Ninja ging vanzelf een keer dood. Gewoon pistooltje met demper. Op mijn knietjes gaan zitten en op zijn hoofd mikken, net als bij cs... Was wel op simpelste moeilijkheid graad.
Correct me if i'm wrong, maarre als je met een demper schiet dan lijkt het wel alsof hij minder krachtig is. Dat is tenminste de indruk die ik er van had toen ik het spel speelde.
[ Voor 3% gewijzigd door Dionysos op 09-12-2002 17:18 ]
Kan iemand mij het adres van die site geven waar je die save files van allerlei spellen kunt downloaden?
Ik heb mijn schijf geformateerd en nu zijn mijn 007 save files weg.
Ik heb mijn schijf geformateerd en nu zijn mijn 007 save files weg.
debeerzietzevliegen.nl
waar zie jij de savegames staan dan
ik heb er zelf een hele tijd naar lope zoeke maar niet gevonden
zit namelijk al een hele tijd vast op een punt.
Verwijderd
Vind het spel echt goor lelijk , op bijv. de Xbox is ie stukken mooier imo
Beetje een slap aftreksel..
/me gaat weer xboxen

Beetje een slap aftreksel..
/me gaat weer xboxen
ik denk dat dat komt omdat de Xbox niet de HL engine gebruikt net als de ps2 versie. Ik heb screenshots gezien van die versies, en daar zitten ook voertuigen enzo bij... wat je dus echt mist bij de pc versie

Recht bovenin moet je ff met je telefoon op schieten, dat zilverachtige ding.Aars schreef op 07 December 2002 @ 15:31:
Weet iemand wat ik hier moet doen? en waar ik moet wezen?
[afbeelding]
Missie is: Breach security perimeter of missile decommissioning facility
edit: ben al naar de overkant geweest, heb ook het rek al kapot geschoten en door de lucht ventilatie gegaan...
heb geprobeerd dat hekwerk wat ervoor zit op te blazen maar is niet gelukt... Ik heb wel zo'n idee dat ik daar moet zijn, maar wat er precies moet gebeuren weet ik dus niet
PC1: ASUS B650-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5
Als je enigszins mijn bericht door had gelezen zag je dat ik al aan de overkant was geweestTheGeneral schreef op 10 December 2002 @ 14:44:
[...]
Recht bovenin moet je ff met je telefoon op schieten, dat zilverachtige ding.
mijn volgende probleempje was dit dus, waar ik nog vast zit....
Ik zit weer eens vast....
Find and capture Drake
Ga je met zo'n grote lift naar beneden, daar schiet je al die mannekes kapot. Dan kun je verder lopen en heb je zo'n stuk met links en rechts security hokjes en middenin allemaal lasermijnen.
Die deur helemaal achteraan heb ik al wel gedecode, maar dan kom ik nog niks verder....
waar kan ik die drake vinden?
-
Daar heb ik ook een tijd vast gezeten. Hint: aan de rechterkant de rechtse lift en je telefoon-grijphaak.Aars schreef op 10 December 2002 @ 18:17:
[...]
Als je enigszins mijn bericht door had gelezen zag je dat ik al aan de overkant was geweesten als je nog iets verder las zag je dat ik het ook al opgelost had, maar toch bedankt hoor....
mijn volgende probleempje was dit dus, waar ik nog vast zit....
Ik zit weer eens vast....
Find and capture Drake
Ga je met zo'n grote lift naar beneden, daar schiet je al die mannekes kapot. Dan kun je verder lopen en heb je zo'n stuk met links en rechts security hokjes en middenin allemaal lasermijnen.
Die deur helemaal achteraan heb ik al wel gedecode, maar dan kom ik nog niks verder....
waar kan ik die drake vinden?
Kan geen haken vinden?
-
Zo te zien zit je wel waar ik denk dat je zit. Als je in die hal naar achteren loopt heb je dus een deur waarvan je eerst het slot moet decoderen. Als die opengaat zie je alleen maar vier defecte liften. Rechts van je moet je één van die liften binnengaan (dat kan, hij staat gedeeltelijk open). Als ik het me goed herinner zit er een opening in het plafond waardoor je je telefoon-haak kunt afschieten op een bevestiging in de liftschacht.Aars schreef op 10 december 2002 @ 21:07:
[afbeelding]
[afbeelding]
Kan geen haken vinden?, of bedoel je die grote lift waarmee je ook naar beneden bent gekomen? (heb wel ff zitten zoeken, maar niet gevonden)
In winXP/2000 staan ze hier:Cougar schreef op 09 December 2002 @ 20:17:
waar zie jij de savegames staan danik heb er zelf een hele tijd naar lope zoeke maar niet gevonden
zit namelijk al een hele tijd vast op een punt.
x:\Documents and Settings\"gebruikersnaam"\Local Settings\Application Data\Gearbox Software\Nightfire
Kwam het toevallig tegen, zocht er eigenlijk niet eens naar.
Updating..............
ik heb niet eens een map met applicationdata
, wel user data maar daar staat ie niet in

hidden / system folder...Cougar schreef op 10 december 2002 @ 23:51:
ik heb niet eens een map met applicationdata, wel user data maar daar staat ie niet in
Klinkt heel logisch wat je zegtWildfire schreef op 10 december 2002 @ 21:10:
[...]
Zo te zien zit je wel waar ik denk dat je zit. Als je in die hal naar achteren loopt heb je dus een deur waarvan je eerst het slot moet decoderen. Als die opengaat zie je alleen maar vier defecte liften. Rechts van je moet je één van die liften binnengaan (dat kan, hij staat gedeeltelijk open). Als ik het me goed herinner zit er een opening in het plafond waardoor je je telefoon-haak kunt afschieten op een bevestiging in de liftschacht.
thank you
-
Okee ik zit nu in die grote ruimte waar ook Dr. drake in zo'n ruimtepak door de lucht heen vliegt, moet je nu ontsnappen of moet je die Dr. Drake killen ?
find an esacape pod is de opdracht maar ik heb sterk het vermoeden dat die Dr.Drake eerst omgelegd moet worden.
is iemand hier al geweest en zo ja hoe opgelost ?
find an esacape pod is de opdracht maar ik heb sterk het vermoeden dat die Dr.Drake eerst omgelegd moet worden.
is iemand hier al geweest en zo ja hoe opgelost ?
Ik zit daar nu ook en ik denk dat je hem gewoon moet killen
Wat dacht je ervan om naar rechts te rennen, richting de escape pods? En dan een escape pod te pakken om te ontsnappen aan het ontploffende station?Le_Freak ! schreef op 11 December 2002 @ 17:07:
Heb ik nu gedaan, en nu ?
En dan heb je het spel uitgespeeld zoals ik net hem gedaan
Zo dat was een heerlijk vermakelijk en goed spel, natuurlijk zijn er dingen voor verbetering vatbaar maar is dat niet met elk spel zoWildfire schreef op 11 december 2002 @ 17:26:
[...]
Wat dacht je ervan om naar rechts te rennen, richting de escape pods? En dan een escape pod te pakken om te ontsnappen aan het ontploffende station?
Je kunt kritiek geven wat je wilt maar dit is echt weer zo'n spel wat je met veel plezier speelt.
En daar zijn games voor vindt ik.
[ Voor 37% gewijzigd door Le_Freak ! op 12-12-2002 10:20 ]
ik heb met mn telefoon op die haak geschoten, dan 'zweef' ik naar de overkant alleen kom ik dan niet over het metalen loopgedeelte heen met mn lichaam. Hoe kan ik daar bovenop komen
iets meer naar rechts gaan staan
ok zal het eens proberen. TnxThomasje schreef op 12 december 2002 @ 18:49:
iets meer naar rechts gaan staan
Verwijderd
In de space missie.
Ik heb de 4 raketten onschadelijk gemaakt maar waar moet je nou naar toe als je dat gedaan hebt?
Ik heb de 4 raketten onschadelijk gemaakt maar waar moet je nou naar toe als je dat gedaan hebt?
Verwijderd
Laat maar, geluktVerwijderd schreef op 13 December 2002 @ 17:24:
In de space missie.
en uitgespeeld
Verwijderd
Fouten in demo:
Poppetje valt door een muur heen, muur is heel
Laser is geen schade
Vissen kunnen niet dood
Je ziet niet dat hij aan het laden is, ik dacht na 1 minuut dat hij hing maar toen ging hij door.
Skip intro kost hier 30 seconden, ik dacht ook hier dat hij hing
En ik heb nog maar 1 minuutje gespeeld, dacht het niet dat ik de volledige ga kopen he
Brak
Laser is geen schade
Vissen kunnen niet dood
Je ziet niet dat hij aan het laden is, ik dacht na 1 minuut dat hij hing maar toen ging hij door.
En ik heb nog maar 1 minuutje gespeeld, dacht het niet dat ik de volledige ga kopen he

Brak

Het is normaal dat die laser geen schade doet.Verwijderd schreef op 14 December 2002 @ 13:47:
Fouten in demo:
Laser is geen schade
Vissen kunnen niet dood
Brak
Verwijderd
Schijn eens een laser op je hoofd om hoeveel wedden we dat je na een minuutje niet meer leeft?

Mensen het is maar een spel. Maar er zijn inderdaad wel aan aantal bugs ja. Maar die zul je altijd hebben
Hangt er vanaf welke klasse laser het is. Ik heb hier een laserpen liggen, dat is klasse 2. Die kan ik uren op m'n huid richten zonder ook maar de minste schade. En dat is dus ook gewoon een echte laser.Verwijderd schreef op 14 december 2002 @ 13:51:
Schijn eens een laser op je hoofd om hoeveel wedden we dat je na een minuutje niet meer leeft?
[ Voor 7% gewijzigd door Wildfire op 14-12-2002 19:32 ]
hij zal het wel over het horloge hebben:\Wildfire schreef op 14 december 2002 @ 19:30:
[...]
Hangt er vanaf welke klasse laser het is. Ik heb hier een laserpen liggen, dat is klasse 2. Die kan ik uren op m'n huid richten zonder ook maar de minste schade. En dat is dus ook gewoon een echte laser.
Om medailles te verdienen moet je toch bepaalde bond moves verrichten. Is het jullie al gelukt om de gouden medaille te verdienen?
nee k zie zowat alle bond moves steeds over het hoofdSPOXER schreef op 15 december 2002 @ 16:02:
Om medailles te verdienen moet je toch bepaalde bond moves verrichten. Is het jullie al gelukt om de gouden medaille te verdienen?
Verwijderd
Ik heb sinds vandaag ook NightFire, maar hij doet het niet. Op het moment dat ik de game opstart knalt hij gelijk weer terug naar windows. Ik heb een P4 2,2 GHz, 1024MB DDR, Ati Radeon 8500 AIW. Heeft iemand anders dit probleem ook?(Misschien in combinatie met de videokaart of iets dergelijks). Ik heb de laatste ATi Catalyst Drivers(2.5) dus daar kan het niet aan liggen.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2002 22:23 . Reden: Evt belangrijke informatie ]
In me driver menumelly schreef op 24 November 2002 @ 23:05:
Heb gevonden waar het aan ligt.
Vink "texture sharpening"uit in je driver menu.
Als ik deze aan zet heb ik gelijk weer de bug terug.
Waar kan ik die vinden
bij mij deed de demo het eerst ook niet, maar nu ik DX9+Catalyst3 heb wel. echter, om de seconde blijft het frame een honderdste seconde staan, oftewel het spel stotterd. Als ik dit topic effe vlug doorlees zie ik dat ik niet de enige ben. Is er al een manier om het te verhelpen of iets anders (ik speel dus de demo, mocht ik het niet kunnen verhelpen koop ik het spel natuurlijk niet)?Verwijderd schreef op 16 december 2002 @ 22:08:
Ik heb sinds vandaag ook NightFire, maar hij doet het niet. Op het moment dat ik de game opstart knalt hij gelijk weer terug naar windows. Ik heb een P4 2,2 GHz, 1024MB DDR, Ati Radeon 8500 AIW. Heeft iemand anders dit probleem ook?(Misschien in combinatie met de videokaart of iets dergelijks). Ik heb de laatste ATi Catalyst Drivers(2.5) dus daar kan het niet aan liggen.
[edit]hmm, nu stotert hij niet meer. vreemd.
[ Voor 3% gewijzigd door Brent op 22-12-2002 21:37 ]
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
zeg, ik heb een vraag. ik het nu het volledige spel, en de eerste missie is bij een oud kasteel met allemaal duitsers en dan moet je foto's van de vrouwen maken, klopt dat?
als ik namelijk op de site van dit spel kijk, zijn die missies die daar staan heel anders als ik speel. hoe komt dat?
als ik namelijk op de site van dit spel kijk, zijn die missies die daar staan heel anders als ik speel. hoe komt dat?
De PC-versie wijkt af van de PS2-versie.Breepee schreef op 23 December 2002 @ 12:34:
zeg, ik heb een vraag. ik het nu het volledige spel, en de eerste missie is bij een oud kasteel met allemaal duitsers en dan moet je foto's van de vrouwen maken, klopt dat?
dat zal het dan wel zijn.
kan iemand mij uitleggen hoe die telefoon werkt?
er komt dus een touw uit maar ik kan hem nergens aan vast maken
C2D 6600, 275 GTX Windows 7
Verwijderd
Werkt alleen als je op een haak kan schieten, je hebt de gsm dan ook bijna niet nodig.joostve schreef op 24 December 2002 @ 16:53:
kan iemand mij uitleggen hoe die telefoon werkt?
ik vind dat water met die visjes erin wel mooi gedaan
dit heb ik dus ookBlackhole schreef op 01 december 2002 @ 17:41:
Ik zit nu vast op het stuk dat je uit dat grote gebouw moet vluchten
[[url=file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/Bond.JPG ]afbeelding[/url]]
hier sta ik nu
Alles is al dood maar kan niets open maken .
en heb de servers algemold en zo auto's ook .
Wat moet ik nu doen .:(
de gene die hem uitgespeeld hebben moeten dit toch wel weten???
Hoe heb je dat gedaan. Heb zelf alwel al die panels van iedere raket naar beneden gedaan en dan vervolgens bij iedere raket bij die panels die 2 blauwe hendels naar beneden gehaald. Alleen da's nie genoeg blijkbaar want uiteindelijk word ik gefrituurdVerwijderd schreef op 13 December 2002 @ 17:24:
In de space missie.
Iemand??
[ Voor 3% gewijzigd door GF op 26-12-2002 20:10 ]
La maar heb het zelf al gevonden. Je moet naast die 2 hendels ook nog een knop inrammen
. En dan door die deur die open is gegaan. Drake killen + andere ventjes en rechts die gang ingaan en deur openen en uitgespeeld 
Spel is opzich wel leuk om te spelen. Graphics waren aardig (behalve het begin want dat was brak vond ik). Alleen zitten wel paar vage bugs in het spel maar goed

Spel is opzich wel leuk om te spelen. Graphics waren aardig (behalve het begin want dat was brak vond ik). Alleen zitten wel paar vage bugs in het spel maar goed

laat maar
[ Voor 221% gewijzigd door Beekforel op 28-12-2002 14:36 ]
koekoek schreef op 26 november 2002 @ 20:43:Ik zit compleet vast in level 7 , ik moet alle electronic counter measures disablen, 1-tje is gelukt in een gebouw met allerlij antennes op het dak. Er is in dit level nog zo'n soort gebouw. Ik vermoed dat de tweede ECM in dat gebouw zit maar ik kom daar niet binnen. Loop nu al een uurtje rond in dat level maar het lukt me niet , kan iemand me een tip geven ?
Yep en daar zit ik dus ook vast, geen idee wat/waar ik naar toe moet.
Overigens vind ik het een errug leuk spel, lekkere Bond-feel en ik vind hem gewoon lekker spelen, beetje No One Lives Forever gevoel somehow.
Maar als iemand een oplossing weet, graag.
Verwijderd
Volgens mij zit de tweede emc in een ander gebouw, iig niet waar ook de andere staat. Als je na de eerste naar buiten loopt beginnen er een paar gasten op je te schieten, daar is ook een ingang van een tunnel en die moet je dan in. Ik weet het alleen neit meer zeker omdat dat level al een tijdje geleden is dat ik hem speelde 
Heb hem trouwens net uitgespeeld, vond het wel leuk, vooral als je ff niks te doen hebt
Best wel goede wapens en ook leuke afwisselende levels, alles wat in een bond film zou horen
Heb hem trouwens net uitgespeeld, vond het wel leuk, vooral als je ff niks te doen hebt
OMG, ik heb het al, je kunt zowel met een haak die antenne 'in' als via een luik (argh, waarom zie ik dat NU pas?).
ik zit vast in een missile lancering facilitie
je hebt zo'n ruimte pak aan en je moet 4 raketten onschadelijk maken. en je moet elke keer je jetpack bijvullen om omhoog te komen.
ik hoop dat jullie begrijpen waar ik ben zonder screenshot
maar ik heb dus op 4 knoppen gedrukt waardoor er op elke raket een luik open gaat
achter dat luik zitten op iedere raket 2 hendels die ik allemaal heb overgehaald. maar dan??? de countdown blijft doorgaan en als hij bij 0 is dan ga ik dood door de lancering.
weet iemand wat ik daarna dus moet doen?
je hebt zo'n ruimte pak aan en je moet 4 raketten onschadelijk maken. en je moet elke keer je jetpack bijvullen om omhoog te komen.
ik hoop dat jullie begrijpen waar ik ben zonder screenshot
maar ik heb dus op 4 knoppen gedrukt waardoor er op elke raket een luik open gaat
achter dat luik zitten op iedere raket 2 hendels die ik allemaal heb overgehaald. maar dan??? de countdown blijft doorgaan en als hij bij 0 is dan ga ik dood door de lancering.
weet iemand wat ik daarna dus moet doen?
[ Voor 3% gewijzigd door joostve op 30-12-2002 14:49 ]
oh het is me gelukt
maar wat een bout einde zeg
nieteens een eindfilmpje
maar wat een bout einde zeg
nieteens een eindfilmpje
Om nou 15 pagina's door te spitten vind ik een beetje overbodig, maar klopt het dat er geen bloed in nightfire zit? vind ik erg lastig, zie niet of ik die poppetjes raak...
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
zit geen bloed in, maar je kunt de baddies horen valen waneer ze dodelijk zijn geraakt. Al weet ik niet precies of je dat altijd hoort.vacuumcleaner schreef op 10 January 2003 @ 20:19:
Om nou 15 pagina's door te spitten vind ik een beetje overbodig, maar klopt het dat er geen bloed in nightfire zit? vind ik erg lastig, zie niet of ik die poppetjes raak...
[ Voor 2% gewijzigd door SPOXER op 10-01-2003 21:52 . Reden: spatie vergeten ]

[ Voor 29% gewijzigd door SPOXER op 22-01-2003 15:46 . Reden: upload naam te lang. ]
Verwijderd
Hallo mensen,
Ik heb vandaag de kolder in mijn kop gehad en ben als een gek james bond nightfire gaan halen. k natuurlijk meteen installeren en direct ben ik het spel gaan spellen. tot mijn verbazing werkte alles heel goed behalve 1 niet al te onbelangrijk dingetje.... de grafische kwaliteit. de filmpjes waren allemaal wel goed behalvel het spel. daar kreeg ik dit...
zelf bij deze instellingen kreeg in nog van die rare beelden. (kheb natuurlijk meer dingen uitgeprobeerd waarbij nix hielp)
verder verdoet mijn systeem aan alle systeem eisen van het spel:
aanbevolen
1 Ghz
256 mb ram
1.4 Gb ruimte
grafische kaart 64 mb
directx 8.1
systeem
k heb 1.7 Ghz
512 mb ram
60 Gb schijf
nvida geforce 2 MX200 64 mb
directx 9.0
hebbie jullie misschien een id wat er aan scheelt? of moet ik gewoon terug naar de winkel om een nieuwe te halen
.
p.s. als deze in de verkeerde tocip is geplaats meld het me even. (maak dan wel een nieuwe)
Ik heb vandaag de kolder in mijn kop gehad en ben als een gek james bond nightfire gaan halen. k natuurlijk meteen installeren en direct ben ik het spel gaan spellen. tot mijn verbazing werkte alles heel goed behalve 1 niet al te onbelangrijk dingetje.... de grafische kwaliteit. de filmpjes waren allemaal wel goed behalvel het spel. daar kreeg ik dit...
zelf bij deze instellingen kreeg in nog van die rare beelden. (kheb natuurlijk meer dingen uitgeprobeerd waarbij nix hielp)
verder verdoet mijn systeem aan alle systeem eisen van het spel:
aanbevolen
1 Ghz
256 mb ram
1.4 Gb ruimte
grafische kaart 64 mb
directx 8.1
systeem
k heb 1.7 Ghz
512 mb ram
60 Gb schijf
nvida geforce 2 MX200 64 mb
directx 9.0
hebbie jullie misschien een id wat er aan scheelt? of moet ik gewoon terug naar de winkel om een nieuwe te halen
p.s. als deze in de verkeerde tocip is geplaats meld het me even. (maak dan wel een nieuwe)
Verwijderd
kán dx9 zijn, anders ff videokaart niewste drivers installen
--------------------------
ik heb trouwesn een 'probleem':
ik zit hier vast:
ik moet een virus in de Administrator's computer zetten, de zogenaamde Q-worm:
ik moet dus Hier in!???:

maar hoe moet ik die deur openmaken??
ik zit hier vast:
ik moet dus Hier in!???:

Je zou inderdaad nieuwe drivers kunnen proberen, want dit soort dingen liggen niet aan het niet voldoen aan de minimale eisenVerwijderd schreef op 28 januari 2003 @ 21:28:
Hallo mensen,
[knip]
Als je wat meer antwoorden wil kan je een topic openen in SPV
Misschien heb je wat aan deze walkthrough?Verwijderd schreef op 01 maart 2003 @ 13:57:
kán dx9 zijn, anders ff videokaart niewste drivers installen
ik zit hier vast:
ik moet dus Hier in!???:
[afbeelding]
The devil is in the details.
Verwijderd
heb ik al een nieuwe topic geopent en het probleem is opgelost, idd nieuwe drivers. ik heb nu drivers voor w2k er op zitten i.p.v. xp driversMaRc0 schreef op 01 maart 2003 @ 14:03:
[...]
Je zou inderdaad nieuwe drivers kunnen proberen, want dit soort dingen liggen niet aan het niet voldoen aan de minimale eisen
Verwijderd
Daar staat niet in wafor ding ik moet gebruiken omdie deur openen te maken hoe ..:(MaRc0 schreef op 01 March 2003 @ 14:03:
[...]
Je zou inderdaad nieuwe drivers kunnen proberen, want dit soort dingen liggen niet aan het niet voldoen aan de minimale eisen
[...]
Misschien heb je wat aan deze walkthrough?
Verwijderd
Waar moet ik de nightfire data stelen?? en wat betekent zo'n handje bij een deur die je nie open kan maken???