reageer eens normaal ofzo. Het is hier geen "ik kom mijn persoonlijke frustraties uiten omdat ik graag in eenvoudige topics reageer maar die gaan dicht dus ben ik mijn post kwijt" forum.
tijd van het normale reageren heb ik na het vorige aantal incidenten een beetje verloren, gelukkig (voor GoT) kan ik mijn kritiek topics goed scheiden van de techtopics.
Dit hele topic lijkt niet echt ergens over te gaan, we worden beklaagd van twee kanten, de ene kant de mensen die graag discussies op hoog niveau willen en aan de andere kant de mensne die graag hun simpele vragen willen stellen, omdat er zo lekker snel antwoord is hier (er is immers veel kennis).
Niemand beklaagt je, er wordt op enigszins opdringerige wijze gevraagd om een voorstel te realiseren en een aantal tips geven om dit makkelijker voor de uitvoerders te maken.
Alleen is die kennis er dus, omdat we streng modereren. We kiezen daar dus voor. Er zijn al mensen weggegaan omdat ze vinden dat het al een groot kansloos gebeuren is.
Denk nou niet dat alle kennis wegvloeid omdat jullie goed dan wel slecht modereren, de toekomstige generatie gaat ook wel dingen leren, maak je daar maar niet druk om. Alles gaat net als in een berglangschap op en neer.
En een feature zodat jij nog wel de mensen kan/mag helpen lijkt me nutteloos, om alleen maar jouw frustraties goed te maken.
dat slaat nergens op dit voorkomt gewoon dat zinnige reacties overboord worden gegooid, en ik mis ook de totale zin van het trashen ipv sluiten van zo'n topic
Ga dan in het digital forum van FOK reageren
doe ik bij de interesante topics al, waar mensen op de goede weg zijn omdat ze bijvoorbeeld lef hebben om linux uitteproberen en omdat ik geleerd heb om een aantal valkuilen te passeren hoeft die andere persoon daar niet nog een keer in te vallen, had ik vroeger maar internet...
of op beginnersweb, of op het c!t forum
vind got en fok bijhouden op topics al voldoende werk Stuk
waar je ook minder snel antwoord hebt, causaal verbandje?
gaat om de kennis van een persoon op een speciek domein vlak, als een beginner met linux maar naar beginnersweb toe moest, maar hij heeeeeeel veeeeeel van wiskunde (of van mij part windows) afweet, mag hij hier met z'n linux vragen niet meer posten... denk ff na man! een beginner weet misschien over 1 ding weinig... maar weet heus wel wat hoor! (Heb het in dit verband niet over totale n00bs die nog nooit een woordeboek/encyclopie/zoekmachine hebben aangeraakt, die horen daar thuis ja, ligt aan het interlectuele niveau van iemand, iq testje voordat je op GoT mag dan maar doen?)