[IA] Afhandeling mega aktie Nitraat - deel 2

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 358 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-09 15:27

AcouSE

Swedish Chef

Topicstarter
Het originele topic heeft inmiddels 1682 post, dus het is wel tijd voor een deel 2.

[rml][ IA] Afhandeling mega aktie Nitraat[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou zal ik dan maar af trappen. Ik heb de restjes SCSI kabel nu ook op de site toegevoegd. En nog een paar HDD koelers die ik van me Highgreen IA over had. Maken iets meer geluid dan die van akasa, maar hebben ook een hogere airflow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 12:49

job

oke, nitraat nog een vraag die je niet beantwoord hebt

in een mail die ik van je heb gekregen. zo'n maandje geleden denk ik.
zei je dat je ook no 92mm fans over had.

als ik nou op je webshop kijk. zie ik ze er niet bijstaan.
heb je ze dan toch niet??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damster schreef op 18 oktober 2002 @ 14:15:
oke, nitraat nog een vraag die je niet beantwoord hebt

in een mail die ik van je heb gekregen. zo'n maandje geleden denk ik.
zei je dat je ook no 92mm fans over had.

als ik nou op je webshop kijk. zie ik ze er niet bijstaan.
heb je ze dan toch niet??
Ben ik net aan het toevoegen :D

[edit]
en hoppa ze staan erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:32

JT

VETAK y0

Heb je icq of MSN ? Wil ff iets met je bespreken...

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb MSN, mail je adres ff naar osluis@wanadoo.nl dan voeg ik je ff toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmeester
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:58
Uh, ik probeerde ook wat te bestellen op de nieuwe site, maar helaas ging er wat mis. Ik kreeg een harddisk koeler en een 5.25 " koeler kado. Helaas moest ik er wel voor betalen. Ik heb al een mail gestuurd naar de maker van de site:

Hallo,

Ik heb een bestelling geplaatst bij Powerparts maar volgens mij gaat er iets fout.
-Ten eerste een typo: je kan de orderbevestiging uit printen, maar er staat: Onderbevestiging.
-Als je dan die orderbevestiging uit wilt printen dan opend er een nieuwe browser. Echter hier staan twee artikelen die ik helemaal niet heb besteld. Dat heb ik nog nagekeken met de "back" knop van mijn browser. Op de site zelf staat dan de juiste bestelling. Deze twee dingen doet ie teveel:
42 Harddisk cooler top mounted
51 HDD cooler for in 5,25" bay

Wat nu?

Mijn nummer is : 2002_00013

Mvg,

Wouter

ps. Ik wacht even met overmaken totdat eea hersteld is en duidelijk is wat ik moet overmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De in deel 1 geopperde Green fans is een idee idd, maar ik kijk toch even verder voor echte doorzichtige. (Net nog Antec gemailed, want er zitten fans met doorzichtige 'blades' in hun voedingen ook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wmeester schreef op 18 oktober 2002 @ 16:42:
Uh, ik probeerde ook wat te bestellen op de nieuwe site, maar helaas ging er wat mis. Ik kreeg een harddisk koeler en een 5.25 " koeler kado. Helaas moest ik er wel voor betalen. Ik heb al een mail gestuurd naar de maker van de site:

Hallo,

Ik heb een bestelling geplaatst bij Powerparts maar volgens mij gaat er iets fout.
-Ten eerste een typo: je kan de orderbevestiging uit printen, maar er staat: Onderbevestiging.
-Als je dan die orderbevestiging uit wilt printen dan opend er een nieuwe browser. Echter hier staan twee artikelen die ik helemaal niet heb besteld. Dat heb ik nog nagekeken met de "back" knop van mijn browser. Op de site zelf staat dan de juiste bestelling. Deze twee dingen doet ie teveel:
42 Harddisk cooler top mounted
51 HDD cooler for in 5,25" bay

Wat nu?

Mijn nummer is : 2002_00013

Mvg,

Wouter

ps. Ik wacht even met overmaken totdat eea hersteld is en duidelijk is wat ik moet overmaken.
Ik zal je factuur even aanpassen brb

[edit]
done, kijk nu nog maar eens naar de link die je gemaild hebt gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmeester
Verwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 20:00:
[...]

Ik zal je factuur even aanpassen brb

[edit]
done, kijk nu nog maar eens naar de link die je gemaild hebt gekregen.
Heel goed, heel goed. Thx! :)
Ik zal het geld asap overmaken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

Verwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 14:17:
[...]

Ben ik net aan het toevoegen :D

[edit]
en hoppa ze staan erbij
oke, dan
ik wacht dan nog even met bestellen
misschien dat ik nog meer spulletjes nodig heb
5 euro verzendkosten zou een beetje zonde zijn
voor alleen een fan van 6 euro's

of kan het dan goedkoper. omdat hij wel in een envelop past??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damster schreef op 18 oktober 2002 @ 21:42:
[...]

oke, dan
ik wacht dan nog even met bestellen
misschien dat ik nog meer spulletjes nodig heb
5 euro verzendkosten zou een beetje zonde zijn
voor alleen een fan van 6 euro's

of kan het dan goedkoper. omdat hij wel in een envelop past??
nee, sorry daar doe ik niet aan, tijdens me IA is gebleken dat men niet in staat is in te schatten of het wel of niet in een envelop past. Ik heb voor sommigen namelijk alsnog een pakketzegel moeten kopen omdat met alle spullen die ze in een envelop wilde proppen de envelop dikker werd dan 32mm. Vandaar dat ik nu zeg hoppa geen gelul, 1 verzendoptie. Bovendien scheelt het maar 2 euro met de verzendoptie in me IA du sdat is nog best te overzien. Bovendien zal je geen 1 shop vinden die kleine bestellingen voor die prijs kan uitleveren. Ik meot er immers ook tijd en materiaal insteken.

5 Euro vind ik dus al met al een mooie prijs.

BTW bij bestellingen van 100 euro of meer (die prijs is incl btw) vervallen de verzendkosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ej nitraat, vraagje..
Die 60mm fans, maken die veel herrie? want ze zijn wel erg goedkoop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens de specs van Y.S. Tech niet :
http://www.akasa-europe.com/ystech/fd6025nspec.html

Het is de FD1260255S-1N in de specs staat 27 db(A)

Op 7V is die fan uitermate stil....

Kray en ik gaan zo weg voor de rest vanm de dag. Dus vragen stellen kan, maar antwoord krijgen zal pas vanavondn gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:)

eerst maar eens blowhole's maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

Verwijderd schreef op 19 oktober 2002 @ 08:21:
[...]

nee, sorry daar doe ik niet aan

5 Euro vind ik dus al met al een mooie prijs.

BTW bij bestellingen van 100 euro of meer (die prijs is incl btw) vervallen de verzendkosten
oke, heb je gelijk in.
dacht ik kan het proberen.

maar even kijken of ik nog wat spulletjes nodig heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heej nitraat was je http adres dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat t naam..maargoed thnx >:)

edit:
404

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2002 10:36 . Reden: 404 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo de site begint nu langzaam maar zeker vorm te krijgen. Pics worden geplaatst, info begint nu ook vollediger te worden. Ik heb zojuist deze fans mogen ontvangen

Afbeeldingslocatie: http://www.bitspower.com/bitsmodding/image/b4-01.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.bitspower.com/bitsmodding/image/b2r2-01.jpg

Ik ben vandaag t/m zaterdag in Amsterdam om nog wat spullen op te pikken, fans kabels etc, bestellingen en vragen worden nog gewoon verwerkt dus geen nood. Voor vragen ben ik ook bereikbaar, maar dan niet 34 uur per dag.

Wat de comunicatie betreft, er zijn wat automailers in de site ingebouwd. Nu krijg je een order bevestiginge als je bestelt. Daarna als je vooruit betaalt een goedkeuring van je bestelling en bankgegens etc en daarna een mailtje als je bestelling bij mij de deur uit gaat.

Binnenkort komen blacklight kits en CCFL's op de site erbij.

BTW de restproducten zijn nog niet op, dus bestellen kan nog. Zolang de voorraad strekt zal ik maar zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-09 15:27

Demo

Probleemschietende Tovenaar

w000000t die blauw/rode fans zijn echt über :9~

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo

Demo

*Schop*
Vandaag is de grote dag dat er nieuwe stuff in de winkel zou moeten komen... vordert dat al een beetje?

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PLeX
  • Laatst online: 12-09 15:52
idd, ik wil ook nieuwe stuff zien.... :+

Hoi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja het vordert, ik heb dit weekend een ritje naar Adam gemaakt, heb nu de blauwe en blauw/rode fans in huis. Heb een lading CCFL's in alle kleuren van de regenboog, zooi nieuwe coolers die nog niet eerder in Nederland gezien zijn en nog wat meer leuk spul. Pics hiervan komen morgenavond online omdat ik zo weer terug naar A'dam ga om de rest op te pikken. Zodra ik morgen terug ben zal ik hier het seintje geven dat het er is :)

Tot morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:08

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

sweeet.
wat leuke fannetjes derbij is altijd leuk :)
komen er ook trouwens van die fans met lichies die gewoon constant blijven branden? want die nu op je site staan knipperen...

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TepelStreeltje schreef op 29 oktober 2002 @ 00:21:
sweeet.
wat leuke fannetjes derbij is altijd leuk :)
komen er ook trouwens van die fans met lichies die gewoon constant blijven branden? want die nu op je site staan knipperen...
Eeeh dan moet je even naar www.powerparts.nl gaan en dan bij fans kijken, daar staan ze al :) die met regelbare snelheid zijn een beetje prijzig maar die zonder snelheidsregelaar zijn 9,50 en zeer :9~ moeten alleen ff toegevoegd worden op de site.

http://www.powerparts.nl/d.asp?WCI=p&p=63

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 01:55:
[...]

Eeeh dan moet je even naar www.powerparts.nl gaan en dan bij fans kijken, daar staan ze al :) die met regelbare snelheid zijn een beetje prijzig maar die zonder snelheidsregelaar zijn 9,50 en zeer :9~ moeten alleen ff toegevoegd worden op de site.

http://www.powerparts.nl/d.asp?WCI=p&p=63
je hebt het wel slim gedaan. je hebt alleen fans met blauwe leds EN speedcontrol. degene zonder speedcontrol is groen. en aangezien de meeste mensen blauwe leds willen hebben, moeten ze die dure kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dj_tsunami schreef op 29 oktober 2002 @ 19:52:
[...]

je hebt het wel slim gedaan. je hebt alleen fans met blauwe leds EN speedcontrol. degene zonder speedcontrol is groen. en aangezien de meeste mensen blauwe leds willen hebben, moeten ze die dure kopen :P
Rustig maar :) de blauwe zijn in aantocht en ook zonder speedcontrol. Ik wou vanavond pics etc op de site zetten, maar ik heb noodgedwonge nog een dagje in A'dam doorgebracht, dus sorry folks, deze fans zijn morgen pas te bezichtigen op de website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezzerk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:25
wh0000t!
Een vraag bij mn bestelling en Nitraat zorgt voor een reply waarin hij zelf gewoon alles getest heeft!
Heel erg netjes! (of zat je je te vervelen? ;) )

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

*overschrijfkaart op de bus gooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damnnnnnnn, ik wil eigenlijk 3 blue led fans, 1 120*120 fan, 2 rounded lichtgevende en 5 silver rounded kabels kopen :/
Das duur :/ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guldan
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 23:23

Guldan

Thee-Nerd

Zijn de Mooie Blauwe Fans er al weer.. want de laatste keer dat ik op de site kwam stonden ze er nie bij ;(.. want ik wil eigenlijk nog wel zo'n "mooie lamp" bestellen en een paar van de fans..

You know, I used to think it was awful that life was so unfair. Then I thought, wouldn't it be much worse if life were fair, and all the terrible things that happen to us come because we actually deserve them?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZO ik ben net terug uit A'dam, ik ga nu updaten, die fans moeten jullie je nog even niet druk om maken, de goedkopere komen er zo bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo de fans staan erop. De CCFL's en nieuwe coolers zijn morgen aan de beurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim
  • Laatst online: 29-08 17:40

ReseTTim

Chocolate addicted

weer een nieuwe actie?

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn bestelling komt waarschijnlijk pas na de IA, volgens mijn berekening kom ik de komende maand niet uit als ik aan dit soort dingen mee ga doen ;( /me leeft veels te duur :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou.....eigelijk meer een vervolg van me vorige aktie. Heb nog een berg restspullen over die samen met nieuwe spullen uit me shop de deur uit kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo er hebben al mensen betaald voor hun spullekes :) deze zijn direct ingepakt en gaan zo mee naar het postkantoor. :D veel plezier ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guldan

Guldan

Thee-Nerd

Zeg eff 1 vraagje hoelang zou het ong. duren als ik wat bestelde ze moeten richting drenthe..

(nu zijn er 2 mogelijkheden voor mijn leeskunsten:)

a. Ik ben dom en heb niet goed op de site gelezen.

b.Ben dommer en heb de topic te snel doorgelezen.

Btw als me ouders weer thuis(minimaal maandag hoor) zijn zal ik eff me zakgeld vragen $$$$$ dan komt me bestelling eraan..

You know, I used to think it was awful that life was so unfair. Then I thought, wouldn't it be much worse if life were fair, and all the terrible things that happen to us come because we actually deserve them?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je nu bestelt heb je direct de betalingsgevens in huis. Zodra je geld overgeboekt hebt en ik het ontvangen hebt gaat het de zelfde dag nog op de bus. Kan binnen 3 dagen geregeld zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nitraat, klein vraagje, zou je een plaatje kunnen maken van hoe de leds nu vast zitten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxi
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

tsjs ik kan nog zon akasa mattenset gebruiken maar me salaris klopt niet :( :( :( :( :( :( dus ook geen poen! GRRR @ AH

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guldan

Guldan

Thee-Nerd

zeer bedankt nitraat mijn order komt z.s.m tjah mijn ouders zijn ook geen tweakers.. jah wat hebben wij tweakers het ook weer moeilijk he.. ;);)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 17:11:
Nitraat, klein vraagje, zou je een plaatje kunnen maken van hoe de leds nu vast zitten??
Over welke fan hebben we het nu? De knipper fan of de 4 led fan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oxigun schreef op 31 oktober 2002 @ 17:30:
tsjs ik kan nog zon akasa mattenset gebruiken maar me salaris klopt niet :( :( :( :( :( :( dus ook geen poen! GRRR @ AH
Nou dat wachten we toch even :D die matjes gaan nemen heus niet de benen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 20:01:
[...]

Over welke fan hebben we het nu? De knipper fan of de 4 led fan?
De goedkoopste transparante fan :P (is wel lekker crossposten zo :P )

In welk topic zit je het meest?
Post ik mijn vragen daar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 20:04:
[...]

De goedkoopste transparante fan :P (is wel lekker crossposten zo :P )

In welk topic zit je het meest?
Post ik mijn vragen daar :D
Allebei :D dus je bedoelt de knipperende fan met groene ledjes zonder speedcontrol. Ik zal eens wat pics opsnorren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 20:24:
[...]

Allebei :D dus je bedoelt de knipperende fan met groene ledjes zonder speedcontrol. Ik zal eens wat pics opsnorren
ik betwijfel of je de leds hier uit krijgt (als dat je idee is), aangezien deze in het midden zitten (en volgens mij flink vast).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo

Demo

Ik heb mijn knipper fan eens open gemaakt, en als je een dun kniptangetje hebt kan je de LEDs er wel uit knippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geprobeerd er pics van te maken, maar zonder de fan uit elkaar te slopen lukt het niet echt. Zoals Demoniac zegt kan je het blad erafwippen en dan met een tangetje de leds doorknippen of als je hel handig bent solderen. Onze vriend Digiboy heeft er meer ervaring mee. Eens kijken wat hij te zeggen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmeester
TOP! Ik heb vandaag de bestelling gehad van Powerparts. Gelukkig goed ingepakt, aan de envelop hingen stukken papier. (ik weet niet wat ze daar doen bij de TPG)
Misschien is deze vraag al eerder gesteld, maar kun je die fan rechtstreeks op je moederbord aansluiten zonder die molex connector te gebruiken?? Die 3-potige connector ziet er namelijk hetzelfde uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:50
Zo, ik heb net ook 4 maal "Clear fan met 4 blauwe leds" besteld onder rembours, ben benieuwd wanneer het aankomt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siren
  • Laatst online: 05-06 15:59
he nitraat ik wil ook wel 1s het resultaat laten zien van je inkoopaktie. Ik heb nu ook mijn topic gestart-> snelle link zodat je niet hoeft te zoeken en ik niet alles hier hoef te posten [url] [rml][ CM]Mijn eerste H20 mod (Zeer modem onvriendelijk)[/rml] [/url]

[ Voor 0% gewijzigd door siren op 05-11-2002 00:14 . Reden: tik foutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeg nitraat, ik heb mijn bestelling gedaan, betaald, maarrrrrrrrrr...............
De girodinges was een beetje krom aangezien er de ene keer de boel Parts & bytes heet, de andere keer Powerparts, er nergens een adres vermeld staat die ze wel willen hebben.

Dus ik ben heeeeeeeeeeeeel erg benieuwd of mijn betaling uberhaupt aankomt.
Hij is zaterdagochtend op de bus gedaan (Postbank) dus hij zou zo ongeveer morgen of overmorgen moeten arriveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo

Demo

Nitraat, wanneer komen er nieuwe spulletjes in de shop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wmeester schreef op 01 november 2002 @ 20:09:
TOP! Ik heb vandaag de bestelling gehad van Powerparts. Gelukkig goed ingepakt, aan de envelop hingen stukken papier. (ik weet niet wat ze daar doen bij de TPG)
Misschien is deze vraag al eerder gesteld, maar kun je die fan rechtstreeks op je moederbord aansluiten zonder die molex connector te gebruiken?? Die 3-potige connector ziet er namelijk hetzelfde uit.
Die 3 pins aansluiting kan je rechtstreeks op je moederbord aansluiten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 november 2002 @ 00:34:
Zeg nitraat, ik heb mijn bestelling gedaan, betaald, maarrrrrrrrrr...............
De girodinges was een beetje krom aangezien er de ene keer de boel Parts & bytes heet, de andere keer Powerparts, er nergens een adres vermeld staat die ze wel willen hebben.

Dus ik ben heeeeeeeeeeeeel erg benieuwd of mijn betaling uberhaupt aankomt.
Hij is zaterdagochtend op de bus gedaan (Postbank) dus hij zou zo ongeveer morgen of overmorgen moeten arriveren.
Ja de betaling is nog een beetej krom zoals je zegt. Ik heb een nieuwe bankrekening op naam van Powerparts, alleen heb ik daar nog geen toegang toe dmv internet bankieren. Vandaar dat ik het even op een andere rekening van mij laat storten, dan kan ik immers realtime de betalingen controleren.

Als je de gegevens overneemt zoals ze in je mailtje staan komt het in orde. Je krijgt zowieso standaard een mailtje als je betaling ontvangen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Demoniac schreef op 05 november 2002 @ 09:53:
Nitraat, wanneer komen er nieuwe spulletjes in de shop?
Nieuwe spullen komen langzaam op de site binnen druppelen. Ik heb het nogal druk gehad dit weekend dus veel is er niet veranderd maar de oplettende kijker ziet toch de nieuwe producten binnen komen. Voor het gemak komen nieuwe producten op de frontpage te staan hoeven jullie niet zo ver te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paitor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-01 12:37

Paitor

rages doen :P

Verwijderd schreef op 05 november 2002 @ 14:03:
[...]

Nieuwe spullen komen langzaam op de site binnen druppelen. Ik heb het nogal druk gehad dit weekend dus veel is er niet veranderd maar de oplettende kijker ziet toch de nieuwe producten binnen komen. Voor het gemak komen nieuwe producten op de frontpage te staan hoeven jullie niet zo ver te zoeken.
Even een kleine opmerking over je site, ziet er goed uit, maar heb 1 vraagje.
Je geluidsmatten, hoe groot zijn die?
Voor een standaard ATX kast (Midi), heb je er 3 nodig? of 7 ;)
Afmetingen zouden handig zijn :)
En moet ook zeggen dat ik ze erg duur vind, maar ja, dan maar ff een review zoeken, heeft iemand hier ervaring met die dingen????

Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
Ik heb een mini bugje gevonden denk ik:
Subject: Uw betaling voor 2002_000XX is door ons ontvangen.

Geachte klant,

hierbij bevestigen wij dat uw bestelling (2002_000XX) vandaag wordt aangeboden aan de transporteur.

U kunt uw bestelling over ca 1 à 2 dagen in huis verwachten.

Bij het in het ontvangt nemen van uw bestelling dient u EUR 50,50 te betalen aan de transporteur.
Wij wensen u veel plezier met uw producten en hopen u spoedig weer te verwelkomen op onze website.

Met vriendelijke groet,

Powerparts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phantom schreef op 05 november 2002 @ 15:56:
Ik heb een mini bugje gevonden denk ik:

[...]

Ai das geen kleine bug, das een grote kakkerlak :) zal hete ven snel fixen :)

Bedankt voor de tip

Die XX heb je zelf even toegevoegd neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
Verwijderd schreef op 05 november 2002 @ 16:03:
Die XX heb je zelf even toegevoegd neem ik aan?
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paitor schreef op 05 november 2002 @ 14:31:
[...]

Even een kleine opmerking over je site, ziet er goed uit, maar heb 1 vraagje.
Je geluidsmatten, hoe groot zijn die?
Voor een standaard ATX kast (Midi), heb je er 3 nodig? of 7 ;)
Afmetingen zouden handig zijn :)
En moet ook zeggen dat ik ze erg duur vind, maar ja, dan maar ff een review zoeken, heeft iemand hier ervaring met die dingen????
Tja helaas zijn ze duur, specs van producten worden vanavond op de schop genomen de afmetingen van de matten zijn: 2 stuks 400mmx178mm en 2 stuks 400x358mm. <---- dit is dus 1 setje dus in totaal 4 matten.

Dit zou voldoende moeten zijn voor 1 midi tower.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK tnx bug is zo verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaeX
  • Laatst online: 10-10-2023
Oh ey, ik zat net in mozilla en toen kon ik niet op buy drukken dus ik kon nix kopen.
Ik denk ik wijs je er ff op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 november 2002 @ 14:01:
[...]

Ja de betaling is nog een beetej krom zoals je zegt. Ik heb een nieuwe bankrekening op naam van Powerparts, alleen heb ik daar nog geen toegang toe dmv internet bankieren. Vandaar dat ik het even op een andere rekening van mij laat storten, dan kan ik immers realtime de betalingen controleren.

Als je de gegevens overneemt zoals ze in je mailtje staan komt het in orde. Je krijgt zowieso standaard een mailtje als je betaling ontvangen is.
Ik heb em dus naar de rekening gestuurd die je te zien krijgt bij het activeren van je bestelling.

Dat was deze:
Rekeningnummer: 3213.20.069 Rabobank te Goes
O.v.v.: Bestelling 2002_00031
Plaats: 's-Heer Arendskerke (Zeeland)
En ik heb em op naam van Powerparts staan omdat dat nergens vermeld werd ten tijde dat ik het girobriefje op de bus deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 november 2002 @ 17:39:
[...]

Ik heb em dus naar de rekening gestuurd die je te zien krijgt bij het activeren van je bestelling.

Dat was deze:

[...]

En ik heb em op naam van Powerparts staan omdat dat nergens vermeld werd ten tijde dat ik het girobriefje op de bus deed.
Ah dat is een puntje waar ik wat meer duidelijkheid zal verschaffen op de site. Wat helemaal mooi is, is natuurlijk als de rabobank een beetje snel is om me aan te sluiten op internetbankieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 november 2002 @ 00:04:
[...]

Ah dat is een puntje waar ik wat meer duidelijkheid zal verschaffen op de site. Wat helemaal mooi is, is natuurlijk als de rabobank een beetje snel is om me aan te sluiten op internetbankieren.
Zet er ook een adres bij :+ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 november 2002 @ 00:21:
[...]

Zet er ook een adres bij :+ :)
Zullen we ook even bij contactinfo toevoegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al ergens iets vernomen van mijn betaling?
Die zou nml. zo onderhand is binnen moeten komen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 november 2002 @ 00:23:
Is er al ergens iets vernomen van mijn betaling?
Die zou nml. zo onderhand is binnen moeten komen :/
Nope nog niets vernomen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmmm, wanneer moettie uiterlijk betaald zijn??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 november 2002 @ 00:55:
Hmmmm, wanneer moettie uiterlijk betaald zijn??
Maakt niet uit hoor, voor jou wacht ik wel een tijdje :D

Betaling is alsnog binnen gekomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 november 2002 @ 12:09:
[...]

Maakt niet uit hoor, voor jou wacht ik wel een tijdje :D

Betaling is alsnog binnen gekomen :)
De mijne???
Moooooooi.......... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 november 2002 @ 20:16:
[...]

De mijne???
Moooooooi.......... :D
Je pakje is zelfs ondeweg hehe veel plezier ermee.

/me wordt er alleen zo moe van als hij weer een IA ziet waarvan hij meer dan helft van alle spullen al thuis heeft liggen 8)7 :Z :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 november 2002 @ 21:02:
[...]

Je pakje is zelfs ondeweg hehe veel plezier ermee.

/me wordt er alleen zo moe van als hij weer een IA ziet waarvan hij meer dan helft van alle spullen al thuis heeft liggen 8)7 :Z :Z
In nederland geldt: de goedkoopste wint. :)
Maar waaaaaaaaag het iig niet om nu goedkoper te gaan worden. Anders hebk weer te veel betaald :)

Iig, zanx dat je het al opgestuurd hebt, ik ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 november 2002 @ 01:33:
[...]

In nederland geldt: de goedkoopste wint. :)
Maar waaaaaaaaag het iig niet om nu goedkoper te gaan worden. Anders hebk weer te veel betaald :)

Iig, zanx dat je het al opgestuurd hebt, ik ben benieuwd :)
Echt waar ik ga me een breuk lachen als het garrantie werk wordt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarp
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
De 1e shopsurvey voor nitraat is er al :)
http://www.tweakers.net/shopsurvey/4328

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahaha, das het betere werk, wie volgt :) Het CCFL gebeuren is ook geupdate btw :). Nu nog specs toevoegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
ik heb ff een vraagje over die fluoriscerende rounded cables: klopt het dat je UV-licht erbij moet houden om te zorgen dat ze oplichten? (heb ik ergens gelezen, maar aangezien er ook UV rounded cables zijn, wil ik dit even zeker weten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dj_tsunami schreef op 09 november 2002 @ 14:27:
ik heb ff een vraagje over die fluoriscerende rounded cables: klopt het dat je UV-licht erbij moet houden om te zorgen dat ze oplichten? (heb ik ergens gelezen, maar aangezien er ook UV rounded cables zijn, wil ik dit even zeker weten)
De fluoriserende kabels doen het ook zonder UV, mar minder goed. Ze moeten namelijk om de zoveel tijd opgeladen worden...dit kan je doen door ze in het zonlicht te zetten, dan gloeien ze weer, maar ik zou iig een UV lampie erbij hangen als je ze altijd super goed wilt zien, maar het is niet noodzakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
Verwijderd schreef op 09 november 2002 @ 15:52:
[...]

De fluoriserende kabels doen het ook zonder UV, mar minder goed. Ze moeten namelijk om de zoveel tijd opgeladen worden...dit kan je doen door ze in het zonlicht te zetten, dan gloeien ze weer, maar ik zou iig een UV lampie erbij hangen als je ze altijd super goed wilt zien, maar het is niet noodzakelijk.
dus je hebt fluoriscerende kabels, die je kan opladen d.m.v. UV, maar je hebt ook UV kabels, die oplichten d.m.v. UV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dj_tsunami schreef op 09 november 2002 @ 15:55:
[...]

dus je hebt fluoriscerende kabels, die je kan opladen d.m.v. UV, maar je hebt ook UV kabels, die oplichten d.m.v. UV.
Die zijn in princiepe het zelfde, zonlicht is UV en dat materiaal die oplicht daardoor zal volgens mij nagenoeg het zelfde zijn. Of je moet gewoon een witte kabel hebben die je beter ziet met dat licht alla blacklight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaeX
  • Laatst online: 10-10-2023
Ga je misschien ook nog ooit lcd's verkopen en dat soort electronische spullen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 November 2002 @ 16:17:
[...]

Die zijn in princiepe het zelfde, zonlicht is UV en dat materiaal die oplicht daardoor zal volgens mij nagenoeg het zelfde zijn. Of je moet gewoon een witte kabel hebben die je beter ziet met dat licht alla blacklight.
You've got meel :)
Maar is wel ontzettend tof dat het zo snel geregeld is!!!
Het was net sinterklaas, graaien in snipperpapier :+ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YaeX schreef op 09 november 2002 @ 16:41:
Ga je misschien ook nog ooit lcd's verkopen en dat soort electronische spullen?
Voor LCD's kan je voorlopig terecht bij de volgende adressen:
Crystalfontz LCD IA @ Laupro: http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=156
Grafische LCD's @ Modwarehouse: www.modwarehouse.com/ia/ of www.grafisch-lcd.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezzerk
  • Laatst online: 08:25
Verwijderd schreef op 09 November 2002 @ 01:56:
[...]

Hahaha, das het betere werk, wie volgt :)
IK! :*)

Ik heb net mn bestelling binnen dus laat ik is aardig doen :P

Prima werk Nitraat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
Verwijderd schreef op 09 november 2002 @ 16:17:
[...]

maar ze zien er op de plaatjes wel verschillend uit, dus er is een verschil :). Maar ik weet nu iig genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
nog een vraagje :): heb je geen kortere rounded cables? ik heb namelijk aan 30cm ook wel genoeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dj_tsunami schreef op 10 november 2002 @ 18:46:
nog een vraagje :): heb je geen kortere rounded cables? ik heb namelijk aan 30cm ook wel genoeg :)
Kortere modellen heb ik niet liggen. Ik zit achter IDE kabels met 2 connectors aan voor de mensen met RAID, ik zal gelijk kijken of die dingen ook te vinden zijn, maar ben ze nog niet tegen gekomen. Zal er maandag achteraan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
Verwijderd schreef op 10 November 2002 @ 20:38:
[...]

Kortere modellen heb ik niet liggen. Ik zit achter IDE kabels met 2 connectors aan voor de mensen met RAID, ik zal gelijk kijken of die dingen ook te vinden zijn, maar ben ze nog niet tegen gekomen. Zal er maandag achteraan gaan.
ow wacht ff, ik bedenk mij net dat ik misschien toch 45cm nodig heb :D het is zeker 30cm naar de eerste device en daarna 15cm naar de tweede device? ik was ff vergeten dat het een kabel voor 2 devices was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dj_tsunami schreef op 10 November 2002 @ 21:13:
[...]

ow wacht ff, ik bedenk mij net dat ik misschien toch 45cm nodig heb :D het is zeker 30cm naar de eerste device en daarna 15cm naar de tweede device? ik was ff vergeten dat het een kabel voor 2 devices was :)
Slimmerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog ff een vraagje, heeft iemand enig idee waar de tempsensor aan vast zit?
Aan de + of aan de min?
Want het draadje hoeft bij mij maar 10 cm lang te zijn, en dus kan ik er een heel stuk af knippen, mocht ik weten waar de zwarte tempsensor draad in gaat.

Hmmmmm als ik het zo goed zie is de tempsensor - de rooie + en zit de witte er voor nop aan. klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
ehm, nitraat? heb jij toevallig nog een voor- en achternaam? die heb ik namelijk nodig voor het overmaken van het geld...

edit:
kan je ff een mailtje naar me sturen met alle info die ik nodig heb (voor- en achternaam, rekeningnummer, plaats), want door "omstandigheden" ben ik dat kwijt geraakt)

edit:
ik zie dat ik alles al standaard krijg (rekeningnummer en plaats) handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
Het bedrijf heet 'Powerparts', lijkt me ook goed voor een overboeking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Parts & Bytes
Daar moettie heen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 november 2002 @ 11:47:
Nog ff een vraagje, heeft iemand enig idee waar de tempsensor aan vast zit?
Aan de + of aan de min?
Want het draadje hoeft bij mij maar 10 cm lang te zijn, en dus kan ik er een heel stuk af knippen, mocht ik weten waar de zwarte tempsensor draad in gaat.

Hmmmmm als ik het zo goed zie is de tempsensor - de rooie + en zit de witte er voor nop aan. klopt dat?
De rode is de + de zwarte is de min en daar zit tevens de temp sensor op de witte is de rpm sensor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 November 2002 @ 20:21:
Parts & Bytes
Daar moettie heen :)
Klopt als een bus, staat ook in het uiteindelijke bevestigingsmailtje die je krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
ok, ik heb betaald. ik wacht (geduldig) op mijn pakketje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 november 2002 @ 20:50:
[...]

De rode is de + de zwarte is de min en daar zit tevens de temp sensor op de witte is de rpm sensor.
Aha, ik snap :)

• Tsunami
  • Niet online
ik heb mijn bevestiging gekregen. Nog uiterlijk 2 daagjes wachten.
Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.