no comment
Tja. Zoveel schuld zullen ze niet hebben aangezien maar een deel van de banktegoeden bevroren zijn
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
wat houdt dit nu in?
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Dat je een beetje moet oppassen met het kopen van een abbo van o2 bij webwinkels, deze betalen namelijk een groot deel van de comissies door aan jou zodat ze deze kortingen halen.BaRF schreef op 15 oktober 2002 @ 11:28:
wat houdt dit nu in?
Als je een abbo haalt bij een normale winkel maakt het niks uit.
de media melden dat het maar om een miljoen gaat. Valt dus op zich wel mee.
Wist trouwens niet dat O2 al ruim 1,3 miljoen abonnees had.
Als iedereen van die ondernemersabonnemten gaat afsluiten dan weet je het wel dat het zo hard gaat het.....larsemenneke schreef op 15 oktober 2002 @ 11:45:
Verwijderd
haha, die cijfers zijn eigelijk niet helemaal correct. Zo zit hier ook die postbank actie bij. en op die abonnees verdienen ze bijna nikslarsemenneke schreef op 15 oktober 2002 @ 11:45:
Het gaat ook niet om mensen met een abonnement, maar om aansluitingen. Dus inclusief prepaid, postbank-acties en volgens mij ook tele2
BVD MVG VDL
Verwijderd
jawel, maar ik wil hier alleen maar mee zeggen dat een groot deel van die mensen niet meer actief is. sinds de laatste telling is dit nogal verandertVDL schreef op 15 oktober 2002 @ 16:00:
Het gaat ook niet om mensen met een abonnement, maar om aansluitingen. Dus inclusief prepaid, postbank-acties en volgens mij ook tele2
Wij zijn ook dealer van O2 zakelijk en wij hebben gewoon onze bonussen uitbetaald gekregen in deze periode. Sterker nog, ik heb vanmorgen nog een bonusuitbetaling gehad dus die bankblokkade valt nog wel mee.
Het gaat overigens maar om één dealer (inkooporganisatie) waar een aantal subdealers aan hangen.
Het gaat overigens maar om één dealer (inkooporganisatie) waar een aantal subdealers aan hangen.
ff niets
Dat is toch altijd zo, dat is dan een grote vis en die wil geld zien.FlipFlap schreef op 16 oktober 2002 @ 10:20:
Wij zijn ook dealer van O2 zakelijk en wij hebben gewoon onze bonussen uitbetaald gekregen in deze periode. Sterker nog, ik heb vanmorgen nog een bonusuitbetaling gehad dus die bankblokkade valt nog wel mee.
Vervolgens gaat hij dat in de media brengen om O2 een beetje zwart te maken van die hebben een betalingsachterstand enzo met de hoop dat O2 snel betaalt.
Gezever altijd.
02 en Telepact bereiken "overeenstemming" na conflict
(Sorry voor de crosspost maar er zijn twee topics waarin dit wordt genoemd)
(Sorry voor de crosspost maar er zijn twee topics waarin dit wordt genoemd)
Everything is better with Bluetooth
Pagina: 1