Is de maand (zoals Tom eiste) al om ?

Pagina: 1
Acties:
  • 60 views sinds 30-01-2008

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
PufPufClub is weer bezig : http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/62129 terwijl de maand nog niet voorbij is.

Virussen? Scan ze hier!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:19

The Legend

*Plop*

Hij post een plaatje van een uitgefikte flitspaal...........das toch niet erg :?

edit:

Ik weet niet op wat voor manier jij je hier aan ergerd maar je zit nu gewoon Tuf-Tuf een ban aan te smeren. :(

Ik ben toch malle pietje niet!

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-02 20:36
Ik irriteer me er ook aan, maar goed ik laat het verder maar z'n gang gaan. Ik ken eik geen iemand verder die NIET op het onzin forum post die zulke irritatie opwekkende topics post...

Ik irriteer me in het dagelijks leven aan asociaal gedrag. Dus waarom zou ik me op een forum niet mogen irriteren aan asociaal gedrag?

• wildhagen
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>maar je zit nu gewoon Tuf-Tuf een ban aan te smeren. [/quote]:?????? Waar vraag ik om een ban dan ? Vraagje : kun jij eigenlijk wel lezen ????

edit:

BAN : een ban zou trouwens wel op zijn plek zijn, maar ik vroeg er dus niet om. PufPufPuf vraagt er m.i. zelf om

Virussen? Scan ze hier!

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Aangezien TTC deze foto's alleen maar plaatst om flames uit te lokken mag hij van mij naar het onzin forum

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Verwijderd

Ik zal de laatste zijn om te zeggen dat TTC en z'n vrienden in het begin niet vervelend waren , maar er zijn er hier ook een paar die wel heel erg rancuneus zijn hoor . Get A Life !

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 29 oktober 2000 16:03 schreef Zer0 het volgende:
Aangezien TTC deze foto's alleen maar plaatst om flames uit te lokken mag hij van mij naar het onzin forum[/quote]Dat is niet waar, hij doet het omdat hij een idee heeft, zijn website is ook niet om te flamen, maar dan nog.. TTC is nogal aanstootgevend aangezien anderen weleens op hetzelfde idee konden komen. Ga eens een goed mail gesprek met hem aan ofzo, als dat niet werkt lock je zijn username, kijken of hij het dan snapt, maar ik vrees dat hij dan alleen maar erger wordt.. op zich is zijn idee zeker niet slecht en het blaast leven in het forum, hij moet alleen even rustiger doen en het bij verhalen houden of onschuldige fototjes zoals die grote borden voor een flitscontrole :D

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Als hij zijn ideeen naar voren wil brengen is het domweg plaatsen van een plaatje van een afgebrande flitspaal niet echt het teken van enige intelligentie

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

• Tom
  • Niet online

Tom

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 29 oktober 2000 18:01 schreef Zer0 het volgende:
Als hij zijn ideeen naar voren wil brengen is het domweg plaatsen van een plaatje van een afgebrande flitspaal niet echt het teken van enige intelligentie[/quote]en daarom moeten wij die thread sluiten?

• Kire
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-12-2025
Ik vind Wildhagen een matenaaier.

Hij naait iedereen erbij, en begint altijd meteen te zeiken bij de lieve adjes zodra er iets aan de hand is.
ZO, dat moest ik ff kwijt.
Een goedendag verder.

• wildhagen
  • Niet online
Check ook dit draadje : http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/61309

edit:

Ik vind Kire een hondelul.

Zo, dat moest ik ff kwijt.
Een goedendag verder

Virussen? Scan ze hier!

• Kire
euhmm??
wat heeft die URL met mij te maken?
of slaat dat dus helemaal niet op mij?

• wildhagen
  • Niet online
Dat sloeg niet op jou, maar op de reactie van Tom. Jouw reactie zat er qua tijd net tussen.

Virussen? Scan ze hier!

• Kire
je hebt wel een vaste betrekking op 't lieve adjes forum he...
Ach ja, als jij je daarmee vermaakt.

• wildhagen
  • Niet online
Pardon ? Ik heb misschien 15 postings op Lieve Adjes gedaan (van de bijna 2600 !) en dan nog verspreid over anderhalf jaar ook... 't is maar wat je veel noemt... zeker als je bedenkt dat er in totaal 2412 postings zijn....

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

TTC probeert het echt wel uit te lokken.

wat zou anders willen met het posten van een foto wetende dat zo'n zelfde topic zeer kort geleden uit liep op flamen.

(ipv van flames zou ik hier wel eens een duidelijk antwoord op willen)

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 29 oktober 2000 18:14 schreef Kire het volgende:
Ik vind Wildhagen een matenaaier.

Hij naait iedereen erbij, en begint altijd meteen te zeiken bij de lieve adjes zodra er iets aan de hand is.
ZO, dat moest ik ff kwijt.
Een goedendag verder.[/quote]KLOPT.. hij is politiek correcte matennaaier.. handig voor de adjes, dat wel :)

• Hyp Hyper
  • Laatst online: 13-08-2025
Ik heb eens het topic 'flitspalenpret' bekeken en het valt me op dat de aanhangers van tuftuf bijna allemaal 'aparte' mensen zijn. (vriendelijke benaming).

Of ze noemen iemand in het wildeweg homo of hebben 'fucknaam' in hun emailadres staan.

Ik zou ze low-level willen noemen. En dan heb ik het niet over formatteren.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Verwijderd

dank je !:(

• Hyp Hyper
  • Laatst online: 13-08-2025
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 29 oktober 2000 19:52 schreef MadMax-007 het volgende:
dank je !:([/quote]zie 'bijna'

:):)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• The Legend
  • Laatst online: 17:19

The Legend

*Plop*

Ja euhm Wildhagen, dat van die ban aansmeren heb je misschien niet gezegt maar waarom begin je gelijk te schreeuwen dat Tuf-Tuf weer een stout plaatje post ? Just for info zekerz.......sure. Als de adjes het echt zo erg vinden als jij dan doen ze er wel wat aan, en aangezien Tuf-Tuf al een waarschuwing had gekregen volgens jou (de eis van Tom :?) dan is dit hele topic van jou gewoon gericht om hem te naaien.

BDW dit wil niet zeggen dat ik het met Tuf-Tuf eens ben, bepaalde dingen die hij doet kunnen gewoon niet maar ik vind de manier waarop Wildhagen hier aan de bel loopt te trekken niet echt gepast.

Ik ben toch malle pietje niet!

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-02 20:36
oh wat erg! hij klik! wat kinderachtig, nou.

Als die 'naaien' is, is elke vorm van het hier posten van 'foute' topics (crossposts, warez wat dan ook) naaien.

• Wekkel
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Maar goed, de topic over die flitspaal is niet geclosed vanwege de foto's van bewerkte flitspalen, wat me overigens ook niet correct zou lijken, ook niet vanwege vermeende oproepen tot vandalisme (je moet niet alles serieus nemen, zie bejaardenhaat :)) , maar vanwege het niveau, waarop de thread zonk....

Dat maakt al het geblaat hierover wat minder interessant. Wel maakt het duidelijk, dat ook mod's wel eens in gewetensnood komen. Eerst een slotje, dan weer niet, en dan weer wel. Geen probleem, ook mod's zijn mensen, heerlijk.....:)

• Kees
  • Laatst online: 14:16

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
sja...
ik vind persoonlijk zulke topics niet geheel door de boksbeugel (©) kunnen.

van mij mogen ze dicht, en dicht blijven!

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 30 oktober 2000 00:55 schreef Wekkel het volgende:
Maar goed, de topic over die flitspaal is niet geclosed vanwege de foto's van bewerkte flitspalen, wat me overigens ook niet correct zou lijken, ook niet vanwege vermeende oproepen tot vandalisme (je moet niet alles serieus nemen, zie bejaardenhaat :)) , maar vanwege het niveau, waarop de thread zonk....[/quote]Ik denk dat de termen 'voeren' en 'happen' hier wel van toepassing zijn.
Zijn de postings van TTC op het randje?
Ja. Daar is op zich nog niets ernstigs mee, maar er blijken altijd weer mensen op te reageren die errruge honger hebben.

Dat gehap escaleert telkens weer in een geflame over en weer met dooddoeners, valse argumenten van beide kanten.
Ik lees ze graag, lach stiekum toch mee, ook al sta ik niet 100% achter de praktijken (menselijk? denkut wel..).

De 'moraalridders' hebben het maar druk ermee..hoeveel tijd steken ze erin vraag ik me dan af.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• AngryAngel
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-02 07:40

AngryAngel

Veni Vidi Vici

Wildhagen zit niet zo te zeiken! :(

(heb ik dat in het verleden ook al nie eens tegen jou zitten zeggen)

moest er ff uit.

i have spoken.

Never argue with a fool, he'll take you down to his level and beat you with experience...

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Ik kan nou niet echt zeggen dat het nivo in deze thread wel gewaarborgd blijft..:(
Zullen we er nou eens over ophouden? Het moge duidelijk zijn dat wij mensen als TufTuf-club en Astra (al heb ik die al een tijdje niet meer gezien) in de gaten houden.
Er gebeuren hier wel meer dingen die net op het randje zijn, en als iemand over dat randje stapt, zitten wij er vaak gelijk al op, omdat we weten dat het uit de hand kan lopen. Punt.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.