Inderdaad...
Wil ik ook wel weten, want ik sta op het punt een zen te bestellenRoy schreef op 04 December 2002 @ 16:10:
Weet iemand nu eigenlijk al wat het verschil is tussen de EGF en SID Zen? (zijn wel verschillende productnummers, maar omschrijving is hetzelfde)
Nou, lekkere concurrent.gfo schreef op 27 November 2002 @ 20:02:
picswant dit is een goede concurrent voor de ipod denk ik zo maar
Hij is loodzwaar vergeleken met een iPod, gebruikt een primitivere accu, gebruikt een gewone 2,5" notebook HD ipv een speciale 1,8" HD en kan niet zonder drivers als externe HD gebruikt worden. Verder is ie groter en zeker niet zo mooi en goed afgewerkt als de iPod.
Verder is de ervaring met Creative support en driver ondersteuning niet zo super

Als je dan toch zo'n smak geld neertelt, koop dan een iPod en geen slappe ripoff.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
iPod van 5Gb is net zo duur als deze van 20Gb, dan is voor mij wat dat betreft de keuze nog wel makkelijk! En groter, tja, hij is toch te groot om mee te jocken, dus dat klein beetje wat ie groter is boeit me toch niet zoveel.Exirion schreef op 05 december 2002 @ 10:00:
[...]
Als je dan toch zo'n smak geld neertelt, koop dan een iPod en geen slappe ripoff.
De rest van je commentaren ga ik niet op reageren, want daar ben ik het nog wel mee eens
Ceci n'est pas une signature!
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb zelf ook de Creative Zen en ik vind hem perfect bevallen.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd schreef op 05 december 2002 @ 14:53:
ik zat ff te twijfelen tussen deze en ipod maar ik gelof dat ik maar gewoon een 10gb ipod aan de kerstman vraag
laat die kerst man ook ff bij mij langs komen
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Ja, dat doe ik dan ook. Maar ik heb die remote nog nergens gezien bij een online winkel.MaDLiVe schreef op 06 December 2002 @ 11:18:
Als ik hem koop, koop ik hem icm. de remote.
Weet iemand nog een winkel waar de Zen op voorraad is ?
Inderdaad...
Verwijderd
12u moet makkelijk lukken hoor...Verwijderd schreef op 06 december 2002 @ 14:40:
Weet iemand hoelang hij nu doet op een goed setje batterijen. De reclame praat zegt 12 uur, maar daar vertrouw ik doorgaans niet zoveel op.
de accu van de iPod zou 10 uur mee moeten gaan, maar ik haal er meestal zelfs nog meer uit (11/12 uur)
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Hangt volgens mij heel erg van je MP3 files af. Hoe hoger de bitrate van je muziek, hoe sneller de 32MB buffer leeg is en hoe vaker de harddisk moet opspinnen om te lezen. Apple zegt met het aantal nummers (4000 op 20GB) uit te gaan van 160kbps MP3's en ik denk dat dat ook voor de accuduur geldt.Mooooody schreef op 06 december 2002 @ 15:11:
de accu van de iPod zou 10 uur mee moeten gaan, maar ik haal er meestal zelfs nog meer uit (11/12 uur)
Als je 128kbps MP3 speelt dan zul je inderdaad langer kunnen spelen op een accu. Zelf heb ik eigenlijk nooit uitgeprobeerd hoelang ie precies speelt... Was wel lang in ieder geval en ik heb allemaal 192kbps VBR mp3's, ik gebruik de equalizer en heb 'm redelijk hard staan
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
nou...Exirion schreef op 06 december 2002 @ 15:27:
[...]
Hangt volgens mij heel erg van je MP3 files af. Hoe hoger de bitrate van je muziek, hoe sneller de 32MB buffer leeg is en hoe vaker de harddisk moet opspinnen om te lezen. Apple zegt met het aantal nummers (4000 op 20GB) uit te gaan van 160kbps MP3's en ik denk dat dat ook voor de accuduur geldt.
Als je 128kbps MP3 speelt dan zul je inderdaad langer kunnen spelen op een accu. Zelf heb ik eigenlijk nooit uitgeprobeerd hoelang ie precies speelt... Was wel lang in ieder geval en ik heb allemaal 192kbps VBR mp3's, ik gebruik de equalizer en heb 'm redelijk hard staan
al mijn mp3's zijn op 192kb. p/s en ik speel de complete playlist random af met volume op 3/4
hierbij houdt de batterij het bijna 12 uur (11:52) uit (volgens een testje dat ik gedaan heb pas geleden)
als je vaak backlight en menu gebruikt, zal het eerder rond de 10 uur liggen...
[ Voor 9% gewijzigd door Mooody op 06-12-2002 16:16 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Verwijderd
Best goed dacht ik zo.
(niet gek dat R een ab. bij zit)
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
Verwijderd
Ik heb er sinds gisteren ook een
Vooralsnog kan ik er niet veel over vertellen, behalve dat ik eigenlijk nog geen negatieve dingen ontdekt heb
EhmVerder is ie groter en zeker niet zo mooi en goed afgewerkt als de iPod.
Maargoed, nu nog op zoek naar de afstandsbediening....
Is er een speler die dit anders wel kan?
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
zou erg makkelijk zijn zeker als er ook nog spelletjes opzitten, net als de ipod.
Het blijft een moeilijke keuze tussen beide ...
Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400
koop dan een PDA ofzo...pvdlaan schreef op 11 december 2002 @ 07:15:
heeft deze speler ook net als de ipod, een calendar fubctie en een adressenboek ?
zou erg makkelijk zijn zeker als er ook nog spelletjes opzitten, net als de ipod.
Het blijft een moeilijke keuze tussen beide ...
of een Gameboy....
Waar heb je hem gehaald?Longbowh schreef op 10 December 2002 @ 22:02:
Staan al genoeg pics online dacht ik zo
Ik heb er sinds gisteren ook eenBevalt prima, past probleemloos in mijn broekzak, en al helemaal makkelijk in binnenzak jas (heb ik hem meestal inzitten).
Vooralsnog kan ik er niet veel over vertellen, behalve dat ik eigenlijk nog geen negatieve dingen ontdekt heb
[...]
EhmGroter OK, is waar.... maar niet veel.... Mooi... kwestie van smaak, ik persoonlijk vind de iPod best mooi maar heb het niet zo op wit plastic.... Buiten dat, ik -luister- naar een mp3 speler
Niet goed afgewerkt? Hoezo dat? Ding lijkt wel massief aluminium, kraakt of buigt op geen enkel punt
Kan me iets herinneren over iPods die binnen een week onder de krassen zitten als je er geen hoesje omheen doet
Bij iets wat ik dag in dag uit mee zal slepen vind ik duurzaamheid een erg belangrijk punt. De Zen maakt in ieder geval op mij een duurzamere en stevigere indruk.... (Heb ze beide in m'n handen gehad, heb zelfs bijna iPod 20GB gekocht, maar besloot eerst nog op de Zen te wachten om te kunnen vergelijken).
Maargoed, nu nog op zoek naar de afstandsbediening....
Ik heb hem besteld bij die franshoffschlag, maar hij is na 10 dagen nog steeds niet binnen
edit: ja ik kan de pricewatch wel vinden, maar bijna niemand lijkt dat ding ook daadwerkelijke te hebben (websites vooral)
[ Voor 5% gewijzigd door Config op 11-12-2002 10:31 ]
Gewoon bij de plaatselijke Dixons, die hem wonderbaarlijk genoeg op voorraad had
Hé waar slaat deze opmerking op

hij wordt toch vergeleken met een ipod, deze heeft wel deze functies, dus mijn vraag is alleen of het hier toevallig ook op zit.
En een pda of een Zen is nogal een grrot verschil lijkt mij, 32mb of 20gb !!!
Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400
Inderdaad...
Verwijderd
1 - duur batterij
2 - geluidskwaliteit
3 - schokbestendigheid
4 - bediening
5 - navigatie
OkVerwijderd schreef op 13 december 2002 @ 12:59:
graag een aantal PRAKTIJK-ervaringen (de specs kan ik zelf wel lezen) op een rijtje van mensen die 'm al ff gebruiken mbt:
1 - duur batterij
2 - geluidskwaliteit
3 - schokbestendigheid
4 - bediening
5 - navigatie
1 euhm... niet echt opgelet
2 Zolang je zelf oordopjes erbij koop is de geluidskwaliteit goed
3 Ik heb hem 1x laten stuiteren en alles doet het nog
4 Bediening is verdomd makkelijk (mag ook wel voor 425 euro).
5 Menu zelf is gebruiksvriendelijk maar de enige kleine nadeel is dat je niet sneller door een lijst kan scrollen met scrollwieltje.
Ik had een wat problemen met het overzetten van mp3's naar mijn Zen met mijn win me pc maar op mijn andere pc (win98) lukte het wel en werkt het perfect.
Ben erg blij dat ik gekozen heb voor een Zen. Het is niet al te groot vergeleken met de Zen en nog altijd makkelijk mee te nemen in broek of (binnen) jas zak.
Scheelt trouwens veel geld als je airmiles inwisselt voor V&D waardebonnen en de Zen daar koop. (tot 170 euro korting)
he bedankt voor de tip. Wist ik helemaal niet. ffkijken hoeveel airmiles ik heb.Scheelt trouwens veel geld als je airmiles inwisselt voor V&D waardebonnen en de Zen daar koop. (tot 170 euro korting)
Iemand al ervaring met gebruik als HDD? Hoe snel loopt dat via VuurDraad??
Fautje bedankt, dus voor 390 Euro, maar nog, lijkt me beter dan een iPod. 20Gb voor de prijs van een 5Gb iPod.zneek schreef op 17 December 2002 @ 20:51:
koel, ik zag um in de pricewatch voor 330 Euro. KOPEN!!!!
Iemand al ervaring met gebruik als HDD? Hoe snel loopt dat via VuurDraad??
Inderdaad...
bdu schreef op 18 december 2002 @ 14:04:
Ja ik ga ook ff kijken ik heb 22000 airmiles dus aardig wat korting!!
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Lever van 11 november tot en met 28 december 2002 1.000 Air Miles in bij één van de V&D service-kassa's*, en ontvang een waardecheque van 10.-. Bij iedere 25.- die je in ons warenhuis besteedt (binnen één kassatransactie) kun je één waardecheque inleveren waarmee je 10.- voordeel krijgt.
Stel dat je bijvoorbeeld voor 25.- iets koopt (dat is het minimaal te besteden bedrag). Dan mag je één cheque inleveren tegen 10.- voordeel. Bij besteding van tenminste 50.- krijg je na inlevering van 2 cheques 20.- voordeel. Je kunt deze cheques inleveren bij alle vestigingen* en op alle afdelingen** tot een jaar na datum van aankoop. Dus of je nu speelgoed, Cd's of kleding koopt, met de Air Miles waardecheque van V&D wordt het aangenaam winkelen!
* Uitgezonderd de vestigingen: Almelo, Kerkrade en Rotterdam Oosterhof
** Op alle afdelingen excl. food -en horecabestedingen, reisbureau, concessionairs, Villeroy & Boch, de Budgetmarkt, boeken, rookwaren, tijdschriften, dagbladen, geneesmiddelen, arbeids- en maakloon, reparatiekosten incl. materiaalkosten, facilitaire kosten, bonnen of plaatskaarten.
20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden
edit: dgk welke v&d heb je hem gekocht???
[ Voor 26% gewijzigd door bdu op 18-12-2002 19:04 ]
Trouwens je kan ook nog iets van 1 euro erbij kopen of betere oordopjes van 26 euro zodat je 20 of 21 bonnen kan gebruiken...
[ Voor 125% gewijzigd door dgk op 18-12-2002 22:27 ]
Weet iemand misschien hoeveel die daar kost dan? €429,-- ?
Inderdaad...
Als je goeie dopjes voor weinig geld wilt dan moet je beslist de Sennheiser MX400 kopen (15,95). Ik heb ze kocht omdat iedereen er zo positief over was, en ze klinken niet veel minder dan de Sony dopjes die ik heb (topmodel en ongeveer 5 a 6 keer zo duur).dgk schreef op 18 december 2002 @ 22:16:
Trouwens je kan ook nog iets van 1 euro erbij kopen of betere oordopjes van 26 euro zodat je 20 of 21 bonnen kan gebruiken...
deze gast heeft het over 170 euro dus als je dan een beetje rekent moet je op zo'n 425 euro komen, staat er ook.dgk schreef op 13 december 2002 @ 22:58:
[...]
..........kkelijk (mag ook wel voor 425 euro..............
Scheelt trouwens veel geld als je airmiles inwisselt voor V&D waardebonnen en de Zen daar koop. (tot 170 euro korting)
Hopen dat ie er ook is want je weet maar nooit.
Jullie horen het wel als ik hem heb en dan llat ik ook wel wat foto's zien. Voor degene die nog aan het twijfelen zijn.
Als ik de term "tijdschaling" zie denk ik dus de laatste?
[ Voor 25% gewijzigd door enrico670 op 20-12-2002 20:14 ]
*zennnn* bij de Dixons gehaald gisteren (laatste). Kon niet wachten op franshoffschlag...BTW, ze bieden je een extra 1 of 2 jaar garantie aan tegen een paar tientjes (34/56 euro)...Kan het aan iedereen aanraden
Ik maak morgen ff wat foto's en die plaat ik dan wel ff hier.
Ik zal ff wat pics latenzien met wat het is.
Je kan het allemaal uitschakelen
[ Voor 7% gewijzigd door bdu op 22-12-2002 15:21 ]
Read the fucking websites... En alle andere topics hierover.Thanatos schreef op 23 December 2002 @ 21:45:
Het schijnt ook dat je hem als normale HD kan gebruiken. Weet iemand of dit klopt? en kan dit btw ook bij de iPod?
Is het nou echt zo moeilijk om zelf ff uit de doppen te kijken?
Hier is ie te downloaden: http://www.nomadworld.com/downloads/firmware/wma-zen.asp* Separating a Recording into several Audio Tracks
You can now manually separate any recording into several audio tracks.
* Improved Scroller Sensitivity
Navigating through the Music Library is now easier because of improvements to the speed sensitivity of the scroller. When you turn the scroller quickly, your player will scroll through menu options much faster than before.
* More Backlight Duration Options
"30 sec" and "60 sec" options for backlight duration are now available on the Power Settings window
1) is er al iets bekend over een drive letter in explorer bij inpluggen van het apparaat. Ik weet dat het er nog niet op zit, maar ik hoop dat dat snel met een firmware upgrade opgelost kan worden.
2) gapless playback??? hoe zit dat met mix cd's, speelt hij dit non stop zonder props af?
3) Het tasje wat erbij zit, kan je die op je riem dragen ofzo, zodat ik in de zomer dat ding zonder problemen bij me kan dragen?
4) blijft de volume altijd op dezelfde stand staan, ook na het uitzetten van het aparaat?
weinig tot niks..
http://www.redchairsoftware.com/notmad/screens.php
weinig tot niks..
en als je de usb drivers voor removable hd instaleerd (wat nodig is als je zo'n aparaat uberhaupt wil gebruiken) dan is het gewoon een extra driveletter.
is ook wel handig kun je cdex meteen op je mp3 speler zetten en dan bij vrienden even hun cd collectie rippen
Bij geen enkele Dixons heb ik er eentje te pakken kunnen krijgen helaas!!
ingen vill veta var du köpt din tröja
1) Daar is volgens mij nog niks over bekent. Hoop dat het snel komt.
2) Dat weet ik net maar volgens mij kan dat gewoon als je het als 1 song op je mp3 speler zet maar weet het niet zeker.
3) Dat kan en het is ook iet zo een heel lelijk tasje. Het is niet zo groot.
4) Ja, dat blijf het zelfde volume. Zoals hier boven te lezen is op de plaatjes van mij over EAX. Dat kan je uitzetten als je dat wilt. Bij mij staat het gewoon uit.
Ik heb wel oordopjes gekocht. Ik heb nu oordopje met een volume regelaar in het snoer.
De speler bevalt mij erg goed.
groeten
IK WIL ER OOK EEN!!!
[ Voor 9% gewijzigd door gday op 28-12-2002 11:30 ]
Waar heb jij hem eigenlijk gehaald?bdu schreef op 21 december 2002 @ 17:58:
Ik heb hem ook vandaag gehaalt. Hij ziet er er goed uit pas goed ik mijn broekzak of jaszak.
Ik maak morgen ff wat foto's en die plaat ik dan wel ff hier.
Is er een winkel behalve Dixons die hem in de etalage heeft liggen? (Ik bedoel dus niet een winkel waarbij je hem op internet moet bestellen..)
[ Voor 3% gewijzigd door bdu op 28-12-2002 11:49 ]
Nadeel dat je zo'n ding altijd goed moet opladen voordat je er iets mee kan doen..
weinig tot niks..
Volgens posts hierboven moet dat idd goed passen.
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Wie weet welke V&D ze wel heeft? Arnhem las ik net al, en Eindhoven dan?
[ Voor 3% gewijzigd door Roy op 28-12-2002 17:40 ]
Inderdaad...
weinig tot niks..
Verwijderdgday schreef op 29 December 2002 @ 01:55:
Wat hebben jullie eigenlijk allemaal gedaan met die "muziek" die al op de Zen stond?
[ Voor 9% gewijzigd door dgk op 29-12-2002 11:05 ]
Hehe, ja ik probeerde die liedjes op de hdd te zetten, maar dat mocht niet
Dacht het niet..... De prijs is een stuk beter, en dat ie op USB kan, maar het fromaat is alleen zo jammer. Het is redelijk compact, maar de Ipod is toc een slagje kleiner. En de i-pod is mooier, en heeft mooier display.CeeDeeS schreef op 29 december 2002 @ 02:43:
so wat een vet apparaat... misschien wel dé iPod killer
Verwijderd
en mp3tjes van hoge kwaliteit of cd audio dat je op je iPod zet?MrTinux schreef op 18 oktober 2002 @ 15:03:
[...]
WTF moet je met zo'n gigantische buffer? Meestal heb je aan een halve minuut al meer dan genoeg!
Met een cd audio file moet je even de buffer tijd door 10 delen
De buffer is er om energie te besparen.... De HD wordt maar 1 maal per 15 min even opgestart om de buffer vol te laten lopen. Met een kleine buffer zou de hd altijd moeten draaien en dat kost ongelofelijk veel stroom.Verwijderd schreef op 29 december 2002 @ 11:56:
[...]
en mp3tjes van hoge kwaliteit of cd audio dat je op je iPod zet?
Met een cd audio file moet je even de buffer tijd door 10 delen
Verwijderd
Dat joggen was zeker met een portable CD spelertje ipv harddisk...Dat denk jij grapjas...
Ooit is gaan joggen met een halve minuut shockproof?
Het is een gaaf apparaat. Jammer van de prijs en USB1.1 en dat je 'm niet zonder HDD kan kopen. Had er graag 80GB in gestopt zonder een 20GB over te houden...
Verwijderd
Nadeel daarvan is dat het ook weer externe software is.didio schreef op 28 december 2002 @ 00:23:
kijk wat ik ergens vond.. met deze software kan je je Zen gewoon met explorer beheren..
http://www.redchairsoftware.com/notmad/screens.php
Het mooie juist van zo'n grote HD is dat je em toch nie helemaal volpropt met Mp3z, maar dat er ook data op kan. Kzou wel wat dingen mee naar school of werk willen nemen, en tis nog maar de vraag of je daar software mag installeren. Dan zou het wel makkelijk zijn als ie als HD herkend wordt ipv dat je software nodig hebt.
Toen ik zag dat creative eindelijk een Mp3 speler van fatsoenlijke afmetingen ging uitbrengen had ik de creditcard al klaar, maar tot ze een firmware upgrade oid regelen voor die filetransfers wacht ik em nog ff af.
Tis wel een mooi apparaatje verder.
Ik vind persoonlijk deze mooier dan de ipod... en heb je aan 5 regels text niet genoeg op een display? scheelt ook maar 2 met de ipod...Oscar Mopperkont schreef op 29 december 2002 @ 11:18:
[...]
Dacht het niet..... De prijs is een stuk beter, en dat ie op USB kan, maar het fromaat is alleen zo jammer. Het is redelijk compact, maar de Ipod is toc een slagje kleiner. En de i-pod is mooier, en heeft mooier display.
Natuurlijk wel jammer dat ie nie als draagbare harde schijf overal kan worden gebruikt maar een hip apparaat is het zowiezo
Natuurlijk heb ik dat ook liever zo, ik hoop ook snel op een firmware upgrade..Verwijderd schreef op 29 December 2002 @ 13:39:
[...]
Nadeel daarvan is dat het ook weer externe software is.
Het mooie juist van zo'n grote HD is dat je em toch nie helemaal volpropt met Mp3z, maar dat er ook data op kan. Kzou wel wat dingen mee naar school of werk willen nemen, en tis nog maar de vraag of je daar software mag installeren. Dan zou het wel makkelijk zijn als ie als HD herkend wordt ipv dat je software nodig hebt.
Toen ik zag dat creative eindelijk een Mp3 speler van fatsoenlijke afmetingen ging uitbrengen had ik de creditcard al klaar, maar tot ze een firmware upgrade oid regelen voor die filetransfers wacht ik em nog ff af.
Tis wel een mooi apparaatje verder.
weinig tot niks..
Verwijderd
Zou het erin zitten denk je?didio schreef op 29 December 2002 @ 21:04:
[...]
Natuurlijk heb ik dat ook liever zo, ik hoop ook snel op een firmware upgrade..
Kzit namelijk behoorlijk zwaar te twijfelen tussen de Archos, Zen en iPod
Archos heeft et eigenlijk allemaal, maar is groter en mist firewire, en ik vind em eerlijk gezegd het minst mooi.
De Ipod is mooi, klein en werkt voor zover ik begreep als HD, alleen, op school en werk hebben ze geen Firewire, dus zelfde probleem eigenlijk, en hij's DUUR
de Zen heeft dus USB en Firewire, is klein (hoewel niet zo klein als de iPod), hij's mooi, en hij's niet zo idioot duur, alleen werkt niet direct als HD (tja, kan wel floppy meenemen, maar khaat floppies, en dan ist hele idee weer weg)
[edit]
Als je trouwens ziet wat je allemaal nog moet bijkopen bij die Zen dan valt het voordeel eigenlijk qua prijs voor een groot deel weg.
In geen van de reviews die ik tot nu toe gezien heb zijn ze te spreken over de koptelefoon, dus daar zal je een nieuwe voor moeten halen. Ook zit er geen remote bij, en das toch wel erg handig, zeker omdat in die remote ook recorder functies zitten, dus die zul je ook los moeten kopen.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2002 21:17 . Reden: stukkie vergeten ;) ]
Daar had ik helemaal niks over gelezen tot nu toe... maar de spanning van zo'n usb poort is dus te laag daarvoor denk ik?
Hadden ze op zich wel mogen vermelden
[ Voor 34% gewijzigd door gday op 29-12-2002 23:46 ]
Verwijderd
En ik denk dat het toch de Archos Jukebox Recorder 20Gb wordt.
Zen mist toch net teveel dingen, en de dingen die je eventueel kan bijkopen maken em bijna net zo duur als een iPod, dus dan is het voordeel buiten USB eigenlijk weg.
op http://www.mpman.ca/computerinnovation/Comparison1.htm
staat een mooie comparison tussen verschillende spelers (zag het in een iPod topic)
Zen zit er niet tussen, maar het overzicht op zich is wel erg handig.
Dank voor alle info die ik hier heb gelezen.
Tja.. ik vind hem gewoon te lelijk.. features zijn ook niet alles..Verwijderd schreef op 30 December 2002 @ 00:08:
En ik denk dat het toch de Archos Jukebox Recorder 20Gb wordt.
en geen firmware zou voor mij de doorslag geven..
EDIT: heeft wel firmware upgrades, my bad..
[ Voor 8% gewijzigd door didio op 30-12-2002 00:51 ]
weinig tot niks..
Ik heb het wel ergens gelezen hoor, geen idee meer waar..gday schreef op 29 december 2002 @ 23:36:
1 dingetje wat me een kleeeiiiin beetje tegenvalt trouwens: het chargen via usb gebeurt alleen als de zen uitstaat!
Daar had ik helemaal niks over gelezen tot nu toe... maar de spanning van zo'n usb poort is dus te laag daarvoor denk ik?
Hadden ze op zich wel mogen vermelden... maar desondanks ben ik erg, erg tevreden met dit dingetje.
weinig tot niks..
Verwijderd
is er iemand met een Zen hier die met die creative software aan de gang is gegaan ergens anders dan z'n eigen comp?
is het een exe file die je op floppy propt en die je niet hoeft te installen? of moet je een hele wizard door enzo? (ivb met rechten die op schoolcomputers wat strakker zijn etc.)
Ik heb het nu over de software die je nodig hebt als je data wilt zetten op je Zen
Dat is namelijk mijn grootste probleem met de Zen, het feit dat het geen PnP externe HD is.
Geen zin om op school, werk en vrienden altijd die software te moeten installen, en ik zie ook al aankomen dat die software beperkingen op gaat leveren (copyright enzo)
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2002 12:49 ]
Ik weet het niet zeker, maar ik denk niet dat je bestanden kunt overdragen zonder drivers te installeren en die file manager te installeren.Verwijderd schreef op 30 December 2002 @ 12:41:
Tis nu aankoopdag en kzit weer te twijfelen
is er iemand met een Zen hier die met die creative software aan de gang is gegaan ergens anders dan z'n eigen comp?
is het een exe file die je op floppy propt en die je niet hoeft te installen? of moet je een hele wizard door enzo? (ivb met rechten die op schoolcomputers wat strakker zijn etc.)
Ik heb het nu over de software die je nodig hebt als je data wilt zetten op je Zen
Dat is namelijk mijn grootste probleem met de Zen, het feit dat het geen PnP externe HD is.
Geen zin om op school, werk en vrienden altijd die software te moeten installen, en ik zie ook al aankomen dat die software beperkingen op gaat leveren (copyright enzo)
Misschien dat iemand anders dit kan tegenspreken.. ik hoop het ten zeerste, want ik zou hem ook op de faculteit willen gebruiken. Daar zal dus wel een firmware upgrade voor nodig zijn...
Ding werkt perfect moet ik zeggen! Nu nog ff muziek uploaden....
Inderdaad...
Ik belde V&D ook op om hetzelfde te vragen maar kreeg te horen dat ik voor productinformatie in de winkel zelf moest zijnbdu schreef op 20 December 2002 @ 16:50:
Ik Heb V&D gebelt en daar hadden ze hem. Dus ze hebben hem apart gelegt en ga hem morgen op halen.
Hopen dat ie er ook is want je weet maar nooit.
Jullie horen het wel als ik hem heb en dan llat ik ook wel wat foto's zien. Voor degene die nog aan het twijfelen zijn.

Dixons neemt ook al niet op.
Ik wil die Zen
Heb je gevraagd of ze je door kunnen verbinden met ElectricCity?Nibbles schreef op 31 December 2002 @ 11:57:
[...]
Ik belde V&D ook op om hetzelfde te vragen maar kreeg te horen dat ik voor productinformatie in de winkel zelf moest zijn
Dixons neemt ook al niet op.
Ik wil die Zen
Je hebt bij sommige vestegingen een gewoon nummer en die kan je wel gewoon bellen.
En anders moet je er toch heen.
Ik vind dat ook raar. Ik was ook verbaasd toen ze dat tegen mij zeiden. Toen ik ze belde.
Ik had daarna een andere gebelt en kreeg ik meteen aan de telefoon en konden ook zeggen of ze hem hadden.
Pefect ding die ZEN