Beste tweakers na 3,5 jaar trouwe AMD bezitter geweest te zijn is het rond de hcc dagen weer tijd voor een nieuwe pc. Alleen voor het eerst in deze 3,5 jaar twijfel ik eraan of ik een AMD of een Intel zal kopen.
Misschien dat jullie me weer wat wijzer kunnen maken.
Ik wil en pc die snel genoeg is om veel uit de radeon 9700 te halen en als het even kan nog een flink tijdje bij hetzelfde socked blijft zodat ik als ik over een jaar misschien een snellere proc wil niet meteen alles weer moet vervangen.
Nu weet ik dat de AMD barton 3000 de laatste uit de serie zal zijn en pas ergen begin 2003 verkrijgbaar zijn oftewel de snelste amd in november zal de athlon xp 2600+ zijn
de betaalbare intel p4 zit op 2,53 gig en zal.
Nu is mijn vraag met welke type processor en mobo kan ik langer door
de intel? of de amd?
Tevens hoe zijn de overclock resultaten van beide processors?
alvast bedankt.
ps de search gaf niet echt antwoord op mijn vragen
Misschien dat jullie me weer wat wijzer kunnen maken.
Ik wil en pc die snel genoeg is om veel uit de radeon 9700 te halen en als het even kan nog een flink tijdje bij hetzelfde socked blijft zodat ik als ik over een jaar misschien een snellere proc wil niet meteen alles weer moet vervangen.
Nu weet ik dat de AMD barton 3000 de laatste uit de serie zal zijn en pas ergen begin 2003 verkrijgbaar zijn oftewel de snelste amd in november zal de athlon xp 2600+ zijn
de betaalbare intel p4 zit op 2,53 gig en zal.
Nu is mijn vraag met welke type processor en mobo kan ik langer door
de intel? of de amd?
Tevens hoe zijn de overclock resultaten van beide processors?
alvast bedankt.
ps de search gaf niet echt antwoord op mijn vragen
|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085