Kan iemand me ff de houdige drug's prijsen geven.
Of post ff alleen de drugs prijzen in je eigen town
bvd
bvd
Verwijderd
Verwijderd
Dit zijn de prijzen in Las Vegas. Ik kom zometeen terug naar NY met 2x ACIdVerwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 11:33:
Kan iemand me ff de houdige drug's prijsen geven.
bvd
Hier klopt NIKS van,... ik kom NET uit LVVerwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 11:35:
[...]
Dit zijn de prijzen in Las Vegas. Ik kom zometeen terug naar NY met 2x ACId
Ecstacy $38
Speed $210
Weed $697
Acid $916
PCP $4191
Shrooms $664
Heroin $7938
Cocaine $7839
Crack $683
Verwijderd
Nee...nog ff een vraag je als je in jail komt ben je dan je geld enzo kwijt wat je contant bij je hebt.
Prijzen wisselen he...Hier klopt NIKS van,... ik kom NET uit LV
Ut heeft de hele ochtend op dezelfde prijs gestaan,... die post was gedaan toen ik nog in Vegas zat,.............
Verwijderd
Verwijderd
het is nog steeds zo:Dr0pSHoT schreef op 23 oktober 2002 @ 12:04:
[...]
Ut heeft de hele ochtend op dezelfde prijs gestaan,... die post was gedaan toen ik nog in Vegas zat,.............
dus dat kan gewoon niet kloppen
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| Ecstacy $38 0 $0 Speed $210 0 $0 Weed $697 0 $0 Acid $916 1 $916 PCP $4191 0 $0 Shrooms $664 0 $0 Heroin $7938 0 $0 Cocaine $7839 0 $0 Crack $683 0 $0 |
Vage bedoeling danVerwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 12:11:
[...]
het is nog steeds zo:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 Ecstacy $38 0 $0 Speed $210 0 $0 Weed $697 0 $0 Acid $916 1 $916 PCP $4191 0 $0 Shrooms $664 0 $0 Heroin $7938 0 $0 Cocaine $7839 0 $0 Crack $683 0 $0
Same as planetarion he...Dr0pSHoT schreef op 23 oktober 2002 @ 12:16:
Ben ik de enige die ut nu een beetje saai begint te vinden? steeeds maar wachten enzo, en dan weer geld verdienen,...ut wordt een beetje eentonig,........
Verwijderd
hey , kan je mij dan wat lenen? , ik heb echt geen geld meer, en kan niets doen , dus 800 dolar zal wel goed zijn , rente maakt niets uit , en zeg me welke stad je bentPromWarMachine schreef op 23 oktober 2002 @ 12:25:
Aangezien ik ook goed op weg geholpen ben (), wil ik nu iets terug doen voor beginners
Dit is een unieke kans, dus laat 'm niet lopen. 'k Heb hier ook een aantal concurrenten, maar voorlopig ben ik de goedkoopste
Lenen!
Echte starters krijgen binnen een dag de lening als ze hem aangevraagd hebben. Anderen zullen naar mijn stad moeten komen
Als je echt niets hebt kan je 500-800 lenen en hoef je maar de helft terug te betalen, hoes die?
Degenen die al iets hebben (genoeg om te vliegen) en willen meer lenen kunnen tussen de 10000-25000 lenen met slechts 50% rente. Da's anders dan een verdubbeling zoals mijn concurrenten
Voorbeeld: Je leent 10.000 en je betaald 15.000 terug, bij 25k ligt het terugbetalen op de 37.5k
Ligt er een beetje aan welke, maar meestal biedt het je financiele en fysieke zekerheid (veiligheid)...Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 12:42:
is het slim om bij een crew te gaan?
Verwijderd
Hoeveel,..?Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 13:04:
ey wilt er nog iemand mij cash lenen???
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
eyyy , thnxxxxx he , je krijgt het zo spoed mogelijk terug met 10 procent renteDr0pSHoT schreef op 23 oktober 2002 @ 13:19:
kadir > 200 erbij
is goedVerwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 13:21:
[...]
eyyy , thnxxxxx he , je krijgt het zo spoed mogelijk terug met 10 procent rente
Verwijderd
5 minutenda_rippah schreef op 23 oktober 2002 @ 13:23:
Waarschijnlijk al eerder gevraagd, maar hoe lang moet je wachten nadat een petty crime gefailed is, voordat je weer een nieuwe kan doen?
Hmm, dus je wilt het echt hard spelen?PromWarMachine schreef op 23 oktober 2002 @ 12:25:
Aangezien ik ook goed op weg geholpen ben (), wil ik nu iets terug doen voor beginners
Dit is een unieke kans, dus laat 'm niet lopen. 'k Heb hier ook een aantal concurrenten, maar voorlopig ben ik de goedkoopste
Lenen!
Echte starters krijgen binnen een dag de lening als ze hem aangevraagd hebben. Anderen zullen naar mijn stad moeten komen
Als je echt niets hebt kan je 500-800 lenen en hoef je maar de helft terug te betalen, hoes die?
Degenen die al iets hebben (genoeg om te vliegen) en willen meer lenen kunnen tussen de 10000-25000 lenen met slechts 50% rente. Da's anders dan een verdubbeling zoals mijn concurrenten
Voorbeeld: Je leent 10.000 en je betaald 15.000 terug, bij 25k ligt het terugbetalen op de 37.5k
Verwijderd
Verwijderd
En damn ik zit weer in jailRedkef schreef op 23 oktober 2002 @ 13:24:
[...]
...
De drugsroutes/prijzen:
DEZE VARIëREN !!! Per persoon!!! maar ze veranderen niet in de 3 uur dat je in die stad bent. het heeft dus geen zin om die prijslijsten hier te posten, of je moet er een database van maken zoals ikzelf heb gedaan: Database.
Daarnaast geven een aantal mensen aan dat sommige prijzen niet kloppen. DAt heb ik nu meer gehoord, maar ik heb geen prijslijsten om dit te kunnen staven. Wat mij betreft kloppen mijn lijsten nog steeds. Als je op een gegeven moment hele lage prijzen hebt, dan heb je dus gewoon geluk. Kijk dus altijd ook ff bij de averages van de prijzen, om die te vergelijken met de prijzen die jezelf op dat moment hebt.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Whaha, er was net een gast die mij met behulp van Dice wou ombrengen....Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 13:32:
Jbalk welke hoe heet je nieuwe account?
Tripod heb je gemobmaild
Vergeten mijn crew erbij te zetten is nl. Dice
p.s: dit is vaag ik kijk in mijn eigen profile zie ik opeens dat ik in een andere crew ben gezet.. van dice naar count_dracula, hij is earner en ik ben enigste lid, vaag
Verwijderd
nee, dan droppen je Wacking Skills ver naar beneden. En dan is het moeilijk om er weer bovenop te komenVerwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 13:35:
kan iemand me uitleggen hoe dat precies zit met dat wacken van iemand? Alshet je lukt vang je dus geld? En als het niet lukt wat dan? Ben je dan dood
Verwijderd
Verwijderd
hoe leer je het dan? (iemand wakcen)Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 13:46:
[...]
nee, dan droppen je Wacking Skills ver naar beneden. En dan is het moeilijk om er weer bovenop te komen
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
hij doelt op het topic @ mafia.orgVerwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 13:52:
Noem je mij nu dom? Mijn vraag en die van Metal-Kool4 zijn niet dom. Beantwoord ze dan.
Verwijderd
Goed idee. Rond 2:05 ben ik weer in NYVerwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 13:53:
Het wordt tijd voor een mafia.org deel 2..
Voordat we deze openen moet we even alle nuttige info uit deze thread opnieuw posten zodat die meteen in de startpost opgenomen kan worden
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Alsjeblieft, slimmerikWhat where the questions above when I first signed up?
Those question add to your skill points. You only have once chance to answer them so if you missed them your out of luck. They do help you but not enough to make a stink about.
Buiten dat is er in de for a ook van alles te vinden, en nog makkelijk ook. Bovendien is elke vraag wel 10x langsgeweest in dit topic, je mag er ook zelf een beetje moeite voor doen, slimmerikCan I have more then One Account?
Thats a simple answer. NO! Some people may have family members or friends who use their computer to play the game which is allowed we are able to tell if its a different person normally. If your account gets wacked because you have more then one account don't argue with the Administrators it won't get you anywhere
Verwijderd
Verwijderd
Sorry, misluktVerwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 14:18:
ehh , ik zit nu in jail voor 30 minuten , kan iemand mij eruit halen plzzz?? ik ben in LV (las vegas) helluppp mijn nick is TurkishMafia
Neej,...ut maakt niks uit,...
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq