Verwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 07:24:
Na een weekendje zagen, boren en slijpen is ie dan eindelijk af.
Om eens echt orgineel te zijn heb ik een Yeong Yang casecube gebruikt.
Compressor ingebouwd, achterwand en bodem bekleed met vilt.
Nieuwe 120mm fan inlaat, in plaats van 2x 80mm.
Windowmod van de compressor kant.
Windowmod van de mobo kant.
Vooraanzicht temp.display geeft -17 aan.
Achteraanzicht 120mm inlaatmod.
Toegang bewijs van de Red Hot Chili Peppers in Ahoy.
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Verwijderd

Compressor ingebouwd, achterwand en bodem bekleed met vilt.

Nieuwe 120mm fan inlaat, in plaats van 2x 80mm.

Windowmod van de compressor kant.

Windowmod van de mobo kant.

Vooraanzicht temp.display geeft -17 aan.

Achteraanzicht 120mm inlaatmod.

Toegang bewijs van de Red Hot Chili Peppers in Ahoy.
Kijkt iets makkelijker!
Thank you! verders issie gaaaaf, maar dit is toch een prometeia?
Met een hamer past alles, en met ducktape blijft alles wel op zijn plek!
Maar hij is wel bruut + gelukt ja
Of heb je echt 2 computers tegen elkaar aangeplakt etc.?
Intentionally left blank.
neej, dat is die kast wat ik me ook ga kopenaKra schreef op 15 oktober 2002 @ 08:08:
Wow, ik wist niet dat ze "VapoCube's" hadden?
Of heb je echt 2 computers tegen elkaar aangeplakt etc.?
maar dan zonder al die mods natuurlijk
De radiateur, heb die algeplakt met ducktape.Don3k schreef op 15 oktober 2002 @ 07:50:
vet... wat zit er tussen die 120mm inlaat en die fan?
Temp in windows is onduidelijk, omdat mijn 4A4G+ de temp verkeerd uitleest, maar hij is ongeveer -3 idle en +8 stressed.XyonN schreef op 15 oktober 2002 @ 07:51:
euhhhhhhh, mogen we mischien ook de cooling temps weten? idle en stressend?
Thank you! verders issie gaaaaf, maar dit is toch een prometeia?
Noop dit is toch echt een Vapochill.
Het past dan ook maar net, en het koste me ook veel wondjes, maarja dan heb je ook wat orgineelsBeun_de_Haas schreef op 15 oktober 2002 @ 08:19:
Heftig! Zo'n cube lijkt wel gemaakt voor de vapochil
Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB
BTW, coole videokaart cooling.
You are free to do as we tell you to
Verwijderd
klein vraagje/opmerking heb je geen last van die 2 hoeken in je slang van je vapo?
en hoe lang is die slang btw van cool unit tot block?
Misschien id om als service aan te bieden? Mits er genoeg vraag naar is?
XBO: Michaël#3318
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Verwijderd
hoe werkt zowiets??
hehehe ziet er wel intelligent uit namelijk
ik zit met 5 blowers in de pc
Simpel gezegt zit er in een vapochill dezelfde koeler als die in jouw vriezer, en door het verdampen van de vloeistof recht boven de CPU koelt deze af tot vaak onder het vriespuntVerwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 11:45:
oke ff een n00b vraag..
hoe werkt zowiets??
hehehe ziet er wel intelligent uit namelijk
ik zit met 5 blowers in de pchehe
Duidelijk?
Leuke mod trouwens, maar de afwerking kan beter!
Verwijderd
-3 is de CPU tempVerdicampo schreef op 15 oktober 2002 @ 11:43:
Zeeer vet!!!11 Maarreh, wat is nu psies die -3? vinnet wel erg koud. of begrijp ik het principe van vapochill niet echt
Verwijderd
sorry hoor maar ben vapon00b
wat voor een vloeistof of iets zit erin dan?
Idd moeilijk te vinden, * Bierkameel zoekt ook een Yeong Yang cubeCrazybyte schreef op 15 oktober 2002 @ 16:49:
enige wat ik me afvraag is waar van je die cube kasten? je komt ze nog weinig tegen!
Verwijderd
ik ben jaloers:
-op je vapo
-op je rhcp ticket
-op je kast
-etc.
kwil ook geld!
Verwijderd
volgens mij werkt het zo...
er zit een compressor en een verdamper in...
een vloestof wordt gecompressed en dan wordt het vloeibaar, deze vloeistof gaat naar de verdamper die dan de vloeistof laat verdampen waardoor het de energie weer afgeeft.. zodra je het dan weer samenperst wordt het weer heel koud en kan het weer verdampen
toch ?
Die heb ik wel gevonden en wel hier:Bierkameel schreef op 15 oktober 2002 @ 18:26:
[...]
Idd moeilijk te vinden, * Bierkameel zoekt ook een Yeong Yang cube
Cube case
maar ik wil er nog meer vergelijken
Verwijderd
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2002 22:26 . Reden: typo ]
Verwijderd
Leuk kastje
mooie koeling
en had ik al gezecht dat het totaal mooi bij elkaar past
Verwijderd
Dit klinkt alsof je jaloers benVerwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 23:07:
mjah ach een yeong yang cube, met vapochill. persoonlijk vindt ik dat deze mod veel beter kon, en je kon net zo goed een prometheia kopen, standaard cpu wordt met -40 gekoelt, en max temp met prom als je vet overclockt -20 ofzo..... maarja....
Ik heb hem gekocht bij : http://shop.freezinghardw...oel=2&Main_ID=&Shop_Car=2Bierkameel schreef op 15 oktober 2002 @ 18:26:
[...]
Idd moeilijk te vinden, * Bierkameel zoekt ook een Yeong Yang cube
Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten
De koeling is uiteraard
Verder alleen maar
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Verwijderd
Hoe zit dat met de cooling van je.... ik heb toevalig nog een kapotte vriezer staan dus ik wil wel eens weten wat ik nodig heb en wat ik doen moet...
Topper trouwens je mod!
wel cool dat er eindelijk weer iemand met een cube bezig is
Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW
/me Een echte patomaan
Was maar een grapje hoor
Als je wat meer wilt weten hoe je je oude vriezer kunt gebruiken moet je de topic's van Dabit maar eens opzoeken, ik heb namelijk een kant en klare vries combinatie gebruikt voor deze mod.Verwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 15:43:
Hey vertel eens,
Hoe zit dat met de cooling van je.... ik heb toevalig nog een kapotte vriezer staan dus ik wil wel eens weten wat ik nodig heb en wat ik doen moet...
Topper trouwens je mod!
Om je de waarheid te zeggen, de windows zijn nog niet helemaal af, want ik ga er nog fans in aan brengen, dit voor een nog optimaler koel effect.Kroetsjov schreef op 17 oktober 2002 @ 16:43:
wel jammer dat je nu zo weinig plek overhoud voor cd-roms, hdd's enz ... ik ben het wel met ModKid eens dat het best iets netter had gekunt; bijv het displaytje en de windows ...
wel cool dat er eindelijk weer iemand met een cube bezig is
En wat dat displaytje betreft, die zit er toch echt netjes in, dat het er niet zo netjes uit ziet komt omdat ik de foto's met de flitser aan genomen heb.
Het was maar een geleende camera, en ik niet wist hoe ik die flitser uit moest zetten.
Euhh AthlonCaMmY schreef op 17 oktober 2002 @ 17:47:
jezus wat een enorm geile mod, maar hoever heb je die athlon van je nu ge-oced ?
Verwijderd
De intelligentie straalt echt van je post af weet je dat!? Waarom zeg je zoiets? Om hem te narren ofzo?Verwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 23:07:
mjah ach een yeong yang cube, met vapochill. persoonlijk vindt ik dat deze mod veel beter kon, en je kon net zo goed een prometheia kopen, standaard cpu wordt met -40 gekoelt, en max temp met prom als je vet overclockt -20 ofzo..... maarja....
Misschien heeft hij z'n vapo al een tijd en waren er toen geen Prometeia's.. Maar reply voortaan gewoon niet ofzo. Alsof jouw case zo perfect is! Aqua-Li...beetje teveel naar versteeg gekeken of niet?
TS:
Mooie mod man
Dat nietMaChOmIdGeT schreef op 17 oktober 2002 @ 19:35:
-3 wow dan ken je volgens mij overklokken tot jeruzalem
Verwijderd
alsof a.p versteeg watercooling heeft eh ( ja mischien nu maar niet zoals ik ), ga ff niet zo brilliant doen wil je. orginele window design, orgineel bedacht met backlight paint en shiz, ik hem narren? ik geef gewoon mijn oprechte mening. verder nix. ga nou niet starten dat iedereen teveel naar versteeg heeft gekeken, of heb je weer ideeen van versteeg gejat. joh wordt is ff wakker wil je......Verwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 19:29:
[...]
De intelligentie straalt echt van je post af weet je dat!? Waarom zeg je zoiets? Om hem te narren ofzo?
Misschien heeft hij z'n vapo al een tijd en waren er toen geen Prometeia's.. Maar reply voortaan gewoon niet ofzo. Alsof jouw case zo perfect is! Aqua-Li...beetje teveel naar versteeg gekeken of niet?
TS:
Mooie mod man
mg voor de rest leuk gedaan, yeong yangs zijn kicke, alleen vindt de afwerking nie mooi.
<offtopic>tis prometheia niet prometeia</offtopic>
zie ik condens op je compressor ???
je weet wat dat betekent !!!!!!!!
Prometeia is de naam volgens Chip ConVerwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 23:59:
[...]
<offtopic>tis prometheia niet prometeia</offtopic>