Toon posts:

Dolby pro logic digital surround ex dts wablief?

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Voor al die mensen die niet precies kunnen visualiseren wat het verschil is tussen al die geluidsstandaarden van Dolby.
Wat is dolby pro logic, stereo, pro logic II, DTS, ex, digital, etc.

antwoord

Ooh ja, klik op de boxen voor de mooie animaties over geluid.

• Varienaja
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06-2025

Varienaja

Wie dit leest is gek.

AC-3 wekrt met een vaste compressiesnelheid van 320Kbits/sec
Gek dat ik zie dat sommige DVD's 448kbit/sec hebben, heel veel hebben 348kbit, soms 224, en soms 192.

Nooit 320. :z

Irrit Flash, duurt allemaal veels te lang, doe mij maar een lap tekst met hier en daar een plaatje. D'r past ook maar iets van 10 regels tekst in zo'n vakje.

Siditamentis astuentis pactum.

Verwijderd

Topicstarter
Sssssjt, het ging alleen maar om de plaatjes. (Heb geen zin om te printscreenen, uploaden en dan hier te zetten.) Mensen die een beetje info willen die vinden dit vast leuk. De techneuten die op kb/s en opstellingen letten die vinden dit inderdaad maar wat amateuristisch :)
Anyways, ik heb er 4 dagen over gedaan om te begrijpen dat Dolby Prologic 2 bullshit is en niemand hier wilde me helpen. Nu kunnen mensen dit in 1 oogopslag zien ;)

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-03 10:15
Anyways, ik heb er 4 dagen over gedaan om te begrijpen dat Dolby Prologic 2 bullshit is en niemand hier wilde me helpen. Nu kunnen mensen dit in 1 oogopslag zien ;)
Had je even in het topic van een week terug moeten kijken, dan had je het ook in 1 dag kunnen weten ;)
dolby prologicII Hoe en wat?
Of het bullshit is weet ik niet, zou het zelf moeten horen. Maar van horen zeggen geloof ik dat het wel aardig is.

Mijn Home Cinema in aanbouw

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:20

JvS

Ik heb hem zelf ook

ik zet dit linkje wel bij in de FAQ (waar het ook al uitgelegd staat). Dit is niet echt een discussie, meer een soort van spam :P :o

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.