You are free to do as we tell you to
Verwijderd
Ik ga dit topic zeker goed volgen!
ennuh ben benieuwd naar het eind resultaat. ik heb het idee gezien. nu nog kijken of het lukt...
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
-===< Triumph TR7, 1977, Finished >===-
een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608
Verwijderd
Gewoon die Cyrix los solderen en er een Celly of P3 op maken (eerst een socket370 eronder is wel een goed idee)Verwijderd schreef op 12 oktober 2002 @ 16:49:
goeie start, ben zeer benieuwd naar het resultaat, maar is het watercoolen van zon epia niet beetje zonde want die procs erop (cyrix toch?) worden niet zo heel warm.
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Word alles dan nie krap of verkijk ik me in de grootte
het lijkt me wel lastig om de eerst plaatje onder de juiste hoeken tegen elkaar aan te zetten hoor, maar succes!
Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
een Epia is 17x17 centimeter.STi schreef op 12 oktober 2002 @ 20:10:
Woei dit lijkt me wel heel vet worden. Maar wordt het niet een beetje te klein voor een volledig systeem??
prop er een keer een laptop hd en een slimline cdrom bij en je hebt een heel klein PC'tje wat perfect in een buckybal past.
uche uche ucheVerwijderd schreef op 12 oktober 2002 @ 23:28:
v Ook komt er nog kleine Waterkoeling in...want ik heb nog geen via epia gezien met waterkoeling...dus dan ben ik de eerste

te laat!
Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com
Ik vind het trouwens een geweldig ontwerp van je, en ik zal het zeker volgen..
Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com
#StopBurningStuff
maar binnekort pics...
Verwijderd
dat is goed naarVerwijderd schreef op 13 oktober 2002 @ 15:31:
oh jah en me mobo is ook nog niet binnen....precies 2 weken besteld vandaag... ik had gemaild en ik zou het deze week krijgen. Ze hadden het zelf ook nog niet binnen...ze hadden het zelf besteld namelijk!! OMG
waar heb je besteld, weten wij ook weer waar niet moeten kopen
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2002 16:03 . Reden: message gekwoot ]
Verwijderd
Ben benieuwd of het wel gaat lukken zonder te lijmen...
salland automatisering...over het algemeen de meeste tevreden en zeggen dat het een goede zaak is...maar via epia niet bestellen daar, want ze moeten het zelf ook nog bestellenVerwijderd schreef op 13 oktober 2002 @ 16:02:
[...]
dat is goed naar
waar heb je besteld, weten wij ook weer waar niet moeten kopen
[/offtopic]
Had laatst een thermaltake 9+ coolmod besteld daaro, na een week gewacht te hebben ging ik maar eens bellen bleken ze ze helemaal niet te hebben kon nog een maand duren heb toen de gewone thermaltake 9+ besteld en die lag de volgende dag op de mat.
[offtopic]
btw nice mod very original
ABit nf7-s barton 2500+ Geforce4 ti4680
ik hoop toch maar voor ze dat ze het deze week afleveren anders gaat RaZoRbLaDe beetje pissed wordenArtixxx schreef op 13 oktober 2002 @ 18:24:
ha lol,
[/offtopic]
Had laatst een thermaltake 9+ coolmod besteld daaro, na een week gewacht te hebben ging ik maar eens bellen bleken ze ze helemaal niet te hebben kon nog een maand duren heb toen de gewone thermaltake 9+ besteld en die lag de volgende dag op de mat.
[offtopic]
btw nice mod very original
Verwijderd
hoe staat het ermee?
alleen is het niet makkelijker om het plexi langs een lineaal af te snijden ? ? (stuk of 10x snijden op elke rand, zo doe ik het altyd, ligt er ook aan hoe hard je drukt op het mes) en dan kan je het zo afbreken, hoef je het ook niet meer grof te schuuren
Verwijderd
jah die south bridge wordt erg warmVerwijderd schreef op 13 oktober 2002 @ 00:39:
[...]
volgende idee...ik koel al die 3 chips wat er op zitten met mijn wc
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
wat bedoel je, die foto's is hetgeen wat de kast moet worden, niet wat in een andere kast moet.Verwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 21:11:
ziet er leuk uit.. nu in je kast ermee
voor de voetbal freaks
enneh: zaagse!
jep, salland is misschien wel de goedkoopste, maar ze hebben een levertijd en een personeelVerwijderd schreef op 13 oktober 2002 @ 17:16:
salland automatisering...over het algemeen de meeste tevreden en zeggen dat het een goede zaak is...maar via epia niet bestellen daar, want ze moeten het zelf ook nog bestellen... koop het dan bij alternate..daar is de levertijd 3-5 dagen zag ik op de site dus...
ik heb 2 weken gew8 op mn nieuwe setup...
Dat van dat personeel, mag ik dat persoonlijk opvatten?Kr3Kr schreef op 14 oktober 2002 @ 22:26:
jep, salland is misschien wel de goedkoopste, maar ze hebben een levertijd en een personeel![]()
ik heb 2 weken gew8 op mn nieuwe setup...
Bij Salland doen we erg hard ons best om alles op tijd de deur uit te krijgen, en proberen we ook nog eens met veel dingen de goedkoopste te zijn...
Dat het dan gebeurt dat er iets een keer langer duurt, tja, dat vind ik nie gek (je kunt tenslotte niet alles op voorraad hebben als je de goedkoopste wilt zijn)...
Maar een via epia bordje heb je denk ik met 4-5 werkdagen......
"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."
Uh 4-5 dagen ?? ik w8 al 16 dagenSkef schreef op 14 oktober 2002 @ 23:08:
[...]
Dat van dat personeel, mag ik dat persoonlijk opvatten?
Bij Salland doen we erg hard ons best om alles op tijd de deur uit te krijgen, en proberen we ook nog eens met veel dingen de goedkoopste te zijn...
Dat het dan gebeurt dat er iets een keer langer duurt, tja, dat vind ik nie gek (je kunt tenslotte niet alles op voorraad hebben als je de goedkoopste wilt zijn)...
Maar een via epia bordje heb je denk ik met 4-5 werkdagen......
btw...ben behoorlijk aan het zagen...pics volgen nog..
en dan wordt er dus uiteindelijk maar 1 geleverd, het lijkt wel of niemand ze in voorraad heeft en ze direct vanaf de importeur naar je toegezonden worden.
gelukkig kon ik de bestlling daarmee aflsuiten en de andere maar via de [IA] bestellen
Wat een zaagel allemaal
Jaa jaa...dat zijn er al weer een paar....
Vijfhoeken zijn af, nu nog verder aan de zeshoeken...
Ik moet deze trouwens ook nog ff schuren en polijsten, maar nu ff niet
Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB
ik kan niet wachten tot ie af is
Werk ?? Ik zit nog altijd op schoolLosha schreef op 15 oktober 2002 @ 19:15:
kun je niet 2 weken vrijnemen van je werk? kunnen we de pics sneller zien
Ennuh geduld is een schone zaak
kan niet wachten tot ie klaar is
SUC6
sommigen hebben nu al vakantie hoor
ik niet btw, val onder zuid...
eh oeps, sorry m8
eehh..wa's dat ? geduld?!Ennuh geduld is een schone zaak
het ziet er iig goed en netjes uitVerwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 19:08:
[...]
hahaha.....gelukkig niet....heb een plexiglas plaat gruwelijk aan digelen gezaagd
hopelijk is het eindresultaat ook mooi
(p.s. check je mail eens!)
Goed bedrijf, prima service, alleen geen voorraad en een beetje lange wachttijd
type
Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.
[off-topic]OnTracK schreef op 17 oktober 2002 @ 08:10:
Salland Automatisering is wel de goedkoopste, maar jullie hebben bijna niks op voorraad. Ik ben een ker bij jullie langsgeweest (voor een afgebroken condensator op m'n GF4 4600, en jullie hadden precies 2 vergelijkbare andere kaarten in het magazijn, en ook maar een paar Athlon XP moederborden.
Goed bedrijf, prima service, alleen geen voorraad en een beetje lange wachttijd
edit:
type
Voorraad kost geld, en als iets geld kost, moet je dat doorberekenen in de verkoopprijzen van je producten...
En om PC-onderdelen op voorraad te nemen is echt een grote gok: het ene moment loopt iets heel hard, dan bestel je er 20 extra, en dat blijft vervolgens 3 maanden liggen......... Snappie?
En SA probeert echt wel om iedereen zo goed mogelijk te helpen hoor!
[/off-topic]
Dit wordt wel een leuk modje zo....
"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."
Good job & keep up the good work!
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Het maakt niet niet uit of het rechts of het links is, maar TimmeStein weet precies wat de Jinx is !
AMD 7800X3D - DDR5 64GB Dominator - AMD RADEON RX6800 XT MB - OD11
Verwijderd
Ben je nou echt van plan om de plexi parts met H profiel vast te zetten? Het lijkt mij onbegonnen werk, tenzij je al op 1 of andere manier hebt getest of het daarmee een beetje wil lukken... Zou wel erg stoer zijn! Ziet er in ieder geval goed uit tot nu toe, ben benieuwd naar het eindresultaat
De beste oplossing lijkt mij om T profiel te gebruiken en door een vakkundig persoon te laten lassen (MIG) zodat je daar die plexi parts mooi in kan lijmen/klemmen... Rubber of plastic lijkt me een slechte oplossing omdat het veel te flexibel is, daarmee krijg je nooit een solide resultaat....
Nog geen vorderingen?
"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone
Verwijderd
Ik kreeg dat nl niet zo mooi dat plexiglas maar nou heb ik het gezien hoe het wel moet.
Thanks!
dit moet toch niet zo'n eindeloos topic worden als die van ressettim he ....
wel mooi bezig trouwens
Dan kan ik bepalen welk ik nodig heb en dan kan ik de gehele reutemeteut bestellen...en dan weer hard aan de slag...
BTW: Ik heb me via epia en me rounded cable binnen
Verwijderd
o het hangt weer allemaal van mij afVerwijderd schreef op 25 oktober 2002 @ 00:34:
ben ff aan het w8ten op testprofiel van dissection...![]()
Dan kan ik bepalen welk ik nodig heb en dan kan ik de gehele reutemeteut bestellen...en dan weer hard aan de slag...
BTW: Ik heb me via epia en me rounded cable binnen![]()
Verwijderd
razorblade post hier heel regelmatig en ik neem aan dat ie zelf zn eigen project niet vergeet.
beetje zinloos om zon topic dan omhoog te schoppen..
Verwijderd
Verwijderd
kijk eens mij een of andere motor / scooter toko.Verwijderd schreef op 12 november 2002 @ 12:23:
Nouw, mocht razorblade nog hier komen, waar heb je dat carbonplakspul vandaan wat op je vorige mod zit??(de vraag staat nu behoorlijk crosspost, maar ik moet het ff snel weten
)
die hebben dat wel.
Verwijderd
Moooi!!!Verwijderd schreef op 12 November 2002 @ 14:06:
[...]
kijk eens mij een of andere motor / scooter toko.
die hebben dat wel.
Zanx voor de tip!
Verwijderd
"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone