Binnenkort krijgen wij hier ADSL in het zeeuwse
(heb nu kabel) En aangezien ik ruzie ga krijgen (heb net een 2e mailtje weg) met mijn kabel provider ga ik waarschijnlijk wel over. Nu is mijn vraag we krijgen mxstream met verschillende aanbieders zoals planet en zon. Zou hier een kwaliteitsverschil in zitten of is het puur de facturatie en kan ik kijken hoe die jongens landelijk presteren? Zoals bijvoorbeeld van chello (kabel) bekend is dat ze niet zo heel goed zijn?
Verwijderd
Er zijn zeker kwaliteitsverschillen / verschillen in diensten.
Zo heeft XS4ALL een heel groot usenetarchief, krijg je meerdere POP-mailboxen, geldt er een fair-use-policy voor je dataverkeer en heeft het bedrijf nu eenmaal een heel goede naam als internetprovider opgebouwd
. Ook qua service schijnen er nogal grote verschillen te zitten in responsetijd/bereikbaarheid helpdesk/etc. (ja, ik heb mijn ADSL aansluiting bij XS4ALL aangevraagd, verrassend he
). Op GoT zijn hier diverse topics over geweest, met behulp van de zoekfunctie van dit forum kun je genoeg informatie vinden, mede hiermee heb ik ook mijn keuze qua provider gemaakt
.
Zo heeft XS4ALL een heel groot usenetarchief, krijg je meerdere POP-mailboxen, geldt er een fair-use-policy voor je dataverkeer en heeft het bedrijf nu eenmaal een heel goede naam als internetprovider opgebouwd
knap, als ik op adsl zoek, krijg ik niks in deze zin die ik nu vraag
en zit toch al jaar of 3 hier.
denk zoiets
Verwijderd
LOL, ik had toch eerst ff in je profiel moeten kijkenVerwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 21:46:
knap, als ik op adsl zoek, krijg ik niks in deze zin die ik nu vraagen zit toch al jaar of 3 hier.
denk zoiets
Sorry
Hier een vergelijkbaar topic.
Tsja de search is wat veeleisender geworden sinds het forum op React draait
Maar er valt nog wel meer te vinden....
Er staat ook nog een stukje in de Faq over:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/2#2
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/2#2
Welke MxStream provider is het best?
Alhoewel dit soort zaken van tijd tot tijd veranderen zijn XS4ALL en Planet Internet het meest populair onder de Tweakers, wat natuurlijk niet wil zeggen dat je een aanbieding van een andere provider af moet slaan! Snelheden van ADSL Basic zijn downstream rond de 50 kbyte/s (theoretisch 64) en upstream 12 à 14 kbyte/s (theoretisch 16). Precieze snelheidsresultaten en ervaringen kun je vinden op www.mordax.nl, www.speedtest.nl en www.kieskeurig.nl
ik zou zeggen planet of xs4all !! liever planet omdat ik die heb
en je mag meer wat betreft servers opzetten enzo..........als je dat niet gebruikt maakt het niks uit 
ZonNet zou ik met die Versatel verbindingen nemen maar mxstream wordt sneller straks dus maakt eigenlijk ook niks uit alleen de prijs(kpn is cheaper gek genoeg
)
Zie hierboven all the info samengevat
ZonNet zou ik met die Versatel verbindingen nemen maar mxstream wordt sneller straks dus maakt eigenlijk ook niks uit alleen de prijs(kpn is cheaper gek genoeg
Zie hierboven all the info samengevat
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
bij planet kan je geen mailserver draaien...dats minder
en verder zijn de snelheden de laatste tijd een stukje instabieler als wat ik van xs4all hoor.
heb nu anderhalf jaar planet, maar als het overstappen niet zo duur was, zat ik nu bij xs4all
en verder zijn de snelheden de laatste tijd een stukje instabieler als wat ik van xs4all hoor.
heb nu anderhalf jaar planet, maar als het overstappen niet zo duur was, zat ik nu bij xs4all
Heb jij het effe mis bij planet heb je een soort mailserver van hun die je mag gebruiken en is nog snel ookveldmuis schreef op 14 oktober 2002 @ 23:07:
bij planet kan je geen mailserver draaien...dats minder
* nero355 is nog niet er achter hoe dit werkt
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
in het kort word het dus xsforall, jmmr dat tweak dsl hier niet komt en voorlopig nog niet bekend is of/wanneer het wel komt
Zie de search voor informatie over de verschillende providers.
Ook staat dit in de FaQ zoals hierboven al werd aangegeven.
Succes!
Ook staat dit in de FaQ zoals hierboven al werd aangegeven.
Succes!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()