Toon posts:

Buffer underrun met nero.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een oude A-open 6*4*20 cd brander.
het is een CDRW9420 of ...24
Nu brand ik met Nero gewoon mijn cd's en krijg ik stteds buffer underruns. Ik snap daar niets van, aangezien ik alle programma's uit heb staan en alleen Nero aan staat. Ook hoor ik voor een bufferunderrun mijn hd 1 sec hard ratelen en dan is het gelijk gebeurd. Je zou toch denken dat met een buffer van 2 mb de writer nog 2/0.6 = 3.33333 sec door kan gaan met branden.
ik vind het nu echt irritant worden want het gebeurd mijn echt bij 1 van de 4 cd's die ik maak. Als ik test gaat het soms ook fout maar meestal goed en dan gaat het bij het branden toch weer fout.
Weet iemand of ik hier iets aan kan doen en zo ja wat?

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-03 21:56

dbzfan

Nee.

Spec?
IDE situatie?
Van hdd naar cd of van cd naar cd?
On the fly??

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 18:06

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Nooit met dit soort branders op volle snelheid gaan branden :(
Een 4x brander kan nog op 4x maar een 6 moet op 4x en de 8x van me pa gaat meestal op 6x of 4x ;)
Alles wat boven de 8x zit en geen burnproof of iets gergelijks heeft nooit op fullspeed laten branden, gaat fout ook al heb je een 10GHz processor en ATA 10.000 schijven erin zitten op 20.000 toeren :+ :P

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Fox-Racing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-03 15:54
Welke versie van Nero gebruik je ???

ik heb dat ook wel eens gehad, daarna geupdate naar nieuwere versie
en probleem was opgelost.. :)

RichardVos.nl

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Fox-Racing schreef op 17 oktober 2002 @ 16:17:
Welke versie van Nero gebruik je ???

ik heb dat ook wel eens gehad, daarna geupdate naar nieuwere versie
en probleem was opgelost.. :)
Ik heb juist een andere ervaring, als je een redelijk oude brander gebruikt kan je ook beter een oudere versie van Nero gebruiken. Bij mijn HP 4*4*24 krijg ik ook geregeld buffer underruns als ik een nieuwe versie van Nero gebruik...

They made me do it.

• Fox-Racing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-03 15:54
Tom S. schreef op 17 oktober 2002 @ 16:20:
[...]

Ik heb juist een andere ervaring, als je een redelijk oude brander gebruikt kan je ook beter een oudere versie van Nero gebruiken. Bij mijn HP 4*4*24 krijg ik ook geregeld buffer underruns als ik een nieuwe versie van Nero gebruik...
Dat zou idd ook kunnen.. in ieder geval eens proberen met een andere versie.. :)

RichardVos.nl

• MMUilwijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
HDDtje even defraggen ?
Niet on the fly (nooit met dat soort burners) copyen ?

Everytime I suffer I become a better man because of it

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een 20 GB 7200 RPM schijf dat is niet het probleem denk ik ook niet de 800 MHZ athlon. Ook brand ik niet on the fly, dus zal ik maar een proberen om een andere versie van Nero te proberen. Alvast bedankt.

ik heb btw nero versie 5.5.6.4
Pagina: 1