Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[CM][WC]Begonnen met BuckyBall Mod[Progress]

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 679 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ben ff aan het w8ten op testprofiel van dissection... O-)

Dan kan ik bepalen welk ik nodig heb en dan kan ik de gehele reutemeteut bestellen...en dan weer hard aan de slag...

BTW: Ik heb me via epia en me rounded cable binnen *D *D

Verwijderd

leuk dat je het binnen hebt :)

hoop binnenkort weer pics te zien :Y)

Verwijderd

Topicstarter
jah ik kan pics posten van het via epia...maar dat is ook niet echt veel bijzonders....

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 oktober 2002 @ 00:34:
ben ff aan het w8ten op testprofiel van dissection... O-)

Dan kan ik bepalen welk ik nodig heb en dan kan ik de gehele reutemeteut bestellen...en dan weer hard aan de slag...

BTW: Ik heb me via epia en me rounded cable binnen *D *D
o het hangt weer allemaal van mij af :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 oktober 2002 @ 00:57:
[...]

o het hangt weer allemaal van mij af :P
tuurlijk kan ie altijd jou nog de schuld geven mocht er iets misgaan >:) })

Verwijderd

en zijn er nog vorderingen?

Verwijderd

ik denk dat ie daar dan zelf wel mee komt toch?
razorblade post hier heel regelmatig en ik neem aan dat ie zelf zn eigen project niet vergeet.
beetje zinloos om zon topic dan omhoog te schoppen..

Verwijderd

Nouw, mocht razorblade nog hier komen, waar heb je dat carbonplakspul vandaan wat op je vorige mod zit?? :+ (de vraag staat nu behoorlijk crosspost, maar ik moet het ff snel weten :) )

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 november 2002 @ 12:23:
Nouw, mocht razorblade nog hier komen, waar heb je dat carbonplakspul vandaan wat op je vorige mod zit?? :+ (de vraag staat nu behoorlijk crosspost, maar ik moet het ff snel weten :) )
kijk eens mij een of andere motor / scooter toko.
die hebben dat wel.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 November 2002 @ 14:06:
[...]

kijk eens mij een of andere motor / scooter toko.
die hebben dat wel.
Moooi!!!
Zanx voor de tip!

Verwijderd

pics weer pleite??

• robbert
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 30-11 13:41
weer kruisjes

Verwijderd

ok , ben heel blij dat ik dit topic niet omhoog heb hoeven kicken maar dat iemand anders dit even gedaan heeft.Hoe zit het nu met je buckyball ( C60 atoom) mod?Was er zeer benieuwd naar.Weer eens wat anders dan die window mods en paintjobs.Is er nog wat gaande of heb je het plexiglas en de profieltjes het raam uitgeholpen?

Verwijderd

Topicstarter
Testprofiel is al wat langer binnen. Mijn mod ligt eerlijk gezegd nu op het moment EVEN stil. Ik ben nu even met het 2e deel van mijn chieftec mod beezig, als ik die af heb ga ik weer verder :) ... Heb nu al ongeveer voor 50€ aan primer, lak, vernis enzo gekocht en ook al behoorlijk wat gespoten... Binnekort pics als ie af is... (Nu worden de mensen hier nog nieuwsgieriger, 2 mods om op te wachten, haha)...

• Kristof
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-11 08:40

Kristof

is een Belgisch product

heb je een verwachte releasedate van je mods? dan weten de mensen hier dat ze de eerste x dagen niet moeten komen vragen....

"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone

Pagina: 1 2 Laatste