Toon posts:

Zou mijn computer zoveel geheugen aankunnen??

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een mp3 bak met 32mb geheugen. Dit is natuurlijk veel te weinig dus wil ik er 256mb bij zetten. Zou mijn moederbord dit aankunnen?

Deze computer is tweedehands en ik heb geen boekje erbij. Ik kan ook nergens vinden wat voor soort mobo het heeft. Maar geeft het feit dat hij al dimm pc100 sloten heeft niet aan dat hij het wel aankan?

Ik denk dat dit een hele verbetering gaat worden op gebied snelheid!

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Welke gegevens geeft je bios tijdens het booten? Daar staan namelijk gegevens over je mobo waarmee je met een beetje mazzel ook kan achterhalen om welk mobo het gaat...

Verwijderd

ik denk dat het 4 witte bankje voor de edo ram is dan heb je max 4x 32 = 128 en in dat dimm slot al ook wel 128 passen. maar wat voor een pentuim is het 1 2 3 cellie ??

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:01
ik denk als gok :

128 mb pc100-pc133 Double sided Dimmetjes
dus 64 mb aan ieder kant

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:01
Verwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 18:09:
ik denk dat het 4 witte bankje voor de edo ram is dan heb je max 4x 32 = 128 en in dat dimm slot al ook wel 128 passen. maar wat voor een pentuim is het 1 2 3 cellie ??
uhm..beter lezen :?

pc100 dimm sloten

Verwijderd

Topicstarter
SonyEricsson schreef op 14 oktober 2002 @ 18:10:
ik denk als gok :

128 mb pc100-pc133 Double sided Dimmetjes
dus 64 mb aan ieder kant
Dus dimm van 256mb is dan niet mogelijk?

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Please, wat dacht je waarom ik je vorige topic dicht had gegooid, voor de lol of zo? Hoe moeten wij nu weten wat in jouw bord past als we niet weten wat voor bord het is, we zijn niet helderziend of zo, had je die hind niet begrepen dan? Zoek uit welk mobo je hebt: doe eens een search op 'welk mobo' o.i.d. (en je komt op dit soort topics uit:Oude computer, maar welk moederbord heb ik nu? ) en je vindt tips om te achterhalen welk bord je hebt. Ga vervolgens met google, de mobo fabrikant site en/of de search hier vaststellen wat er in past aan geheugen. Dit is wel erg makkelijk zo hè.

[ Voor 0% gewijzigd door Abbadon op 14-10-2002 18:18 . Reden: typo's :( ]

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.