willen hebben ik ga er een IA voor houden er is al een animocheck:
[rml][ IA] Animo check titan silver fans en zm80hp en zm50hp[/rml]
Ik vind het toch een beetje duur.....
En zijn niet eens echte goede fans !
En ze zullen nooit goedkoper worden als 10 euro per stuk,

Verwijderd
helaas dan moet ik jou teleurstellen maar andere mensen mogen het nog wel anders vindenWeezer-DC schreef op 23 oktober 2002 @ 20:52:
[...]
Deze ia komt wel in orde denk ik !
Ik vind het toch een beetje duur.....
En zijn niet eens echte goede fans !
En ze zullen nooit goedkoper worden als 10 euro per stuk,
![]()
ps: de luchtverplaatsing van die 120mm. is wel bizar
Dat klopt, die 120x120 is ook wel intresant !Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 21:07:
[...]
helaas dan moet ik jou teleurstellen maar andere mensen mogen het nog wel anders vinden
ps: de luchtverplaatsing van die 120mm. is wel bizar
Maar ik wil eerst weten hoeveel die kost !
Verwijderd
mail naar freezinghardware is verzonden hoop morgen antwoord te krijgen over het wie hoe wat en vooral HOE DUUR!!!Weezer-DC schreef op 23 oktober 2002 @ 21:17:
[...]
Dat klopt, die 120x120 is ook wel intresant !
Maar ik wil eerst weten hoeveel die kost !
I don't want no cake, I want me some pie!
Huh, waar vandaan, en oeveel heb je er voor betaald ?flotterpower schreef op 23 oktober 2002 @ 21:33:
heej ik heb ook zon crystal clear dingetje in me case,.. gewoon uit ned.
Waar, waar, waar????flotterpower schreef op 23 oktober 2002 @ 21:33:
heej ik heb ook zon crystal clear dingetje in me case,.. gewoon uit ned.
en dan incl 4 leds
Een echte golver is nooit uitgeput
Zucht..
Het gaat om die fans maar dan ZONDER LEDs, want ik en vele tweakers met mij hebben straks een heleboel LEDs liggen van de LEDs-IA
ga naar http://www.eynstein.nl
even 1min zoeken en je hebt er 1
veel plezier
---
zie net boven me dat het zonder leds moet, naja, heelaas dan
tegen een leuke prijs uiteraard ;-)
check die prijzen...duur

en we willen ook (silver) rounded cables
ook H600b?Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 18:06:
[...]
AopenHeb ik zelf ook en kunnen iig 4 fans in, bouwt ook errug lekker
zit daar ook een airfilter in (zoals bij die antec)? en zit er in die voeding een fan aan de onderkant? (is wel zo "cool")
ik koop zeker van die rounded cables,
kunnen die schroefjes en maten nog geleverd worden (denk het niet he....)
Waarschijnlijk nietixl85 schreef op 24 oktober 2002 @ 01:02:
Why, gaan bij (waarschijnlijk) bij Akasa europe bestellen !
Dus moeten nog zien wat er komt !
Ik heb die H600B ook en er kunnen inderdaad 4 fans in... en er zit geen airfilter in...ixl85 schreef op 24 oktober 2002 @ 01:02:
[...]
ook H600b?
zit daar ook een airfilter in (zoals bij die antec)? en zit er in die voeding een fan aan de onderkant? (is wel zo "cool")
In de voeding zit onderaan geen fan..
Alleen de grote van de luchtgaten in je kast zijn een beetje te klein...
Kan dit ff in een ander topic,DeXtOuRiuS schreef op 24 oktober 2002 @ 02:31:
[...]
Ik heb die H600B ook en er kunnen inderdaad 4 fans in... en er zit geen airfilter in...
In de voeding zit onderaan geen fan..
Alleen de grote van de luchtgaten in je kast zijn een beetje te klein...
dit gaat over in ia !!!

Verwijderd
maar dit is TOP!
yay for nightcreature, ik ga tentamen maken met een gerust hart dat ik over paar maandjes mooie zooi fannetjes op de mat heb liggen
Ik wil namelijk wat van die doorzichtige fans in mijn aanstaande, thermaltake xaser 500 plus, gaan bouwen.
You are free to do as we tell you to
Verwijderd
Als je rechts naar dat logo kijkt,Verwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 13:02:
Hmm op www.akasa.co.uk staan ook geen prijzen ofzo..maargoed.. het is natuurlijk niet de verkoper, maar de maker van die dingen..
staat er Lapicon
http://www.lapicon.co.uk/ is dus de zelfde site
En lees dit dan,
Upcoming Events
-System Builder Summit
--Amsterdam, Hotel Oranje
--21 - 23, October 2002
-SAMU 2002 Fiera Milan,
--Italy. 24 - 28 Oct 2002
--Pavilion 11, Hall 1, E36
bij de Y.S. Tech fans zie ik ze er niet tussen staan....
http://www.lapicon.co.uk/ystech/model-sum.html
http://www.akasa.co.uk/ystech/model-sum.html
En NiGHTCReaTuRe, al iets wijzer ??
Die fans staan niet op de site omdat ze eerst aan het bekijken zijn of er wel voldoende vraag naar is. En ik ga zo ff bellen naar Akasa voor meer info. Heb waarschijnlijk nog geen mail vanwege symposiums in A'dam en ItalieWeezer-DC schreef op 24 oktober 2002 @ 15:24:
Als ik op Akasa/Lapicon site kijk,
bij de Y.S. Tech fans zie ik ze er niet tussen staan....
http://www.lapicon.co.uk/ystech/model-sum.html
http://www.akasa.co.uk/ystech/model-sum.html![]()
En NiGHTCReaTuRe, al iets wijzer ??
Ecodan warmtepomp
Verwijderd
Verwijderd
das een bijzondere FAN....Verwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 16:41:
http://www.nexfan.com/38/345.htm?633
....
Hmmz dat wil ik wel HEBBAH

maargoed...
-edit- dikke icon trouwens
Zit je zelf nou niet blij te maken,Verwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 16:41:
[afbeelding]
we gaan toch niet bij Nexfan bestellen,
HELAAS versturen ze niet naar NL
LOL
hij zat al bij me in de case (pre-modded case) bij scd ofzo,.. uit den haagWeezer-DC schreef op 23 oktober 2002 @ 22:15:
[...]
Huh, waar vandaan, en oeveel heb je er voor betaald ?
I don't want no cake, I want me some pie!
voor dezelfde prijs heb je er ook nog een toetsenbord bijVerwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 16:41:
[afbeelding]
Maar het ziet er wel gelikt uit
Schroefjes helaas niet. De matten zijn van Akasa, dus die kunnen blijvenixl85 schreef op 24 oktober 2002 @ 01:02:
[...]
Heb zojuist ook gezien dat ze "Rounded Glow-in-the-Dark Cables" hebben.
hebbe hebbe hebbeVerwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 21:30:
Heb zojuist ook gezien dat ze "Rounded Glow-in-the-Dark Cables" hebben.![]()
Komt leuk uit met de UV LEDs van de IA... Had ze besteld, maar wist nog niet wat ik ermee wou doen, nu heb ik een idee
Verwijderd
zoiets mot je toch ook ergens anders vandaan kunnen krijgen....Weezer-DC schreef op 24 oktober 2002 @ 16:49:
[...]
Zit je zelf nou niet blij te maken,
we gaan toch niet bij Nexfan bestellen,
HELAAS versturen ze niet naar NL![]()
![]()
![]()
*knip*
Verwijderd
als ik het goed heb, houd die GLOW toch een keer op.Verwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 21:30:
[...]
Schroefjes helaas niet. De matten zijn van Akasa, dus die kunnen blijven
Heb zojuist ook gezien dat ze "Rounded Glow-in-the-Dark Cables" hebben.![]()
dan bedoel ik niet als al het licht er uit is, maar na een X aantal maanden glow't ie toch niet meer zo goed als eerst? (kik maar eens op je nachtkastje, naar die wekker met die groenachtige wijzertjes... <-- achja dat is bij mij dna)
Verwijderd
Ik zal het even uitleggen. Die kabels moeten opgeladen worden. Leg ze een dagje in de zon en ze gloeien ene paar daagjes lekker in het donker. Daarna doen ze niets meer en zal je ze dus weer op moeten laden door ze in de zon te leggen. Als ze in PC zitten gaat dat niet zo makkelijk en zal je ze dus op een andere mannier aan hun gloei energie moeten laten komen. dit kan door middel van een UV lamp of een blacklight in je PC hievan gaan ze uitstekend gloeien.ixl85 schreef op 25 oktober 2002 @ 04:03:
[...]
als ik het goed heb, houd die GLOW toch een keer op.
dan bedoel ik niet als al het licht er uit is, maar na een X aantal maanden glow't ie toch niet meer zo goed als eerst? (kik maar eens op je nachtkastje, naar die wekker met die groenachtige wijzertjes... <-- achja dat is bij mij dna)
Het gaat in eerste instantie hier dus om een artukel wat jij NIET hebt nitraat. Clear Blue Casefans, compleet helder zonder LEDs erin. Alles wat erbij komt, is natuurlijk leuk en mooi meegenomen voor de Tweakers alhier.Verwijderd schreef op 25 oktober 2002 @ 03:06:
Zeg mannen hebben jullie niet door dat jullie een IA willen gaan organiseren waarvan ik nog bijna alles over heb van mijn vorige AKASA IA, lekker slim is dat.
Verwijderd
Tell em creature!Verwijderd schreef op 25 oktober 2002 @ 07:26:
[...]
Het gaat in eerste instantie hier dus om een artukel wat jij NIET hebt nitraat. Clear Blue Casefans, compleet helder zonder LEDs erin. Alles wat erbij komt, is natuurlijk leuk en mooi meegenomen voor de Tweakers alhier.
Verwijderd
Eigen creativiteit neem ik aan...Verwijderd schreef op 25 oktober 2002 @ 12:10:
Erhm ... hoe worden die leds in die fans gemonteerd ?? Zelf gaten boren en plakken ? of zijn er gaten in voorgeboord
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
[N00B modus]
*shrug* geen idee ... iemand een idee ?? Hoe zitten ze gemonteerd in de fans waarin ze standaard geleverd worden ?? Hoe zitten ze dan aangesloten ? -> stroom uit de power van de Fan ?
[/N00B modus]
Verwijderd
Tof ding zeg bah bahVerwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 16:46:
[...]
das een bijzondere FAN....
maargoed...
-edit- dikke icon trouwens-edit-
Je kan in de hoeken een 3mm of 5mm gaatje boren en daar je LED in lijmen, doorverbinden, weerstandje ertussen en je kan hem op je 12V Molex zetten. Da's dus apart van je fan, dus die kan o peen baybus traploos worden ingesteld (Rheostat dan), terwijl je LEDs altijd even fel blijven branden.Verwijderd schreef op 25 oktober 2002 @ 12:15:
[...]
[N00B modus]
*shrug* geen idee ... iemand een idee ?? Hoe zitten ze gemonteerd in de fans waarin ze standaard geleverd worden ?? Hoe zitten ze dan aangesloten ? -> stroom uit de power van de Fan ?
[/N00B modus]
Tja, je bent een Tweaker of niet natuurlijk
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2002 19:25 . Reden: alweer tikfouten ]
dan ben ik maar een halve tweakerVerwijderd schreef op 25 oktober 2002 @ 19:24:
[...]
Je kan in de hoeken een 3mm of 5mm gaatje boren en daar je LED in lijmen, doorverbinden, weerstandje ertussen en je kan hem op je 12V Molex zetten. Da's dus apart van je fan, dus die kan o peen baybus traploos worden ingesteld (Rheostat dan), terwijl je LEDs altijd even fel blijven branden.
Tja, je bent een Tweaker of niet natuurlijk
want ik heb geen verstand van electro... iemand een idee om het te leren? (hoe hebben jullie dat gedaan?)
is er niet een pakketje leds, waarmee je iets kan bouwen en dat je dan de basics weet? (<-- wat na de basics komt vind je altijd zelf wel uit)
Verwijderd
Ik ben ook een electron00b (mijn kennis kwam van Natuurkunde) maar met hulp van vaders, kennissen, GoT, google, etc. ben ik toch wel behoorlijk ver gekomenixl85 schreef op 25 oktober 2002 @ 20:28:
[...]
dan ben ik maar een halve tweaker
want ik heb geen verstand van electro... iemand een idee om het te leren? (hoe hebben jullie dat gedaan?)
is er niet een pakketje leds, waarmee je iets kan bouwen en dat je dan de basics weet? (<-- wat na de basics komt vind je altijd zelf wel uit)
(nu ik in een elektronicazaak werk, gaat het nog sneller maar dat doet er niet toe
-ooh en tip, ga niet met domme vragen als; "waar moet ik het draadje tussen aansluiten als dit de plus op de batterij is en dat een lampje" in een elektronicawinkel staan, want dat is heeeeeel irritant
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2002 20:53 . Reden: tipje geadd ]
Kijk eens op www.howstuffworks.comixl85 schreef op 25 oktober 2002 @ 20:28:
[...]
dan ben ik maar een halve tweaker
Daar staan nogal wat basics, stuur ik ook kennisen naartoe die niet zijn gezegend met Compu-kennis