Wat zijn nou de echte systeemeisen dat het toch nog lekker werkt?
Want ik heb hier nog een P2 333MHz met een TNT2 kaartje staan. Zit geloof ik iets van 128 of 192 MB RAM in (hij staat niet in mijn kamer maar bij iemand anders, dus kan het nu ff niet checken
).
Gaat ie hierop draaien? Als ik bijvoorbeeld alles op Classic zet, dus niet allemaal van die extra graphics (die ik zelf ook niet eens gebruik).
Hetgene wat er op gedaan wordt?
Das zon beetje Word/Exel/Internetten en oude spelletjes.
Spelletjes zitten ook echt oude tussen van die 256kleuren games ofzo.
Maar ook een of ander racespelletje waarvan normaal de systeemeisen een P2 266 zijn, die draait nu btw wel goed onder ME.
Maar het probleem is, het systeem is best onstabiel onder 98 EN onder ME
Dus vandaar de vraag kan ik hier XP opzetten en draait het dan nog fatsoenlijk?
Het hoeft niet perfect te gaan wat snelheid betreft als het maar niet gaat irriteren
Want ik heb hier nog een P2 333MHz met een TNT2 kaartje staan. Zit geloof ik iets van 128 of 192 MB RAM in (hij staat niet in mijn kamer maar bij iemand anders, dus kan het nu ff niet checken
Gaat ie hierop draaien? Als ik bijvoorbeeld alles op Classic zet, dus niet allemaal van die extra graphics (die ik zelf ook niet eens gebruik).
Hetgene wat er op gedaan wordt?
Das zon beetje Word/Exel/Internetten en oude spelletjes.
Spelletjes zitten ook echt oude tussen van die 256kleuren games ofzo.
Maar ook een of ander racespelletje waarvan normaal de systeemeisen een P2 266 zijn, die draait nu btw wel goed onder ME.
Maar het probleem is, het systeem is best onstabiel onder 98 EN onder ME
Dus vandaar de vraag kan ik hier XP opzetten en draait het dan nog fatsoenlijk?
Het hoeft niet perfect te gaan wat snelheid betreft als het maar niet gaat irriteren