Virussen? Scan ze hier!
Ik weet niet op wat voor manier jij je hier aan ergerd maar je zit nu gewoon Tuf-Tuf een ban aan te smeren.
Ik ben toch malle pietje niet!
Ik irriteer me in het dagelijks leven aan asociaal gedrag. Dus waarom zou ik me op een forum niet mogen irriteren aan asociaal gedrag?
BAN : een ban zou trouwens wel op zijn plek zijn, maar ik vroeg er dus niet om. PufPufPuf vraagt er m.i. zelf om
Virussen? Scan ze hier!
maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..
Verwijderd
Verwijderd
Aangezien TTC deze foto's alleen maar plaatst om flames uit te lokken mag hij van mij naar het onzin forum[/quote]Dat is niet waar, hij doet het omdat hij een idee heeft, zijn website is ook niet om te flamen, maar dan nog.. TTC is nogal aanstootgevend aangezien anderen weleens op hetzelfde idee konden komen. Ga eens een goed mail gesprek met hem aan ofzo, als dat niet werkt lock je zijn username, kijken of hij het dan snapt, maar ik vrees dat hij dan alleen maar erger wordt.. op zich is zijn idee zeker niet slecht en het blaast leven in het forum, hij moet alleen even rustiger doen en het bij verhalen houden of onschuldige fototjes zoals die grote borden voor een flitscontrole
maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..
Als hij zijn ideeen naar voren wil brengen is het domweg plaatsen van een plaatje van een afgebrande flitspaal niet echt het teken van enige intelligentie[/quote]en daarom moeten wij die thread sluiten?
Hij naait iedereen erbij, en begint altijd meteen te zeiken bij de lieve adjes zodra er iets aan de hand is.
ZO, dat moest ik ff kwijt.
Een goedendag verder.
Ik vind Kire een hondelul.
Zo, dat moest ik ff kwijt.
Een goedendag verder
Virussen? Scan ze hier!
Virussen? Scan ze hier!
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
wat zou anders willen met het posten van een foto wetende dat zo'n zelfde topic zeer kort geleden uit liep op flamen.
(ipv van flames zou ik hier wel eens een duidelijk antwoord op willen)
Verwijderd
Ik vind Wildhagen een matenaaier.
Hij naait iedereen erbij, en begint altijd meteen te zeiken bij de lieve adjes zodra er iets aan de hand is.
ZO, dat moest ik ff kwijt.
Een goedendag verder.[/quote]KLOPT.. hij is politiek correcte matennaaier.. handig voor de adjes, dat wel
Of ze noemen iemand in het wildeweg homo of hebben 'fucknaam' in hun emailadres staan.
Ik zou ze low-level willen noemen. En dan heb ik het niet over formatteren.
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
dank je !:([/quote]zie 'bijna'
:):)
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
BDW dit wil niet zeggen dat ik het met Tuf-Tuf eens ben, bepaalde dingen die hij doet kunnen gewoon niet maar ik vind de manier waarop Wildhagen hier aan de bel loopt te trekken niet echt gepast.
Ik ben toch malle pietje niet!
Als die 'naaien' is, is elke vorm van het hier posten van 'foute' topics (crossposts, warez wat dan ook) naaien.
Dat maakt al het geblaat hierover wat minder interessant. Wel maakt het duidelijk, dat ook mod's wel eens in gewetensnood komen. Eerst een slotje, dan weer niet, en dan weer wel. Geen probleem, ook mod's zijn mensen, heerlijk.....:)
ik vind persoonlijk zulke topics niet geheel door de boksbeugel (©) kunnen.
van mij mogen ze dicht, en dicht blijven!
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Maar goed, de topic over die flitspaal is niet geclosed vanwege de foto's van bewerkte flitspalen, wat me overigens ook niet correct zou lijken, ook niet vanwege vermeende oproepen tot vandalisme (je moet niet alles serieus nemen, zie bejaardenhaat
Zijn de postings van TTC op het randje?
Ja. Daar is op zich nog niets ernstigs mee, maar er blijken altijd weer mensen op te reageren die errruge honger hebben.
Dat gehap escaleert telkens weer in een geflame over en weer met dooddoeners, valse argumenten van beide kanten.
Ik lees ze graag, lach stiekum toch mee, ook al sta ik niet 100% achter de praktijken (menselijk? denkut wel..).
De 'moraalridders' hebben het maar druk ermee..hoeveel tijd steken ze erin vraag ik me dan af.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
(heb ik dat in het verleden ook al nie eens tegen jou zitten zeggen)
moest er ff uit.
i have spoken.
Never argue with a fool, he'll take you down to his level and beat you with experience...
Zullen we er nou eens over ophouden? Het moge duidelijk zijn dat wij mensen als TufTuf-club en Astra (al heb ik die al een tijdje niet meer gezien) in de gaten houden.
Er gebeuren hier wel meer dingen die net op het randje zijn, en als iemand over dat randje stapt, zitten wij er vaak gelijk al op, omdat we weten dat het uit de hand kan lopen. Punt.
Dit topic is gesloten.
![]()