Toon posts:

[Asus v8460]Welke detonator?/ Refresh rate fix?

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Heb zojuist een nieuwe PC aangeschaft en ben er zeer tevreden mee :). Specs:

AMD XP 2200 +
MSI KT3 Ultra2
512 DDR PC 2700
Asus v8460
SB Audigy 1394

etc.

Nu lees ik overal over het refresh probleem met een nvidia kaart icm een Athlon XP. Dus heb ik een aangepaste detonator incl. refresh fix gedowned van www.guru3d.com .
Als ik de bijgeleverde Asus driver gebruik haal ik rond de 12000 in 3dMarkSE, bij eigenschappen van het beeldscherm kan ik dan echter niet hoger dan 85 Hz gaan op bv 1024 x 768(met het vinkje van "modi die deze monitor niet ondersteund verbergen"). De kaart en de monitor kunnen wel veel hoger aan, maar ik kan het dus niet selecteren. Met deze nieuwe driver valt de score terug naar 8000 :|.

Ik heb deze in eerste instantie gebruikt omdat het de meest actuele waren incl refresh fix -> winxp2942-refrfix. De refresh tool wordt ook los aangeboden, maar geeft vaak een waarschuwing dat ze incompatibel zijn met release 27.00 of hoger en ik zou toch wel graag de meest krachtige gebruiken.

Afijn, samengevat: Wie kan me vertellen welke detonator ik het beste kan gebruiken met deze hardware en hoe ik het refresh probleem opgelost krijg? Als laatste een vraag over de "aanvullende eigenschappen" van de kaart: Heb AGP op 4x ipv Auto gezet en bij OpenGL Vertical sync op altijd uit ivm frameraise, zijn er daar nog enige tips om dingen aan te passen?

Bvd.

Verwijderd

we heten tweakers dus we vinden zelf uit wat de beste drivers, instellingen zijn etc, zelf eerst uitproberen voordat je hier een vraag steld

Verwijderd

Welke drivers ?

En die fix kun je genoeg over lezen in de laatste detonatortopics. Even zelf op zoek aub :)

Dit topic is gesloten.