Verwijderd
[img]url[/img]
[help modus]
Hier stonden de pics
hehe maar het is je al gelukt
very nais
alleen een window zou het verder afmaken..
een origineel window dan
geen rondje of vierkantj e:P

Linkerkant:

Kassie open

Voorkant:

Voorkant met cd spelertjes open:

Plaatje van het geheel:

Inside Thumbscrews:
[/img]http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/Casepic7.jpg[/img]
1) Gebruik de [img][/] wel ff goedHoop dat u hem mooi vindt
Meer pics volgen!
Reactiesssss
2) Pics wat kleiner kan ook geen kwaad; de layout van GoT wordt zo een beetje verkr*cht; neem breedte 600 ofzo
Dit kan dus ook door [img=600,400][/]
Verder: fraai kasje
Verwijderd
nu nog wat aan de zijkant
(ze stonden hier nog een keer)
Ga geen case bij mijn eigen filiaal kopen, ben een zogenaamde Vobis n00b... Alleen wel 1 van de betere
Wil ik ook wel wetenVerwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 11:46:
Netjes kassie waar heb je hem toevallig gekocht en wat koste die ?
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Die logitech set wel zekerVerwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 11:48:
Gekocht bij CSK in Helmond voor 99 Euro
Ga geen case bij mijn eigen filiaal kopen, ben een zogenaamde Vobis n00b... Alleen wel 1 van de betere![]()
Maar die is wel gaaf, mag je trots zijn op zo'n set vooral met dat tft'je en dan vrij goedkope maar leuke kast.
Leeg
Leef in het heden en nooit in het verleden. Carpa diem
Snap niet wat er bedoeld wordt met CSK
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Verwijderd
TIP: zet je monitor hoger, lijkt mij niet echt prettig, staat wel erg laag.. je knelt je nekwervels behoorlijk zo af lijkt mij.
Maar wel een gave mod
nou nog een ledje in je muis modden he
Logitech en TFT haal ik idd wel weg tegen inkoop
Meer info over het kassie wil ik ook, wisten ze daar niet veel van volgens mij...
Mijn info:
ruimte voor zo'n 5 HD's
2x floppy ruimte
4x 5 1/4
300 watt voeding No-Name
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2002 12:05 . Reden: info kast toegevoegd ]
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Alleen werken hun infolinkjes bij de kastjes niet. Ik gok dat deze de 'Mercurius zwart' is?
Jammer dat je printer er zo grijs tussenuitspringt!
Next 4 paintjobBootje schreef op 14 oktober 2002 @ 12:36:
Mooi kassie!
Jammer dat je printer er zo grijs tussenuitspringt!
Dat lijkt me wel duidelijk. En natuurlijk blauwe led's derin!
En misschien een window in je printer?
Heb ik nog niet eerder gezien iig.
Woeiii en dan die peperdure cartridges voorbij zien komen... Ergens wil ik die liever niet zienBootje schreef op 14 oktober 2002 @ 12:39:
[...]
Dat lijkt me wel duidelijk. En natuurlijk blauwe led's derin!
En misschien een window in je printer?
Heb ik nog niet eerder gezien iig.
Jawel, CCFL derin! Geil zo'n bewegend onderdeel. Zie je niet vaak meer in apparaten. Krijg je een soort van Knight Rider effect als je de cartridge van een rooie led voorziet!Verwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 12:40:
[...]
Woeiii en dan die peperdure cartridges voorbij zien komen... Ergens wil ik die liever niet zien
btw mooi gespoten of is ie niet gespoten
[This space is for rent]
Hji draait bij mij als server (1DVD speler, 10 harddisk plaatsen over
Ik zal eens bji CSK gaan kijken voor die fanduct, is wel erg handig..... Maar ja, die cellie die er in zit komt toch niet boven de 36 graden, dus niet zo'n probleem....
Ik neem aan dat je die lelijke fanguards op de achterkant er af gedremeld hebt? Scheelt erg veel in lawaai. Zelf heb ik ook nog de voeding vervangen door een 550watt versie, gezien de stapel harde disken die die moet voeden. Viel me trouwens wel op hoe stabiel de standaardvoeding van dat ding al is....
Goed begin van een erg kewle kast. Enige nadeel is dat dat ding zo ontiegelijk zwaar is
Verwijderd
Volgens mij is ie toch echt niet gespoten. heb dezelfde kast laatst op een beurs gezien. Nice!
Mail me effe als je het weer weetCroga schreef op 14 oktober 2002 @ 12:48:
Hey, dat kassie ken ik! Maar ik heb de grijze uitvoering, EUR69 in Rotterdam (ergens in de straat van de Vobis, weet zo niet meer waar...)
Hji draait bij mij als server (1DVD speler, 10 harddisk plaatsen over)
Ik zal eens bji CSK gaan kijken voor die fanduct, is wel erg handig..... Maar ja, die cellie die er in zit komt toch niet boven de 36 graden, dus niet zo'n probleem....
Ik neem aan dat je die lelijke fanguards op de achterkant er af gedremeld hebt? Scheelt erg veel in lawaai. Zelf heb ik ook nog de voeding vervangen door een 550watt versie, gezien de stapel harde disken die die moet voeden. Viel me trouwens wel op hoe stabiel de standaardvoeding van dat ding al is....
Goed begin van een erg kewle kast. Enige nadeel is dat dat ding zo ontiegelijk zwaar is
Moe toch een andere kast hebben, dus.
Man - a being in search of meaning
"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone
alleen had je de drives beter met een glansverf/lak kunnen zwart maken, dat past beter bij deze case, en inderdaad ik vind hem erg veel lijken op de Recom Black Stealth, ook die biohazard casebadge is van recom dus die kans lijkt me best groot, ook is je hardwarecombinatie mooi: zwarte case, lcd scherm, en toetsnbord/muis
alleen jammer van je (nog) witte printer
ze zien er zeer goed uit en zijn ook nog eens goed afgewerkt.
de kast is ook te bestellen met een side window!
check www.hgcomputers.nl
Ik heb em ook. 350watt voeding,
NEE,Het is geen Recom stealth ik d8 het ook maar dat was niet zo(andere lengte enzo enz.
Heb ook al blauwe leds besteld.
Case = 89,-euro inclusief 350 watt voeding, schroefjes en andere benodigheden(ook kabels voor usb aan front)
Zelf heb ik hem gekocht in Rotterdam bij Crazy Hans.
Voor Killalot
Crazy hans zit in de Jonkerfransstraat.
hij kosten ongeveer 80 Euro
zo kast heb ik ook
Sex is like hacking. You get in, you get out, and you hope you didn't leave something behind that can be traced
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Ga zo door.
You are free to do as we tell you to
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Mijn boefje is liev!
Verwijderd
ideeën ???? nog niet tevreden over je kast .... iets wat al mooi is lijkt me nutteloos om te modden, of gewoon om te kunnen zeggen dat ie gemod is
Kan je effe een plaatje sturen van je kast?Griffx schreef op 14 oktober 2002 @ 14:07:
[...]
Zelf heb ik hem gekocht in Rotterdam bij Crazy Hans.
Voor Killalot
Crazy hans zit in de Jonkerfransstraat.
hij kosten ongeveer 80 Euro![]()
zo kast heb ik ook, ben benieuwd hoe je window eruit komt te zien.
Dan weet ik zeker of ik hem ga kopen of niet.
Allo op de eerste pagina staan toch genoeg plaatjes.Sir Killalot schreef op 14 oktober 2002 @ 17:29:
[...]
Kan je effe een plaatje sturen van je kast?
Dan weet ik zeker of ik hem ga kopen of niet.
Anders moet je op de pagina van crazyhans.nl een bij acties kijken staat ie ook.
Verwijderd
Verwijderd
Ik denk dat het een Lian Li kast is.Sir Killalot schreef op 14 oktober 2002 @ 11:59:
Kan iemand me aan meer informatie over die kast helpen?
Snap niet wat er bedoeld wordt met CSK
Op de zaak hebben we er ook zo een kast staan. en die lijkt er veel op.
Ik zal je nog ff overtuigen
Toch mooi :

Best lekker veel ruimte voor HD's en werkt gemakkelijk. er worden standaard 2fans bijgeleverd(1 in de voeding en een los) ik heb dat andere gat ook maar benut door er een derde bij te zetten.

Suc6 met kopen!
Verwijderd
[offtopic]
fat mike = fat mike van NOFX?
Ohw ja, de topic: Zeker wel mooie case!!
Beter dat ze overal tegenwoordig bepaalde connectors voorop in de case maken. Anders mot je telkens weer achter je case kruipen.
Use the Search Luke...
Verwijderd
Ik zou mijn drives stealth modden met zo'n mooie case!irongangster schreef op 14 oktober 2002 @ 19:37:
Hey sir killallot,
Ik zal je nog ff overtuigenik heb die kast pas even dus zelfs nog niet de tijd gehad om me dvd speler te spuiten en lakken
Toch mooi : [afbeelding]
[afbeelding]
Best lekker veel ruimte voor HD's en werkt gemakkelijk. er worden standaard 2fans bijgeleverd(1 in de voeding en een los) ik heb dat andere gat ook maar benut door er een derde bij te zetten.
[afbeelding]
Suc6 met kopen!
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
AGNeovo tft, 15 inch of 17 inch? ik heb de 17 inch, ben er erg tevreden overVerwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 12:03:
CSK computers HelmondZo heten ze...
Logitech en TFT haal ik idd wel weg tegen inkoop
Meer info over het kassie wil ik ook, wisten ze daar niet veel van volgens mij...
Mijn info:
ruimte voor zo'n 5 HD's
2x floppy ruimte
4x 5 1/4
300 watt voeding No-Name
ze hadden een blauwe versie ervan en ze hadden hem ook aardig gemod, er zat een hele grote raam in met grote schoeven, een blauwe CCFL en een blauwe led fan!
zag er best wreed uit
Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!
[off-topic]Silentpuma schreef op 14 oktober 2002 @ 20:19:
waarom plaats jij je VGA connector op een DVI met tussen stuk ipv op de analoge die er vlak naast zit??? Beetje dubbel op dacht ik zo
Tja, das idd dubbelop maar dat is nog ff een probleem. Echt heel weird: ik ging die pc bouwen en elke keer als ik de snelheid in de bios goed zette, en restarte kreeg ik geen beeld?! al goed ik naar de zaak terug, nieuw mobo gekregen jee, zelfde probleem! Wij denken wie niet waagt wie niet wint msicchien ligt het aan de videokaart!(MSI GF4ti4200 128mbddr)
Wij checken ff of ie het doet met het tussenstukje, en ja hoor! als een trein! Ik heb nog geen oplossing voor het probleem gevonden helaas, maar wel gemerkt dat bij nieuwe hardware(bijv. toen ik 2e netwerkaart inbouwde voor gein, ie ook soms geen beeld meer geeft en ik weer moet flashen
Weet iemand overigens een oplossing daarvoor?
Woops beetje veel off topic maar jij begon erover
[/off-topic]
LoL daar heb ik em gekocht!DeXtOuRiuS schreef op 14 oktober 2002 @ 22:31:
HEy ik heb die kast paar dagen geleden ook gezien in pclcomputers!
ze hadden een blauwe versie ervan en ze hadden hem ook aardig gemod, er zat een hele grote raam in met grote schoeven, een blauwe CCFL en een blauwe led fan!
zag er best wreed uit
Die lichtblauwe kende ik allang maar de zwarte was cooler(ook duurder
Ik zal morgen, o nee winkels dicht vanwege Claus, overmorgen ff naar die gemodde kijken
Verwijderd
Ik vind sommige helaas van slechte kwaliteit... en dat met een 4MP camera
Maar goed, hier komen ze:
Linkerzijaanzichtje

Nogmaals..., sorry for the mess...

Blauwe CCFL voor:

Gehele Voorkant:

Blacklight CCFL:

Bad inverter pic:

En Bad inverter pic 2:

Redelijke inverter pic:

Procs al beter zichtbaar... of eigenlijk de koelers:

En Nogmaals de koelers

Inverters was nog het leukste
Ziet wel lachuh uit, toch??
Wou dat ik hem eerder had gezien want hij is net zo goed als me Antec 1035B || alleen geen deurtje
* nero355 iz happy met mijn kastje als een baby met nieuw speelgoed (voor degene die me reactie wat sloom/stom vinden)
Aardige vriendin heb je trouwens
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Spec: {XP 1800+ Thoroughbred A} {512 DDR} {Leadtek K7 NCR18D pro} {Radeon 7500} {WD 80GB JB (8MB cache)} {Alpha 8045 + Papst}
T60P Widescreen
/me Een echte patomaan
Verwijderd
Verwijderd
ik heb de S-15V ook erg tevreden over! staat netjes bij me paŽs IBM (alles black behalve de muisVerwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 22:26:
[...]
AGNeovo tft, 15 inch of 17 inch? ik heb de 17 inch, ben er erg tevreden over![]()
hey heb je die blauwe gemodde kast kunnen zien??irongangster schreef op 14 oktober 2002 @ 22:45:
[...]
LoL daar heb ik em gekocht!
Die lichtblauwe kende ik allang maar de zwarte was cooler(ook duurder)
Ik zal morgen, o nee winkels dicht vanwege Claus, overmorgen ff naar die gemodde kijken
want ik was een week later ofzo weer naar die winkel gegaan maar toen was ie weg...
Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!
Intel PIV 3.0@3600Mhz,2xiwaki md-15R en 1xswiftech mcp600, 4x xlr120 rad in externe boxes,dfi lanparty pro 875B,geil 512 mb pc4200, Ati Radeon 9800 pro,Audigy2,Silicon Graphics F180 (18,1 inch TFT)
Verwijderd
En ja hoor je kunt er zat een ASUS P4T (alle versies) in bouwen
Dus heb ik dat zijpaneel daar gekocht en een groen sunbeam CCFL'etje, ziet er wreed uit joh! Zal binnenkort wel ff screenie maken.