Nou, een korte directe vraag dan maar: weet iemand of er al speakersetjes in de orde van een Creative Inspire en Logitech Z-zoveel zijn, die DPL2 ondersteunen en zo ja, welke? De websites van de fabrikanten zwijgen er in alle talen over, erg slecht allemaal.
misschien zwijgen ze erover omdat ze het nog niet hebben en het staat natuurlijk niet zo vet op je website als je zegt dat je iets (nog) niet hebt.
Nouja, er wordt uberhaupt niets gezegd over DPL, dus ook niet DPL1 ofzo.
wordt er wel iets gezegd over een ander systeem..??? Dus bv. DTS of 5.1???
Als je een 5.1 setup hebt dan ondersteunen de boxen ie ook dpl2, mits je versterker het ondersteund, of bedoel je de versterker die bij die setjes wordt meegeleverd? Dan zijn ze er nog niet. Ik denk wel dat er gauw sw komt die dat emuleert.
Hop,hop,hop!
De logitech Z-680 ondersteunt dpl2, evenals DD en DTS. Het is overigens niet zo dat wanneer er een DD of DTS decoder aan boord zit er ook meteen een pro-logic decoder aan boord zit. Bij losse receivers/versterkers eigenlijk wel, maar bij speakersets niet. Als het er op zit zal het er zeker bij staan want het zijn leuke marketingwoorden om mee te gooien 
Ik weet niet of die z-680 op de site staat, heb 'm niet gezien, maar ik zag er gister een advertentie van in de gids.
Ik weet niet of die z-680 op de site staat, heb 'm niet gezien, maar ik zag er gister een advertentie van in de gids.
Pagina: 1