Toon posts:

Geluid wordt gedempt

Pagina: 1
Acties:
  • 135 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al even gezocht hier maar kon geen oplossing vinden. Sinds vandaag word mijn pc-speaker geluid gedempt. Ik heb niks vreemds gedaan (volgens mij). Nou heb ik gekeken bij geluidseigenschappen en zag dat de vakje onder pc-speakers grijs is, dus kan niks aanvinken. Wat kan ik hiermee doen?
Ik heb de soundblaster 5.1 en draai onder win 98 se.
Thx

• BasvanS
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:31
ik heb dit probleem ook gehad, elke keer als ik een liedje speelde haalde ik lang het hoogste geluidsniveau niet. Bij mij lag dit aan winamp 3, ik weet niet of jij ook muziek bedoeld. maar als je het bedoeld licht het dus aan winamp, ik heb het opgelost door gewoon weer winamp 2.8 te gebruiken

Verwijderd

Topicstarter
Nee het is ook alle geluiden van bijvoorbeeld msn. Nou heb ik net maar winamp 3 gedeinstalleerd maar helaas... Maar met alle geluiden is het dus..

Verwijderd

krijg je ook een error als je een mp3 oid wil afspelen? ik had laatst gehad met mn geluidskaart, hij herkende um gewoon niet.in een ander pci slot gestopt en voila hij herkende hem weer.

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-08 14:56
Dat speakertje zelf is grijs? Of staat er een kruis doorheen?
Ik zou even bij configuratiescherm -> systeem -> en dan hardware kijken of de geluidskaart er wel nog tussen staat. Misschien dat deze gewoon niet meer herkent wordt om een of andere reden, dan moet je 'm opnieuw installeren of nieuwe drivers ergens downloaden ofzo. Wellicht kun je wat screenshots maken?

Mijn Home Cinema in aanbouw

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 21 oktober 2002 @ 00:57:
krijg je ook een error als je een mp3 oid wil afspelen? ik had laatst gehad met mn geluidskaart, hij herkende um gewoon niet.in een ander pci slot gestopt en voila hij herkende hem weer.
Nee krijg helemaal geen error of iets dergelijks. Kan alles afspelen alleen moet ik dus de boxen op maximaal zetten wil ik er duidelijk geluid uit krijgen.

Verwijderd

Topicstarter
ShittyOldMan schreef op 21 oktober 2002 @ 01:37:
Dat speakertje zelf is grijs? Of staat er een kruis doorheen?
Ik zou even bij configuratiescherm -> systeem -> en dan hardware kijken of de geluidskaart er wel nog tussen staat. Misschien dat deze gewoon niet meer herkent wordt om een of andere reden, dan moet je 'm opnieuw installeren of nieuwe drivers ergens downloaden ofzo. Wellicht kun je wat screenshots maken?
Als ik naar de geluideigenschappen ga dan kan ik niks selecteren voor de pc-speakers. Is dus grijs. Hij staat gewoon keurig bij de hardware zonder kruisen of uitroeptekens noem maar op.
Heb net opnieuw geinstalleerd maar werkt nog steeds niet. Nog iemand ideën?

Verwijderd

Topicstarter
Nou misschien dat mensen hier iets aan hebben. Kom er net achter dat om sommige internet site's het geluid wel goed is en andere niet. Maar het probleem is dus ook nog met bv winamp afspelen.

Verwijderd

Topicstarter
Weet echt niemand wat dit is????

Verwijderd

Stekkertjes zitten er goed in alles correct aangesloten?

staat in je werkbalk rechts geen speakertje of icontje van je geluidskaart?
Zoja daar ff op kliken en kijken naar je boxen!
Staat er beneden ergens een vinkje bij dempen moet je die ff weghalen
Pagina: 1