Toon posts:

Wat doen moderators?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
In ieder geval heeft en mod het grootste deel van de tijd een computer tot zijn beschikking. Echter, ik neem aan dat jullie niet de hele dag thuis zitten, maar ook aan het werk of naar school zijn. Hoe combineer je dat? Doe je het bijvoorbeeld op de pc op je werk en zo ja, weet je baas dat? Besteed je er dan veel werktijd aan?
Of spreken mods tijden met elkaar af waarop ze modden? Ben benieuwd.

/Misschien meer HK dit. If so, --> Hk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Modjes hebben geen sociaal leven, weet je toch!
Vooruitlopend op HK move ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ik kan niet gotten op het werk (alleen maar een handjevol sites staan open in de firewall), op school got ik ook bijna nooit, alleen thuis eigenlijk :)

En tot nu toe kan ik dat prima combineren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-10 17:29

Arno

PF5A

Modjes.... wat zijn dat :+

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Modden wordt gezegd dat het ongeveer 2uur per dag werk is.

Natuurlijk komt het niet allemaal tegelijk, maar je kan het wel een beetje indelen natuurlijk.
Overdag wordt er minder gepost, dus hoeft er ook minder gemod te worden.

Dit denk ik hoor, heb er geen ervaring mee. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Buzzman schreef op 12 oktober 2002 @ 19:05:
Ik kan niet gotten op het werk (alleen maar een handjevol sites staan open in de firewall), op school got ik ook bijna nooit, alleen thuis eigenlijk :)

En tot nu toe kan ik dat prima combineren ;)
Modt Blackd dan als jij op werk/school zit, of wordt er dan gewoon niet gemod?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

eehm ik ga zo nu en dan naar school, op de universiteit :+ (alleen als het nodig is)

en verder werk ik nog 2 avonden en een hele dag in de week... dus gaat makkelijk. Op school heb ik wel internet, op het werk niet. verder meestal in het weekend uit, blijft er zat tijd over om te modden :+ ;)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sdomburg schreef op 12 oktober 2002 @ 18:56:
Modjes hebben geen sociaal leven, weet je toch!
Vooruitlopend op HK move ;)

Veels te serieuze opmerking voor HK :P

Ik studeer in Utrecht, hoeb 2 dagen per week geen college, dus heb tijd zat :) Ook als ik daar ben wil ik nog weleens achter een computer kruipen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dus in de meeste fora wordt maar een deel van de dag gemod? (behalve dan in SG, waar die maffe HlpDsk de hele dag rondloopt :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee hoor :)
Ik heb van 7:30 tot 24:00 GoT openstaan :+
(muv enkele uurtjes reizen, eten kopen en stappen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Laatst online: 23-06-2021
Verwijderd schreef op 12 oktober 2002 @ 19:11:
Nee hoor :)
Ik heb van 7:30 tot 24:00 GoT openstaan :+
(muv enkele uurtjes reizen, eten kopen en stappen).
pff, das ook weinig zeg.
Bij mij staat ie snachts ook open hoor. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Laatst online: 21:57

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Verwijderd schreef op 12 oktober 2002 @ 19:10:
Dus in de meeste fora wordt maar een deel van de dag gemod? (behalve dan in SG, waar die maffe HlpDsk de hele dag rondloopt :+)

Nee elk forum heeft minstens 3 mods die elkaar in 8-uurs ploegendienst aflossen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 16:04

dreeke

outdated icon

Dinsdag ben ik op school, dan zit ik meestal niet op GoT.
Normaal gesproken was ik altijd dagelijks tot 18.00 aan het werk, maar voorlopig zit ik ff anderhalve week thuis. Maar anders ben ik er dus alleen 's avonds.
Ik gedraag me hetzelfde als alle andere users, alleen sluit ik af en toe een topic of maak af en toe een opmerking om het een beetje in de hand te houden.

Maarja ik ben natuurlijk ook lite mod dus heb veel minder werk als een full mod :)

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik werk nu ergens waar ik geen internet heb, dat doe ik 32 uur per week. Twee andere dagen zijn mijn studeerdagen, dan ga ik een paar uurtjes in de bieb zitten en de rest van de dag een beetje op GoT struinen.

Ik ga vanaf 01-11 40 uur per week stage lopen en daarnaast 12-16uur werken, waarop ik dus amper op GoT zal kunnen (geen werk waarbij je veel achter een pc zit). Maar s'avonds zit ik vrij vaak achter de pc, toch zeker wel twee hele avonden per week en elke dag zit ik toch wel een uurtje totaal online :). Het is echt niet zo dat je er 24/7 moet zijn hoor :). Ik doe het gewoon wanneer ik zin heb en wanneer ik er ben.

Naast modje zijn doe ik zowaar ook gewone dingen zoals bij vrienden op bezoek gaan, huishouden, studeren, stappen, boodschappen, bij familie langs, films kijken (nooit alleen, dat haat ik itt vele andere forumgenoten). En toch ben ik er elke dag wel een keertje :) (behalve HEEL soms in het weekend :o). Ow en ik ga ook weer sporten als m'n enkel het weer toestaat.

* JvS heeft nog steeds tijd hoor :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dit moment?
Timman aan het afmaken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-10 16:27
films kijken (nooit alleen, dat haat ik itt vele andere forumgenoten).
* ShittyOldMan steekt hand op :)

en anders moet er minimaal 1 bufferstoel tussen zitten

Mijn Home Cinema in aanbouw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Niet online
Verwijderd schreef op 12 oktober 2002 @ 19:07:
[...]

Modt Blackd dan als jij op werk/school zit, of wordt er dan gewoon niet gemod?
Euh, ligt eraan of ik online ben :+
We hebben altijd nog F_J_K, SH007 en eventueel een GM als het nodige hang en sluitwerk moet worden verricht :P

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ste7en
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05-2024
Sjees, Modjes hebben ook nog tijd voor leuke dingen. En wij maar denken dat ze 24/7 per week bezig zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:21

Jaymz

Keep on moving !

Jaymz is werkzaam als systeembeheerder en loopt in de dode momenten ffies langs SM, LA, de crewfora. Tijdens een download, copieerslag enzo; hoewel ik de laatste tijd beangstigend weinig dode momenten heb @ Work :)

's Avonds voetbal ik (futsal), ga ffies lang bij me ouders of zit ergens anders (als ik weg ben). Als ik thuis ben wil ik nog wel es naar een fillmpje/TV kijken of gewoon @ GoT rondhangen of ergens mee bezig zijn wat met GoT te maken heeft :)

Best saai eigenlijk als ik het zo lees :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

maar ik wil niet rot doen (doe het toch) volgens mij is dit echt wel UTFS :+ dit komt regelmatig voorbij :+

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

blackd schreef op 12 oktober 2002 @ 22:02:
[...]

Euh, ligt eraan of ik online ben :+
We hebben altijd nog F_J_K, SH007 en eventueel een GM als het nodige hang en sluitwerk moet worden verricht :P
En anders de bereidwillige regulars voor WOS / SA die in dat geval meestal een SM posten of in ergere gevallen (serialz) een bereidwillige HGA / HGM / GM ( Luna en Jaymz vziw) of server admin voor een slotje weten te strikken >:)

_/-\o_ HGM's, HGA's, server admins :P

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
* SH007 is scholier en kijkt meestal voor school nog even of er wat gedaan kan worden.
Soms kijk ik op school nog even in een tussenuur, maar dat komt niet zo veel voor.
Na school ben ik er meestal wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 17:07
SH007 schreef op 12 oktober 2002 @ 22:57:
* SH007 is scholier en kijkt meestal voor school nog even of er wat gedaan kan worden.
Soms kijk ik op school nog even in een tussenuur, maar dat komt niet zo veel voor.
Na school ben ik er meestal wel :)
Verdomd, ik wou ff gaan zeggen jij bent geen mod maar je bent sinds kort toch iets wat er op lijkt :P

* Azrael herkent modjes aan hun kleurtje, rightfully so :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisico
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-10 20:24

Fisico

by Fabian

Op mijn huidige afstudeerplek heb ik internet en werp ik tijdens het koffie drinken een blik op oa GoT. In de avonduren ben ik of online of aan het sporten / anders afwezig. Als ik toch online ben is het een kleine moeite zo nu en dan modje te spelen. Al met al valt het best wel mee dus, tenzij je op een drukker / lastiger deel van GoT zit dan NSTM.

Voor de rest is Steffie vaak aanwezig als ik het niet ben en andersom. Verder hebben we ook een redelijk overlap in aanwezige uren zitten, wat wel zo leuk is.

... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik zit of thuis, of op op de universiteit achter m'n eigen PC-tje bezig te zijn aan m'n stageverslag (tussen de rondjes naar het koffiezetapparaat door), alles bij elkaar ben ik zo'n 14 uur/dag online gok ik. Geregeld - vooral op de dag maar trouwens deze week wat minder dan normaal - loop ik langs de diverse fora, meer overdag dan 's avonds maar dat geeft een mooie wisselwerking met blackd en SH007, ook in WOS.

In SA zijn SH007 en blackd ook geregeld aanwezig, dus dat zit nu wel goed. Al zijn SA en WOS iets drukker dan NSTM :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

En wij kijken of ze het wel goed doen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-10 19:49
Kaj. schreef op 13 oktober 2002 @ 00:43:
En wij kijken of ze het wel goed doen. :+

En dat is geheel wederzijds ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-10 19:57

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

uitstervend ras :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou wil ik wel es weten wat HlpDesk zoal doet.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreeke

dreeke

outdated icon

Verwijderd schreef op 13 oktober 2002 @ 13:16:
nou wil ik wel es weten wat HlpDesk zoal doet.... :P

GoTTen, werken, slapen (af en toe), DivXjes kijken, downlaoden, beetje met z'n auto crossen

zomaar een wilde gok. Zo vaak is hij echt niet op GOT hoor, alleen een beetje op afwijkende tijden soms :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dreeke schreef op 13 oktober 2002 @ 15:55:

[...]

GoTTen, werken, slapen (af en toe), DivXjes kijken, downlaoden, beetje met z'n auto crossen

zomaar een wilde gok. Zo vaak is hij echt niet op GOT hoor, alleen een beetje op afwijkende tijden soms :+
Ach, met een gemiddelde van 50 posts per dag kan ik me niet voorstellen dat je er NIET vaak achter zit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Verwijderd schreef op 13 oktober 2002 @ 16:36:
[...]

Ach, met een gemiddelde van 50 posts per dag kan ik me niet voorstellen dat je er NIET vaak achter zit....

aan de andere kant hebben mods veel meer 'gelegenheid' om meer te posten. Wat dacht je bijvoorbeeld van crewfora... of SM postings? Als je die afhandelt, dan heb je én een slotje/sturende opmerking, EN nog eens een SM-slotje erbij... als je een aantal SM-posts per dag afhandelt, dan zit je al aan een hoog aantal posts ;)

en dan nog de slotjes of andere moderaties die je zelf ontdekt, en dan hebben we het nog geeneens gehad over het 'normale' posten, mods willen ook gewoon als user in discussies of leuke topics meedoen ;)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreeke

dreeke

outdated icon

Een modje heeft al snel meer posts inderdaad. En HlpDsK post gewoon veel, in plaats van alleen maar te lezen, I guess.

In een of 2 uurtjes per dag GOTten kan je makkelijk 50 posts maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dreeke schreef op 13 oktober 2002 @ 15:55:
[nohtml]
[...]
[/nohtml]

Jah .. vreemd dat mensen dat blijven denken, maar ik werk gewoon hele dagen en dan ben ik eigenlijk nooit online. En ik slaap ook nog (jawel, af en toe). En ik zit zelfs niet de hele dag achter m'n PC. Valt tegen hé :P

En over de posts: vroeger veel, de laatste tijd veel minder. Zeker en al helemaal relatief gezien. 50 posts per dag is tegenwoordig eigenlijk niks, als actieve mod. 2 jaar geleden was dat erg veel. Er zijn nu 4 keer zoveel fora en 20 keer zo veel users ongeveer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Ik mod alleen thuis. Zit nog op school maar daar doe ik andere dingen dan modden. Gelukkig heb ik maar 16 uur school per week, dus houd ik veel tijd over om te modden :9

.......... damned... ik ben geen mod :+

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:11
Petje af voor alle mod's _/-\o_

Ze steken enorm veel tijd en moeite in GoT en iedereen maar klagen. Ze zorgen ervoor dat wij zonder al te veel problemen antwoord op onze vragen krijgen of mee kunnen helpen een vraag te beantwoorden.

Tegenwoordig zou er wat meer respect voor de Mods moeten zijn... misschien hebben ze in de politiek toch gelijk over die normen en waarden discussie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

F_J_K schreef op 13 oktober 2002 @ 00:13:
In SA zijn SH007 en blackd ook geregeld aanwezig, dus dat zit nu wel goed. Al zijn SA en WOS iets drukker dan NSTM :P
Frank,

ik wil niet onbeleefd zijn ;) : maar de regulars zijn ook actief >:) Of via irc (irc.tweakers.net kanaal #wos ;) ) of via ICQ / SM >:)

En meestal lukt het de groep regulars het wel: voor WOS/SA
- Foolzero
- Backslash32
- Compubiter
- Silverstar (thnx blackd, ff vergeten |:(
- ik zei de gek ;)

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Laatst online: 17-02-2022
Ik mod eigenlijk nooit, maar dat komt meer door het gebrek aan rechten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
The Source schreef op 14 oktober 2002 @ 00:53:
Petje af voor alle mod's _/-\o_

Ze steken enorm veel tijd en moeite in GoT en iedereen maar klagen. Ze zorgen ervoor dat wij zonder al te veel problemen antwoord op onze vragen krijgen of mee kunnen helpen een vraag te beantwoorden.

Tegenwoordig zou er wat meer respect voor de Mods moeten zijn... misschien hebben ze in de politiek toch gelijk over die normen en waarden discussie?
Jij wil zeker ook mod worden :D !
Valt me mee hoeveel tijd jullie er werkelijk in steken. Je denkt snel dat een mod (bijna) de hele dag aanwezig is, maar jullie draaien dus een soort wisseldiensten en houden er naast GoT ook nog een ander leven op na. Wellicht, bij sommige mods, op sommige momenten, op een bepaalde, vaag omschreven manier, zelfs een SOCIAAL leven. Ik weet genoeg.

/typo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

_/-\o_

Zekers, zekers. Zonder regulars (ook zonder Afbeeldingslocatie: http://images.tweakers.net/forum/templates/got/images/icons/rg.png) zou het veel meer werk zijn :*
Spem: En #wos rulez

Ontopic: ik kom nu pas uit de douche en moet nog ontbijten. Dus zo heeel hard werken doe ik blijkbaar niet... Maar rubenski; misschien houden we ons wel groot en kost het stiekum wel 12 uur per dag ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-08 09:57
Ach, een mod's leven gaat wel over rozen eigenlijk ;).

Ik kom sowieso elke dag wel op GoT, maar lang niet altijd om te modden. Maar verder zit ik hooguit 2uur maximaal per dag achter GoT. Verder zit ik op school (hhs) of op m'n werk, een boek te lezen, een film te kijken of andere sociale activiteiten :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
poepen modjes eigenlijk ook?
ik heb wel eens gehoord dat meisjes niet poepen, maar moderators dan?

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Laatst online: 08:21
* Xandrios zit overdag op school :)

Kijk maar eens om een uur of 15.00 in SM naar de IT meldingen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Juggernaut schreef op 15 oktober 2002 @ 10:30:
poepen modjes eigenlijk ook?
ik heb wel eens gehoord dat meisjes niet poepen, maar moderators dan?

:+
Wat me brengt op de volgende vragen:
-Zijn er modjes die meisjes zijn? (of past dat niet op GOT)
-Zijn er modjes die er een vriendin op naast houden?

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
leuk_he schreef op 15 oktober 2002 @ 17:19:
[...]

Wat me brengt op de volgende vragen:
-Zijn er modjes die meisjes zijn? (of past dat niet op GOT)
-Ja
-Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gehehe en dat had leuk_he dus nooit verwacht >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

leuk_he schreef op 15 oktober 2002 @ 17:19:
Er zijn zelfs modjes met een zoontje, hé Bauke ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Laatst online: 14-10-2020
Hmm, laat ik dan ook maar es reageren :P

Ik werk momenteel bij de helpdesk van Logitech. Het werk bevalt me wel, veel contact met allerlei soorten van mensen, alhoewel ik wel weer het systeembeheer in wil. Op mijn werk heb ik gelukkig de mogelijkheid om op GoT te browsen/reageren, dus tijdens mijn werk heb ik eigenlijk altijd wel een browser openstaan met GoT erin, alhoewel het wel eens wat langer kan duren voordat ik reageer omdat ik dan bezig ben met andere zaken.

Buiten mijn werk om zit ik ook op GoT, en speel ik een beetje gitaar, en ja ik heb zelfs een vriendin O+ :)
Verder ga ik graag stappen in de weekenden en breng ik dus ook wel es wat tijd door met vrienden/bekenden.

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Pagina: 1