Ik heb zelf mijn gewone Logitech Pilot Wheel Mouse (eenvoudigste en imho ook fijnste model van Logitech) opengeschroefd om te kijken of ik de rode led kon vervangen door een blauwe. Het ziet er nogal ingewikkeld uit, maar het schijnt toch best makkelijk te zijn. Het is overigens gewoon een felle rode
5 mm led die er standaard inzit.
Mijn muiswiel viel er toen ook uit, en ik heb ook even zitten puzzelen om het weer in elkaar te krijgen, maar dat koste mij geen 20 minuten

. Ik heb eerst even op GoT gezocht om te kijken hoe dat ledje nou eigenlijk te vervangen, maar toen ik gezien had dat het wel kon, en ook las dat iemand rood eigenlijk juist wel mooi vondt, dacht ik dat hij idd gelijk had en heb ik het ledje toch maar niet vervangen.
Dat blauwe ledje heb ik nu in m'n cd-rom drive gesoldeerd, en koel dat het er uitziet! Veel beter dan dat stomme gelig groene ledje wat erin zat.

In m'n Mitsumi brander zit een tri-color led, dus die vervang ik maar niet want dan kan ik niet meer zien offie brandt (rood), leest (groen), of idle is (geel).
Die groene led in de optical mouse thaCow van ziet er trouwens niet gelig uit (mooi groen dus). Dat heb ik nog niet eerder gezien geloof ik!