Life goes as it goes.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/309398
Heb het idee dat je zelf ook wel weet dat dit in de search staat.
Maar geef anders ook ff wat meer gegevens.
Heb het idee dat je zelf ook wel weet dat dit in de search staat.
Maar geef anders ook ff wat meer gegevens.
Verwijderd
Dat zou moeten werken man. Hopelijk heb je de tweak zo uitgevoerd dat je ook automatisch inlogd op het ADSL-netwerk en zo heh, maar dat zal je al wel gevonden hebben heh
Verwijderd
Je zou dan volgens mij die modem wel met een crosskabel aan de switch moeten hangen. De switch zou ook auto-sensing moeten zijn omdat je modem maar 10mb aankan! Succes!
Als ik me modem nu aanzet krijg ik auto ip adres voor me eigen pc en heb internet. bedoel je dat?Verwijderd schreef op 16 oktober 2002 @ 12:28:
Dat zou moeten werken man. Hopelijk heb je de tweak zo uitgevoerd dat je ook automatisch inlogd op het ADSL-netwerk en zo heh, maar dat zal je al wel gevonden hebben heh
Life goes as it goes.
Waarom crosskabel? Ik heb dat net al uitgeprobeerd met crossed cable maar dat werkte dus niet. Dus cross kabel van modem naar switch en utp naar pc vanaf switch. No good. Ook andersom gedaan ook nie werken. Moet dus gewone upt kabel gebruiken. Maar die moet ik nog naar benee trekken.Verwijderd schreef op 16 oktober 2002 @ 12:29:
Je zou dan volgens mij die modem wel met een crosskabel aan de switch moeten hangen. De switch zou ook auto-sensing moeten zijn omdat je modem maar 10mb aankan! Succes!
Life goes as it goes.
Brilson666 schreef op 16 oktober 2002 @ 12:32:
[...]
Als ik me modem nu aanzet krijg ik auto ip adres voor me eigen pc en heb internet. bedoel je dat?
Als je een IP krijgt, kun je gewoon he modem aan je switch knopen.
Elke client krijgt dan gewoon een IP adres van je modem en kan internetten.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()