Bugmelding - waarom dicht?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikel
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Zie Search doet het niet goed?

Ik zie niet helemaal waarom ie dicht is, dat stukje waar naar verwezen wordt had ik uiteraard al gelezen, ik ben niet debiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Wist je al dat die search al een tijdje niet meer geïndexieerd is? :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoicks
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:34

Hoicks

Techno!

Nikel schreef op 13 oktober 2002 @ 18:09:
Zie Search doet het niet goed?

Ik zie niet helemaal waarom ie dicht is, dat stukje waar naar verwezen wordt had ik uiteraard al gelezen, ik ben niet debiel.
Ïk ben het ook al eens tegengekomen, maar ben te lui om het te melden vaak :+

Ik zie ook ff niet in waarom D2K het topic van jou op slot heeft gegooid.

Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikel
  • Niet online
bazs2000 schreef op 13 oktober 2002 @ 18:11:
Wist je al dat die search al een tijdje niet meer geïndexieerd is? :)
Nope, wist ik niet :). Is dat zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:56

JvS

Ik heb hem zelf ook

omdat het een "known issue" is
Door Epitome - Thursday 03 October 2002 11:52
Combineer dat met:
Laatste indexering vond plaats op: 30-07-2002 10:09
En dan heb je geen bug, of in elk geval niet eentje die niet bekend is

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Nikel schreef op 13 oktober 2002 @ 18:16:
Nope, wist ik niet :). Is dat zo?
Klik jij eens snel op de searchbutton en kijk dan eens linksbovenin. ;)
Je ziet als het goed is het volgende staan:
Laatste indexering vond plaats op: 30-07-2002 10:09
Tadaa, opgelost, krijg ik nu een ijsje? :P

Edit:
JVS, niet onder mijn duiven schieten he, ik wilde namelijk an antwoord geven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikel
  • Niet online
Als het een known issue is, misschien is het dan handig om het bij de known issues te zetten? :)

Maargoed, bedankt voor de uitleg iig :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Waarom? Het staat toch al in de search? Het lijkt mij niet nodig om dat er nog aan toe te voegen omdat het al vele malen besproken is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Wat mij nou interessant lijkt: waarom wordt die search nou al 2'n'halve maand niet bijgewerkt? Is bij uitstek de feature die dit forum nuttig maakt. Als je niet kan zoeken gaat het hele knowledgebasekarakter naar de kloten. En het niveau was toch al niet zo hoog :+

En de search van ACM telt niet mee, en als 'ie dat wel doet moet 'ie onder de searchknop worden gehangen, en niet op het mededelingenbord worden verstopt.

[ Voor 0% gewijzigd door Rataplan op 13-10-2002 18:32 . Reden: ik bedoelde natuurlijk ACM ;) ]

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ik snap ook niet waarom die search het nou nog niet doet... en dat is al zo vanaf het begin.. hadden ze dat van te voren niet ff kunnen testen?

En die sluitmessage van D2K vind ik een beetje bot.. de topicstarter post zoiets om jullie devvers te helpen. Als dank krijg je een :{ icoontje.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-09 21:20

Teun

Was YoMaN

Rataplan schreef op 13 oktober 2002 @ 18:31:
Wat mij nou interessant lijkt: waarom wordt die search nou al 2'n'halve maand niet bijgewerkt? Is bij uitstek de feature die dit forum nuttig maakt. Als je niet kan zoeken gaat het hele knowledgebasekarakter naar de kloten. En het niveau was toch al niet zo hoog :+

En de search van ACM telt niet mee, en als 'ie dat wel doet moet 'ie onder de searchknop worden gehangen, en niet op het mededelingenbord worden verstopt.
Wil ook wel eens weten. Want als je iets post waar je naar had kunnen searchen word het gesloten. Maar de search doet het niet fatsoenlijk.
bazs2000 schreef op 13 oktober 2002 @ 18:23:
Waarom? Het staat toch al in de search? Het lijkt mij niet nodig om dat er nog aan toe te voegen omdat het al vele malen besproken is. :)
Die twee mensen die daar kijken hebben hier al gereageerd :P Ik had geen flauw idee waar dat staat. En ik denk dat ik niet de enige ben. Zelfs als ik het zou zien zou ik dat niet meteen associeren met het niet goed functioneren van de search. HEt enige wat ik dan denk is dat de nieuwste berichten er niet inzitten. Ik hem hem nog wel eens gebruikt. En toen klopte er bagger weinig van de resultaten.
Palomar schreef op 13 oktober 2002 @ 19:45:
En die sluitmessage van D2K vind ik een beetje bot.. de topicstarter post zoiets om jullie devvers te helpen. Als dank krijg je een :{ icoontje.....
Tsja. Je kunt er niks aan doen. Als je iets fout doet maar zelf niet weet dat 10 % van GoT weet hoe het wel moet krijg je een botte reactie. De mod's weten uiteraard wel wat het moet zijn, daarom zijn ze gekozen als mod. NOFI naar de Mod's hoor. Maar tis wel zo.

----~----~<{ Join [DPC]Division Brabant!! }>~----~-----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

Palomar schreef op 13 oktober 2002 @ 19:45:
ik snap ook niet waarom die search het nou nog niet doet... en dat is al zo vanaf het begin.. hadden ze dat van te voren niet ff kunnen testen?

uhm ik wil daar wel ff op ingaan
ik heb daar (al toen ik litemod was) modrechten gekregen om te helpen dubbele meldingen te filteren
en dit was de 1000000000x dat de search werd genoemd terwijl die al eeuwen in de known issues staat
moet ik dan een verhaal van 4 kantjes gaan tikken?
nee wijzen naar de known issues met een teken van "lees nou eerst es voor je post" (wat op heel GoT een probleem is) en klaar
nix meer en nix minder

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k

D2k

YoMaN schreef op 14 oktober 2002 @ 19:24:
Tsja. Je kunt er niks aan doen. Als je iets fout doet maar zelf niet weet dat 10 % van GoT weet hoe het wel moet krijg je een botte reactie. NOFI naar de Mod's hoor. Maar tis wel zo.

en ik erger me meer aan het nofi dan aan je reply
als je een vent bent zeg je wat je denkt (in je eigen worden) of je zegt nix
dat eeuwige nofi, als het een flame is waar nofi achter staat krijg je echt gewoon een OW hoor.......

(niet onvriendelijk bedoeld maar ik ben het een beetje zat dat iedereen zichzelf verdedigd achter een afko)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun

Teun

Was YoMaN

D2k schreef op 14 oktober 2002 @ 19:27:

[...]

nee wijzen naar de known issues met een teken van "lees nou eerst es voor je post" (wat op heel GoT een probleem is) en klaar
nix meer en nix minder
Dat de search kapot is wist ik ook al, maar daar gaat het voor mij niet om.

in de known issues lees ik dit:
Bij search zoeken op open/closed/sticy topics krijg je een error dat get_topicstati() niet bestaat. Is fixed, komt asap online.
Staat hier dan dat de search niet goed functioneerd omdat ie niet geindexeerd is. Of staat daar dat een bepaalde error kan verschijnen omdat er niet goed op open/closed/sticy topics gezocht kan worden. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun

Teun

Was YoMaN

D2k schreef op 14 oktober 2002 @ 19:28:

[...]

dat eeuwige nofi, als het een flame is waar nofi achter staat krijg je echt gewoon een OW hoor.......

(niet onvriendelijk bedoeld maar ik ben het een beetje zat dat iedereen zichzelf verdedigd achter een afko)
In jouw verhaal kan ik toch net zo goed een flame zien. Sorry hoor dat ik niet de hele zin had geschreven zoals jij maar dat ik een afkorting had gebruikt. En dan zal ik hier de afkorting niet achter zetten want achter deze opmerking staat heel YoMaN.

En je heb gelijk, mijn woord tegen het jouwe is niks want jij heb hier macht en ik niet. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k

D2k

YoMaN schreef op 14 oktober 2002 @ 19:47:
[...]

In jouw verhaal kan ik toch net zo goed een flame zien. Sorry hoor dat ik niet de hele zin had geschreven zoals jij maar dat ik een afkorting had gebruikt. En dan zal ik hier de afkorting niet achter zetten want achter deze opmerking staat heel YoMaN.
mijn reply is geen flame maar een troll :+ ;)
En je heb gelijk, mijn woord tegen het jouwe is niks want jij heb hier macht en ik niet. :D

ach als iedereen zo gaat denken gaat naar de klote denk ik
waar het om gaat is dat als iets al 100x genoemd is een modje (in dit geval ik) geen zin heeft weer een a4 met een antwoord te tikken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kvdveer
  • Laatst online: 07-11-2023

kvdveer

Z.O.Z.

D2k schreef op 14 oktober 2002 @ 19:28:

[...]

Ehm... D2k, nu doe je het zelf... Nofi wordt onder veel omstandig heden bedoeld als: "Niet onvriendelijk bedoeld, maar zo is mijn mening nou eenmaal".

Localhost, sweet localhost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k

D2k

kvdveer schreef op 14 oktober 2002 @ 19:52:
[...]

Ehm... D2k, nu doe je het zelf... Nofi wordt onder veel omstandig heden bedoeld als: "Niet onvriendelijk bedoeld, maar zo is mijn mening nou eenmaal".

zo word het ook gebruikt
maar het wordt meer misbruikt om een lichte flame te bedekken ;)

ontopic
ik heb ff alle topics in bug geselecteerd en geteld in hoeveel titels het woord search voorkomt (ik zat er met die 100x best dicht bij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun

Teun

Was YoMaN

Ik geloof dat we het snappen :D. Dus misschien is het leuk om ontopic door te gaan. ik wil jullie op 4 5 replies hierboven richten. Kan er niet in de known issues bijgezet worden: vi. De search doet het niet omdat ie lang niet geindexeerd is. Copy en Paste van mn post en het is klaar.

edit:
Hmmm, niet zo snel, dat wilde ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 17:07
De search moet gewoon gefixt worden :P

Of er moet tenminste verteld worden wat er allemaal gebeurd dan want het is nou al heel erg lang geleden dat we op React zijn overgestapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Als jullie al die topics over de Search zouden lezen :P, dan zou je vinden dat er wel geïndexeerd wordt maar dat het allemaal niet zo snel gaat om dat het gewoon vreselijk veel is. Komt nog bij dat er niet op elk moment van de dag geïndexeerd kan worden omdat dan de load op de servers te hoog wordt en het dus alleen 's nachts kan.
Wacht rustig af, op den duur zal het allemaal weer goed worden. En anders hebben we altijd nog de alternatieve Search van ACM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Hmm, dit is de reden dat ik geen BUGmeldingen meer doe. Ik ben ook heus niet te lui om te searchen, maar met deze search is gewoon flut, dus dat gaat al niet.
In die FAQ staat ook maar een paar dingen..

goed, post je het dan toch is de kans vrij groot dat je een botte reactie krijgt, dat stimuleert je echt om nog maar eens een bugmelding te doen :{
ramH schreef op 15 oktober 2002 @ 11:13:
Wacht rustig af, op den duur zal het allemaal weer goed worden. En anders hebben we altijd nog de alternatieve Search van ACM.
Dat wachten duurt wel heel erg lang. Was eerst topix niet de schuld daarvan, en dat het allemaal zou worden gefixed met React.. :? Die React zit er nu toch ook al een hele tijd in.

Wat ik trouwens ook wel minder vind, is dat in die tijd dat de search nog niet goed werkt er wel topics worden gesloten omdat het te vinden is met de search.
Voorbeeld:
Internet explorer
Ik weet zeker dat het op GoT vaker is langsgekomen, maar met de search vond ik niks. (behalve topics waarin de vraag staat: Searchen, slotje dus) Op google vond ik ook niks.. Ik vind het dan eigenlijk best wel bot dan zo'n user met zijn probleem blijft zitten :(

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Heb je deze MED wel gelezen? Tijdelijk extra searchengine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 17:07
weet je welke datum daar boven staat? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

DataBeest schreef op 15 oktober 2002 @ 16:38:
Voorbeeld:
Internet explorer
Ik weet zeker dat het op GoT vaker is langsgekomen, maar met de search vond ik niks.
Nog geen drie minuten (inclusief het bouwen van deze post :+ ):
Zoeken > tweede hit > oplossing

I've said it before and I'll say it again: niet iedereen die op een zoekknop kan drukken kan ook goed zoeken. Meer oefenen dus.

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Rataplan schreef op 16 oktober 2002 @ 17:04:
[...]

Nog geen drie minuten (inclusief het bouwen van deze post :+ ):
Zoeken > tweede hit > oplossing

I've said it before and I'll say it again: niet iedereen die op een zoekknop kan drukken kan ook goed zoeken. Meer oefenen dus.
Das waar, die search doet't ook nog.
Maar ik kan me, vooral voor beginners hierzo, heel goed voorstellen dat die dat niet weten, aangezien het wel lijkt alsof de normale search het doet, en de alternatieve search wat verstopt staat :)

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Eensch!

Maar het is natuurlijk geen *goed* excuus ;)

Pagina: 1