Toon posts:

na de tweak van alcatel adsl modem?!!

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heb net al gepost en gezocht maar kom niks verder.
Ik moet mijn telnet dichtgooien (tenminste zorgen dat er van buiten af niet gewoon via mijn ip verbinding kan worden gemaakt met het menu van het modem) en zorgen dat mijn beveiligde verbindingen ook werken.

Hoop dat iemand mij kan helpen.

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:14

ShadowBumble

Professioneel Prutser

ik snap eigenlijk nikx van wat je nou probeerd te zeggen maar als je doet op het feit dat je denk dat iemand naar jouw modem kan telnet van buiten af :S

Lijkt me sterk ik heb er nog nooit van gehoort bij mijn router

Heb zelfde type router btw

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-08 11:15
Welke search heb je gebruikt deze: http://gathering.tweakers.net/forum/find of heb je deze searchengine gebruikt.
De search die bovenaan wordt weergegeven is namelijk nog niet helemaal tip-top in orde: Tijdelijk extra searchengine.

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Ik geef je in je eerste topic een site (www.bruring.com) en nu open je een topic dat je niks kan vinden :?

http://www.bruring.com/nu...iewarticle&artid=6&page=1

Daar staat (onderaan laatste stukje text) wanneer jou "probleem" voorkomt.
Nu kan je zelf simpel uitzoeken hoe je dit moet oplossen. [sub]**hint** zoek het programma "alcatel auto portmapping by mir" en daarmee kan je aanzetten wat nu uit staat"

Mocht dit niet werken dan kan je ook nog eens zoeken op poort forwarding, maar lees iig die guide door.

[ Voor 0% gewijzigd door Attilla op 11-10-2002 19:13 . Reden: typo ]

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-08 11:15
trouwens met de search gevonden:
ADSL Modem Tweak Probleem
ADSL modem na tweak helemaal leeg *HELP*
adsl modem tweak vraagje
Tweak ADSL Modem probleem
adsl modem tweak

Ik heb met de search gezocht op tweak+adsl+modem en dan alleen gezocht op titel en alleen in Internet&Telefonie.

succes ermee want deze zal zo wel weer op slot gaan.

oh ja: wellicht hier iets aan: http://www.weethet.nl/dutch/adsl_mxstream_alcatelhack.asp

• Attilla
  • Laatst online: 23-06-2021
larsemenneke schreef op 11 oktober 2002 @ 19:16:
trouwens met de search gevonden:
ADSL Modem Tweak Probleem
ADSL modem na tweak helemaal leeg *HELP*
adsl modem tweak vraagje
Tweak ADSL Modem probleem
adsl modem tweak

Ik heb met de search gezocht op tweak+adsl+modem en dan alleen gezocht op titel en alleen in Internet&Telefonie.
Misschien is het handig om de volgende keer als je de search demonstreert ook topics te geven waar daadwerkelijk het probleem in voorkomt. Het is namelijk zo dat in geen van deze topics het probleem naar voren komt. Sterker nog, deze topics komen er helemaal niet bij in de buurt.

En het onder een topic zetten dat deze draad waarschijnlijk dicht gaat is niet echt handig (in dit geval heb je wel gelijk, denk ik), maar stel dat de moderator het niet met je eens is dan staat dat nogal raar.

• Xandrios
  • Laatst online: 13:18
Maurice16, dit is ondertussen al het 3e topic van je dat opend over dit onderwerp. Ook deze gaat weer op slot.

Voor de laatste maal; Je probleem is best in de search te vinden.

En zoals je waarschijnlijk ondertussen wel begrijpt, het is niet de bedoeling dat je een nieuw topic opend als een mod je vorige topic heeft gesloten.

Ben je het niet eens met het slotje, zie hier :)

Dus nogmaals; via de search is echt alles te vinden over het tweaken / untweaken van het alcatel modem.

Succes !
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.