Een kennis van mij heeft een tandartspraktijk, en die krijgt volgende maand een nieuwe stoel. Op die stoel is een beeldscherm bevestigt die gekoppelt wordt aan de computer waar klanten staan geregistreert.
De afstand tussen de stoel en de computer is 20 meter. Dit kan dus niet worden verkleint.
Volgens de fabriek is dit technisch mogelijk, en daar vertrouw ik daar maar op.
Ik heb zo mijn vermoeden dat er dus een en of andere versterker inzit. Maar dat even terzijde.
Het probleem is dat de kabel door een pvc buis moet lopen. Dat betekent dat de stekker van de kabel af moet. Dus hij moet eraf geknipt worden. Mijn vraag is heeft iemand hier ervaring mee, en is dit mogelijk? Wat voor producten heb je nodig om de kabels weer juist aan elkaar te knopen?
Met ander woorden: graag tips!
De afstand tussen de stoel en de computer is 20 meter. Dit kan dus niet worden verkleint.
Volgens de fabriek is dit technisch mogelijk, en daar vertrouw ik daar maar op.
Het probleem is dat de kabel door een pvc buis moet lopen. Dat betekent dat de stekker van de kabel af moet. Dus hij moet eraf geknipt worden. Mijn vraag is heeft iemand hier ervaring mee, en is dit mogelijk? Wat voor producten heb je nodig om de kabels weer juist aan elkaar te knopen?
Met ander woorden: graag tips!