Toon posts:

Asus7100 op XP

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben met mijn Asus V7100 overgestapt op XP alleen het tuner gedeelte krijg ik niet aan de praat, onder ME (dual boot) heb ik geen probleem, maar onder Xp geeft ie met alle geprobeerde driver totaal geen signaal, weet iemand welke instellingen je moet gebruiken en nederland op de kabel.

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-08 14:56
Iets zegt me dat je nieuw bent en eigenlijk nog niet hebt gezocht ;). Het is een beetje een ongeschreven vaste regel dat wanneer je een probleem hebt, je even de GoT zoekmachine raadpleegt om te kijken of het probleem al eerder is voorgekomen bij anderen en of daar dan ook een oplossing wordt gegeven. Anders misschien de faq van AV of V&B. Dan zijn er nog externe zoekmachines als google, soms vind je een oplossing daar binnen 3 seconden. Maar mocht dat allemaal niet werken, dan kun je gerust een topic openen. Echter, gevraagd wordt om een beetje uitgebreide startpost, waarin je helder en duidelijk omschrijft wat je zelf al geprobeerd hebt, wat je precieze systeem is (soms ligt de oorzaak van het probleem in de meest exotische hardware), welke drivers (in dit geval voor de videokaart).
Nu weet ik uit ervaring dat het 'captureprobleem onder XP' al vaker is voorbij gekomen, telkens met een asus kaart, dus bij deze wil ik je vragen eerst bovenstaande handelingen te verrichten om te zoeken naar een oplossing alvorens een topic te openen. (normaal schrijf ik nooit zo'n uitgebreide sturende post, maar ik ben in een goede bui :o)

misschien dat deze helpt?
asus capture probleem oplossing!

Mijn Home Cinema in aanbouw

Dit topic is gesloten.