Toon posts:

Kleine Subteams die samen groot willen worden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zojuist gepraat met enkele mensen van verschillende kleine subteams, namelijk: #DPC@Sorcery.net, Team Vanitas en Groenegrasvelden.com
Aangezien wij als subteams, en nog veel andere subteams maar 1000-2000 blokjes per dag doen waren wij ons af aan het vragen of we niet allemaal 1 groot subteam kunnen worden en allemaal op 1 proxy kunnen gaan flushen. Willen jullie als jullie een klein subteam hebben ook fuseren kom dan naar #subteams op irc.sorcery.net as woensdag 1 november om 20.00 uur, daar gaan we onderhandelen over wat iedereen wil, de naam van het team, wie de proxy opzet, onder welk email adres geflusht gaat worden etc etc. Zorg ervoor dat je niet met 10 man uit 1 team komt maar met max 1 of 2 personen, anders wordt het moeilijk onderhandelen :).

Dit is GEEN spam, zie je dit als spam, fijn, maar klik dan meteen weer terug naar het DPC forum

Voor de mensen uit kleine subteams die interesse hebben in fuseren kom dus as woensdag 1 november om 20.00 uur naar #subteams.
Post hieronder alvast ff welk subteam dat je bent (alleen als je komt natuurlijk :))

• NiteFly
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-02 21:28
WIHO, pas maar op! hahaa.. succes jongens..

• Elect
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Zeeuwse GraasKeacht Koeien will never Fuseer :)

erm, ff een mening hiervan hoor ..
als we de SUBTEAMS nou eens allemaal laten flushen op een aparte proxy, zodat we daar aparte teamstats voor hebben ..
en laat dat grote team nou maar zitten, want daar is heel DPC toch voor? (is een team)

denk daar eens over na ;)

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

• Witlof
  • Laatst online: 19:36
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>woensdag 1 oktober[/quote]Volgend jaar pas? Of bedoel je 1 november? ;)

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>as woensdag 1 oktober om 20.00 [/quote]whoa das lang wachten

• Witlof
  • Laatst online: 19:36
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 29 oktober 2000 17:57 schreef Elect het volgende:
Als we de SUBTEAMS nou eens allemaal laten flushen op een aparte proxy, zodat we daar aparte teamstats voor hebben ..[/quote]* Witlof vindt dat een erg goed ID.
Alle subteams flushen op een aparte teamproxy lijkt me erg goed voor de concurentie en daardoor zal iedereen nog beter z'n best gaan doen. }:O

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 29 oktober 2000 17:57 schreef Elect het volgende:
als we de SUBTEAMS nou eens allemaal laten flushen op een aparte proxy, zodat we daar aparte teamstats voor hebben ..[/quote]Dat vind ik nou ook wel een ID...

Askama

Verwijderd

Topicstarter
Dat 1 oktober was een foutje :) was ff hectisch op het werk :(.
Maar dit gaat dus puur en alleen over het fuseren, alhoewel dat flushen op 1 proxy een goed id is.
Maar dat zien we dan wel :)
Eerst ff tjekken wie wil fuseren

• Ricoh
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-03-2025
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Aangezien wij als subteams, en nog veel andere subteams maar 1000-2000 blokjes per dag doen waren wij ons af aan het vragen of we niet allemaal 1 groot subteam kunnen worden en allemaal op 1 proxy kunnen gaan flushen. [/quote]daar gaat de competitie binnen dpc top 50

Verwijderd

hehehe, volgens mij is dit hetzelfde als waar mijn posting over ging...

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-03-2021
Wij doen niet mee... :) Lekker puh !

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

Verwijderd

Ik vind het zelf een erg goed idee ,maar dutchbat clan doet niet mee, maar voor de hele kleine team die 1000-2000 per dag doen vind ik het een prima idee.
En dat met die proxy dan heeft ieder team nog wel zijn eigen stats, dat zijn dan wel mooie gevechten op die proxy:)

Ik stem VOOR

Verwijderd

Ja, ook wij van de Outback Cows een subteam van 1000-2000 per dag zou een aparte proxy met stats lijst wel leuk vinden.
wij draaien nu een kleine twee maandjes mee en zijn aangeland in de 1100-1200 serie in de dpc-ranglijst en we willen toch graag zelfstandig team blijven, maar zullen dus nooit tegen het grote graasgeweld op kunnen grazen (nou hebben we als dpc dat geweld natuurlijk wel nodig !! vooral door grazen guys.. )

Misschien geeft dit idee toch weer een impuls om toch door te grazen waar anders de spanning er zometeen een beetje vanaf gaat als het stijgen in de lijst stagnatie in de lijst wordt .....

• DSmarty
  • Niet online
Wat een enorme onzin allemaal zeg.
Je wilt mega-subteams creeeren.
Zoals het nu is is het prima, een paar grote indiv flushers, een paar grote subteams, een boel normale flushers en een boel kleine subteams.

+ een aantal public proxies.

Zo is het goed, leave it that way !

Verwijderd

DSmarty; ik ben het wel een beetje met je eens. Maar als zij dit graag willen. Laat ze zou ik zeggen
mijn team flusht dagelijks tussen de 2000 en 3000 blokjes maar ik vind het juist de uitdaging om andere kleine subteams voor te blijven door nieuwe koeien te assimileren (en zo ooit nog eens groot te worden); niet door inbreed

Groter groeien door met andere subteams samen te gaan is imho WAAAY too easy! DPC is écht gebaat bij nieuw bloed!

Verwijderd

Sorry, maar De Randstad Koeien willen ook niet fuseren..

Verwijderd

Als al die kleine sub teams nou proberen om gewoon groter te worden door mensen binnen te halen en te assimeleren ;) }:O

• Rob
  • Niet online

Rob

Ja, laten we met z'n allen samen gaan werken als een groep en dan noemen wij ons 'Dutch Power Cows'

:) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• anthonov
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-10-2023
Ik ben een Randstedelijke, dicht bij Den Haag wonende loner die sinds 3 weken met een cel333@375 (als het goed is komt de postbode wel straks een cel466 cputje langsbrengen...) en een P90 24/7 draait en zo iets meer dan 300 blokjes per etmaal uitpoept.

De eerste mijlpaal van 100.000 halen vind ik zo al een hele leuke uitdaging. Laat mij maar in de marge voortpruttelen. Ik heb lol zat zo. :)

Verwijderd

Hum, probeer nu maar koeien te vinden komt de rest vanzelf!

Go GRAASLAND Go !
Pagina: 1