Ik heb een supervaag probleem:
ik heb een frameset met als eerste frame (hoogte=0) dat onzichtbaar is.
in dat frame laad ik download.php op dmv parent.frames[0].document.location='downloadfile.php?file=<? echo $file; ?>'
waarin $file het bestand is wat gedownload moet worden
het is gewoon het standaard "forced download" script en werkt prima totdat ik eenmaal iets echt heb opgeslagen op mijn schijf.
zodra ik dan nog een bestand wil opladen begint javascript te schreeuwen:
Fout: Toegang geweigerd
ik loop nu al een hele tijd te spitten en te doen en snap er helemaal niks meer van
heb al geprobeerd om het in een variabele te proppen zoals:
var i = parent.frames[0].document.location='downloadfile.php?file=<? echo $file; ?>'
in een apart venster lukt wel alleen wil ik dit niet, wil het in het onzichtbare frame hebben
iemand ideeen hierover?
ik heb een frameset met als eerste frame (hoogte=0) dat onzichtbaar is.
in dat frame laad ik download.php op dmv parent.frames[0].document.location='downloadfile.php?file=<? echo $file; ?>'
waarin $file het bestand is wat gedownload moet worden
het is gewoon het standaard "forced download" script en werkt prima totdat ik eenmaal iets echt heb opgeslagen op mijn schijf.
zodra ik dan nog een bestand wil opladen begint javascript te schreeuwen:
Fout: Toegang geweigerd
ik loop nu al een hele tijd te spitten en te doen en snap er helemaal niks meer van
heb al geprobeerd om het in een variabele te proppen zoals:
var i = parent.frames[0].document.location='downloadfile.php?file=<? echo $file; ?>'
in een apart venster lukt wel alleen wil ik dit niet, wil het in het onzichtbare frame hebben
iemand ideeen hierover?