Ik hoop niet dat Ars nog meer heeft, dan kunnen we de #1 helemaal wel vergeten.Met de output van vandaag (1.236.646 punten) is er een 90% kans dat de oplossing gevonden wordt binnen 25 dagen.
Verwijderd
Ik denki het niet, als je de output van digital design lab van vandaag ziet dan valt dat tot nu toe ook wel mee.
Verwijderd
De kans is klein dat deze output wordt volgehouden. Het project zal dus nog wel wat langer duren.Met de output van vandaag (1.236.646 punten) is er een 90% kans dat de oplossing gevonden wordt binnen 25 dagen.
precies.. kan niet dat gisteren nog >100 dagen de voorspelling was en nu 25Verwijderd schreef op 16 oktober 2002 @ 12:32:
[...]
De kans is klein dat deze output wordt volgehouden. Het project zal dus nog wel wat langer duren.

dusz we hebben nog wel eventjes.. en hopelijk zijn er gewoon veel DPCers aan het sparen

16.998.865 Ars Technica Team Vodka Martini
12.966.061 Dutch Power Cows
------------------------------------------------------- -
4 miljoen dp's
Kijk nu begint het pas een uitdaging te worden.
4 miljoen dp's
Als jij denk dat we dat zonder Duke LPC en de Boutertjes nog inhalen dan leef je op een wolk.ArmEagle schreef op 16 oktober 2002 @ 12:50:
16.998.865 Ars Technica Team Vodka Martini
4 miljoen dp's
4 mil / 100 dagen = 40k per dag meer dan Ars doen oftewel iets van 150k+ per dag.
Edit Al hoop ik natuurlijk dat ze terugkomen
Nou, dat was voor ons de opwarming. Gaan we nu ARS even wakker schudden ?ArmEagle schreef op 16 oktober 2002 @ 12:50:
4 miljoen dp's
Mocht dat niet lukken ga dan in ieder geval voor de winnende dp's, en daarvoor is er ook maar een oplossing. Grazen als een kudde
[ Voor 0% gewijzigd door Theuno op 16-10-2002 12:58 . Reden: Smile dee ut niej ]
Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...
LOLVerwijderd schreef op 16 oktober 2002 @ 11:40:
Het is mogelijk blijkbaar, Dus jongens als 900.000 mogelijk is dan is 1.500.000 ook mogelijk, nieuw doel voor ons ?????? Grazen people Grazen you sucka's!
1.5M is ook mogelijk. Zie onze vorige Gigaflush. Toen deden we ook anderhalf miljoen in een paar dagen (had ook in 1 gekund als we dat hadden gewild.)
En verder ben ik het eens met ArmEagle..
Die jongen snapt het tenminste.
Let the crunching commence!!
Moooooooooooooooooooooooohh!
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy
Verwijderd
De man heeft kijk op de zaken.
Ik ben het volledig met je eens !!
I pitty them ARS Sucka's !!!
Ik ben het volledig met je eens !!
I pitty them ARS Sucka's !!!
De vorige GFlush deden we 1,8 en volgens mij nog wel ietsje meer ook
Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte
AmAnido, gefeliciteerd met je dubbele mijlpaal
Juist
Hmm gelukkig draait er nu ook een P3-500 mee.
"Er bleef op de achtergrond per ongeluk en proces draaien. Kan ik toch niet weten ; )"
Ik heb nus trouwens 'n applet voor Gnome2 gemaakt. Hij is nog volop in ontwikkeling, maar hij bekijkt de eccp dir elke 15 seconden opnieuw voor verandering aan de 2 dplist bestanden. En update de applet samen met een leuk geluidje
(als dat bij jou werkt).
"Er bleef op de achtergrond per ongeluk en proces draaien. Kan ik toch niet weten ; )"
Ik heb nus trouwens 'n applet voor Gnome2 gemaakt. Hij is nog volop in ontwikkeling, maar hij bekijkt de eccp dir elke 15 seconden opnieuw voor verandering aan de 2 dplist bestanden. En update de applet samen met een leuk geluidje

Dat ziet er relaxt uitArmEagle schreef op 16 oktober 2002 @ 13:23:
Ik heb nus trouwens 'n applet voor Gnome2 gemaakt. Hij is nog volop in ontwikkeling, maar hij bekijkt de eccp dir elke 15 seconden opnieuw voor verandering aan de 2 dplist bestanden. En update de applet samen met een leuk geluidje(als dat bij jou werkt).
[afbeelding]
Goed idee, alleen gaat dit ten koste van CPU cycles
Misschien is 1 keer per minuut genoeg..
Als je hem wilt gaan distribueren kun je het misschien zo maken dat men die tijd zelf kan instellen.
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy
Dank je scsi-freak
Ik twijfelde wat het was, maar ToeT heeft met een onverwachtte naflush idd de totaalstand op 2,2 miljoen gebracht
Totale Modjesgekte
ik sta al een week op sparen.. maar schiet niet op met maar 1 xp2100Verwijderd schreef op 16 oktober 2002 @ 14:14:
Nou nieuw streven : 3 Miljoen in 1 flush !!!!!!!!!
I pitty the fool who doesn't Graze !!

jezus, dat is niet gezond mee wat ars daar doet
IK voorspel dat we dit project verliezen
Heeft dpc wel eens een project gewonnen??
IK voorspel dat we dit project verliezen
Verwijderd
Hoe lang is voor de GigaFlush toendertijd gespaard?Freakertje schreef op 16 oktober 2002 @ 14:12:
Dank je scsi-freakIk twijfelde wat het was, maar ToeT heeft met een onverwachtte naflush idd de totaalstand op 2,2 miljoen gebracht
Verwijderd
Wat dacht je van RC5 ????????
Hebben wij toch ff iedereens aARS gekicked !
You Sucka!
we are gonna throw it helluva far !
Hebben wij toch ff iedereens aARS gekicked !
You Sucka!
Voor de twee GigaFlush verslagen zie ook:
http://kow.qik.nl/gigaflush.html
en
http://kow.qik.nl/GFweekstats.html
Het GigaFlush totaal was dus meer dan 2.250.000 DP's
Edit:
Crossroads:
dat verschilt. Sommigen twee maanden, en LPC een half jaar. Die gingen toen voor de kroon. Pas later is het idee GigaFlush gekomen.
(Verschil tussen GF en MF staat in het verhaal)
http://kow.qik.nl/gigaflush.html
en
http://kow.qik.nl/GFweekstats.html
Het GigaFlush totaal was dus meer dan 2.250.000 DP's
Edit:
Crossroads:
dat verschilt. Sommigen twee maanden, en LPC een half jaar. Die gingen toen voor de kroon. Pas later is het idee GigaFlush gekomen.
(Verschil tussen GF en MF staat in het verhaal)
[ Voor 0% gewijzigd door KoW op 16-10-2002 14:28 . Reden: reactie van CrossRoads ]
Verwijderd
Ik will jullie niet bang maken, maar wat je nu ziet is ongeveer onze normale productie.E-jey schreef op 16 oktober 2002 @ 14:21:
jezus, dat is niet gezond mee wat ars daar doet![]()
![]()
IK voorspel dat we dit project verliezen![]()
En jullie hebben net rc5-64 gewonnen.
Hangt af van je definitie van winnen...E-jey schreef op 16 oktober 2002 @ 14:21:
![]()
Bij RC5-64 hadden we de meeste results returned, maar niet de juiste. Dus heb je dan gewonnen?
Bij GammaFlux was het kantje boord als ik me goed herinner, maar sequence kan daar wel iets over zeggen. En die contest was ook niet af, maar die werd gestaakt vanwege geldgebrek.
Voor de rest zijn er nog geen DC-projecten afgerond waar DPC actief aan deelgenomen heeft.
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Verwijderd schreef op 16 oktober 2002 @ 14:24:
Ik will jullie niet bang maken, maar wat je nu ziet is ongeveer onze normale productie.![]()
En jullie hebben net rc5-64 gewonnen.
Jammer alleen dat net daarvoor het frontpage beleid van tweakers.net totaal werd omgegooid.
Anders had je de dagen daarna misschien meer aandacht gehad voor de andere projecten.
Nu zijn we gigantisch veel power kwijtgeraakt, en dat is jammer.
Maar, we zullen blijven vechten tot het bittere einde.
Crossroads,
ken jij misschien mensen in je buurt die je over kunt halen voor DPC te werken aan de terugkeer naar de basics: Het meer scoren dan je tegenstander.
Verwijderd
Wrom doet proxy.qik.nl het hier nou niet? Doet deze proxy van Dukebox het bij jullie wel?
edit: ff "[quote]" goed schrijven
krijg ik overal waar ik op drukWelkom op de eccp proxy stats. Kies rechts de stats die je wilt zien of een van de andere menu opties.
Vergeet niet af en toe de news pagina te checken !
Grt,
Duke
edit: ff "[quote]" goed schrijven
Ziet er mooi uit, alleen draai ik KDEArmEagle schreef op 16 oktober 2002 @ 13:23:
Ik heb nus trouwens 'n applet voor Gnome2 gemaakt. Hij is nog volop in ontwikkeling, maar hij bekijkt de eccp dir elke 15 seconden opnieuw voor verandering aan de 2 dplist bestanden. En update de applet samen met een leuk geluidje(als dat bij jou werkt).
[afbeelding]
Maar je geeft wel aan over welk team je het hebt. Ik vind het persoonlijk pure klasse hoe Ars hier te werk gaat en geniet dan ook volop van het verlies wat we hier lijden =)Verwijderd schreef op 16 oktober 2002 @ 11:37:
[...]
welke verdacht making?
1 ik noem geen namen
2 ik vraag alleen of het mogelijk is
ik geniet er wel van, maar aan de andere kant is het om deNG schreef op 16 oktober 2002 @ 14:54:
[...]
Maar je geeft wel aan over welk team je het hebt. Ik vind het persoonlijk pure klasse hoe Ars hier te werk gaat en geniet dan ook volop van het verlies wat we hier lijden =)
but true again, ze kunnen er wel wat van
Verwijderd
You can say that again, but we can do it better !
Let's graze you sucka's we are the borg we will assimilate !
Let's graze you sucka's we are the borg we will assimilate !
Verwijderd
Ik heb drie artikelen geschreven die geplaatst zijn op de frontpage van Ars Technica over TVM. Dat leverde ongeveer 550 nieuwe leden op. Toen ik het eerste artikel schreef hadden we ongeveer 220 accounts en jullie ongeveer 280. Dus die artikelen hadden een geweldig effect. Ik begrijp jullie frustratie dan ook wel op dat punt. Ik, als Ars pr-manager, kan 1 maal per week een artikel insturen die dan geplaast wordt op de fp van Ars. Gemiddeld levert dat 100 nieuwe mensen op voor een project (scheelt per project).KoW schreef op 16 oktober 2002 @ 14:45:
[...]
Jammer alleen dat net daarvoor het frontpage beleid van tweakers.net totaal werd omgegooid.
Anders had je de dagen daarna misschien meer aandacht gehad voor de andere projecten.
Nu zijn we gigantisch veel power kwijtgeraakt, en dat is jammer.
Maar, we zullen blijven vechten tot het bittere einde.
Crossroads,
ken jij misschien mensen in je buurt die je over kunt halen voor DPC te werken aan de terugkeer naar de basics: Het meer scoren dan je tegenstander.
Een groot voordeel van Ars is dat wij betrokken zijn bij verschillende projecten en dus minder last hebben van tunnel visie. Wij houden regelmatig gauntlets die de betrokkenheid alleen maar vergroten. Het is niet de bedoeling leden te werven bij elkaar, maar plezier te hebben. Als een gauntlet kan helpen om op een belangrijk moment een team te helpen dat is dat mooi meegenomen. Maar in de meeste gevallen is het gewoon voor de lol samen.
Ook de opbouw van onze forum vergroot de betrokkenheid. DPCH's zijn wel mooi maar zorgen er wel voor dat veel mensen niet verder kijken. Bij ons heb je vele andere topics waarin mensen uit verschillende projecten posten. Ook dit vergroot de betrokkenheid.
Conclusie: wij hebben een beter pr-beleid en mogelijkheden. We zijn meer gemengd bezig en daar door meer met elkaar betrokken. Hierdoor kunnen wij flexibeler opereren.
Verwijderd
Ik zal een tipje van de sluier oplichten. Onze actie bestond uit twee flushes. De eerste was op 26 september. Daarna zijn we het beter gaan organiseren met als resultaat de flush van gisteren. De flush is voornamelijk gespaard door nieuwe machines die jullie dus nog nooit eerder hadden gezien. Vandaar dat onze productie op peil bleef. Ook de gauntlet die ik had georganiseerd versluierde een hoop. We zijn nu gestopt met sparen en dus wat jullie nu zien is ongeveer onze normale productie.NG schreef op 16 oktober 2002 @ 14:54:
[...]
Maar je geeft wel aan over welk team je het hebt. Ik vind het persoonlijk pure klasse hoe Ars hier te werk gaat en geniet dan ook volop van het verlies wat we hier lijden =)
Ik vroeg me al een tijdje af waar de grafische clients voor linux bleven.
Ik hoop dat ze voor rc5 72 ook een leuk userinterface meebakken.
Nu ook zonder stropdas
Verwijderd schreef op 16 oktober 2002 @ 15:23:
[...]
Ik zal een tipje van de sluier oplichten. Onze actie bestond uit twee flushes. De eerste was op 26 september. Daarna zijn we het beter gaan organiseren met als resultaat de flush van gisteren. De flush is voornamelijk gespaard door nieuwe machines die jullie dus nog nooit eerder hadden gezien. Vandaar dat onze productie op peil bleef. Ook de gauntlet die ik had georganiseerd versluierde een hoop. We zijn nu gestopt met sparen en dus wat jullie nu zien is ongeveer onze normale productie.
dat betekent dat jullie elke dag zo'n 900.000 gaan halen
Verwijderd
Nee, natuurlijk niet. Je moet de flush niet meetellen.E-jey schreef op 16 oktober 2002 @ 15:33:
[...]
![]()
dat betekent dat jullie elke dag zo'n 900.000 gaan halen

oftwel wij kunnen nog veel leren van jullie (tevens vind ik dat wij toch de morele winnaars zijn, een klein landje als NL wat toch een lange tijd voor heeft gestaan op het grootste land ter wereld)
Verwijderd
JAh, helemaal mee eens.M1lamb3r schreef op 16 oktober 2002 @ 15:46:
oftwel wij kunnen nog veel leren van jullie (tevens vind ik dat wij toch de morele winnaars zijn, een klein landje als NL wat toch een lange tijd voor heeft gestaan op het grootste land ter wereld)
Wij hebben gewoon veel meer
O ja. En Ars Techica is één van de best bezochte hardware sites ter wereld. Misschien dat dat er ook iets mee te maken heeft.Verwijderd schreef op 16 oktober 2002 @ 15:15:
Een heel lang verhaal over hoe geweldig het allemaal is bij Ars
En dat van die landen moet je niet zeggen. Daar kan Crossroads niet tegen
Verwijderd
Ik wil niet zeggen dat wij de waarheid in pacht hebben, maar we doen het niet slecht.M1lamb3r schreef op 16 oktober 2002 @ 15:46:
Ik vergat verder nog te zeggen dat alle teams homepages hebben. Vooral Team Lamb Chop (Seti) krijgt daar vele nieuwe leden door. Zo ben ik er ook bij gekomen. Door de goede stats van zAmboni.
En zoals ik al vaker hebt geschreven. Wij hebben veel leden uit andere landen en ik beschouw ons dan ook als een international team en niet als een amerikaans. Onze laatste flush is gespaard door 33 mensen uit Australie, Nieuw Zeeland, Nederland, USA, Engeland (UK), Frankrijk, Israel en Canada.
WAT!! ook uit nederland. hoe durven ze.Verwijderd schreef op 16 oktober 2002 @ 16:05:
[...]
Ik wil niet zeggen dat wij de waarheid in pacht hebben, maar we doen het niet slecht.![]()
Ik vergat verder nog te zeggen dat alle teams homepages hebben. Vooral Team Lamb Chop (Seti) krijgt daar vele nieuwe leden door. Zo ben ik er ook bij gekomen. Door de goede stats van zAmboni.![]()
En zoals ik al vaker hebt geschreven. Wij hebben veel leden uit andere landen en ik beschouw ons dan ook als een international team en niet als een amerikaans. Onze laatste flush is gespaard door 33 mensen uit Australie, Nieuw Zeeland, Nederland, USA, Engeland (UK), Frankrijk, Israel en Canada.
Waarom doe jij eigenlijk niet mee met dpc maar met ars????
Verwijderd
Ik voel me beter thuis bij de goede internationale sfeer bij Ars. Communiceren met mensen uit andere landen vind ik interessant. En waarom zouden Nederlanders zich alleen maar kunnen/mogen aansluiten bij nationale getinte teams?E-jey schreef op 16 oktober 2002 @ 16:09:
[...]
WAT!! ook uit nederland. hoe durven ze.
Waarom doe jij eigenlijk niet mee met dpc maar met ars????
Edit: twee tikfoutjes.

Zonder in geflame te vallen...
Zullen we gewoon allemaal weer gezellig gaan crunchen en zo voor ons eigen team?
SorryVerwijderd schreef op 16 oktober 2002 @ 16:16:
Communiseren met mensen uit andere landen vindt ik interessant.
Zullen we gewoon allemaal weer gezellig gaan crunchen en zo voor ons eigen team?
Volgens mij hebben we bij seti@home ook gewonnenE-jey schreef op 16 oktober 2002 @ 14:21:
![]()
achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier
Ik zie er wel wat in.Verwijderd schreef op 16 oktober 2002 @ 16:16:
[...]
Ik voel me beter thuis bij de goede internationale sfeer bij Ars. Communiseren met mensen uit andere landen vind ik interessant. En waarom zouden Nederlanders zich alleen maar kunnen/mogen aansluiten bij nationale getinte teams?
Ik denk dat ik ook maar naar ars vertrek
Door voor nationale teams te gaan, krijg je meer concurrentie, is de teamspirit veel beter, omdat je wilt dat jouw land gaat winnen. Dat is de drijfveer, die drijfveer zie ik niet bij Ars oid.
500 dp gestuurd voor morgen
iets met lenzen
Morgen komt hier misschien wel iemand zijn verjaardag vieren met een moooie mijlpaal
.....tenminste dat gaf mijn ICQ aan, en dat hoop ik ook
.....tenminste dat gaf mijn ICQ aan, en dat hoop ik ook
Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!
Verwijderd
Zoals bij jullie is gebleken is er geen garantie dat het niet fout kan gaan. Ieder team heeft wel eens problemen. Nationaal of internationaal. Free-DC is opgericht door ex-Ars leden.Zeck schreef op 16 oktober 2002 @ 16:23:
Door voor nationale teams te gaan, krijg je meer concurrentie, is de teamspirit veel beter, omdat je wilt dat jouw land gaat winnen. Dat is de drijfveer, die drijfveer zie ik niet bij Ars oid.
En aan onze drijfveer mankeerd niets. Je wilt winnen. Of dat nou in een nationaal getint team is of een internationaal dat maakt echt niets uit.
We staan eerste in: SETI@home, ECCp-109, Genome en GIMPS factoring.
We staan tweede in: Distributed folding, Ubero en GIMPS Lucal Lehmer.
We staan derde in: D2OL en DPAD.
-edit-
Laat ook maar
Laat ook maar
Scorpion: Ik weet over wie je het hebt, en ik geef je twee woorden:
Weinig kans....
Weinig kans....
Totale Modjesgekte
Verwijderd
Toegevoegde waarde van deze informatie op ditVerwijderd schreef op 16 oktober 2002 @ 16:37:
[...]
Zoals bij jullie is gebleken is er geen garantie dat het niet fout kan gaan. Ieder team heeft wel eens problemen. Nationaal of internationaal. Free-DC is opgericht door ex-Ars leden.
En aan onze drijfveer mankeerd niets. Je wilt winnen. Of dat nou in een nationaal getint team is of een internationaal dat maakt echt niets uit.
We staan eerste in: SETI@home, ECCp-109, Genome en GIMPS factoring.![]()
We staan tweede in: Distributed folding, Ubero en GIMPS Lucal Lehmer.![]()
We staan derde in: D2OL en DPAD.
Verwijderd
Wat Crossfiets dus eigenlijk ons probeerd wijs te maken is:
Hoe groot is nou de kans dat DPC (bestaande uit friet-koeien en kaas-koeien, oftewel de Lage Landen) het kan winnen van TVM ( een alliantie van ********** uit de hele wereld).
Nou redelijk groot! Hoe groot het zooitje hier af en toe ook lijkt en ook weleens is
Crossfietsje leest de forums hier niet voor jan doedelzak. Ze moeten Gaunlets organiseren om ons voor te blijven. Hele fabrieken omzetten om de Kroon te pakken te krijgen (7 maanden sparen btw, dus a lesson in discipline!)
Hij probeerd ons alleen maar te demotiveren jongens! Hij is BANG!!!
BTW: heeft TVM/ARS een IRC kanaal?
Hoe groot is nou de kans dat DPC (bestaande uit friet-koeien en kaas-koeien, oftewel de Lage Landen) het kan winnen van TVM ( een alliantie van ********** uit de hele wereld).

Nou redelijk groot! Hoe groot het zooitje hier af en toe ook lijkt en ook weleens is

Hij probeerd ons alleen maar te demotiveren jongens! Hij is BANG!!!
Gammaflux hebben we niet gewonnen...sterker nog: we eindigden als derde. Als het project iets langer had gelopen hadden we het waarschijnlijk wel winnend afgesloten.
dat beweert sequience ook over gammaflux maar volgens kian ik me herinneren dat we echt mega veel nog de laatse dag inleverden en dat we op #1 eindigden
RC5-64 Hebben we wel gewonnen...... ok niet het winnende blokje gevonden maar wel verruit het meeste gedaan
als ogr morgen "bewezen" (ofzo) is hebben we die ook gewonnen
net als d20l
RC5-64 Hebben we wel gewonnen...... ok niet het winnende blokje gevonden maar wel verruit het meeste gedaan
als ogr morgen "bewezen" (ofzo) is hebben we die ook gewonnen
net als d20l
Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!
En ik weet zeker dat we bij GammaFlux op 3 zijn geëindigd en dat we nog minimaal een maand nodig hadden gehad om op #1 te komen, heb de stats van die megaflush hopelijk nog ergens in een backup verstopt zitten.. zal eens kijken
Verwijderd
LandverraderVerwijderd schreef op 16 oktober 2002 @ 16:05:
[...]
Ik wil niet zeggen dat wij de waarheid in pacht hebben, maar we doen het niet slecht.![]()
Ik vergat verder nog te zeggen dat alle teams homepages hebben. Vooral Team Lamb Chop (Seti) krijgt daar vele nieuwe leden door. Zo ben ik er ook bij gekomen. Door de goede stats van zAmboni.![]()
Jongen, ook al bedoel je het 'grappig'. Ik word zo moe van zulke opmerkingen. Laat iedereen nou voor zichzelf bepalen in welk team hij wil zitten. Binnen Team ColdFusion zitten ook twee buitenlandse mensen, 1 uit zuid-afrika, de ander uit Canada. Ga jij ze even vertellen dat ze 'hun land verraden'.
Voor RC5-72 is al een prerelease client beschikbaar. Deze is alleen nog om te testen, maar heeft al wel wat leuke grafische dingetjes erbij. Eindelijk een keer verlost van die consoleHagar schreef op 16 oktober 2002 @ 15:25:
[...]
Ik vroeg me al een tijdje af waar de grafische clients voor linux bleven.
Ik hoop dat ze voor rc5 72 ook een leuk userinterface meebakken.
Ga naar je eigen threads!MadMarky schreef op 16 oktober 2002 @ 20:54:
[...]
Voor RC5-72 is al een prerelease client beschikbaar. Deze is alleen nog om te testen, maar heeft al wel wat leuke grafische dingetjes erbij. Eindelijk een keer verlost van die console
Verwijderd
Dit kan LPC toch niet op zich laten zitten?
Wel of geen DPC'ers, ze moeten toch wel weer de MegaFlushKroon terugpakken
ehh...
Is een hint voor als eccp één dezer dagen afgelopen is
[ontopic]
Aan iedereen: waag het niet aan rc5-72 te beginnen voordat eccp afgerond is!
Zo, en ik ga dit weekend maar eens een leuk flushje doen, wie volgt?
Beter idee, we gaan allemaal sparen en niets flushen. Wanneer het project dan afgelopen is en Ars overduidelijk gewonnen heeft kunnen wij altijd nog zeggen dat we megabuffers hadden voor een #1 plaatsMadMarky schreef op 16 oktober 2002 @ 21:03:
[...]
[ontopic]
Aan iedereen: waag het niet aan rc5-72 te beginnen voordat eccp afgerond is!
Zo, en ik ga dit weekend maar eens een leuk flushje doen, wie volgt?

Een welgemeendVerwijderd schreef op 16 oktober 2002 @ 21:03:
Dit kan LPC toch niet op zich laten zitten?

Nog over mn applet.
Alle gegevens zijn nu nog hard-coded. Maar dat komt opdat ik dat rottig gnome-dialog ding niet goed aan de gang kan krijgen. Maar ach tis zo af en toe een leuk tijd verdrijf. Alleen zou ik mijn tijd meer aan mn werk en studie moeten besteden. En dan zijnn dr ook nog leuke spelletjes....
Zucht, heeft er hier ook iemand een timestop voor mij?
(Dan ga ik bovendien als enig een heeeellllleeeeeeeee tijd sparen en een mega-giga-flush produceren
)
Alle gegevens zijn nu nog hard-coded. Maar dat komt opdat ik dat rottig gnome-dialog ding niet goed aan de gang kan krijgen. Maar ach tis zo af en toe een leuk tijd verdrijf. Alleen zou ik mijn tijd meer aan mn werk en studie moeten besteden. En dan zijnn dr ook nog leuke spelletjes....
Zucht, heeft er hier ook iemand een timestop voor mij?
(Dan ga ik bovendien als enig een heeeellllleeeeeeeee tijd sparen en een mega-giga-flush produceren
Verwijderd
We hadden voor de laatste flush slechts 18 dagen gespaard.Verwijderd schreef op 16 oktober 2002 @ 17:31:(7 maanden sparen btw, dus a lesson in discipline!)
IRC: isis.arstechnica.com (official), irc.kulish.com (unofficial)
Verwijderd
Geef toe, 7 maanden is meer discipline dan die paar dagen die jij nu nu noemtVerwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 02:33:
[...]
We hadden voor de laatste flush slechts 18 dagen gespaard.Dus die GigaFlush van jullie hadden we in 54 dagen kunnen sparen.
En vergeet niet dat iedereen die meedeed gewoon zijn/haar normale productie bleef flushen.
![]()
Verwijderd
jij hapt te snelVerwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 02:44:
[...]
waarom ik niet zo happig ben op nationaal getinte teams.
Scheelt ook dat wij toen veel minder members hadden. En dat er nog lang niet zoveel lui AMD XP's hadden...Verwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 02:33:
[...]
We hadden voor de laatste flush slechts 18 dagen gespaard.Dus die GigaFlush van jullie hadden we in 54 dagen kunnen sparen.
En vergeet niet dat iedereen die meedeed gewoon zijn/haar normale productie bleef flushen.
![]()
En zoveel productieverlies heb je toen voor de GF niet gezien, bijna helemaal niets.
Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...
Verwijderd
Hm, de discussie met Crossroads schiet niet echt op jongens. Wij lopen ons te vergelijken met Ars om te laten zien dat wij veel beter zouden zijn. En hier en daar wordt een niet echt nette opmerking gemaakt. Hoeft toch niet zo?
Ik zie het zo: tof dat iemand van het #1-team ons humble forumpje van de (HUIDIGE) #2 komt vereren met een bezoekje. Let's face it, Ars doet het heel erg goed. Hoe ze dit voor elkaar krijgen snap ik niet helemaal maar het is wel heel knap.
Kunnen we dit forum niet gewoon beregezellig en sportief houden?! Dat zou DPC sieren, helemaal als we dat doen terwijl we #2 staan.
En ik zeg het nog maar een keertje voor de teamspirit: het is nog lang niet afgelopen!!!
Ik zie het zo: tof dat iemand van het #1-team ons humble forumpje van de (HUIDIGE) #2 komt vereren met een bezoekje. Let's face it, Ars doet het heel erg goed. Hoe ze dit voor elkaar krijgen snap ik niet helemaal maar het is wel heel knap.
Kunnen we dit forum niet gewoon beregezellig en sportief houden?! Dat zou DPC sieren, helemaal als we dat doen terwijl we #2 staan.
En ik zeg het nog maar een keertje voor de teamspirit: het is nog lang niet afgelopen!!!
Verwijderd
Jij bent niet zo "happig" op nationaal getinte teams... Omdat je dan geen last hebt van kinderachtige opmerkingen... En dat is je reden om voor Aars te crunchen, Okeee, weet je wat, succes, je hebt het nodig.Verwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 02:44:
[...]
Bij Ars Technica hebben wij in ieder geval geen last van dit soort kinderachtige opmerkingen.
Dit geeft trouwens precies aan waarom ik niet zo happig ben op nationaal getinte teams.
Waarom zou die het nodig hebben? Wij DPC halen haalt ze niet meer in hoorVerwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 15:49:
[...]
Jij bent niet zo "happig" op nationaal getinte teams... Omdat je dan geen last hebt van kinderachtige opmerkingen... En dat is je reden om voor Aars te crunchen, Okeee, weet je wat, succes, je hebt het nodig.
Verwijderd
Als ik jou was zou ik eens in het woordenboek kijken bij: respect en manieren.Verwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 15:49:
[...]
Jij bent niet zo "happig" op nationaal getinte teams... Omdat je dan geen last hebt van kinderachtige opmerkingen... En dat is je reden om voor Aars te crunchen, Okeee, weet je wat, succes, je hebt het nodig.
Volgens mij kun je er beter niet meer op ingaan, DPC heeft nou eenmaal wat rotte plekken in de appel die maar niet weg te snijden zijnVerwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 16:41:
[...]
Als ik jou was zou ik eens in het woordenboek kijken bij: respect en manieren.En een cursus lezen zou ook niet zo slecht zijn. Wij bij Ars hebben het nooit over landverraders omdat we internationaal zijn. Ik vertegenwoordig trouwens Nederland bij Ars, Dus hoezo landverrrader?
Weet je, elke keer als ik dit lees, want het is niet de eerste keer dat deze term hier wordt gebruikt , dan krijg ik zo'n gevoel dat mensen die zulke opmerkingen maken denken in termen als "eigen volk eerst", en "Nederlanders zijn beter dan andere volkeren". En met dat soort mensen wil ik absoluut niet in een groep zitten.
Ja sorry Crossroads. Misschien kan je gewoon maar beter niet meer posten. Voorkom je dit soort modder gegooi ook mee. Cheers.
Oke, nu is het wel genoeg geweest, ga jij hem nu vertellen wat hij wel en niet kan doen? Het zijn altijd nog DPCers die van die kutopmerkingen maken en nu is het zijn schuld? Ik krijg alsmaar een lagere dunk van DPC hierMobster schreef op 17 oktober 2002 @ 16:48:
Ja sorry Crossroads. Misschien kan je gewoon maar beter niet meer posten. Voorkom je dit soort modder gegooi ook mee. Cheers.

Notice the smiley NG? 
Is er trouwens iets aan de hand met je? Dat je alles zo persoonlijk neemt en een beetje negatieve energie uitstraalt de laatste dagen. Kop op. De wereld is zo slecht nog niet en de meeste DPC'ers ook niet. Wat dat betreft is het net de maatschappij
Is er trouwens iets aan de hand met je? Dat je alles zo persoonlijk neemt en een beetje negatieve energie uitstraalt de laatste dagen. Kop op. De wereld is zo slecht nog niet en de meeste DPC'ers ook niet. Wat dat betreft is het net de maatschappij
ha-ha-ha. Dat vind ik dus net zo zwak als het overal nofi achter zetten. Zeg wat je bedoelt en probeer er niet met zo'n smilie onderuit te komen.
Verwijderd
Ik heb tot nu toe alleen maar geplaagd op dit forum. Plagen en tegen je verlies kunnen horen bij spelletjes. Als iemand daar een probleem mee heeft dan moet hij/zij niet meedoen. Ik ben toch ook niet kinderachtig gaan doen na jullie GigaFlush? En ik heb hier nog nooit iemand beledigd en ik verwacht dan ook respect terug. Respect voor elkaar, is dat nou zo moeilijk?Verwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 17:16:
Jongens, niet zo zeiken.
En Crossroads, niet zo sarren.
Verwijderd
Ik geef je groot gelijk. Liever een waardige verliezer dan een slechte verliezer. Met dit kinderachtig gezeur schiet niemand wat op. En dit spel is niet leuk meer als we elkaar lopen af te branden. Hierdoor wordt de sfeer hier alleen maar minder en iedereen moet toch onderhand weten wat je daar mee bereikt: niets.Verwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 17:28:
[...]
Ik heb tot nu toe alleen maar geplaagd op dit forum. Plagen en tegen je verlies kunnen horen bij spelletjes. Als iemand daar een probleem mee heeft dan moet hij/zij niet meedoen. Ik ben toch ook niet kinderachtig gaan doen na jullie GigaFlush? En ik heb hier nog nooit iemand beledigd en ik verwacht dan ook respect terug. Respect voor elkaar, is dat nou zo moeilijk?
edit:
oeps, heb de MF kroon nog op

oeps, heb de MF kroon nog op
Ach crossroads, Zoals ik je ook in een mailtje al vertelde, sommige users willen nu eenmaal niet.
Toch vind ik het niet leuk dat je de 'landverrader' reactie van sommigen heel DPC toerekend.
Het is erg jammer dat dit soort ongein de laatste tijd vaker lijkt voor te komen, al is het waarschijnlijk een logisch vervolg van onze groei.
Dit soort dingen maakt de teamplay een stuk minder leuk, en ook dit soort dingen zijn er de oorzaak van dat sommige van onze beste users er het bijltje bij neer hebben gelegd.
NG, ik ben het 100% eens met je smile + nofi beleid
Ik hoop in ieder geval dat de sfeer toch weer wat positiever wordt, want zo gaat de fun er wel een beetje af.
Enne, nog iets crossroads. Ik had je gevraagd buren en kennissen te ronselen voor DPC, en nu zie ik bij NG TVM in z'n ondertitel staan. Leg es uit
Toch vind ik het niet leuk dat je de 'landverrader' reactie van sommigen heel DPC toerekend.
Het is erg jammer dat dit soort ongein de laatste tijd vaker lijkt voor te komen, al is het waarschijnlijk een logisch vervolg van onze groei.
Dit soort dingen maakt de teamplay een stuk minder leuk, en ook dit soort dingen zijn er de oorzaak van dat sommige van onze beste users er het bijltje bij neer hebben gelegd.
NG, ik ben het 100% eens met je smile + nofi beleid
Ik hoop in ieder geval dat de sfeer toch weer wat positiever wordt, want zo gaat de fun er wel een beetje af.
Enne, nog iets crossroads. Ik had je gevraagd buren en kennissen te ronselen voor DPC, en nu zie ik bij NG TVM in z'n ondertitel staan. Leg es uit
Daar heeft hij niets mee te maken gehadKoW schreef op 17 oktober 2002 @ 21:05:
Verwijderd
Deed ik ook niet, ik zei alleen dat dat vaker hier gezegd is. En de eerste keren zei ik niets, maar dat houdt natuurlijk een keer op. En vandaag was ik het zat.KoW schreef op 17 oktober 2002 @ 21:05:
Maar goed, later we verder gaan met de lol die we aan het trappen waren.
Verwijderd
Ik wou een reactie plaatsen zodat er wat bijgechilled kon worden, maar bij nader inzien weet ik niet hoeveel zin dat eigenlijk nog heeft. Sommige DPCers gaan toch steeds maar weer hun eigen gang met uitlokken en de sfeer verknallen.....
En wat Crossroads, NG, Kalfientje en KoW vinden, nou dat vind ik ook.
Trouwens, Crossroads en NG jullie hebben wel veel te veel gepost vandaag.... tjong wat moet ik weer veel berichtjes doorlezen.
En wat Crossroads, NG, Kalfientje en KoW vinden, nou dat vind ik ook.
Trouwens, Crossroads en NG jullie hebben wel veel te veel gepost vandaag.... tjong wat moet ik weer veel berichtjes doorlezen.
Weet ik, maar ik moet toch iets hebben om hem te taunten
Met onze score lukt het niet ...
Sorry dat bepaalde iemanden hier aanstoot nemen aan mijn smileys en/of mijn posts. Ik zal proberen voortaan niet meer te reageren hierop.
Crunch on.
Crunch on.
Nu al 2 landverraders
Off with their heads!!!!
:x
Op deze dag is dus het puntje gevonden als het goed is. Jammer dat wij niets geflushed hadden die dag