Toon posts:

aanzet tot illegaal gedrag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/61182

ondanks dat waarschijnlijk heel veel mensen het wel heel errug stoer vinden wat die ttc doet. is het aanzet tot illegaal gedrag en dus strafbaar. lijkt mij niet echt handig voor GoT om dit soort praktijken toe te staan.

Verwijderd

Ga toch weg. Is gewoon verzet tegen de huidige rechtsstaat. :) Er zijn nog steeds verzetshelden onder ons.....

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Idd, weg met dat topic.

Die wegterroristen gaan maar ergens anders naar toe.

Virussen? Scan ze hier!

• TheBrain
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Releks man, het is maar een flitspaal. Het gehele achterliggende idee van de flitspaal is toch al zo corrupt als het maar zijn kan. Laten ze er ook maar wat voor doen dan.

//edit onnodige verwijzing naar de RAF verwijderd, sorry.

Verwijderd

Hmm, ik ben ook geen fan van flitspalen, maar een nieuwe moet wel betaald worden van mijn belastingcenten ..

Verwijderd

Maarre . ik zie jullie ook niet schreeuwen om de topics als 'hoe hard heb je wel eens gereden' .. da's dan toch ook aanzetten tot illegaal gedrag.

• Trema
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Trema

Het kost wat

Lees ik dit topic, staat er toevallig de banner van Snelheidscontroles.com onder; wat een ironie.

Maar serieus: ik vind ook dat dit niet kan. Op topics over warez wordt soms haast overspannen gereageerd, maar vandalisme wordt wel getolereerd?

Verwijderd

Topicstarter
mijn mening heeft hier geen reet mee te maken dus ga niet lopen zeiken omdat ik een RAF-aanhanger ben ok.

Het ging hier om een strafbaar feit.
Als dit soort dingen gewoon toegelaten trekken ze op een gegeven moment echt wel de stekker er uit bij Vuurwerk (ik ken de policies bij Vuurwerk, heb er zelf ook een site) En dan zitten we zonder GoT. Daar ging het om.

Verwijderd

Gaan we de moraalridder uithangen, jongen bel de politie ofzo.

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 27 oktober 2000 09:24 schreef Centurion het volgende:
Gaan we de moraalridder uithangen, jongen bel de politie ofzo.[/quote]hehe..is dat een uitdaging? :) dan kunnen we nog lachen hoor ...mhuwhahah..plop..

//update. Merk het nu snel genoeg..heb het aan een kennis gevraagd die het op zou zoeken.

Verwijderd

Laat ze lkkr spelen, ze worden vanzelf wel een keer gepakt. Ik span me nie voor flitspalen ze flitsen maar een ein weg. Verzekerde scooters zuigen :P

Verwijderd

"This is the Generation Golf, and there's no arguing with them!" :9:9:9

Verwijderd

Topicstarter
Zelf vind ik het totaal nutteloos om die dingen te vernielen..ze zetten ze toch weer terug en je mag er zelf belasting voor betalen. Maar dit soort dingen is toch niet echt handig voor de reputatie van GoT. Mocht iemand iets tegen GoT hebben en iets er tegen willen doen dan kunnen zulke dingen wel de doorslag geven. Dan kunnen ze die affaire met het MDI weeroprakelen, dit soort topics etc. Zo van zie je wel, "deze site is nergens goed voor. Aanzet tot vernieling, rascisme etc."

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-02 00:21

Floor-is

5.2

Hij is dicht.

Het is simpelweg aanzetten tot (licht) crimineel gedrag en dat is niet echt tof. Dat er vooral lol wordt gemaakt owkee, maar niet ten koste van (je eigen belastinggeld).

Euh misschien is het sommigen nog niet duidelijk, een flitspaal betaal je met belastinggeld. Als je deze sloopt wordt hij gerepareerd van belastinggeld. Slopen zet aan tot meer onctrole etc. dit kost weer meer belastinggeld. Etc. (Ik heb ook een enorme hekel aan die krengen, maar dit gat gewoon net ietsje te ver.)

Bericht hierboven

• TheBrain
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 27 oktober 2000 09:24 schreef Azrael het volgende:
mijn mening heeft hier geen reet mee te maken dus ga niet lopen zeiken omdat ik een RAF-aanhanger ben ok.[/quote]Hey beter lezen man, de verwijzing was alweer weg |:(

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 27 oktober 2000 11:44 schreef TheBrain het volgende:
Hey beter lezen man, de verwijzing was alweer weg |:([/quote]ja..die was geedit nadat ik mijn reply heb gepost en mijn opmerking was deels ook uit voorzorg. :) besides jou naam is nergens genoemd

• TheBrain
  • Niet online
Heeft elkaar gekruisd waarschijnlijk (9:23 om 9:24).

Ik voelde me een beetje irri vanochtend, maar kwam tot inkeer (vond ik eigenlijk best wel redelijk van mezelf)

Mzl
Pagina: 1