ik _ben_ snel, opvallend genoeg is mijn pc een stuk sneller nu er geen eccp meer op draait
Verwijderd
Dit kan LPC toch niet op zich laten zitten?
Wel of geen DPC'ers, ze moeten toch wel weer de MegaFlushKroon terugpakken
ehh...
Is een hint voor als eccp één dezer dagen afgelopen is
[ontopic]
Aan iedereen: waag het niet aan rc5-72 te beginnen voordat eccp afgerond is!
Zo, en ik ga dit weekend maar eens een leuk flushje doen, wie volgt?
Beter idee, we gaan allemaal sparen en niets flushen. Wanneer het project dan afgelopen is en Ars overduidelijk gewonnen heeft kunnen wij altijd nog zeggen dat we megabuffers hadden voor een #1 plaatsMadMarky schreef op 16 oktober 2002 @ 21:03:
[...]
[ontopic]
Aan iedereen: waag het niet aan rc5-72 te beginnen voordat eccp afgerond is!
Zo, en ik ga dit weekend maar eens een leuk flushje doen, wie volgt?

Een welgemeendVerwijderd schreef op 16 oktober 2002 @ 21:03:
Dit kan LPC toch niet op zich laten zitten?

Nog over mn applet.
Alle gegevens zijn nu nog hard-coded. Maar dat komt opdat ik dat rottig gnome-dialog ding niet goed aan de gang kan krijgen. Maar ach tis zo af en toe een leuk tijd verdrijf. Alleen zou ik mijn tijd meer aan mn werk en studie moeten besteden. En dan zijnn dr ook nog leuke spelletjes....
Zucht, heeft er hier ook iemand een timestop voor mij?
(Dan ga ik bovendien als enig een heeeellllleeeeeeeee tijd sparen en een mega-giga-flush produceren
)
Alle gegevens zijn nu nog hard-coded. Maar dat komt opdat ik dat rottig gnome-dialog ding niet goed aan de gang kan krijgen. Maar ach tis zo af en toe een leuk tijd verdrijf. Alleen zou ik mijn tijd meer aan mn werk en studie moeten besteden. En dan zijnn dr ook nog leuke spelletjes....
Zucht, heeft er hier ook iemand een timestop voor mij?
(Dan ga ik bovendien als enig een heeeellllleeeeeeeee tijd sparen en een mega-giga-flush produceren
Verwijderd
We hadden voor de laatste flush slechts 18 dagen gespaard.Verwijderd schreef op 16 oktober 2002 @ 17:31:(7 maanden sparen btw, dus a lesson in discipline!)
BTW: heeft TVM/ARS een IRC kanaal?
IRC: isis.arstechnica.com (official), irc.kulish.com (unofficial)
Verwijderd
Geef toe, 7 maanden is meer discipline dan die paar dagen die jij nu nu noemtVerwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 02:33:
[...]
We hadden voor de laatste flush slechts 18 dagen gespaard.Dus die GigaFlush van jullie hadden we in 54 dagen kunnen sparen.
En vergeet niet dat iedereen die meedeed gewoon zijn/haar normale productie bleef flushen.
![]()
Verwijderd
jij hapt te snelVerwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 02:44:
[...]
waarom ik niet zo happig ben op nationaal getinte teams.
Scheelt ook dat wij toen veel minder members hadden. En dat er nog lang niet zoveel lui AMD XP's hadden...Verwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 02:33:
[...]
We hadden voor de laatste flush slechts 18 dagen gespaard.Dus die GigaFlush van jullie hadden we in 54 dagen kunnen sparen.
En vergeet niet dat iedereen die meedeed gewoon zijn/haar normale productie bleef flushen.
![]()
En zoveel productieverlies heb je toen voor de GF niet gezien, bijna helemaal niets.
Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...
Verwijderd
Hm, de discussie met Crossroads schiet niet echt op jongens. Wij lopen ons te vergelijken met Ars om te laten zien dat wij veel beter zouden zijn. En hier en daar wordt een niet echt nette opmerking gemaakt. Hoeft toch niet zo?
Ik zie het zo: tof dat iemand van het #1-team ons humble forumpje van de (HUIDIGE) #2 komt vereren met een bezoekje. Let's face it, Ars doet het heel erg goed. Hoe ze dit voor elkaar krijgen snap ik niet helemaal maar het is wel heel knap.
Kunnen we dit forum niet gewoon beregezellig en sportief houden?! Dat zou DPC sieren, helemaal als we dat doen terwijl we #2 staan.
En ik zeg het nog maar een keertje voor de teamspirit: het is nog lang niet afgelopen!!!
Ik zie het zo: tof dat iemand van het #1-team ons humble forumpje van de (HUIDIGE) #2 komt vereren met een bezoekje. Let's face it, Ars doet het heel erg goed. Hoe ze dit voor elkaar krijgen snap ik niet helemaal maar het is wel heel knap.
Kunnen we dit forum niet gewoon beregezellig en sportief houden?! Dat zou DPC sieren, helemaal als we dat doen terwijl we #2 staan.
En ik zeg het nog maar een keertje voor de teamspirit: het is nog lang niet afgelopen!!!
Verwijderd
Jij bent niet zo "happig" op nationaal getinte teams... Omdat je dan geen last hebt van kinderachtige opmerkingen... En dat is je reden om voor Aars te crunchen, Okeee, weet je wat, succes, je hebt het nodig.Verwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 02:44:
[...]
Bij Ars Technica hebben wij in ieder geval geen last van dit soort kinderachtige opmerkingen.
Dit geeft trouwens precies aan waarom ik niet zo happig ben op nationaal getinte teams.
Waarom zou die het nodig hebben? Wij DPC halen haalt ze niet meer in hoorVerwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 15:49:
[...]
Jij bent niet zo "happig" op nationaal getinte teams... Omdat je dan geen last hebt van kinderachtige opmerkingen... En dat is je reden om voor Aars te crunchen, Okeee, weet je wat, succes, je hebt het nodig.
Verwijderd
Als ik jou was zou ik eens in het woordenboek kijken bij: respect en manieren.Verwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 15:49:
[...]
Jij bent niet zo "happig" op nationaal getinte teams... Omdat je dan geen last hebt van kinderachtige opmerkingen... En dat is je reden om voor Aars te crunchen, Okeee, weet je wat, succes, je hebt het nodig.
Volgens mij kun je er beter niet meer op ingaan, DPC heeft nou eenmaal wat rotte plekken in de appel die maar niet weg te snijden zijnVerwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 16:41:
[...]
Als ik jou was zou ik eens in het woordenboek kijken bij: respect en manieren.En een cursus lezen zou ook niet zo slecht zijn. Wij bij Ars hebben het nooit over landverraders omdat we internationaal zijn. Ik vertegenwoordig trouwens Nederland bij Ars, Dus hoezo landverrrader?
Weet je, elke keer als ik dit lees, want het is niet de eerste keer dat deze term hier wordt gebruikt , dan krijg ik zo'n gevoel dat mensen die zulke opmerkingen maken denken in termen als "eigen volk eerst", en "Nederlanders zijn beter dan andere volkeren". En met dat soort mensen wil ik absoluut niet in een groep zitten.
Ja sorry Crossroads. Misschien kan je gewoon maar beter niet meer posten. Voorkom je dit soort modder gegooi ook mee. Cheers.
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Oke, nu is het wel genoeg geweest, ga jij hem nu vertellen wat hij wel en niet kan doen? Het zijn altijd nog DPCers die van die kutopmerkingen maken en nu is het zijn schuld? Ik krijg alsmaar een lagere dunk van DPC hierMobster schreef op 17 oktober 2002 @ 16:48:
Ja sorry Crossroads. Misschien kan je gewoon maar beter niet meer posten. Voorkom je dit soort modder gegooi ook mee. Cheers.

Notice the smiley NG? 
Is er trouwens iets aan de hand met je? Dat je alles zo persoonlijk neemt en een beetje negatieve energie uitstraalt de laatste dagen. Kop op. De wereld is zo slecht nog niet en de meeste DPC'ers ook niet. Wat dat betreft is het net de maatschappij
Is er trouwens iets aan de hand met je? Dat je alles zo persoonlijk neemt en een beetje negatieve energie uitstraalt de laatste dagen. Kop op. De wereld is zo slecht nog niet en de meeste DPC'ers ook niet. Wat dat betreft is het net de maatschappij
ha-ha-ha. Dat vind ik dus net zo zwak als het overal nofi achter zetten. Zeg wat je bedoelt en probeer er niet met zo'n smilie onderuit te komen.
Verwijderd
Ik heb tot nu toe alleen maar geplaagd op dit forum. Plagen en tegen je verlies kunnen horen bij spelletjes. Als iemand daar een probleem mee heeft dan moet hij/zij niet meedoen. Ik ben toch ook niet kinderachtig gaan doen na jullie GigaFlush? En ik heb hier nog nooit iemand beledigd en ik verwacht dan ook respect terug. Respect voor elkaar, is dat nou zo moeilijk?Verwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 17:16:
Jongens, niet zo zeiken.
En Crossroads, niet zo sarren.
Verwijderd
Ik geef je groot gelijk. Liever een waardige verliezer dan een slechte verliezer. Met dit kinderachtig gezeur schiet niemand wat op. En dit spel is niet leuk meer als we elkaar lopen af te branden. Hierdoor wordt de sfeer hier alleen maar minder en iedereen moet toch onderhand weten wat je daar mee bereikt: niets.Verwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 17:28:
[...]
Ik heb tot nu toe alleen maar geplaagd op dit forum. Plagen en tegen je verlies kunnen horen bij spelletjes. Als iemand daar een probleem mee heeft dan moet hij/zij niet meedoen. Ik ben toch ook niet kinderachtig gaan doen na jullie GigaFlush? En ik heb hier nog nooit iemand beledigd en ik verwacht dan ook respect terug. Respect voor elkaar, is dat nou zo moeilijk?
edit:
oeps, heb de MF kroon nog op

oeps, heb de MF kroon nog op
Ach crossroads, Zoals ik je ook in een mailtje al vertelde, sommige users willen nu eenmaal niet.
Toch vind ik het niet leuk dat je de 'landverrader' reactie van sommigen heel DPC toerekend.
Het is erg jammer dat dit soort ongein de laatste tijd vaker lijkt voor te komen, al is het waarschijnlijk een logisch vervolg van onze groei.
Dit soort dingen maakt de teamplay een stuk minder leuk, en ook dit soort dingen zijn er de oorzaak van dat sommige van onze beste users er het bijltje bij neer hebben gelegd.
NG, ik ben het 100% eens met je smile + nofi beleid
Ik hoop in ieder geval dat de sfeer toch weer wat positiever wordt, want zo gaat de fun er wel een beetje af.
Enne, nog iets crossroads. Ik had je gevraagd buren en kennissen te ronselen voor DPC, en nu zie ik bij NG TVM in z'n ondertitel staan. Leg es uit
Toch vind ik het niet leuk dat je de 'landverrader' reactie van sommigen heel DPC toerekend.
Het is erg jammer dat dit soort ongein de laatste tijd vaker lijkt voor te komen, al is het waarschijnlijk een logisch vervolg van onze groei.
Dit soort dingen maakt de teamplay een stuk minder leuk, en ook dit soort dingen zijn er de oorzaak van dat sommige van onze beste users er het bijltje bij neer hebben gelegd.
NG, ik ben het 100% eens met je smile + nofi beleid
Ik hoop in ieder geval dat de sfeer toch weer wat positiever wordt, want zo gaat de fun er wel een beetje af.
Enne, nog iets crossroads. Ik had je gevraagd buren en kennissen te ronselen voor DPC, en nu zie ik bij NG TVM in z'n ondertitel staan. Leg es uit
Daar heeft hij niets mee te maken gehadKoW schreef op 17 oktober 2002 @ 21:05:
Verwijderd
Deed ik ook niet, ik zei alleen dat dat vaker hier gezegd is. En de eerste keren zei ik niets, maar dat houdt natuurlijk een keer op. En vandaag was ik het zat.KoW schreef op 17 oktober 2002 @ 21:05:
Maar goed, later we verder gaan met de lol die we aan het trappen waren.
Verwijderd
Ik wou een reactie plaatsen zodat er wat bijgechilled kon worden, maar bij nader inzien weet ik niet hoeveel zin dat eigenlijk nog heeft. Sommige DPCers gaan toch steeds maar weer hun eigen gang met uitlokken en de sfeer verknallen.....
En wat Crossroads, NG, Kalfientje en KoW vinden, nou dat vind ik ook.
Trouwens, Crossroads en NG jullie hebben wel veel te veel gepost vandaag.... tjong wat moet ik weer veel berichtjes doorlezen.
En wat Crossroads, NG, Kalfientje en KoW vinden, nou dat vind ik ook.
Trouwens, Crossroads en NG jullie hebben wel veel te veel gepost vandaag.... tjong wat moet ik weer veel berichtjes doorlezen.
Weet ik, maar ik moet toch iets hebben om hem te taunten
Met onze score lukt het niet ...
Sorry dat bepaalde iemanden hier aanstoot nemen aan mijn smileys en/of mijn posts. Ik zal proberen voortaan niet meer te reageren hierop.
Crunch on.
Crunch on.
Nu al 2 landverraders
Off with their heads!!!!
:x
Op deze dag is dus het puntje gevonden als het goed is. Jammer dat wij niets geflushed hadden die dag