[IA] Afhandeling mega aktie Nitraat - deel 2

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 359 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Nou reken er maar op de het morgen in de bus ligt :) tpg wordt steeds sneller volgens mij :)

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2002 20:14 . Reden: typo ]

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 14 november 2002 @ 20:10:
Nou reken er maar op de het moren in de bus ligt :) tpg wordt steeds sneller volgens mij :)
ik hoop het :) heb vandaag ook al een pakketje binnengekregen van een IA :D (en ik wacht nog op 4 andere pakketjes, afgezien van die van jou :*))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
ik heb m'n spul binnen. Ik zie nu alleen dat die rounded cables wel erg kort zijn ;( ik hoop dat ze passen...

waarom zitten er trouwens 4 extra schroefjes in een klein zakje bij?

edit: ik heb alles er in gestopt, en bij nader inzien is alles eigenlijk toch veel te lang :D het is nu nog steeds een warboel (wel minder erg, maar toch een warboel :)). Ik heb gewoon een te kleine kast :(

ff m'n handen wassen, want die kabels stinken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik mocht mijn verkeerd gestuurde glowcalbes houwen!! :D
Dank je Nitraat!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, terugsturen kost meer dan het verschil tussen de 2 kabels, maar goed, tevreden tweakers zo te zien volgens mij.

BTW het CCFL en CPU Koeler gebeuren is op de schop gegaan. Glowwire etc is in aantocht...

OW voordat ik het vergeet, de einddatum nadert he mensen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 november 2002 @ 02:50:
Tja, terugsturen kost meer dan het verschil tussen de 2 kabels, maar goed, tevreden tweakers zo te zien volgens mij.

BTW het CCFL en CPU Koeler gebeuren is op de schop gegaan. Glowwire etc is in aantocht...

OW voordat ik het vergeet, de einddatum nadert he mensen....
Hoe duur wordt glowire bij jouw?
Want ik ben op zoek na zo een 4 meter glowire, het liefst met 1 voedingkje eraan, voor niet zo heeeel erg veel geld met een max diameter van 0,4 cm.
Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.