Toon posts:

Apple Powerbook G4 800 MHz

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 453 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• miekol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-02 12:23

miekol

erm

Verwijderd schreef op 09 januari 2003 @ 23:10:
[...]

Gaan we weer........zucht.
Dat een MAC grafisch heer en meester is, is allang al achterhaald.
Heden ten dage heeft de PC de vlag overgenomen en werken de meeste grafische toepassingen beter op een PC.

Het enige wat de MAC in zijn voordeel heeft is dat in de grafische wereld bijna iedereen nog steeds met een MAC werkt en die niet zomaar gaat omruilen voor een PC.
LEES dan ook man. Ik zeg toch dat het de standaard in de industrie is. Ik zeg toch niet dat ze zoveel sneller zijn.

En dan nog iets, vraag maar aan elke Mac user die een Mac gebruikt voor Photoshop etc. of ie niet liever een snellere PC wil. Wedden dat de grote meerderheid voor geen goud over wil op de PC? Ik vind Photoshop op de oude iMacjes bij ons op school al fijner dan op me XP 2000+, dus laat staan dat iemand die Photoshopped op een Dual G4 1ghz met 22"cinema display over zou willen stappen op gelijkwaardig PC systeem :P

Daar komt ook nog eens bij dat de Powerbook echt gewoon een super laptop is, en dat Apple ook echt innoveert. Nu bijvoorbeeld weer 1e met 17", 800mbps firewire erbij, compleet klaar voor wireless networking etc. etc.
Dell etc. maken idd ook mooie laptops, maar zodra je zo'n Powerbook es in het echt gezien heb/meegespeld heb wil je (ik iig) echt veel liever een Powerbook :9~

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:34
laten we hier geen mac vs pc discussie van maken.... laat iedereen dat maar voor zichzelf bepalen....

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

Topicstarter
Ja FormatPro ben heel blij voor u dat je eindelijk die laptop hebt!!

Mijn twijfels worden steeds minder en zal naar alle waarschijnlijkheid voor een tweede OS gaan, nl MAC OS x

Ik ben helemaal weg van de allerlaatste 17" en dat zal em waarschijnlijk ook wel worden!

But you never know!!
Pagina: 1 2 Laatste