Je kunt hem op verschillende manieren monteren.
Het beste is toch wel op een plek wara hij niet makkelijk kan breken. Als je je CCFL aan het deurtje vastmaakt, dan is dat gevaarlijk, je maakt de deurtje open en pats, einde CCFL. Zo heb ik dit ook met m`n blauwe CCFL die ik helemaal bovenaan een de bovenkant van m`n kast heb gemonteerd. Ik legde hem er weer op en toen kwam ik verkeerd neer, het draadje aan het einde van de CCFL knapte

Gesoldeerd en met gekruiste vingers de PC opgestart.. hij werkte
Zorg gewoon dan je ccfl nergens naartoe kan, maar hem vast met gewoon plakband door eerst het plakband om de ccfl heen te doen en dan te plakken. De beste oplossing is nog altijd : lijmpistool. Het hoeft maar een klein ding te zijn, als je maar siliconenlijm hebt.
Over het plaatsen van de invertor : zorg dat er nooit en ten nimmer spanning op de draden komt te staan (weer dat deurtje : je opent het deurtje, spanning op de draden, bats, er knapt iets af en je bent de lul)
Het grootste probleem van de tweakers is geleiding. Zorg dat de invertor niet contact met de kast kan maken !! de meeste zeggen : doe hem in het doosje waar hij inzat, anderen : tape gebruiken.
Nou, die tape heb ik zelf gedaan en dat zorgde voor het overlijden van 3 invertors... hij maakte dwars door de tape kortsluiting
Ik was het toen zat en ik heb toen plexiglazen plaatjes ter grootte van de invertor uitgedremelt, en de invertor met een lijmpistool op het plexiglas gelijmt. het enige wat je dan nog moet doen is het plexiglas op je kast monteren door of tape of weer lijm te gebruiken.
Ik hoop dat hiermee je vraag een beetje beantwoord is.
[edit] typo`s