[PC] James Bond 007: NightFire

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 3.749 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Dit is echt een toffe game. Goede feeling, lekkere graphics, veel gadgets, vette wapens. Alleen het schieten is soms erg verrot. Je kan soms niet eens een headie maken terwijl je stil en gebukt staat :(.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~vanstoel/images/jbnfire-00.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~vanstoel/images/jbnfire-04.jpg

De bril vindt ik een van de tofste gadgets :) 8).
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~vanstoel/images/jbnfire-05.jpg
Nightvision!!

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~vanstoel/images/jbnfire-06.jpg
Wallhack goggles :D :P ;). Kortom deze game heeft al een wallhack. Dat is ook een manier om het te voorkomen :P.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~vanstoel/images/jbnfire-07.jpg
Heatgoggles!!

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~vanstoel/images/jbnfire-03.jpg
Ventje met heatgoggles.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dala
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-10 14:15
Ram wazig, ik ben nu bezig in dat gebouw, ik moet foto's maken van alle vrouwen, maar het lukt maar nie? wa mis ik? wa doe ik fout?:P

oo, ik moet op g tikkern..

[ Voor 13% gewijzigd door Dala op 25-11-2002 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind het echt een k*t spel. niet echt de 'bond' feeling :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-04 11:39

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Ik zit nu in zo'n level waar je die kerel moet beschermen.
Ik heb alle objectives gehaald, behalve 1; en dat is het meisje dat gegijzeld is in the car park....maar ik kan dat helemaal niet vinden.

Dus wie geeft raad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXER
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-08 15:14
ik ga ook maar een checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit al vast bij mission 2.. wat moet ik daar doen ? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 November 2002 @ 14:14:
ik vind het echt een k*t spel. niet echt de 'bond' feeling :(
Probeer NWO eens >:) >:)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2002 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-10 20:46
Mwa, die foto's maken van die wijfen in't begin van het spel lukt niet, half uur lopen drukken klikken enzo :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:50

Maxow

Hidden Sound System

nu ik er aan denk, in de demo moestie om de deur laden :/ , is dit in de full nog steeds het geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 November 2002 @ 16:07:
ik zit al vast bij mission 2.. wat moet ik daar doen ? :'(
iemand ? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickstah
  • Laatst online: 01-09 18:02
wat moet je daar precies doen?! volgens mij ben ik al verder..

ik zit vast in een gebouw op een etage waar ik niet gezien mag worden en een "Q-Worm" moet plaatsen..ik kan alleen de administration room niet vinden :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Laatst online: 17:31
Conan schreef op 25 November 2002 @ 19:29:
[...]

wat moet je daar precies doen?! volgens mij ben ik al verder..

ik zit vast in een gebouw op een etage waar ik niet gezien mag worden en een "Q-Worm" moet plaatsen..ik kan alleen de administration room niet vinden :'(
IK zit ook in dat gebouw maar ik wordt steeds gezien hoe kom ik naar die lift ..
ik sta nog bij het begin ..

Met een paar gif pijlen .

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickstah
Blackhole schreef op 25 November 2002 @ 19:39:
[...]

IK zit ook in dat gebouw maar ik wordt steeds gezien hoe kom ik naar die lift ..
ik sta nog bij het begin ..

Met een paar gif pijlen .
iedereen neerpaffen met die gif dingetjes...linksom onder die pilaren..naar 8er lopen..ga je in een bocht naar beneden..ligt een gozer te slapen bij zown desk..ligt een keycard op zun bureau..die pakken en naar de deur lopen...done

[ Voor 41% gewijzigd door Rickstah op 25-11-2002 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos

Dionysos

Nec scire fas est omnia

RedHat schreef op 25 November 2002 @ 18:40:
Mwa, die foto's maken van die wijfen in't begin van het spel lukt niet, half uur lopen drukken klikken enzo :'(
Gewoon recht voor hun neus gaan staan en klikken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Conan schreef op 25 november 2002 @ 19:42:
[...]

iedereen neerpaffen met die gif dingetjes...linksom onder die pilaren..naar 8er lopen..ga je in een bocht naar beneden..ligt een gozer te slapen bij zown desk..ligt een keycard op zun bureau..die pakken en naar de deur lopen...done
JA maar ik heb niet genoeg GIF :(

Dus dat wordt Beuken :)

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickstah
Blackhole schreef op 25 november 2002 @ 19:59:
[...]

JA maar ik heb niet genoeg GIF :(

Dus dat wordt Beuken :)
idd :)

kan iemand mij nog helpen met mun probleem? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
  • Laatst online: 18-09 10:16
ik zit vast in level 3 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Minimum:

PIII-700 CPU
128 Megabytes of RAM
DirectX 8 Compatible 3D accelerated 32 MB video card
DirectX 8.1 installation
16X Speed CD-ROM/DVD-ROM
DirectX 8 Compatible Sound Card
MS compatible mouse
Keyboard
225MB Uncompressed hard drive space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
Weet er iemand welke poorten nightfire gebruikt (om zelf een game te hosten) ik zit namelijk achter een router > kan het niet vinden in de info files..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Laatst online: 22-06-2022
Dionysos schreef op 25 november 2002 @ 15:38:
Ik zit nu in zo'n level waar je die kerel moet beschermen.
Ik heb alle objectives gehaald, behalve 1; en dat is het meisje dat gegijzeld is in the car park....maar ik kan dat helemaal niet vinden.

Dus wie geeft raad?
ga de voordeur uit :)

das uit die bunker lopen en dan de grote houten deur aan je rechterhand als je in de hal komt na die wtte hal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos

Dionysos

Nec scire fas est omnia

G33RT schreef op 25 November 2002 @ 22:33:
[...]

ga de voordeur uit :)

das uit die bunker lopen en dan de grote houten deur aan je rechterhand als je in de hal komt na die wtte hal
Hee G33rt, dank je wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-09 12:35
hej heren.... ik zit vast... kunnen jullie ff hier helpen ;)

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Laatst online: 27-10 18:54
Ik vind het maar een gaar spel, ik vind het niet echt lekker spelen, de graphix vind ik niet mooi, en ik vind het te lineaar en te makkelijk.

Maar op zich is het verhaal wel goed bedacht, het heeft wel een James Bond feeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er leuk uit, nu nog ff kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 25 November 2002 @ 21:03:
Minimum:

PIII-700 CPU
128 Megabytes of RAM
DirectX 8 Compatible 3D accelerated 32 MB video card
DirectX 8.1 installation
16X Speed CD-ROM/DVD-ROM
DirectX 8 Compatible Sound Card
MS compatible mouse
Keyboard
225MB Uncompressed hard drive space
Dit waren ook de systeemeisen van UT2003 :+
Nou ja, 33MHz minder dan :P

Maar goed, hoe loopt het nou ongeveer in de praktijk? Wat heb je minstens nodig om hem lekker te laten lopen? Ik neem aan dat dat toch wel lager ligt als bij UT2003? :? :D

* kamerplant heeft de demo nog niet gechecked. Maar dat ga ik vanmiddag zeker doen :9

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

MaxOW schreef op 25 November 2002 @ 18:46:
nu ik er aan denk, in de demo moestie om de deur laden :/ , is dit in de full nog steeds het geval?
niemand :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
nee is absoluut niet nodig... ik loop soms best lang rond zonder dat hij moet laden....

tuurlijk kun je als je het spel helemaal van binnen en buiten kent overal doorlopen en dan zal hij relatief veel meoten laden... maar voor iemand die nieuw is met dit spel is dat absoluut dus niet het geval hoor

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

maar is het erger of minder erg dan in de demo? ik vond het in de demo namelijk behoorlijk vaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enthroned
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-10 17:15
Is in de full net ietje minder volgens mij
Het laden gaat nu in ieder geval wel iets sneller.

Updating..............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
wie weet waar die bunker ook al weer zat (level 3 volgens mij) ik heb alle opdrachten gedaan en nu moet ik terug naar die gast. Weet alleen niet meer waar die bunker zit :(

iemand die het weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:33

PoweRoy

funky!

ik vind het spel niet zo super. Je knalt meer dan je sneakt. movies zijn van slechte kwaliteit maar de wapens zijn kewl :) check maar eens die wallhack googles *D

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
MaxOW --> minder vaak

Cougar --> je moet naar buiten helemaal terug naar het begin... dan kom je er vlak bij... :) zitten wat trappen bij en je moet een schilderij omdraaien. Er zitten daar bovenin allemaal boekenrekken...

En nu mijn probleem...
in level 4 of 5 :? zit je op die lift... je hebt de heli neer gehaald :D en je bent lekker bezig met schieten... dan moet je naar beneden.. je kan niet het gebouw in en je moet dus met de lift... alleen vanuit die lift ik niet of in het gebouw of op die strook cement..
Voor de gene die er mee bekend zijn... uhm please help :P en voor de andere.. game ff door tot je er bent :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekoek
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-05 12:53

koekoek

En nu mijn probleem...
in level 4 of 5 :? zit je op die lift... je hebt de heli neer gehaald :D en je bent lekker bezig met schieten... dan moet je naar beneden.. je kan niet het gebouw in en je moet dus met de lift... alleen vanuit die lift ik niet of in het gebouw of op die strook cement..
Voor de gene die er mee bekend zijn... uhm please help :P en voor de andere.. game ff door tot je er bent :D
Begrijp je verhaal niet helemaal maar bedoel je dat stuk dat je steeds verder naar beneden valt op de bovenkant van een lift ofzo en dat ze dan op je staan te schieten ? op een gegeven moment zijn alle mannetjes dood en kan je met je cellphone naar de overkant "vliegen" , dan val je niet te pletter. Bedoelde je dat ?

Ik zit compleet vast in level 7 , ik moet alle electronic counter measures disablen, 1-tje is gelukt in een gebouw met allerlij antennes op het dak. Er is in dit level nog zo'n soort gebouw. Ik vermoed dat de tweede ECM in dat gebouw zit maar ik kom daar niet binnen. Loop nu al een uurtje rond in dat level maar het lukt me niet , kan iemand me een tip geven ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
uhm nee je staat op het dak.. je hebt net een helikopter met die mega gun mogen neer halen... (die guided rocket launcher) en moet dan met een lift naar beneden. Dat office van mayhem is helemaal in puin...
Dan sta je op die lift en die gaat naar beneden... vanaf links en rechts wordt er op je geschoten.
je opdracht is dan dat je naar beneden moet komen levend en dat je beneden wat vrachtwagens moet vernietigen ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekoek

koekoek

Lord_T schreef op 26 november 2002 @ 21:22:
uhm nee je staat op het dak.. je hebt net een helikopter met die mega gun mogen neer halen... (die guided rocket launcher) en moet dan met een lift naar beneden. Dat office van mayhem is helemaal in puin...
Dan sta je op die lift en die gaat naar beneden... vanaf links en rechts wordt er op je geschoten.
je opdracht is dan dat je naar beneden moet komen levend en dat je beneden wat vrachtwagens moet vernietigen ofzo...
en dan val je te pletter ? of wat gebeurd er dan ? ik kan me alleen herinneren dat die lift onder je vandaan valt en dat je voordat dat gebeurd snel met je cell phone je lijntje moet uitgooien naar de overkant (die haak in die gallerij waar het glas stuk is)

of heb ik het over iets heel anders? , want dan laat mijn geheugen me gigantisch in de steek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekoek

koekoek

Op het messageboard van deze site : http://www.ea.com/eagames/official/007_nightfire/home.jsp
kan je een hoop hints vinden.

Maar mijn probleem zie ik nergens terug, kom op mensen er is vast iemand al veel verder dan ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
ohw ok.. je cellphone heeft een haak :D

nooit gebruikt.. ga wel weer proberen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dala
Lord_T schreef op 26 november 2002 @ 21:22:
http://boards.ea.com/messages?14@141.bBIuazrXDqZ.1@.efa02f2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
heeft er iemand een savegame voor me na level 3 :( 4 dus. Kom echt niet verder ...

is geen warez request toch , heb hem immers legaal gekocht O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dionysos schreef op 25 November 2002 @ 19:56:
[...]

Gewoon recht voor hun neus gaan staan en klikken
Waarop klikken? f,e,g,v en lmk en rmk werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dala
RedHat schreef op 25 november 2002 @ 18:40:
druk op 'g' (gadget ding) en kies je aansteker, da is een verborge foto apparaat, zo gauw de foto is genomen, zie je een melding van: nog 3 personen te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oakley
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-08 17:14
Duurde bij mij ook ff voor ik dat met die aansteker door had. Erg leuk spel trouwens, ik heb me in tijden niet meer zo vermaakt met een spel (naast cs dan).
Het multiplayer gedeelte heeft veel weg van Goldeneye op de N64. Ik heb vanavond een lan, daar ga ik dat maar eens even uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan het spel alleen met haperingen in de graphics spelen, maar zodra ik mijn live!kaart of mijn onboardsound uit zet.... (DUS ALS DE COMPUTER GEEN GELUID ONTDEKT).. dan loopt het spel prima!

Ik heb het op 2 computers geprobeerd (p4 met geforce2mx en amd2000+ met geforce3ti200) en allebei hetzelfde probleem

Kan iemand me helpen?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2002 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Ik zit hopeloos vast in een level.

Het is het level nadat je die heli hebt kapot geschoten; je moet in het desbetreffende level een ene Rook mollen. Maar om dat te doen moet je eerst de lift aan de gang zien te krijgen, maar ik heb geen idee hoe ik dat moet doen.
Ik heb al gekeken in die computerkamer en ook al in zo'n kastje links vlak na een deur....

wie o wie geeft raad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-10 19:58
best geinig spel, maar om de een of andere vage reden loopt het niet soepel hier :?
lijkt wel alsof er pas nadat ik een toets indruk, iets daarna pas de reactie komt
lijkt een beetje op hetgeen als je HL in d3d speelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

Ben de demo aan et spelen :P

Hoe klim ik nou ergens op? (ik wil op een verhoogde veranda klimmen)

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatalharry
  • Laatst online: 26-10 10:28
demo zuigt zo hard,
heb lang zitten wachten op deze game, maar de volledige versie komt niet op mijn pc.
bout spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

omdat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos

Dionysos

Nec scire fas est omnia

OK, ik ben al een stukje verder gekomen, maar ik zit weer ff vast:

namelijk hier: Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~c.oudshoorn/BOND2.jpg

Ik heb de servers al verwoest, en er wordt nu gezegd dat ik "de security moet raisen" om in het trappenhuis te komen.

Maar dit is eigenlijk het enige waar ik nog verder kan. Ik kan namelijk via mn foon boven op die blauwe dingen komen en dan kan ik door te springen ook op het andere blauwe ding komen, maar dan 1 verdieping lager. (snap je het nog ? :) )
Maar het lukt me maar niet om op die leuning te komen.....maar misschien is dat ook wel helemaal niet de bedoeling. :?

Dus wie weet waar ik heen moet en wat ik moet doen.

(even ter informatie: het is dat level waarin je eerst met zo'n lift naar beneden lazert :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatalharry
  • Laatst online: 26-10 10:28
de gameplay zuigt, speel veel Nolf 2 en andere 1st person shooters, maar deze is toch wel het slechts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Hoe kom ik vanaf de bathroom naar de Car Park in de demo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos

Dionysos

Nec scire fas est omnia

ND schreef op 27 november 2002 @ 18:21:
Hoe kom ik vanaf de bathroom naar de Car Park in de demo?
Dat probleem had ik ook. Dan moet je terug naar waar je de bunker in kan en dan zit iets verderop een grote houten deur; de voordeur.

Daar dr uit et voila....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Dionysos schreef op 27 November 2002 @ 18:24:
[...]

Dat probleem had ik ook. Dan moet je terug naar waar je de bunker in kan en dan zit iets verderop een grote houten deur; de voordeur.

Daar dr uit et voila....
Maar ik kan nergens heen, kan nergens erop, erin als ik in de Bathroom ben geweest, dan zit ik daarna in de achtertuin :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Terug gaan en dan een deur in waar je nog niet bent geweest...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Dionysos schreef op 27 november 2002 @ 18:48:
Terug gaan en dan een deur in waar je nog niet bent geweest...?
Waar terug gaan? Ik kwam vanaf de view Pavilioen, ben eraf gesprongen en naar de badkamer gegaan, maar nu kan ik niet meer terug :? Kan de weg niet meer vinden (en ik kan ook niet meer OP de pavilioen komen, hoe kom ik er dan weer op? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat lam dat het met HL engine is gemaakt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXER
  • Laatst online: 06-08 15:14
ik ben vandaag ook maar eens begonnen. Tot nu toe een leuk spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
heb hem uitgespeeld :D

super spel... en aan degene met het screenshot: je moet aan de zijkant een raam zien.. die is blind.. kun je kapot schieten... dan kun je via dat raam een control room in... staan wel 2 mannetjes maar dat zou geen probleem moeten zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Lord_T schreef op 27 november 2002 @ 20:10:
heb hem uitgespeeld :D

super spel... en aan degene met het screenshot: je moet aan de zijkant een raam zien.. die is blind.. kun je kapot schieten... dan kun je via dat raam een control room in... staan wel 2 mannetjes maar dat zou geen probleem moeten zijn ;)
dat screenshot was van mij..... waar zit dat raam? Daar in de buurt of moet ik dan weer een stuk terug?

Oh ja, hoeveel levels heeft het spel? En moet ik nog ver? :)

[ Voor 7% gewijzigd door Dionysos op 27-11-2002 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
je moet nog wel ff...
was nog wel een paar uur bezig..
maar is dan heel plotseling afgelopen :(

als je uit die conferentie zaal komt..

die zaal met al die wapens ;) dan moet je aan de andere kant van die balustrade zijn...
daar zie je een donker vlak... en dat moet je kapot schieten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
ik zit nog steeds vast :( volgens mij heb ik het zelfde probleem als iemand die boven mij poste ... ff wat pics

Afbeeldingslocatie: http://abu.kicks-ass.net:8000/~cybertim/uploadz/getUpload.php?id=572

dit zit tussen die 2 stukken in (kan er gewoon niet weg komen :( )

Afbeeldingslocatie: http://abu.kicks-ass.net:8000/~cybertim/uploadz/getUpload.php?id=573

Afbeeldingslocatie: http://abu.kicks-ass.net:8000/~cybertim/uploadz/getUpload.php?id=574

jah weet ut , trage server waar ik upload

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Cougar schreef op 27 november 2002 @ 21:27:
ik zit nog steeds vast :( volgens mij heb ik het zelfde probleem als iemand die boven mij poste ... ff wat pics

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Ja dat heb IK ook :(

Wedden dat er hier ene hele simpele oplossin voor is :P alleen wij weten em niet |:( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

Ja dat heb IK ook

Wedden dat er hier ene hele simpele oplossin voor is alleen wij weten em niet
als je door de grote poort komt en je stapt de kleinere tuin in, dan loopt je rechtdoor tot je niet verder kunt. dan ga je 90 graden draaien naar links en loop je tot je zo'n pilaar tegen komt, daaro is de ingang

[ Voor 24% gewijzigd door Maxow op 27-11-2002 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Cougar schreef op 27 November 2002 @ 21:27:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Bij die bovenste foto door die deur, dan hangt er zo'n kabel boven de vijver... en zo kan je een gebouw in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

MaxOW schreef op 27 november 2002 @ 21:32:
als je door de grote poort komt en je stapt de kleinere tuin in, dan loopt je rechtdoor tot je niet verder kunt. dan ga je 90 graden draaien naar links en loop je tot je zo'n pilaar tegen komt, daaro is de ingang
Je bedoeld toch niet de 3e ingang van de badkamer right? :7 Is het zo'n "geheime" ingang? (want ik kan daar igg niks vinden)

Dionysos Hoe kan je aan die kabel gaan hangen? (die war 2 lampionnen aan hangen?)

[ Voor 12% gewijzigd door ND863 op 27-11-2002 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

xal ff geen screenie maken... kan niet, heb geen savegame meer op die plek |:(

[ Voor 53% gewijzigd door Maxow op 27-11-2002 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
je moet dan inderdaad naar die andere tuin... door de poort... dan zie je een soort eilandje met 1 grote pilaar..... en vanaf die pilaar een kabel naar dat andere gebouw...
Dan klim je op de stenen.. schiet die lampionnen kapot die aan de kabel hangen en dan kun je eraan vast hangen... dan moet je naar het gebouw bewegen.. (gewoon met w) en dan moet je alleen ff timen op die plaatsen waar die lampionnen hingen ;) (daar komen vonkjes vanaf en dan laat je los als je daarin komt)

suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Okay thanks! ff proberen straks! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• commeric
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-08 22:32
ik heb de demo gespeeld, heeft echt lauwe graphics

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Laatst online: 22-06-2022
np dionysos

ik zit in de garage van het phoenix building vast. kan nergens uit enzo.

zelfs de noclip cheat heeft niet geholpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos

Dionysos

Nec scire fas est omnia

G33RT schreef op 27 November 2002 @ 21:46:
np dionysos

ik zit in de garage van het phoenix building vast. kan nergens uit enzo.

zelfs de noclip cheat heeft niet geholpen
ow als het goed is ben ik daar zo. Dan vertel ik je de oplossing :Y)

Moet je niet die busjes uitschakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
IK sta op het dak van een gebouw waar je die Q worm moet invoeren ..

En nu wil ik van het dak af alleen hoe doe ik dat ?

Heb 2 glazen huizen beneden staan ..maar als ik met die Telefoon er op klikt gebeurd er niets .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
bedankt _/-\o_ , het is me eindelijk gelukt ,

kijk me hange :D

Afbeeldingslocatie: http://abu.kicks-ass.net:8000/~cybertim/uploadz/getUpload.php?id=575
Dionysos schreef op 27 November 2002 @ 21:34:
[...]

Bij die bovenste foto door die deur, dan hangt er zo'n kabel boven de vijver... en zo kan je een gebouw in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Yes, ik heb de demo ook uitgespeeld :)

*Ik blij :P*

Ligt dit spel nou al in de winkels? Is de fullversion nou een ECHTE verbetering ivm de demo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
wij spelen niet de demo hoor (dit is het 3e level) ;) van de full version

[ Voor 16% gewijzigd door Cougar op 27-11-2002 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

Blackhole schreef op 27 november 2002 @ 22:04:
IK sta op het dak van een gebouw waar je die Q worm moet invoeren ..

En nu wil ik van het dak af alleen hoe doe ik dat ?

Heb 2 glazen huizen beneden staan ..maar als ik met die Telefoon er op klikt gebeurd er niets .
springen :+

erm, haje die heli al gemold?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Cougar schreef op 27 November 2002 @ 22:27:
wij spelen niet de demo hoor (dit is het 3e level) ;) van de full version
Ich weiB.... ;) Maar ik vind de demo ook niet alles, en wil graag weten of de full game de moeite waard is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
moeite van wat waard? downen jah :Y) / kopen , nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
MaxOW schreef op 27 november 2002 @ 22:29:
[...]

springen :+

erm, haje die heli al gemold?
Wanneer moet hij komen dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

is dat met al die ramen ??

[ Voor 12% gewijzigd door Maxow op 27-11-2002 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
ok zit nu weer vast (k*t spel) je zei dat ik hier een schilderij moest omdraaien 'met enter op klikken' zit precies waar je zei dat het moest zijn > alle schilderijen 3 keer om 'proberen' te draaien :(

hier dus

Afbeeldingslocatie: http://abu.kicks-ass.net:8000/~cybertim/uploadz/getUpload.php?id=576
Lord_T schreef op 26 November 2002 @ 20:06:
MaxOW --> minder vaak

Cougar --> je moet naar buiten helemaal terug naar het begin... dan kom je er vlak bij... :) zitten wat trappen bij en je moet een schilderij omdraaien. Er zitten daar bovenin allemaal boekenrekken...

En nu mijn probleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

Cougar schreef op 27 November 2002 @ 23:00:
ok zit nu weer vast (k*t spel) je zei dat ik hier een schilderij moest omdraaien 'met enter op klikken' zit precies waar je zei dat het moest zijn > alle schilderijen 3 keer om 'proberen' te draaien :(

hier dus

[afbeelding]

[...]
daar moet je dus niet zijn voor zover ik weet, je moet uit die bibliotheek, maar daar is het wel in de buurt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
niet dus :+

(maar ff serieus wil echt uit dit level , ben ik trouwens de enige die zoveel vastzit in het spel?)

bijna 1000 maxow :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

iemand die weet waar de savegames staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
heb ik al 200 keer naar gezocht (omdat ik ook 100 vast ben komen te zitten/zit :( ) , denk dat ze allemaal in 1 bestand staan. Wat dan alleen maar groter wordt (zoiets moet het wel zijn > in directorie van 007 nightfire niet en ook niet @ mijn documenten)

heb het alleen nog niet gevonden

• ravw
Hoe kom ik hier uit :(

[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/BOND.jpg[/img]

Verwijderd

Er is daar nog een sluis. Als je die 4 mannetjes heb neer geschoten moet je rechtsomhoog.
Sluis openen en dan verder zwemmen.
Kijk wel uit voor de laser beams... beetje tricky,

Suc6!

Mar :7

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

als ik een granaat gooi in die hangars of die warehouses bij dat level waar je eerst het alarm moet uitschakelen. vliegen de doden ventjes omhoog.

DIT hoort toch niet :?

[This space is for rent]

Verwijderd

Weird...dat had ik nou ook.
Zal wel een foutje zijn in het spel... :+

• ravw
PoweRoy schreef op 28 November 2002 @ 08:00:
als ik een granaat gooi in die hangars of die warehouses bij dat level waar je eerst het alarm moet uitschakelen. vliegen de doden ventjes omhoog.

DIT hoort toch niet :?
Moet je maar van die Gas kogels afblijven :D

Nee het is inderdaad een klein Foutje van de makers :)

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

Blackhole schreef op 28 November 2002 @ 16:57:
[...]

Moet je maar van die Gas kogels afblijven :D

Nee het is inderdaad een klein Foutje van de makers :)
klein :?

[This space is for rent]

• ravw
oke EEN Voutje dan ?

maar ik heb gelijk een vraag ik sta op een lift die naar beneden stort hoe kom ik hier van af ...

IK weet dat ik die telefoon moet gebruiken maar hoe :(

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

daar ben ik nu ook :( ik weet niet waar je die telefoon op vast moet klemmen :|

• Dala
Cougar schreef op 27 november 2002 @ 23:23:
niet dus :+

(maar ff serieus wil echt uit dit level , ben ik trouwens de enige die zoveel vastzit in het spel?)

bijna 1000 maxow :D
doe je bril op, zet het met "v" op x-ray meuk en dan ga je voor het schilderij staan en duw je op de use knop.

• ravw
MaxOW schreef op 28 november 2002 @ 19:02:
daar ben ik nu ook :( ik weet niet waar je die telefoon op vast moet klemmen :|
IK weet het kijk een stukje naar boven daar staat een ventje schiet die eerst even zijn lightje uit en daan die telefoon gebruiken :)

Maar ik zit nu hier vast
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/BOND01.jpg[/img]

Weet iemand waar ik heen moet ? nu

Verwijderd

Heb het gespeelt maar vindt het best wel een zwakke game, zie al zo dat dit een opgepoeste HL versie is :(. Gebruik dan quake 3 of zo!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

voor HL engine vind ik hem toch echt best gaaf :) (ben dan ook die-hard 007 fan :) )

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

nou heb ik nog weer een vraagie: als je naar binnen bent gegaan via die phone, wat moet je dan doen bij dat: cripple phoenix network ofzo??

• ND863

ND863

Ik denk ook dat je bij dit spel het meer van de gameplay en missies moet hebben ipv de graphics :)

• Cougar
je moet het spel gewoon van je hd afgooien :X > = de beste oplossing :)

er zitten gewoon veel bugs in + teveel mensen , waaonder ik die steeds vastzitten
MaxOW schreef op 28 November 2002 @ 22:57:
nou heb ik nog weer een vraagie: als je naar binnen bent gegaan via die phone, wat moet je dan doen bij dat: cripple phoenix network ofzo??
Pagina: 1 2 3 4 Laatste