ps 2 probs :( dringend!

Pagina: 1
Acties:

• The.Force
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-04 15:24

The.Force

*Bauer Addict

Topicstarter
Hoi,

Ik heb de ps2 achteraan aangesloten op de tv met de euro-av connecter (met 3 ingangen voor audio& video) & ook geprobeerd op de video maar hij doet niets...

De tv staat gewoon op een tvkanaal.. (bij videokanaal lukt het ook niet) & dan zet ik hem achteraan aan + op reset. Het groen lampje brandt wel maar dat is ook alles :'(

Is die Av is die noodzakelijk? , want de afstandsbediening werkt niet helemaal goed :(

System Specs!

• Muttley
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-04-2025
Je moet natuurlijk wel de a/v ingang op de tv selekteren en niet een tv-kanaal.

An 11 is a 10 that swallows

• Mad_Demon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-08 22:19
The.Force schreef op 16 oktober 2002 @ 18:05:
Hoi,

Ik heb de ps2 achteraan aangesloten op de tv met de euro-av connecter (met 3 ingangen voor audio& video) & ook geprobeerd op de video maar hij doet niets...

De tv staat gewoon op een tvkanaal.. (bij videokanaal lukt het ook niet) & dan zet ik hem achteraan aan + op reset. Het groen lampje brandt wel maar dat is ook alles :'(

Is die Av is die noodzakelijk? , want de afstandsbediening werkt niet helemaal goed :(
Die euro-av heet een scart. Die kan als uitgang en als ingang gebruikt worden. Waarschijnlijk heb jij er eentje die alleen als uitgang kan werken (dus uit de tv). Je zal een switchable in/out scart moeten kopen. :)

Edit: lees Het grote TV-out FAQ eens door :)

Verwijderd

Naar mijn weten kan een pc niet gelijk overspringen naar een videokanaal.
Dit in tegenstelling tot een videorecorder of een dvd-speler.
Lijkt mij dat dit dan idd noodzakelijk is.

Verwijderd

ja hehe anders werkt hij toch nooit het is de AV ingang op je tv dus niet gewoon het tv kanaal! zit er geen knopje bij de tv zelf zit er toch ook vaak! (check ff)

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-08 14:56
Idd, je moet het av kanaal hebben. Je kan 'm of op je tv aansluiten en deze op het av kanaal zetten (scart/av/video/whatever het heet bij iedereen anders). Of via de videorecorder, dan moet je de video op av/scart-in zetten en dan de tv op het videokanaal.

Mijn Home Cinema in aanbouw

Pagina: 1