Toon posts:

Windows XP op deze computer ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan nergens op Interner vinden wat voor PC er nodig is voor Windows XP ik heb hier een PC staan een Pentium II MMX 350Mhz 64MB RAM mijn vraag is kan ik daar Windows XP op draaien ik heb ze bijde de home edition en de professional. Kan er deze op ?

Verwijderd

Op vrijdag 25 januari 2002 17:22 schreef michielio86 het volgende:
Ik kan nergens op Interner vinden wat voor PC er nodig is voor Windows XP ik heb hier een PC staan een Pentium II MMX 350Mhz 64MB RAM mijn vraag is kan ik daar Windows XP op draaien ik heb ze bijde de home edition en de professional. Kan er deze op ?
Tuurlijk kan dat alleen of het een beetje draait maar denk ik ook nog wle

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 15:09

DeMoN

Pastafari

Yep, maar ik beveel je zwaar aan om up te graden naar 128 MB RAM.

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

verwacht geen topsnelheden

• Cpt.Morgan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-11-2025
Here's What You Need to Use Windows XP Home Edition
PC with 300 megahertz (MHz) or higher processor clock speed recommended; 233-MHz minimum required;* Intel Pentium/Celeron family, AMD K6/Athlon/Duron family, or compatible processor recommended
128 megabytes (MB) of RAM or higher recommended (64 MB minimum supported; may limit performance and some features)
1.5 gigabyte (GB) of available hard disk space.*
Super VGA (800 × 600) or higher resolution video adapter and monitor
CD-ROM or DVD drive
Keyboard and Microsoft Mouse or compatible pointing device

En dat is de bovenste hit na:

http://www.google.com/search?hl=en&q=windows+xp+home++system+requirements

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• gcb
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-07 10:14

gcb

Ik zou toch echt wel naar minimaal 256 MB ram gaan. Verder moet het wel werken, als je genoeg harde schijf ruimte hebt.

• TheWarden
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-03-2023
ken neh

Mijn Systeem Specs

• [TazZ]
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-06-2025
nee... 64mb is kl*te op winXP....

waarom ik dat zo weet?? Heb het zelf geprobeerd :P

If it ain't broke, fix it till it is...

Verwijderd

Topicstarter
Oke bedankt allemaal morgen is het beurs in Eindhoven ga ik ff 64mb er bij halen het is als 2e computer bedoelt heb nu al XP draaien ik wil er n.l. geen 98 ofzow op heb geen zin in al die fouten na een tijdje.

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
je kan ook 2000 doen ipv xp natuurlijk. is een stuk lichter. alleen dan blijf je met tekort werkgeheugen zitten want ook 2000 houdt wel van 128 Meg of meer.
Pagina: 1