Het originele topic heeft inmiddels 1682 post, dus het is wel tijd voor een deel 2.
[rml][ IA] Afhandeling mega aktie Nitraat[/rml]
[rml][ IA] Afhandeling mega aktie Nitraat[/rml]
Verwijderd
Verwijderd
Ben ik net aan het toevoegendamster schreef op 18 oktober 2002 @ 14:15:
oke, nitraat nog een vraag die je niet beantwoord hebt
in een mail die ik van je heb gekregen. zo'n maandje geleden denk ik.
zei je dat je ook no 92mm fans over had.
als ik nou op je webshop kijk. zie ik ze er niet bijstaan.
heb je ze dan toch niet??
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Verwijderd
Verwijderd
Ik zal je factuur even aanpassen brbwmeester schreef op 18 oktober 2002 @ 16:42:
Uh, ik probeerde ook wat te bestellen op de nieuwe site, maar helaas ging er wat mis. Ik kreeg een harddisk koeler en een 5.25 " koeler kado. Helaas moest ik er wel voor betalen. Ik heb al een mail gestuurd naar de maker van de site:
Hallo,
Ik heb een bestelling geplaatst bij Powerparts maar volgens mij gaat er iets fout.
-Ten eerste een typo: je kan de orderbevestiging uit printen, maar er staat: Onderbevestiging.
-Als je dan die orderbevestiging uit wilt printen dan opend er een nieuwe browser. Echter hier staan twee artikelen die ik helemaal niet heb besteld. Dat heb ik nog nagekeken met de "back" knop van mijn browser. Op de site zelf staat dan de juiste bestelling. Deze twee dingen doet ie teveel:
42 Harddisk cooler top mounted
51 HDD cooler for in 5,25" bay
Wat nu?
Mijn nummer is : 2002_00013
Mvg,
Wouter
ps. Ik wacht even met overmaken totdat eea hersteld is en duidelijk is wat ik moet overmaken.
Heel goed, heel goed. Thx!Verwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 20:00:
[...]
Ik zal je factuur even aanpassen brb
[edit]
done, kijk nu nog maar eens naar de link die je gemaild hebt gekregen.
oke, danVerwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 14:17:
[...]
Ben ik net aan het toevoegen![]()
[edit]
en hoppa ze staan erbij
Verwijderd
nee, sorry daar doe ik niet aan, tijdens me IA is gebleken dat men niet in staat is in te schatten of het wel of niet in een envelop past. Ik heb voor sommigen namelijk alsnog een pakketzegel moeten kopen omdat met alle spullen die ze in een envelop wilde proppen de envelop dikker werd dan 32mm. Vandaar dat ik nu zeg hoppa geen gelul, 1 verzendoptie. Bovendien scheelt het maar 2 euro met de verzendoptie in me IA du sdat is nog best te overzien. Bovendien zal je geen 1 shop vinden die kleine bestellingen voor die prijs kan uitleveren. Ik meot er immers ook tijd en materiaal insteken.damster schreef op 18 oktober 2002 @ 21:42:
[...]
oke, dan
ik wacht dan nog even met bestellen
misschien dat ik nog meer spulletjes nodig heb
5 euro verzendkosten zou een beetje zonde zijn
voor alleen een fan van 6 euro's
of kan het dan goedkoper. omdat hij wel in een envelop past??
Verwijderd
Verwijderd
oke, heb je gelijk in.Verwijderd schreef op 19 oktober 2002 @ 08:21:
[...]
nee, sorry daar doe ik niet aan
5 Euro vind ik dus al met al een mooie prijs.
BTW bij bestellingen van 100 euro of meer (die prijs is incl btw) vervallen de verzendkosten
Verwijderd
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2002 10:36 . Reden: 404 ]
Verwijderd
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
Hoi.
Verwijderd
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
Eeeh dan moet je even naar www.powerparts.nl gaan en dan bij fans kijken, daar staan ze alTepelStreeltje schreef op 29 oktober 2002 @ 00:21:
sweeet.
wat leuke fannetjes derbij is altijd leuk
komen er ook trouwens van die fans met lichies die gewoon constant blijven branden? want die nu op je site staan knipperen...
je hebt het wel slim gedaan. je hebt alleen fans met blauwe leds EN speedcontrol. degene zonder speedcontrol is groen. en aangezien de meeste mensen blauwe leds willen hebben, moeten ze die dure kopenVerwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 01:55:
[...]
Eeeh dan moet je even naar www.powerparts.nl gaan en dan bij fans kijken, daar staan ze aldie met regelbare snelheid zijn een beetje prijzig maar die zonder snelheidsregelaar zijn 9,50 en zeer
moeten alleen ff toegevoegd worden op de site.
http://www.powerparts.nl/d.asp?WCI=p&p=63
Verwijderd
Rustig maardj_tsunami schreef op 29 oktober 2002 @ 19:52:
[...]
je hebt het wel slim gedaan. je hebt alleen fans met blauwe leds EN speedcontrol. degene zonder speedcontrol is groen. en aangezien de meeste mensen blauwe leds willen hebben, moeten ze die dure kopen
Verwijderd
You know, I used to think it was awful that life was so unfair. Then I thought, wouldn't it be much worse if life were fair, and all the terrible things that happen to us come because we actually deserve them?
Verwijderd
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
Verwijderd
Nou.....eigelijk meer een vervolg van me vorige aktie. Heb nog een berg restspullen over die samen met nieuwe spullen uit me shop de deur uit kunnen.ReseTTim schreef op 31 oktober 2002 @ 02:14:
weer een nieuwe actie?
Verwijderd
You know, I used to think it was awful that life was so unfair. Then I thought, wouldn't it be much worse if life were fair, and all the terrible things that happen to us come because we actually deserve them?
Verwijderd
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
Verwijderd
Over welke fan hebben we het nu? De knipper fan of de 4 led fan?Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 17:11:
Nitraat, klein vraagje, zou je een plaatje kunnen maken van hoe de leds nu vast zitten??
Verwijderd
Nou dat wachten we toch evenOxigun schreef op 31 oktober 2002 @ 17:30:
tsjs ik kan nog zon akasa mattenset gebruiken maar me salaris klopt niet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dus ook geen poen! GRRR @ AH
Verwijderd
De goedkoopste transparante fanVerwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 20:01:
[...]
Over welke fan hebben we het nu? De knipper fan of de 4 led fan?
Verwijderd
AllebeiVerwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 20:04:
[...]
De goedkoopste transparante fan(is wel lekker crossposten zo
)
In welk topic zit je het meest?
Post ik mijn vragen daar
ik betwijfel of je de leds hier uit krijgt (als dat je idee is), aangezien deze in het midden zitten (en volgens mij flink vast).Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 20:24:
[...]
Allebeidus je bedoelt de knipperende fan met groene ledjes zonder speedcontrol. Ik zal eens wat pics opsnorren
Verwijderd
[ Voor 0% gewijzigd door siren op 05-11-2002 00:14 . Reden: tik foutje ]
Verwijderd
Verwijderd
Die 3 pins aansluiting kan je rechtstreeks op je moederbord aansluitenwmeester schreef op 01 november 2002 @ 20:09:
TOP! Ik heb vandaag de bestelling gehad van Powerparts. Gelukkig goed ingepakt, aan de envelop hingen stukken papier. (ik weet niet wat ze daar doen bij de TPG)
Misschien is deze vraag al eerder gesteld, maar kun je die fan rechtstreeks op je moederbord aansluiten zonder die molex connector te gebruiken?? Die 3-potige connector ziet er namelijk hetzelfde uit.
Verwijderd
Ja de betaling is nog een beetej krom zoals je zegt. Ik heb een nieuwe bankrekening op naam van Powerparts, alleen heb ik daar nog geen toegang toe dmv internet bankieren. Vandaar dat ik het even op een andere rekening van mij laat storten, dan kan ik immers realtime de betalingen controleren.Verwijderd schreef op 05 november 2002 @ 00:34:
Zeg nitraat, ik heb mijn bestelling gedaan, betaald, maarrrrrrrrrr...............
De girodinges was een beetje krom aangezien er de ene keer de boel Parts & bytes heet, de andere keer Powerparts, er nergens een adres vermeld staat die ze wel willen hebben.
Dus ik ben heeeeeeeeeeeeel erg benieuwd of mijn betaling uberhaupt aankomt.
Hij is zaterdagochtend op de bus gedaan (Postbank) dus hij zou zo ongeveer morgen of overmorgen moeten arriveren.
Verwijderd
Nieuwe spullen komen langzaam op de site binnen druppelen. Ik heb het nogal druk gehad dit weekend dus veel is er niet veranderd maar de oplettende kijker ziet toch de nieuwe producten binnen komen. Voor het gemak komen nieuwe producten op de frontpage te staan hoeven jullie niet zo ver te zoeken.Demoniac schreef op 05 november 2002 @ 09:53:
Nitraat, wanneer komen er nieuwe spulletjes in de shop?
Even een kleine opmerking over je site, ziet er goed uit, maar heb 1 vraagje.Verwijderd schreef op 05 november 2002 @ 14:03:
[...]
Nieuwe spullen komen langzaam op de site binnen druppelen. Ik heb het nogal druk gehad dit weekend dus veel is er niet veranderd maar de oplettende kijker ziet toch de nieuwe producten binnen komen. Voor het gemak komen nieuwe producten op de frontpage te staan hoeven jullie niet zo ver te zoeken.
Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele
Subject: Uw betaling voor 2002_000XX is door ons ontvangen.
Geachte klant,
hierbij bevestigen wij dat uw bestelling (2002_000XX) vandaag wordt aangeboden aan de transporteur.
U kunt uw bestelling over ca 1 à 2 dagen in huis verwachten.
Bij het in het ontvangt nemen van uw bestelling dient u EUR 50,50 te betalen aan de transporteur.
Wij wensen u veel plezier met uw producten en hopen u spoedig weer te verwelkomen op onze website.
Met vriendelijke groet,
Powerparts
Verwijderd
Ai das geen kleine bug, das een grote kakkerlak
Ja.Verwijderd schreef op 05 november 2002 @ 16:03:
Die XX heb je zelf even toegevoegd neem ik aan?
Verwijderd
Tja helaas zijn ze duur, specs van producten worden vanavond op de schop genomen de afmetingen van de matten zijn: 2 stuks 400mmx178mm en 2 stuks 400x358mm. <---- dit is dus 1 setje dus in totaal 4 matten.Paitor schreef op 05 november 2002 @ 14:31:
[...]
Even een kleine opmerking over je site, ziet er goed uit, maar heb 1 vraagje.
Je geluidsmatten, hoe groot zijn die?
Voor een standaard ATX kast (Midi), heb je er 3 nodig? of 7![]()
Afmetingen zouden handig zijn
En moet ook zeggen dat ik ze erg duur vind, maar ja, dan maar ff een review zoeken, heeft iemand hier ervaring met die dingen????
Verwijderd
Ik heb em dus naar de rekening gestuurd die je te zien krijgt bij het activeren van je bestelling.Verwijderd schreef op 05 november 2002 @ 14:01:
[...]
Ja de betaling is nog een beetej krom zoals je zegt. Ik heb een nieuwe bankrekening op naam van Powerparts, alleen heb ik daar nog geen toegang toe dmv internet bankieren. Vandaar dat ik het even op een andere rekening van mij laat storten, dan kan ik immers realtime de betalingen controleren.
Als je de gegevens overneemt zoals ze in je mailtje staan komt het in orde. Je krijgt zowieso standaard een mailtje als je betaling ontvangen is.
En ik heb em op naam van Powerparts staan omdat dat nergens vermeld werd ten tijde dat ik het girobriefje op de bus deed.Rekeningnummer: 3213.20.069 Rabobank te Goes
O.v.v.: Bestelling 2002_00031
Plaats: 's-Heer Arendskerke (Zeeland)
Verwijderd
Ah dat is een puntje waar ik wat meer duidelijkheid zal verschaffen op de site. Wat helemaal mooi is, is natuurlijk als de rabobank een beetje snel is om me aan te sluiten op internetbankieren.Verwijderd schreef op 05 november 2002 @ 17:39:
[...]
Ik heb em dus naar de rekening gestuurd die je te zien krijgt bij het activeren van je bestelling.
Dat was deze:
[...]
En ik heb em op naam van Powerparts staan omdat dat nergens vermeld werd ten tijde dat ik het girobriefje op de bus deed.
Verwijderd
Zet er ook een adres bijVerwijderd schreef op 06 november 2002 @ 00:04:
[...]
Ah dat is een puntje waar ik wat meer duidelijkheid zal verschaffen op de site. Wat helemaal mooi is, is natuurlijk als de rabobank een beetje snel is om me aan te sluiten op internetbankieren.
Verwijderd
Verwijderd
Nope nog niets vernomen.....Verwijderd schreef op 07 november 2002 @ 00:23:
Is er al ergens iets vernomen van mijn betaling?
Die zou nml. zo onderhand is binnen moeten komen
Verwijderd
Maakt niet uit hoor, voor jou wacht ik wel een tijdjeVerwijderd schreef op 07 november 2002 @ 00:55:
Hmmmm, wanneer moettie uiterlijk betaald zijn??
Verwijderd
De mijne???Verwijderd schreef op 07 november 2002 @ 12:09:
[...]
Maakt niet uit hoor, voor jou wacht ik wel een tijdje
Betaling is alsnog binnen gekomen
Verwijderd
Je pakje is zelfs ondeweg hehe veel plezier ermee.
Verwijderd
In nederland geldt: de goedkoopste wint.Verwijderd schreef op 07 november 2002 @ 21:02:
[...]
Je pakje is zelfs ondeweg hehe veel plezier ermee.
/me wordt er alleen zo moe van als hij weer een IA ziet waarvan hij meer dan helft van alle spullen al thuis heeft liggen![]()
![]()
Verwijderd
Echt waar ik ga me een breuk lachen als het garrantie werk wordtVerwijderd schreef op 08 november 2002 @ 01:33:
[...]
In nederland geldt: de goedkoopste wint.
Maar waaaaaaaaag het iig niet om nu goedkoper te gaan worden. Anders hebk weer te veel betaald
Iig, zanx dat je het al opgestuurd hebt, ik ben benieuwd
Verwijderd
Hahaha, das het betere werk, wie volgtScarp schreef op 08 november 2002 @ 08:53:
De 1e shopsurvey voor nitraat is er al
http://www.tweakers.net/shopsurvey/4328
Verwijderd
De fluoriserende kabels doen het ook zonder UV, mar minder goed. Ze moeten namelijk om de zoveel tijd opgeladen worden...dit kan je doen door ze in het zonlicht te zetten, dan gloeien ze weer, maar ik zou iig een UV lampie erbij hangen als je ze altijd super goed wilt zien, maar het is niet noodzakelijk.dj_tsunami schreef op 09 november 2002 @ 14:27:
ik heb ff een vraagje over die fluoriscerende rounded cables: klopt het dat je UV-licht erbij moet houden om te zorgen dat ze oplichten? (heb ik ergens gelezen, maar aangezien er ook UV rounded cables zijn, wil ik dit even zeker weten)
dus je hebt fluoriscerende kabels, die je kan opladen d.m.v. UV, maar je hebt ook UV kabels, die oplichten d.m.v. UV.Verwijderd schreef op 09 november 2002 @ 15:52:
[...]
De fluoriserende kabels doen het ook zonder UV, mar minder goed. Ze moeten namelijk om de zoveel tijd opgeladen worden...dit kan je doen door ze in het zonlicht te zetten, dan gloeien ze weer, maar ik zou iig een UV lampie erbij hangen als je ze altijd super goed wilt zien, maar het is niet noodzakelijk.
Verwijderd
Die zijn in princiepe het zelfde, zonlicht is UV en dat materiaal die oplicht daardoor zal volgens mij nagenoeg het zelfde zijn. Of je moet gewoon een witte kabel hebben die je beter ziet met dat licht alla blacklight.dj_tsunami schreef op 09 november 2002 @ 15:55:
[...]
dus je hebt fluoriscerende kabels, die je kan opladen d.m.v. UV, maar je hebt ook UV kabels, die oplichten d.m.v. UV.
Verwijderd
You've got meelVerwijderd schreef op 09 November 2002 @ 16:17:
[...]
Die zijn in princiepe het zelfde, zonlicht is UV en dat materiaal die oplicht daardoor zal volgens mij nagenoeg het zelfde zijn. Of je moet gewoon een witte kabel hebben die je beter ziet met dat licht alla blacklight.
Verwijderd
Voor LCD's kan je voorlopig terecht bij de volgende adressen:YaeX schreef op 09 november 2002 @ 16:41:
Ga je misschien ook nog ooit lcd's verkopen en dat soort electronische spullen?
maar ze zien er op de plaatjes wel verschillend uit, dus er is een verschilVerwijderd schreef op 09 november 2002 @ 16:17:
[...]
Die zijn in princiepe het zelfde, zonlicht is UV en dat materiaal die oplicht daardoor zal volgens mij nagenoeg het zelfde zijn. Of je moet gewoon een witte kabel hebben die je beter ziet met dat licht alla blacklight.
Verwijderd
Kortere modellen heb ik niet liggen. Ik zit achter IDE kabels met 2 connectors aan voor de mensen met RAID, ik zal gelijk kijken of die dingen ook te vinden zijn, maar ben ze nog niet tegen gekomen. Zal er maandag achteraan gaan.dj_tsunami schreef op 10 november 2002 @ 18:46:
nog een vraagje :): heb je geen kortere rounded cables? ik heb namelijk aan 30cm ook wel genoeg
ow wacht ff, ik bedenk mij net dat ik misschien toch 45cm nodig hebVerwijderd schreef op 10 November 2002 @ 20:38:
[...]
Kortere modellen heb ik niet liggen. Ik zit achter IDE kabels met 2 connectors aan voor de mensen met RAID, ik zal gelijk kijken of die dingen ook te vinden zijn, maar ben ze nog niet tegen gekomen. Zal er maandag achteraan gaan.
Verwijderd
Slimmerddj_tsunami schreef op 10 November 2002 @ 21:13:
[...]
ow wacht ff, ik bedenk mij net dat ik misschien toch 45cm nodig hebhet is zeker 30cm naar de eerste device en daarna 15cm naar de tweede device? ik was ff vergeten dat het een kabel voor 2 devices was
Verwijderd
Verwijderd
De rode is de + de zwarte is de min en daar zit tevens de temp sensor op de witte is de rpm sensor.Verwijderd schreef op 11 november 2002 @ 11:47:
Nog ff een vraagje, heeft iemand enig idee waar de tempsensor aan vast zit?
Aan de + of aan de min?
Want het draadje hoeft bij mij maar 10 cm lang te zijn, en dus kan ik er een heel stuk af knippen, mocht ik weten waar de zwarte tempsensor draad in gaat.
Hmmmmm als ik het zo goed zie is de tempsensor - de rooie + en zit de witte er voor nop aan. klopt dat?
Verwijderd
Aha, ik snapVerwijderd schreef op 11 november 2002 @ 20:50:
[...]
De rode is de + de zwarte is de min en daar zit tevens de temp sensor op de witte is de rpm sensor.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq