De voor de gamers waarschijnlijk bekende steelpad (http://www.steelpad.com) is binnenkort in Nederland te koop heb ik te horen gekregen. De pad wordt beschouwd als een 'legale aimbot', zo fijn en precies is de pad. Ik heb er zelf 1 uit Denemarken over laten komen. Dit koste me een hoop geld aan verzendkosten welke je je bespaardt als je ff wacht en ze binnenkort besteld bij http://www.ncthestore.nl Ik geloof dat ze binnen 2 weken available zijn.
ken je dan iemand die daar werkt want ik kan op de site nix vinden?!
Laat maar dan*Notice* The new line of Steelpads have proven incompatible with Logitech's optical mice.
Bericht hierboven
ik ging het net quoten van die site
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Zelfde vraag van mij
Heb namelijk een ratpadz, kan me niet inbeelden dat het nog beter kan.
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
LOL wat een crap, zelf ben ik redelijk hardcore gamer, en geloof mij maar dat je door zo een ding echt niet beter gaat spelen, het omgekeerde is wel waar dat je met een slechte mat gewoon slechter speelt. Je gaat echt niet meer raken door een andere mat.Verwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 03:27:
De pad wordt beschouwd als een 'legale aimbot', zo fijn en precies is de pad.
Ja, de steelpad is beter getest dan de ratpadz. Hier heb je een kleine review http://www.pro-cybernews....ke&id=241&lang=eng&month=
En over de logitech muizen. Die zijn toch stront, gebruik gewoon de explorer 3.0. Ik heb dit te horen gekregen op de b-low lan van afgelopen weekend, waar ik overigens gasten heb gezien die wel met een logitech muis op de steelpad speelden (rode steelpad!)
En over de logitech muizen. Die zijn toch stront, gebruik gewoon de explorer 3.0. Ik heb dit te horen gekregen op de b-low lan van afgelopen weekend, waar ik overigens gasten heb gezien die wel met een logitech muis op de steelpad speelden (rode steelpad!)
Mwoah het is toch vaak questie van smaak en gewenning, de 1 zweert bij optical, de ander bij bal. De 1 gebruikt niet eens een mat, de ander gebruikt selfmade shit.
Kijk maar naar de topspelers, die spelen ook met allerlei verschillende matten, de 1 met everglide, de ander met de funk en weer andere met de icemats.
Kijk maar naar de topspelers, die spelen ook met allerlei verschillende matten, de 1 met everglide, de ander met de funk en weer andere met de icemats.
Wow man, ik geloof je meteenVerwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 13:43:
En over de logitech muizen. Die zijn toch stront
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Als gebleken is dat de logitech muizen als enige niet compatibel zijn, is er geen hoog-niveau onderbouwing nodig. Iedereen in de gaming scene weet wel dat de explorer 3.0 beter is.
Ja eh.. welkom op GoT? Zweer jij ook bij 1337-vobisPC's etc. omdat zelfbouw shit is? Je mag wel eens wat rustiger reageren, en uit eigen ervaring weet ik (en vele andere) dat Logitech geen shit isVerwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 21:52:
Als gebleken is dat de logitech muizen als enige niet compatibel zijn, is er geen hoog-niveau onderbouwing nodig. Iedereen in de gaming scene weet wel dat de explorer 3.0 beter is.
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
"yeah man", in de 1337-g4m1ng 5c3n3 weet iedereen dat MiCrOsOfT muizen v33l 13373R zijn dan L0g1Cr4P!!!!!!Verwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 21:52:
ik ben anders erg blij met mn logitech mouseman ps2
en daarvoor was ik ook erg blij met mn mouseman96
en der is ook nix mis met ms muizen, maar ik houd in t algemeen niet zo van opticals nog, kheb de latest ms en logitech daarvan nog niet geprobeerd, maar dat ga ik zeker doen, want ik vind dat je je eerst moet proberen en dan moet kijken wat je bevalt en als de ms3.0 jou t best bevalt dan is dat ok, maar om dat soort posts te plaatsen is een bit lame
dat gaming scene gedoe trekt t naar beneden.
zeg dan gewoon dat jij vindt dat logitechs over t algemeen wat minder zijn ofzo
nja, nu allemaal weer vriendjed
en ik wil eigenlijk wel een fUnc, die lijkt me wel fijn en oranje met blauw vind ik wel mooi
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Mmm, ik moet heel eerlijk zeggen dat ik de laatste Logitech spullen niet heb geprobeerd. Ik moet sowieso niets hebben van draadloos spul.Ik heb nu een Explorer 3.0 (mijn 1.0 is pas overleden) en die is gewoon perfect...
Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.
ohja, ik geloof best dat die ms muis chill is, hoor, i had t al gehoord van anderenStormtrooper schreef op 14 oktober 2002 @ 22:19:
Mmm, ik moet heel eerlijk zeggen dat ik de laatste Logitech spullen niet heb geprobeerd. Ik moet sowieso niets hebben van draadloos spul.Ik heb nu een Explorer 3.0 (mijn 1.0 is pas overleden) en die is gewoon perfect...
maar ik bedoelde dat t een bit gek was inene vet hard logitechs af te kraken
btw iemand de latest logitech al geprobeerd?
Alone at last
Just nostalgia and I
Oh, ik wil absoluut Logitech niet afkraken.
Ik ben zelf ooit begonnen (in 1988 of zo) met een muis: iedereen lachen, want wat moet je met een muis. "ja wacht maar, eens wordt een muis op je computer normaal" Nog meer gelach... En waar zijn we na al die tijd; iedereen heeft een muis.
Nu versluit ik zelf aardig wat spul, zo heb ik in al die jaren dus ook 'tig muizen en keyboards gehad. Maar het MS spul gaat bij mij gewoon langer mee en bevalt me ook beter. Heb uiteraard ook het nodige Logitech gehad (genotsknotsen, pretknuppels, rammelborden en muizen), maar zit nu toch op al mijn systemen met MS toetsenborden (jammer alleen op sommige boarden de layout van het page-up page-down gedeelte) en muizen.....
Maar goed, bij mij op de zaak zijn weer een aantal mensen die alleen Logitech hebben en er zijn er zelfs een paar dit thuis werken met Trust draadloze muizen.. Eén daarvan heeft zelfs een Packard Bell, dus die zullen we het allemaal maar vergeven....
Ik ben zelf ooit begonnen (in 1988 of zo) met een muis: iedereen lachen, want wat moet je met een muis. "ja wacht maar, eens wordt een muis op je computer normaal" Nog meer gelach... En waar zijn we na al die tijd; iedereen heeft een muis.
Nu versluit ik zelf aardig wat spul, zo heb ik in al die jaren dus ook 'tig muizen en keyboards gehad. Maar het MS spul gaat bij mij gewoon langer mee en bevalt me ook beter. Heb uiteraard ook het nodige Logitech gehad (genotsknotsen, pretknuppels, rammelborden en muizen), maar zit nu toch op al mijn systemen met MS toetsenborden (jammer alleen op sommige boarden de layout van het page-up page-down gedeelte) en muizen.....
Maar goed, bij mij op de zaak zijn weer een aantal mensen die alleen Logitech hebben en er zijn er zelfs een paar dit thuis werken met Trust draadloze muizen.. Eén daarvan heeft zelfs een Packard Bell, dus die zullen we het allemaal maar vergeven....
Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.
Pics, ik heb wel intresse 
Zag ooit op Gamespy zo'n advertentie voorbijkomen
Zag ooit op Gamespy zo'n advertentie voorbijkomen
nee, dat afkraken ging over dat killabee zei dat alle logitech dingen crap zijn, wat ik een bit leip vond (aangezien de onderbouwing was dat iedereen in de gaming-scene wist dat dat zo was )Stormtrooper schreef op 14 oktober 2002 @ 22:30:
Oh, ik wil absoluut Logitech niet afkraken.
maar ik heb denk ik nog even liever een balmuis
khad dus niets negatiefs tegn jou
kwilde enkel zeggen dat ik neits negatiefs zei
Alone at last
Just nostalgia and I
Opa&oma gaan mij een MX500 sponserenOkyah schreef op 14 oktober 2002 @ 22:21:
[...]
ohja, ik geloof best dat die ms muis chill is, hoor, i had t al gehoord van anderen
maar ik bedoelde dat t een bit gek was inene vet hard logitechs af te kraken
btw iemand de latest logitech al geprobeerd?
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
'Iedereen in de gaming scene'.....Als ik je nou vertel dat ik met m'n RtCW clan in de top 10 van de benelux stond met iP:: aka imPulz, ik samen met 1 of 2 anderen de beste snipers waren van de benelux (voor het eerst dat ik durf te zeggen dat ik goed ben, nog nooit bij andere spellen durfen zeggenVerwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 21:52:
Logitech vind ik lekkerder, vind die MS muizen veel te licht klikken. Maar das gewoon een kwestie van smaak. Wat ik je wel kan vertellen is dat ik al 8 jaar een Logitech Mouseman gebruik en die werkt nog steeds 100%Stormtrooper schreef op 14 oktober 2002 @ 22:30:
Nu versluit ik zelf aardig wat spul, zo heb ik in al die jaren dus ook 'tig muizen en keyboards gehad. Maar het MS spul gaat bij mij gewoon langer mee en bevalt me ook beter.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
anders word je zo beschuldigd van flamen, terwijl t een onschuldige opmerking is.
maarja, mensen, probeer gewoon alles uit en neem wat je t fijnst vindt
Alone at last
Just nostalgia and I
Ik heb een trustOkyah schreef op 14 oktober 2002 @ 22:59:
[...]
anders word je zo beschuldigd van flamen, terwijl t een onschuldige opmerking is.
maarja, mensen, probeer gewoon alles uit en neem wat je t fijnst vindt
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
Dat zeg ik, alles
sniet erg hoor,
ofzo
nja, alsie fijn muist dan is t toch ok?
de muizen die we op school hebben
maar dat komt vooral doordat ze ontzettend ranzig zijn ook (zijn oude microsoft muizne btw, kheb thuis net zo een, maar dan schoon, en die is wel ok
Alone at last
Just nostalgia and I
Ik heb een Boomslang met Everglide Giganta en een Icemat getest en het verschil was niet merkbaar...
Lijkt me dan ook sterk dat deze Steelpad beter zal zijn dan bovenstaande deze mousepads!!
Lijkt me dan ook sterk dat deze Steelpad beter zal zijn dan bovenstaande deze mousepads!!
LOL!! Een muismat importeren
hoe kom je erop 
Hehe en nog voor gamers interessant ?? Denk het niet eerlijk gezegd maar tja wel leuk nieuws hoor!! En nog niet op T.net gezien dus niet overbodig
Hehe en nog voor gamers interessant ?? Denk het niet eerlijk gezegd maar tja wel leuk nieuws hoor!! En nog niet op T.net gezien dus niet overbodig
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Pagina: 1