Toon posts:

Adobe Premiere 6.0 rendert zwarte filmpjes

Pagina: 1
Acties:
  • 121 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een paar dagen terug Adobe Premiere 6.0 geinstalleerd om korte loopjes te knippen uit demofilmpjes (avi's, mpg's, etc.).
Wanneer ik een in- en outmarker heb geplaatst en vervolgens dat stukje wil exporteren, krijg ik na het openen van het ge-exporteerde stuk alleen een zwart beeld te zien :(. Het maakt hierbij niet uit als ik 'm bijvoorbeeld als avi of mov exporteer.
Weet iemand hier de oorzaak van ?

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-12 22:53
die gele balk bovenaan je timeline is je workarea. Je kan die renderen door middel van "render work area" bij je exportsettings. Met die gele balk kun je dus aangeven wat je gerendert wil hebben.
Welke codecs heb je gebruikt om te exporteren? je hebt het over een avi, maar dat kan dus heel veel zijn. Welke compressie gebruik je?

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:45
AVH > SA

Mijn Home Cinema in aanbouw

Verwijderd

Topicstarter
De loopjes heb ik nodig voor een VJ tooltje. Dit VJ programma is gebaseerd op Quicktime. Ik moet dus MOVjes of AVI's renderen.
Ben net weer even aan de gang geweest en met die timeline exporteren gaat goed ;)
Even testen of ik beter AVI's of MOV's kan renderen (en welke resolutie). Denk dat ik alles op 640x480 render, aangezien alles met een beamer wordt geprojecteerd.