39
Verwijderd
high speed circuit switched dataHomedisc schreef op 08 december 2002 @ 16:00:
waar dient HSCSD voor?
Hij bedoelt te zeggen dat het een soort GPRS is, maar dan weer net iets sneller.
Het is iig een manier van mobiel internetten. Voor zover ik weet de stap voor UMTS, maar pin me er niet op vast.
okee, bedankt voor de iets duidelijkere uitlegPeewee schreef op 08 december 2002 @ 17:02:
[...]
Hij bedoelt te zeggen dat het een soort GPRS is, maar dan weer net iets sneller.Of was GPRS nou sneller?
Het is iig een manier van mobiel internetten. Voor zover ik weet de stap voor UMTS, maar pin me er niet op vast.
39
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
okee, bedankt voor de nog duidelijkere uitlegErectionJackson schreef op 08 December 2002 @ 18:18:
HSCSD is verbindingsgericht, net als GSM. GPRS is pakketgericht, net als UMTSTheoretisch is GPRS sneller, maar in de praktijk ontloopt het elkaar niet veel
Dat is ie dus nietvictorvo schreef op 08 december 2002 @ 15:58:
Nog een interessante vergelijkingssite gevonden... Als al die info correct is, wordt de 6100 helemaal mijn toestel.![]()
http://www.esato.com/phon...php?phone=56&cp=58&cp2=45
...knip...

Wat een bagger site man, de helft van de info klopt niet
jullie lopen achterop
als je op de 6610 en de 7210 doelt: zijn hier ook al een tijdjeaem kei schreef op 08 december 2002 @ 20:57:
hier in belgie zijn beiden toch al ettelijke WEKEN uit hoor
jullie lopen achterop![]()
als je op de 6100 doelt: vaag
Verwijderd
Wat klopt er niet aan die info?Kermit schreef op 08 december 2002 @ 20:24:
[...]
Dat is ie dus niet
Wat een bagger site man, de helft van de info klopt niet
Verwijderd
Ik heb van een vriendin in Hong Kong gehoord dat de Nokia 6100 daar al verkrijgbaar is. Je moet rond de 2200 HK$ voor betalen (het is zonder abbo). Maar volgens mij krijg je dan een "made by Nokia" toestel dus een "made in China" model. En je krijgt in NL geen garantie als je de toestel in HK koopt.lester schreef op 09 December 2002 @ 10:38:
[...]
als je op de 6610 en de 7210 doelt: zijn hier ook al een tijdje
als je op de 6100 doelt: vaag
Hier in België zijn beide toch al ettelijke wéken uit hoor.aem kei schreef op 08 December 2002 @ 20:57:
hier in belgie zijn beiden toch al ettelijke WEKEN uit hoor
jullie lopen achterop![]()
Jullie lopen achter.
En hier in Nederland kunnen we wèl normaal lezen en schrijven.
[ Voor 8% gewijzigd door wicher|IA op 09-12-2002 15:24 ]
Verwijderd
je kan ze eerst beluisteren op www.digidots.co.uk
zelf heb ik me de t.ring gezocht naar een goede gratis site... duz deze wou ik maar ff melden, scheelt misschien zoeken
Verwijderd
Verwijderd schreef op 29 November 2002 @ 13:47:
[...]
Ik heb mijn zwarte 6610 net gehaald. Tering wat worden die dingen irri klein, ik mis mijn 7110. Afijn de datakabel is er nog niet maar wordt asap verwacht volgens de belcompany medewerker. Eind volgende week nog maar eens kijken dus.
*edit*
En die kabel moet ik zeker hebben, ik ga toch echt al mijn nummers niet overnieuw met het handje invullen en bij houden
Nu nog even de spullen van de 7110 verpatsen.
Mijn boefje is liev!
Verwijderd
Bij mijn 5210 kan ik deze optie niet vinden maar is dit misschien mogelijk met een programma via de pc? Zou erg handig zijn aangezien mijn opslagruimte voor sms-berichten niet echt veel is.Kun je niet mappen aanmaken en ze daarin zetten?
Mijn boefje is liev!
Verwijderd
Als je de hele thread had doorgelezen, hoefde je ook niet t.ring te zoeken naar een gratis ringtone site. Ik heb deze site namelijk al 2 keer eerder vermeld in deze thread.Verwijderd schreef op 09 december 2002 @ 20:29:
voor ECHTE GRATIS beltonen, niet van 12logo gelul enzo ga naar (wap) http://www.digidots.co.uk/wap/index.wml
je kan ze eerst beluisteren op www.digidots.co.uk
zelf heb ik me de t.ring gezocht naar een goede gratis site... duz deze wou ik maar ff melden, scheelt misschien zoeken
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2002 14:15 ]
ik was op reis naar school
Imac 27" i5 + Dell XPS Laptop
En weet iemand hoe ik de groepslogo's kan aanpassen?
[ Voor 29% gewijzigd door diekstra op 10-12-2002 19:03 ]
The Matrix is everywhere, It is all around us, Even now in this very room
Woei daar komt ie:
• Er staat dat het een Dualband toestel is, Het is dus een Trialband
• Er staat dat ie niet kan mailen, dat kan ie wel
• Er staat dat er 50 ringtones inkunnen, dat is niet zo, zolang er nog ruimte is in het geheugen kunnen er ringtones in.
• Er staat dat ie niet kan synchroniseren, dan zal mijn cd waarmee ik kan synchroniseren wel de enige zijn
Staat volgens mij ook dat de 6610 niet kan trillen en dat is dus niet waarm dus Kermit heeft gelijkKermit schreef op 10 december 2002 @ 18:42:
[...]
Woei daar komt ie:
• Er staat dat het een Dualband toestel is, Het is dus een Trialband
• Er staat dat ie niet kan mailen, dat kan ie wel
• Er staat dat er 50 ringtones inkunnen, dat is niet zo, zolang er nog ruimte is in het geheugen kunnen er ringtones in.
• Er staat dat ie niet kan synchroniseren, dan zal mijn cd waarmee ik kan synchroniseren wel de enige zijn
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Maar hij kan dus ook mailen, mooi zo!
Verwijderd
Verwijderd
Wow! Dat is goed nieuws!siemenz schreef op 10 december 2002 @ 17:37:
jaohooo! kep een nieuwe telefoon gehad van de verzekering... niet op mijn tellefoon verzekering, maar op mijn doorlopende reis verzekering.....
ik was op reis naar school
Verwijderd
Klopt, als je bijvoorbeeld een 7210 frontje op een 6610 doet, dan werken de buitenste knoppen niet lekker...Doublehomme schreef op 11 December 2002 @ 08:55:
Het is al eens gevraagd en zover ik weet kon het wel, maar dan waren er een paar knoppen niet te gebruiken ofzo..
Verwijderd
Verwijderd
Ligt eraan wat de grootte is van de beltonen, dit kan varieren van 0.1 kB tot < 5 kB (ik weet niet precies wat de max. grootte mag zijn voor een beltoonVerwijderd schreef op 11 december 2002 @ 10:55:
En hoeveel polyfonische beltonen kun je opslaan als je alle ruimte gebruikt. Ben ook niks nieuwsgierig ofzow
Let ook op het volgende :
The following features share a memory pool of 725 kB
MMS (maximum size 30 kB per MMS message)
Ringing tones in Gallery (20 preset, all removable)
Images (10 preset, all removable)
Java™ applications (3 preset, max download size 64 kB per application)
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2002 12:10 ]
Verwijderd
Voor wat betreft het omwisselen van de frontjes, het past precies. De menu knoppen werken dan allemaal, alleen de cijfer toetsen werken niet meer.
Is dus helaas geen optie, misschien dat er binenkort een slimme fabrikant komt die daar een oplossing voor heeft, doe mij dan maar zo'n 6610 immitatie frontje
Verwijderd
Zo te zien heb je weer je password gevonden.
Verwijderd schreef op 11 December 2002 @ 12:00:
[...]
Ligt eraan wat de grootte is van de beltonen, dit kan varieren van 0.1 kB tot < 5 kB (ik weet niet precies wat de max. grootte mag zijn voor een beltoon)
Let ook op het volgende :
The following features share a memory pool of 725 kB
MMS (maximum size 30 kB per MMS message)
Ringing tones in Gallery (20 preset, all removable)
Images (10 preset, all removable)
Java™ applications (3 preset, max download size 64 kB per application)
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2002 13:34 ]
Verwijderd
Nee, kan niet. Is trouwens al eerder gezegd... (Door mijdiekstra schreef op 10 december 2002 @ 17:53:
Is het eigenlijk mogelijk om de tonen en afbeeldingen die op de 6610 staan over te zetten op de PC? (via IrDA) Met de PC Suite lukt het me alleen andersom....
Ik heb op m'n 7210 wel beltonen van meer dan 10kB (3 minuten+) gezet. Ik denk ook niet dat er echt een limiet is.Verwijderd schreef op 11 december 2002 @ 12:00:
[...]
Ligt eraan wat de grootte is van de beltonen, dit kan varieren van 0.1 kB tot < 5 kB (ik weet niet precies wat de max. grootte mag zijn voor een beltoon)
Ik heb ook de bruine 7210. Ziet er niet uitVerwijderd schreef op 11 december 2002 @ 13:43:
Thx, en nu de pics nog eigenlijk. Ik krijg de bruine en wil wel erg graag zien hoe hij eruitziet. Moet alleen nog wachten tot na het weekend
[ Voor 67% gewijzigd door jvo op 11-12-2002 16:13 ]
Verwijderd
jep ik heb de 6510 en je kan tegenwoordig op alle nokia's (de nieuwe) mappen maken. heel handig voor 150 smsjesVerwijderd schreef op 10 december 2002 @ 08:41:
Kun je niet mappen aanmaken en ze daarin zetten? dat kan met de 6510 volgens mij ook en dat zou wel een leuke optie zijn! Kan imand trouwens foto's maken van de 7210 irl of naast iets?
Uiteraard...Verwijderd schreef op 11 december 2002 @ 18:57:
zijn deze 7210 en 6610 nu eigenlijk beter dan de T68i? Kan je hier trouwens ook foto's via de pc op je foon zetten en dat dan als achtergrond gebruiken zoals bij de t68i?
Edit:
Dat van de foto's dan he
Dat is dus niet helemaal correct, ik heb er namelijk beltonen instaan die groter zijn dan 5 kbVerwijderd schreef op 11 december 2002 @ 12:00:
...knip...
...knip...
[ Voor 50% gewijzigd door FitNiX op 11-12-2002 19:03 ]
Weet je of het mogelijk is om de groepslogo's aan te passen? Op mijn 8210 kon dit eenvoudig met de logomanager, maar die doet alleen maar zwart-wit, en schijnt niet echt lekker te kunnen connecten met mijn 6610.jvo schreef op 11 december 2002 @ 16:08:
[...]
Nee, kan niet. Is trouwens al eerder gezegd... (Door mij)
[...]
Het operator logo heb ik iig er wel uit weten te krijgen...
The Matrix is everywhere, It is all around us, Even now in this very room
Verwijderd
Maar waarom wil je pics zien? weet je niet hoe hij er uitziet? want dat kan je ook gewoon op de nokia site bekijken namelijk..Verwijderd schreef op 11 december 2002 @ 13:43:
Thx, en nu de pics nog eigenlijk. Ik krijg de bruine en wil wel erg graag zien hoe hij eruitziet. Moet alleen nog wachten tot na het weekend
Verwijderd
Ik heb ook de T68i gehad en heb nu de 6610. De 6610 is stukken beter!!! IMHO, de t68i is de slechste telefoon die ik ooit heb gehad. Ik heb al veel telefoons versleten.Verwijderd schreef op 11 december 2002 @ 18:57:
zijn deze 7210 en 6610 nu eigenlijk beter dan de T68i? Kan je hier trouwens ook foto's via de pc op je foon zetten en dat dan als achtergrond gebruiken zoals bij de t68i?
En ben HEEL blij dat ik de 6610 hebt gekocht, een verlichting als je het vergelijkt met t68i.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd schreef op 10 december 2002 @ 09:13:
[...]
Als je de hele thread had doorgelezen, hoefde je ook niet t.ring te zoeken naar een gratis ringtone site. Ik heb deze site namelijk al 2 keer eerder vermeld in deze thread.
Als het goed is, ga ik vanmiddag met de mijne terugGunner schreef op 12 december 2002 @ 08:56:
Als het goed is krijg ik vanmiddag mijn Nokia 6610... ik ben benieuwd!
greetz Leviatan
[ Voor 1% gewijzigd door JB op 12-12-2002 09:17 . Reden: kleine typo ]
Mijn boefje is liev!
Ten eerste: Welkom op GoTLeviathan22 schreef op 12 december 2002 @ 09:13:
Heb zelf de 6610 en ben er zeer tevreden over....geen software problemen zoals eerder gemeld...de 7210 blijft een beetje een blij telefoontje...als je wat stijlvoller wil overkomen neem dan de 6610....de features blijven hetzelfde.....de 6610 is een wat zakelijkere telefoon.....
greetz Leviatan
Ten tweede: Ben het helemaal met je eens, ik vind de 7210 ook nix. Vind het net zo'n telefoon van de bartsmit

Ow ja:
Begroeting onder posts & replies
[ Voor 11% gewijzigd door FitNiX op 12-12-2002 09:24 ]
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb de 7210 en heb er absoluut geen problemen mee! sterker nog het typt heerlijk!Verwijderd schreef op 12 December 2002 @ 09:57:
Wie heeft er nou de 7210 en heeft geen last van de toetsen? is het iets waar je aan moet wennen of is het echt kut? oh jah! Welke kleur heb je?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2002 10:00 ]
Mijn boefje is liev!
Verwijderd
Ik ben helemaal frontjes freak dus dat kost flink wat geld! ik had voor mijn 8210 12 frontjes en voor mijn 8310 11! allemaal origineel! dus dat is 23 x 40 euro!Scooter_Fox schreef op 12 december 2002 @ 10:03:
Wat betaal je voor die frontjes? Zullen neem ik aan de orginele van Nokia zijn of nie? Ik vind die frontjes van Nokia zo f*cking duur keb zelf 2x een 5210 frontje gekocht dus €80,- aan uit gegeven

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2002 10:09 ]
Ik heb dat dus ook een wel een beetje ziet erg leuk uit af en toe een ander frontje maar zo erg is het bij mij ook weer niet.Verwijderd schreef op 12 december 2002 @ 10:07:
[...]
Ik ben helemaal frontjes freak dus dat kost flink wat geld! ik had voor mijn 8210 12 frontjes en voor mijn 8310 11! allemaal origineel! dus dat is 23 x 40 euro!ik heb ze voor de 7210 in bestelling staan op Expansys: http://www.expansys.com/a...asp?code=7210&atype=Cases en daar zijn ze allemaal zo rond de 37 euro....
Mijn boefje is liev!
Verwijderd
Volgens mij is de 6610 overal te koop. En wat foto's betreft, als het maar 128x128 groot zijn, kan je het als achtergrond gebruiken. De 6610 ondersteunt ondermeer de formaten .bmp, .jpg en .gif.Verwijderd schreef op 11 december 2002 @ 21:22:
goed om te weten, dacht een T68i te kopene maar dan maar wachten tot 6610 en liggen ze nu eigelijk al in de winkel en waar? en op die vraag: kan je ook foto's via pc als achtergrond zetten op de 6610?
Verwijderd
http://www.nokia.nl/6610/nl/index.htmlVerwijderd schreef op 12 december 2002 @ 15:06:
meer meer we willen meer, hoe lang standby? pics!
Verwijderd
zaaleeeeeeuuuuuug!! zo mag ik het horenVerwijderd schreef op 12 december 2002 @ 12:52:
[...]
Volgens mij is de 6610 overal te koop. En wat foto's betreft, als het maar 128x128 groot zijn, kan je het als achtergrond gebruiken. De 6610 ondersteunt ondermeer de formaten .bmp, .jpg en .gif.
Verwijderd
Verwijderd
Het is wel jammer dat je niet kan zoeken IN topics want op al deze vragen is allang antwoord gegeven net als die PICS!Verwijderd schreef op 12 December 2002 @ 16:09:
[...]
zaaleeeeeeuuuuuug!! zo mag ik het horenik denk dat ik die ga halen, is de prijs ook hetzelfde als de 7210? die heb ik aan 530€ of zo zien staan dacht ik...
Maargoed.. de 7210 is € 549,99 en de 6610 is € 529,99
Inmiddels niet meer, zie pricewatch:Verwijderd schreef op 12 december 2002 @ 18:47:
[...]
Het is wel jammer dat je niet kan zoeken IN topics want op al deze vragen is allang antwoord gegeven net als die PICS!![]()
6610: http://www.tweakers.net/pricewatch/33856
7210: http://www.tweakers.net/pricewatch/28849
Welke kleuren frontjes heb je besteld? Mij lijkt de rode erg mooi. Als je die hebt besteld, zie ik daar graag een pic van.Verwijderd schreef op 12 december 2002 @ 10:00:
[...]
Ik heb de 7210 en heb er absoluut geen problemen mee! sterker nog het typt heerlijk!Tja een kwestie van wennen verschilt van persoon tot persoon, ik heb er nooit echt moeite mee gehad maar vind hem nu wel lekkerder typen dan in het begin! ik heb hem nu 1,5 maand ofzo... Ik heb de Turqoise kleur!
en 2 frontjes in bestelling!
Wordt toch echt een keer tijd dat ze die dingen gaan uitleveren!
Overigens zijn er ook al fake's verkrijgbaar bij mobileplaza puntje nl voor 17,50 (Nee, ik werk er niet)
Oh, en ik vind dat ie ook prima typt de 7210. Is uiteraard heel even wennen, maar is verder echt geen probleem.
[ Voor 55% gewijzigd door jvo op 12-12-2002 20:25 . Reden: Toevoeging ]
Verwijderd
hehe.. ja ik had het over belcompany prijzen..jvo schreef op 12 December 2002 @ 20:19:
[...]
Inmiddels niet meer, zie pricewatch:
6610: http://www.tweakers.net/pricewatch/33856
7210: http://www.tweakers.net/pricewatch/28849
Ja ik heb idd de rode en de zwarte besteld, die rode is echtjvo schreef op 12 December 2002 @ 20:19:
[...]
Welke kleuren frontjes heb je besteld? Mij lijkt de rode erg mooi. Als je die hebt besteld, zie ik daar graag een pic van.
Overigens zijn er ook al fake's verkrijgbaar bij mobileplaza puntje nl voor 17,50 (Nee, ik werk er niet)
Oh, en ik vind dat ie ook prima typt de 7210. Is uiteraard heel even wennen, maar is verder echt geen probleem.
Verwijderd
ok, bedankt, sorry dat ik niet in de topics gezocht heb maar... ik heb ook maar een 56k lijn en dat gaat verschrikkelijk traagVerwijderd schreef op 12 december 2002 @ 18:47:
[...]
Het is wel jammer dat je niet kan zoeken IN topics want op al deze vragen is allang antwoord gegeven net als die PICS!![]()

Nog even een vraagje, de gsm's zijn hier dus nog niet beschikbaar en zullen waarschijnlijk bij release wel 520€ kosten die 6610. Nu in nederland zijn ze dus al in prijs gedaald, is er enige online shop waar ik die kan bestellen en thuisgeleverd wordt zodat de prijs toch nog wat lager blijft? Of zal dit dan heel lang duren eer het thuis geleverd is.
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2002 21:38 ]
Maar de software van Nokia is een beetje vaag.
Ik kan wel wallpapers uploaden, maar een midi lukt niet....
iemand een idee hoe dat kan?
ik kan hem in de normale gsm-shops niet vinden
Verwijderd
en moest je daar veel voor extra betalen? kwam die kabel ook van de noorderburen? ik heb geinformeerd naar de prijs van de 6610 en het zal hier al direkt €529 wordenmarz01 schreef op 14 december 2002 @ 17:15:
iemand al ervaring met het online kopen van een datakabel voor de 6610,
ik kan hem in de normale gsm-shops niet vinden
Verwijderd
Die witte stereo ... headset
Bij mij wel jaVerwijderd schreef op 15 december 2002 @ 14:17:
Ow trouwens , ik heb heir en daar gelezen dat er een headset in zat , of is dat nie waaR?
Die witte stereo ... headset
Verwijderd
Die zat er dus standaard in begrepen , Ken jij niet even een piccie shittie van alles dus doos etc
Er dit al gelukt bij iemand? Ik krijg het niet voor elkaar.Verwijderd schreef op 06 December 2002 @ 16:56:
Ik heb het gevonden. Het staat op de www.howardsforum.com. De link is http://www.howardforums.c...ighlight=transparant+logo
Even copy&paste:
[...]
ik heb het ook geprobeerd, maar hier lukt het ook nietMex schreef op 15 December 2002 @ 15:27:
[...]
Er dit al gelukt bij iemand? Ik krijg het niet voor elkaar.

ziet er ook wel gelikt uit
...
is een nokia 6800 relevant aan een Nokia 6610 vs. 7210 topic?
39
Verwijderd
wat is dat nou voor dingetje links boven aan die telefoon???Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 23:32:
Nog even wat pics van de 6610:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
zit dat er standaart op of zo???
Verwijderd
Gewoon de nokia audio converter gebruiken. Kan je midi's met converteren en uploaden. Max 4 poly's/stemmenGunner schreef op 13 December 2002 @ 21:23:
Ok, ik heb vandaag een 6610 gehad en ben er tevreden mee,.
Maar de software van Nokia is een beetje vaag.
Ik kan wel wallpapers uploaden, maar een midi lukt niet....
iemand een idee hoe dat kan?
nee is waarschijnlijk voor diefstalpreventieVerwijderd schreef op 15 december 2002 @ 18:02:
[...]
wat is dat nou voor dingetje links boven aan die telefoon???
zit dat er standaart op of zo???
Verwijderd
http://www.threegmobile.net/communicasia2002/2/a3.jpg
deze bedoel ik,dat is toch niet voor diefstalpreventie,hij is precies dezelfde kleur als de nokia,dus dat lijkt me sterk.
ik zou wel eens willen weten wat het wel is
Ik zie iig een gaatje in de muur. Met daardoor heen een draadje aan de foon. Dus ik denk diefstal preventieVerwijderd schreef op 15 december 2002 @ 18:29:
[...]
deze bedoel ik,dat is toch niet voor diefstalpreventie,hij is precies dezelfde kleur als de nokia,dus dat lijkt me sterk.
ik zou wel eens willen weten wat het wel is
Verwijderd
Ja, bij mij al wel gelukt met een nokia 7210. Je moet echter wel echt de nokia logomanager gebruiken, zie: http://www.logomanager.co.uk/cat/details.php?product=10Mex schreef op 15 December 2002 @ 15:27:
[...]
Er dit al gelukt bij iemand? Ik krijg het niet voor elkaar.
Het werkt namelijk niet met de nokia pc suite 5.0
Logomanager moet je wel eerst registreren om het goed te kunnen gebruiken, of wat ik natuurlijk niet gedaan heb, een crack ervoor downloaden....
Verwijderd
Jahoor en nu is die zwarte weer in stock en die rode weer niet! ik wordt gek!Verwijderd schreef op 12 december 2002 @ 20:36:
[...]
Ja ik heb idd de rode en de zwarte besteld, die rode is echtdie is al een paar keer in stock geweest maar ik moet wachten op beide frontjes voordat ze verscheept worden en die zwarte komt maar niet!
Maarja is NL zijn ze ook nog niet te verkrijgen dus is het nog even wachten geblazen..
Ik heb de zwarte al een maand en ik ben er nog steeds niet op uitgekeken. Ik ging in het begin voor een witte maar zwart bevalt me steeds beter!Verwijderd schreef op 17 December 2002 @ 01:07:
[...]
Jahoor en nu is die zwarte weer in stock en die rode weer niet! ik wordt gek!![]()
Denk wel dat ik straks een wit/grijs frontje ga kopen voor erbij. ff een beetje afwisseling
Ik heb met je te doen... Weet iemand wanneer je ze gewoon in Nederland/Belgie kan krijgen? Dan kan je ze tenminste gewoon op de hoek van de straat gewoon meteen afhalen.Verwijderd schreef op 17 december 2002 @ 01:07:
[...]
Jahoor en nu is die zwarte weer in stock en die rode weer niet! ik wordt gek!![]()
Edit: Oh, het gaat hier om frontjes voor de 7210. Maar info over frontjes voor de 6610 is hier natuurlijk ook op z'n plaats.
[ Voor 16% gewijzigd door jvo op 17-12-2002 10:26 . Reden: Zomaar... ]
Verwijderd
Tja dat zou idd veel goedkoper en makkelijker zijn, maar aangezien Nokia de laatste tijd zo ongelofelijk laat is met hun accesoires wordt dat denk ik januari en dat vind ik te lang wachten.. de verwachting van die site waar ik ze besteld heb is dat ze ze iig VOOR de kerst binnenkrijgen en dat lijkt me wel wat!jvo schreef op 17 december 2002 @ 10:24:
[...]
Ik heb met je te doen... Weet iemand wanneer je ze gewoon in Nederland/Belgie kan krijgen? Dan kan je ze tenminste gewoon op de hoek van de straat gewoon meteen afhalen.
Ok, even voor de volledigheid. Je hebt logomanager versie 1.2.9 nodig en je hoeft hem niet te registreren of te kraken. Gewoon even een plaatje met het woordje demo erop van de ongeregistreerde versie van logomanager 1.2.9 naar de telefoon sturen met operator 000-00.Verwijderd schreef op 16 December 2002 @ 18:00:
[...]
Ja, bij mij al wel gelukt met een nokia 7210. Je moet echter wel echt de nokia logomanager gebruiken, zie: http://www.logomanager.co.uk/cat/details.php?product=10
Het werkt namelijk niet met de nokia pc suite 5.0
Logomanager moet je wel eerst registreren om het goed te kunnen gebruiken, of wat ik natuurlijk niet gedaan heb, een crack ervoor downloaden....
[ Voor 4% gewijzigd door jvo op 17-12-2002 20:35 ]
Verwijderd
...
Ze hebben op een andere forum een methode gevonden hoe je eigen ringtones aan bellergroepen en sms kan toewijzen.
Met het programma Oxygen Phone Manager ver. 2.0.8 kan ringtones uploaden die dan niet in de gallery worden geplaatst, maar bij de andere ringtones (die je wel kan gebruiken bij bellergroepen). Zodat je ze wel kan kiezen bij bellergroepen en sms.
Stap voor stap:
- Download eerst Oxygen Phone Manager. (Klik op de bovenstaande link.
- Start Oxygen
- 'Phone' > 'Load file to phone' > 'Midi file (advanced)'
- Kies een willekeurige ringtone uit.
- Bij 'Description' de naam van de ringtone invullen
- Selecteer 'Load as ringing tone'
- Druk op 'Load'
Nu kan je eigen ringtones toewijzen aan de bellergroepen en sms.
*Let Op* Je kan me deze programma de ringtones NIET verwijderen!
Om ringtones te verwijderen heb je een ander programma nodig. Deze is Logomanager Polyring Uploader.
Wie dit allemaal wilt nalezen op die forum, hier is de LINK.
Even voor de duidelijkheid, ik heb niet verantwoordelijk als het mis gaat. Ik heb zelf deze methodes getest en het werkte perfect. Ook heb ik deze methodes niet uitgevonden.
VEEL PLEZIER!
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2002 14:20 ]
Verwijderd
Moet nog IR ding aanschaffen
Verwijderd
quote:
I was speaking to Nokia Support here in the UK this afternoon and the lady there said she had just received an email saying that the option to add Polyphonic Tones to Caller Groups has been added in software version 04.18 that is due to be released in the next 2 to 3 weeks.
end quote
Ik weet niet wat ervan waar is, maar het zou veel makkelijker zijn dan 2 progs gebruiken om polytones te uppen naar callergroups etc...
greetz
Foesj
Waarom zijn deze verschillen zo groot? En waar haal ik deze gsm met dit abo in een winkel goedkoper dan 249,-
Verwijderd
Dat zal wel heel fijn zijn.Verwijderd schreef op 18 december 2002 @ 16:10:
Ter info, heb ik uit een andere forum:
quote:
I was speaking to Nokia Support here in the UK this afternoon and the lady there said she had just received an email saying that the option to add Polyphonic Tones to Caller Groups has been added in software version 04.18 that is due to be released in the next 2 to 3 weeks.
end quote
Ik weet niet wat ervan waar is, maar het zou veel makkelijker zijn dan 2 progs gebruiken om polytones te uppen naar callergroups etc...![]()
greetz
Foesj
Maar die gast heeft het niet gezegd dat het of het ging op firmware of PC Suite. Mijn 6610 heeft als firmware versie 3.09, ik vind het wel een grote sprong van 3.09 naar 4.18. En PC Suite heeft als versie toch 5.
oh foesj, ze vinden het hier niet fijn als je aan het einde van je post "greetz" of een ander vorm van gedag zeggen gebruikt.
Verwijderd
Ik weet niet waarom het in Lelystad zo duur is, misschien willen ze wel meer verdienen.iMpULzIvE_KiLLaH schreef op 18 december 2002 @ 16:34:
Ik wil een Nokia 6610 kopen icm een Ben Extra Abo voor 1 jaar. Nu bieden ze deze bij GSMtrack.nl aan voor 149 inc btw, maar hiero in Lelystad in de winkel zijn de prijzen 249,- en resp. 289,- euro met hetzelfde abo.
Waarom zijn deze verschillen zo groot? En waar haal ik deze gsm met dit abo in een winkel goedkoper dan 249,-![]()
Verwijderd
En weten jullie ook of je bij een willekeurige Nokia Store de firmware direct kan updaten?
Ik heb het tot nu toe 2x gehad dat ie uitviel, erg vervelend.Verwijderd schreef op 18 December 2002 @ 16:51:
Heeft er iemand als problemen gehad met zijn 6610? Bij mij is het al een paar keer voorgekomen dat de toestel vanzelf is uitgegaan!Ik kon wel gewoon weer met de aan/uit knop de toestel aanzetten, maar ik ben er niet echt blij mee.
En weten jullie ook of je bij een willekeurige Nokia Store de firmware direct kan updaten?
Soms gaat ie ook niet zo makkelijk aan, dan duurt het een tijdje.
Verwijderd
Verwijderd
Heb toch niks te doen
Verwijderd
kan je me misschien is een pracht van een plaatje als achtergrond op de gsm laten zien? weet ik direkt welke kwaliteit het kleurenscherm heeft, dan kan ik vergelijken met de T68iVerwijderd schreef op 18 December 2002 @ 20:29:
Als iemand fotos wil of iets wil weten op een foto van een Nokia 6610 , vraag het , Dan schiet ik piccies van wat je wil weten
Heb toch niks te doen
Dit topic is gesloten.