At Last mijn waterblock is af hoor, hij is uiteindelijk gevreesd op het werk van mijn vader (fabriek is toch faliet
) hij is echt van almost puur koper zpo puur als we het vinden konden met plexi deksel, ik moet alleen nog slangen vinden want ik hbe een beetje een kut maat slangen nodig geloof ik, iets van, 0.5 mm het liefst en het liefst ook siliconen of neon ofzo...
Ik ga het koelen met een peltier, een kleine wel te verstaan het block is hiervoor gemaakt, mooie richel uitgevreesd endergelijke... Owjah ik ga een duron koelen, en die heeft een heel klein contactopp. wat echt heet word.
hier verder wat pics:

dit is ongeveer alles wat ik heb en wat betrekking heeft met/op het block
o-ring, block, copper plate,peltier, en deksels ect.

hier zie je goed dat het block is gemaakt voor peltier koeling, het doolhof heeft een iets grotere maat dan de peltier. owjah het word een gekoelde duron he!

van boven+o-ring....

jahjah van boven met deksel, schroeven zijn nog niet aangedraaid.. 6 schroeven drukken de deksel op het doolhof , 4 grotere klemmen dit geheel met de peltier en de copperplate op elkaar, en 4 andere schroeven dit alles aan mijn moederbord...

see yourself...

mijn kleine peltier.... dei stroom zuigt, 9A @ 2v

een totaal shot.... met tubes erin

zijkant met peltier op zijn plaats.. op achtergornd zie je nog 2 peltiers liggen... je kan er nooit genoeg hebben....:7
Ik ga het koelen met een peltier, een kleine wel te verstaan het block is hiervoor gemaakt, mooie richel uitgevreesd endergelijke... Owjah ik ga een duron koelen, en die heeft een heel klein contactopp. wat echt heet word.
hier verder wat pics:
dit is ongeveer alles wat ik heb en wat betrekking heeft met/op het block
o-ring, block, copper plate,peltier, en deksels ect.
hier zie je goed dat het block is gemaakt voor peltier koeling, het doolhof heeft een iets grotere maat dan de peltier. owjah het word een gekoelde duron he!
van boven+o-ring....
jahjah van boven met deksel, schroeven zijn nog niet aangedraaid.. 6 schroeven drukken de deksel op het doolhof , 4 grotere klemmen dit geheel met de peltier en de copperplate op elkaar, en 4 andere schroeven dit alles aan mijn moederbord...
see yourself...
mijn kleine peltier.... dei stroom zuigt, 9A @ 2v
een totaal shot.... met tubes erin
zijkant met peltier op zijn plaats.. op achtergornd zie je nog 2 peltiers liggen... je kan er nooit genoeg hebben....:7