weinig animo voor zie ik ....
team Zeeuwse GraasKracht Koeien vindt het wel wat .. maar de andere teampjes schijnbaar niet ....
vreemd, zal wel aan dat zeeuws gras liggen
team Zeeuwse GraasKracht Koeien vindt het wel wat .. maar de andere teampjes schijnbaar niet ....
vreemd, zal wel aan dat zeeuws gras liggen
Hmm, voor mij niet, ik heb sinds kort besloten om mijn deel van ons subteam regelrecht naar D.net te sturen.
nou, ik denk dat Team Duron ook wel mee gaat doen hoor. de proxykeeper is al op de hoogte gesteld.. dus wanneer mogen we het ip-adres verwachten?
wij willen ook wel meedoen, mits dsmarty gewoon alles direct doorflusht
staan we daar lekker op nummer 1
staan we daar lekker op nummer 1
DSmarty gaat hem hosten ...
maar het is dan maar de vraag of iedereen wilt dat hij ook doorgestuurd word naar proxy.dsmarty.com (dat is weer een andere hoor) want die flushed om de 3 dagen !
dus wat willen jullie ?
elke dag gewoon, of om de 3 dagen ?
maar het is dan maar de vraag of iedereen wilt dat hij ook doorgestuurd word naar proxy.dsmarty.com (dat is weer een andere hoor) want die flushed om de 3 dagen !
dus wat willen jullie ?
elke dag gewoon, of om de 3 dagen ?
Verwijderd
Volgens mij kan je net zo goed een bestaande proxy nemen dan ...
Wij hebben zelf al teamlogo's op de proxy gezet, das wel leuk...
Check maar
http://www.lanforall.net/~rc5/byhost.html
Wij hebben zelf al teamlogo's op de proxy gezet, das wel leuk...
Check maar
http://www.lanforall.net/~rc5/byhost.html
Team COAX Nederland wil ook wel meedoen, maar dan wel eerst wat duidelijkheid over hoe het opgezet gaat worden etc.
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 29 oktober 2000 21:31 schreef raver het volgende:
elke dag anders hebben we heel veel slechte dagen :([/quote]* Witlof is het daar volledig mee eens
elke dag anders hebben we heel veel slechte dagen :([/quote]* Witlof is het daar volledig mee eens
Verwijderd
Ik denk dat Team Augustijn ook wel mee gaat doen, kom maar met dat IP.
maar wel elke dag spoelen anders hoeft het voor mij niet!!
www.knijper.nl/rc5
maar wel elke dag spoelen anders hoeft het voor mij niet!!
www.knijper.nl/rc5
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 29 oktober 2000 19:21 schreef Elect het volgende:
DSmarty wil wel een proxy opzetten voor alle Subteams van DPC ...
dit maakt een enorme strijd tussen alle teams, en zou echt gaaf zijn ...
en verder zal elke team proberen meer leden te werven omdat ze hoger willen staan tussen de teams .. (ha, hoger dan de ZGkK kom je nooit
)
dus willen alle teams zich even melden of zie hier met mee willen doen ?[/quote]Elect, ik geloof dat hier sprake is van miscommunicatie!
Het kwam op mij over dat jij een extra proxy wilde (door mij gehost) alleen voor jouw subteam...
Mail me ff op p.vd.belt@k-r.nl ....
In principe is het natuurlijk overbodig omdat DPC al een aantal grote proxies heeft waar je flink kunt concurreren met je subteam!
DSmarty wil wel een proxy opzetten voor alle Subteams van DPC ...
dit maakt een enorme strijd tussen alle teams, en zou echt gaaf zijn ...
en verder zal elke team proberen meer leden te werven omdat ze hoger willen staan tussen de teams .. (ha, hoger dan de ZGkK kom je nooit
dus willen alle teams zich even melden of zie hier met mee willen doen ?[/quote]Elect, ik geloof dat hier sprake is van miscommunicatie!
Het kwam op mij over dat jij een extra proxy wilde (door mij gehost) alleen voor jouw subteam...
Mail me ff op p.vd.belt@k-r.nl ....
In principe is het natuurlijk overbodig omdat DPC al een aantal grote proxies heeft waar je flink kunt concurreren met je subteam!
De Pixilated NetphreaX zijn ook van de partij!
Mits we iets kunnen regelen met VictorB, anders blijven we daar. We laten het nog wel weten!
* B-Force vindt het iig wel een goed idee!
Mits we iets kunnen regelen met VictorB, anders blijven we daar. We laten het nog wel weten!
* B-Force vindt het iig wel een goed idee!
Verwijderd
Outback Cows zijn wel voor, maar zouden voorstel in topic
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/62406
betreffende een aparte proxy met eigen top lijst voor kleinere subteams (1000-2000 wu`s p/d) ook zeker leuk vinden !!!
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/62406
betreffende een aparte proxy met eigen top lijst voor kleinere subteams (1000-2000 wu`s p/d) ook zeker leuk vinden !!!
Verwijderd
Als je een subteam hebt en je wilt eigen stats en je hebt geen eigen proxy wil ik er wel 1 voor je opzetten net als voor PNPX. dus je krijgt eigen poort en stats. dus mail maar naar frag2k@hotmail.com of icq of #dpc
Ik vind het een leuk idee van elect, maar Team Zeeuwse Graaskracht Koeien , waar ik 1 van de oprichters van ben. Heeft nog totaal geen overleg gepleegd.
Ik zie het niet gebeuren dat wij joinen.
Ik zie het niet gebeuren dat wij joinen.
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 30 oktober 2000 18:09 schreef Thermo het volgende:
Ik vind het een leuk idee van elect, maar Team Zeeuwse Graaskracht Koeien , waar ik 1 van de oprichters van ben. Heeft nog totaal geen overleg gepleegd.
Ik zie het niet gebeuren dat wij joinen.[/quote]* DSmarty keurt het idee eigenlijk af, het is overbodig, er zijn reeds proxies... waarom aparte subteam proxies, slaat toch helemaal nergens op?
Ik zie het niet gebeuren dat wij joinen.[/quote]* DSmarty keurt het idee eigenlijk af, het is overbodig, er zijn reeds proxies... waarom aparte subteam proxies, slaat toch helemaal nergens op?
Thermo, rustig blijven .. ik besluit ook helemaal niks zonder te overleggen ..
Maar ff verder, als we nu gewoon de proxy van dsmarty gebruiken, en hij steld hem in zodat alles direct doorgeflushed word ..
en hij zet er [TEAM] voor ?
dus: [TEAM] Zeeuwse GraasKracht Koeien
enzo ... is dat iets ?
(zie je thermo, dat je je helemaal niet druk hoeft te maken
)
Maar ff verder, als we nu gewoon de proxy van dsmarty gebruiken, en hij steld hem in zodat alles direct doorgeflushed word ..
en hij zet er [TEAM] voor ?
dus: [TEAM] Zeeuwse GraasKracht Koeien
enzo ... is dat iets ?
(zie je thermo, dat je je helemaal niet druk hoeft te maken
Pagina: 1