Vaag ik heb me al veel langer geleden geregged en ik ben nog steeds thug...Verwijderd schreef op 22 oktober 2002 @ 14:49:
nee... na 24 uur word je gangster
Verwijderd
ben er weer, hoe heet jij op mafia ??R4C00N_SL4Y3R schreef op 22 oktober 2002 @ 18:49:
Merijn, ja, maar ik was aan het eten... Plz come back
edit//
lamaar
me want also in got crew=)
kga nu wel goed kweet nu hoe alles een beetke werkt en verdien fuckt up per 5 min:P
[edit] ok ga nie meer goed ben net in jail geflikkerd wou drugs dealen, kzit nog 30 min vast=([edit]
kga nu wel goed kweet nu hoe alles een beetke werkt en verdien fuckt up per 5 min:P
[edit] ok ga nie meer goed ben net in jail geflikkerd wou drugs dealen, kzit nog 30 min vast=([edit]
ik ga GoT verleugenen 
Heb m'n homepage weg gehaald, was eerst GoT. Dit omdat ik denk dat we niet geliefd worden en ik wil van dit masterlijke nog lang plezier hebben.
Heb m'n homepage weg gehaald, was eerst GoT. Dit omdat ik denk dat we niet geliefd worden en ik wil van dit masterlijke nog lang plezier hebben.
Verwijderd
Iedereen naar de chat van Chicago komen !!
gaan we eens kijken of we de verwachtingen uit de krant waar kunnen maken
gaan we eens kijken of we de verwachtingen uit de krant waar kunnen maken
van me krijg ge $300 als je me uitbreek ik zit in chigago
Verwijderd
Als er een gotter is die een eigen hq mag oprichten dan moet ie dat zeker doen, R4C00N_SL4Y3R en ik zijn nu al een achterban aan het verzamelen...
Hoe join je een crew???
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
idd... Chicago is naar de knoppen te gaan toen "iemand" van channel wou veranderen, nu was er geen enkele op meer

Verwijderd
Waar zit iedereen van GoT? In Chicago? Ik zit in New Orleans en volgens mij is dat echt een klote stad. Petty crimes failen bijna altijd, en als het een keer lukt krijg je maar 54. Kan iemand mij wat starting cash geven/lenen? Ik heet Aurelius.
wacht wacht... kan je multiplayen in mafia???
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Verwijderd
Je krijgt het zsm, wie heeft het eigenlijk gedaan, ik zal kijken of ik hem iets aan kan doen !!!R4C00N_SL4Y3R schreef op 22 oktober 2002 @ 20:16:
Sorry merijn, maar mag ik m'n geld terug, ik ben tenslotte gekilled
4k was het toch
EDIT//
oh nee, 3k zie ik net
Kga ff nakijken
Eigenlijk een geluk bij een ongeluk dat ik toch al mn geld heb getransferred naar jou
Eigenlijk een geluk bij een ongeluk dat ik toch al mn geld heb getransferred naar jou
Ik zit ook in NO, en hier doet 7/11 het altijdVerwijderd schreef op 22 oktober 2002 @ 20:14:
Waar zit iedereen van GoT? In Chicago? Ik zit in New Orleans en volgens mij is dat echt een klote stad. Petty crimes failen bijna altijd, en als het een keer lukt krijg je maar 54. Kan iemand mij wat starting cash geven/lenen? Ik heet Aurelius.
Ik leen je wel 1000 credits
Verwijderd
wat is je nieuwe nick eigenlijk, ben je laatste msg kwijt....R4C00N_SL4Y3R schreef op 22 oktober 2002 @ 20:18:
Kga ff nakijken
Ik msg je wel opnieuw...Verwijderd schreef op 22 oktober 2002 @ 20:21:
[...]
wat is je nieuwe nick eigenlijk, ben je laatste msg kwijt....
Misschien dat ik 1000 dollar te veel heb overgemaakt, die dan graag even terugstorten, zoveel heb ik nou ook weer niet
Messa, msg Tripod maar.
Overigens, mensen, ik heb dat stukje in de krant geschreven, gewoon voor de gein, beetje cynisch
Overigens, mensen, ik heb dat stukje in de krant geschreven, gewoon voor de gein, beetje cynisch
Verwijderd
JvH, zal ik doen (als je teveel hebt overgemaakt), maar ik moet eerst nog even uit die gevangenis komen
Als het goed is kan je er nu wel uitVerwijderd schreef op 22 oktober 2002 @ 20:30:
JvH, zal ik doen (als je teveel hebt overgemaakt), maar ik moet eerst nog even uit die gevangenis komen
Yeah baby!
Success you grabbed yourself a quick 0!
Success you grabbed yourself a quick 0!
Verwijderd
Hmmm is NY de slechtste stad voor Petty crime ofzo
Ik ben nu al bijna 6 uur bezig en nog niks. Iemand tips om sneller aan een start kapitaal te komen?? Is het iemand btw al gelukt om iemand anders uit the jail te krijgen terwijl hij/zij nog thug was?
als het goed is heb je er $100 bijVerwijderd schreef op 22 oktober 2002 @ 20:25:
Ik ben ook nog op zoek naar iemand die mij een stratkapitaal kan helpen.
Verwijderd
idd ik zit ook in ny het is me vandaag nog geen een keer gelukt om Petty crime of iemand uit de bak te halen.Verwijderd schreef op 22 oktober 2002 @ 20:33:
Hmmm is NY de slechtste stad voor Petty crime ofzoIk ben nu al bijna 6 uur bezig en nog niks. Iemand tips om sneller aan een start kapitaal te komen?? Is het iemand btw al gelukt om iemand anders uit the jail te krijgen terwijl hij/zij nog thug was?
Een start kapitaal kun j ehet beste lenen van iemand en hem dan terug te betalen met rente.
Verwijderd
Zal het lik op stuk beleid wel zijn daar in NYVerwijderd schreef op 22 oktober 2002 @ 20:36:
[...]
idd ik zit ook in ny het is me vandaag nog geen een keer gelukt om Petty crime of iemand uit de bak te halen.
Een start kapitaal kun j ehet beste lenen van iemand en hem dan terug te betalen met rente.
Maar ik blijf gewoon proberen totdat ik zelf aan geld kom. Moet toch een keer lukken om iemand te rollen....
Verwijderd
JvH, ik heb niks? Ik ben nu uit de gevangenis en ik heb nog steeds gewoon $ 99. Weet je zeker dat je het naar Aurelius hebt overgemaakt? Klik maar op mijn profiel, dan zie je dat ik nog steeds 'Dirt Poor' (ofzoiets) ben.
Wat vinden jullie trouwens van mijn icon:

Wat vinden jullie trouwens van mijn icon:

Verwijderd
Ecstacy $32
Speed $137
eed $924
Acid $1826
PCP $3059
Shrooms $568
Heroin $7374
Cocaine $9630
Crack $608
Prijzen voor NY
Speed $137
eed $924
Acid $1826
PCP $3059
Shrooms $568
Heroin $7374
Cocaine $9630
Crack $608
Prijzen voor NY
Verwijderd
Ecstacy - $53
Speed - $236
Weed - $658
Acid - $1158
PCP - $1522
Shrooms - $667
Heroin - $7075
Cocaine - $6104
Crack - $529
Prijzen in New Orleans.
Speed - $236
Weed - $658
Acid - $1158
PCP - $1522
Shrooms - $667
Heroin - $7075
Cocaine - $6104
Crack - $529
Prijzen in New Orleans.
http://members.home.nl/mdz/drugroutes.txtR4C00N_SL4Y3R schreef op 22 oktober 2002 @ 20:42:
Waar is bazs' lijst nu weer?
Verwijderd
Verveelde me ook denk ik ga eens ff kjken wie ik uit de bak kan halen.
En wie zag ik daar blaaat zat vast dus ff proberen en ja hoor blaat is weer vrij.
En wie zag ik daar blaaat zat vast dus ff proberen en ja hoor blaat is weer vrij.
Neway, ik ben weer geld aan het maken 
EDIT: Twee vraagjes:
Kan je ooit nog iets anders doen dan petty crimes/drugs
Wat moet je "eigenlijk" met geld doen later
EDIT: Twee vraagjes:
Kan je ooit nog iets anders doen dan petty crimes/drugs
Wat moet je "eigenlijk" met geld doen later
Ah, jij was het dusVerwijderd schreef op 22 oktober 2002 @ 20:55:
Verveelde me ook denk ik ga eens ff kjken wie ik uit de bak kan halen.
Ikzelf ben niet zo bedreven in mensen bevrijden, meer in 7/11 beroven
Verwijderd
Transferen van cash lukt niet, hoe komt dit nou
Ik ga naar management > profile > transfer cash. Ik heb 32478 en maak nu 17000 over naar Pallida. Het gekke is dat mijn cash gewoon op 32478 blijft staan.
Nee, je bent gewoon ineens vrij...Verwijderd schreef op 22 oktober 2002 @ 21:03:
johnyv.nl kreeg je nog te zien dat ik je had bevrijd of niet
Verwijderd
Die Pallida heeft wel eerst 17000 naar mij overgemaakt, dus het moet wel kunnen. Andere mensen ook problemen met het transferen van cash?
ja ikkeVerwijderd schreef op 22 oktober 2002 @ 20:49:
is er nog iemand die vrij moet ??
heb toch niks te doen hier
Is lang hoorVerwijderd schreef op 22 oktober 2002 @ 21:12:
[...]
je hoeft nog maar 6 minuten, daar ga ik het niet voor proberen, sorry ...
wat is je nickjohnnyv.nl schreef op 22 oktober 2002 @ 21:13:
* Sen probeerde weer eens Sauron te jailbreaken
* Sen in prison
johnnyv.nl schreef op 22 oktober 2002 @ 21:13:
* SaURoN probeerde weer eens Sauron te jailbreaken
* SaURoN in prison
welke stad zit je ?
mot ook nog ff wacten tot ik kan vliegen heb alvast wat drugs in geslagen voor me contactpersoon in chicago..:P
Maar kom effe naar chicagojohnnyv.nl schreef op 22 oktober 2002 @ 21:17:
[...]
Ow, ben jij dat mannetje wat steeds in beeld komt
Verwijderd
damn, SaURoN, JohnyV en Messa zaten allemaal in Jail, dus ik klik een willekeurige aan wordt ik er ook ingesmeten
Eh... Moet ik ff proberen?
Johnny: Petty crimes. Met een petty crime heb je je vlucht meestal al betaald
In NY werken petty crimes niet (tenminste, na 6 uur proberen niet)R4C00N_SL4Y3R schreef op 22 oktober 2002 @ 21:20:
Eh... Moet ik ff proberen?
Daarom wil ik naar la/ch/etc.
Verwijderd
inderdaad. Iemand die me 150 kan lenen? Dan kan ik het vliegtuig pakken uit NY. Misschien dat ik in LA meer geluk heb met petty crime. Mijn mafia naam is TheMonk.......johnnyv.nl schreef op 22 oktober 2002 @ 21:20:
[...]
In NY werken petty crimes niet (tenminste, na 6 uur proberen niet)
Daarom wil ik naar la/ch/etc.
Blijven proberen
doe eens een 7/11
zodra je geld heb
kom naar chicago daar is geld genoeg
Verwijderd
Wat kun je het beste kopen in New York als je naar Chicago moet? En als je vanuit New York naar Los Angeles moet?
Ik kan om 12 uur in new york zijn
vertex heroin
Als iemand in New Orleans zit en geld nodig heeft <3000 kan me mobmailen (Blaaat)
Verwijderd
dat hangt van de vragen in het begin af toch 
ik heb namelijk in chicago geen probleem met geld binnen halen....
ik heb namelijk in chicago geen probleem met geld binnen halen....
Sen: geen slecht advies geven, nooit met 7-11's beginnen, als je veel failed gaat je "skill" naar beneden IIRC.
Vertex: PCP, maar dat kun je waarschijnlijk niet betalen. Dan zou ik weed pakken
Vertex: PCP, maar dat kun je waarschijnlijk niet betalen. Dan zou ik weed pakken
Verwijderd
Ik moet de vragen wel erg slecht hebben beantwoord aangezien ik weer in de jail zit 
Ik heb Bubba alleen nog niet gezien...
Ik heb Bubba alleen nog niet gezien...
Ja, en later vraagt hij je voor favours
1k is voor hem waarschijnlijk een peulenschil, ik was net totaal opnieuw begonnen en met 4 paketjes acid te smokkelen 2k winst gemaakt
Voor jou is het dan weer een fortuin
EDIT: Sauron, wat je gekopieerd hebt uit basz zn textje klopt enkel als je al een goed investeringskapitaal hebt. In het begin is NY-CH beter omdat CH aankoop weed => NY sell weed naar mijn ervaring een hogere winstmarge heeft, dan de nihil van PCP. Nihil, want in het begin kan je PCP nog niet in hoeveelheid kopen
Ik ben met 7/11 begonnen en is pas 1 keer misluktR4C00N_SL4Y3R schreef op 22 oktober 2002 @ 21:27:
Sen: geen slecht advies geven, nooit met 7-11's beginnen, als je veel failed gaat je "skill" naar beneden IIRC.
Verwijderd
idd, terug zenden !!!R4C00N_SL4Y3R schreef op 22 oktober 2002 @ 21:32:
[...]
Ja, en later vraagt hij je voor favours
1k is voor hem waarschijnlijk een peulenschil, ik was net totaal opnieuw begonnen en met 4 paketjes acid te smokkelen 2k winst gemaakt
Voor jou is het dan weer een fortuin
nog een paar minuutjes en kan ik eindelijk mijn 5 pakketjes acid gaan verkopen
Dit topic is gesloten.