Front usb aansluiting haalt moederbord niet

Pagina: 1
Acties:

• BasvanS
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Ik heb ongeveer een week geleden een Thermaltake xaser 2 gekocht, de kabel die mijn 2x front usb op mijn moederbord moet aansluiten, is echter iets te kort .

Kent iemand dit probleem, en weet iemand hoe ik dit kan verhelpen, kan ik mischien op een makkelijke manier de kabeltjes verlengen?

Als je nuttige info hebt please tell me!

• BasvanS
  • Nu online
scheelt zon 5 cm ( kabel meot van helemaal boven in de kast naar ondere )

• jordan2k
  • Laatst online: 09-08 21:29
* welkom op GOT lees eff de FAQ http://gathering.tweakers.net/forum/faq en je weet wat wel en niet mag. lees vooral eff dat stukje over het niet kicken binnnen 24 uur.

* om op het probleem terug te komen kan je niet een 5 1/4 slot lager nemen zodat je meschien net die 5cm haalt. verlengen kan natuurlijk wel moet je wel netjes doen enz gewoon met een stuk zoveel aderig draad als je nodig hebt en goed opleten met kleuren en hoe ze getwist waren enz..

[ Voor 0% gewijzigd door jordan2k op 11-10-2002 18:56 . Reden: Aanvulling + link ]

• BasvanS
  • Nu online
Kan geen slot lager er is namelijk maar 1 open slot de rest zit achter een deurtje

en effe over dat verlengen zijn er geen verlengkabeltjes te koop??

• Tweaker.nu
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:40

Tweaker.nu

we all float down here

ik heb dat probleem opgelost door de kabel gewoon door te knippen, twee kroonsteentjes :) en wat gekleurde draadjes, werk nu al tijden prima !

yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today....

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Ik had een 10 polige flatcable met aan beide kanten zo'n blokje als je USB kabel ook heeft. Heb een paar paperclips gepakt, die in 10 stukken geknipt, in elk gat een stukje, blokje van flatcable en USB kabel inelkaar en vervolgens het andere eind van de flatcable op je USB header van je moederbord prikken.

• BasvanS
  • Nu online
Bedankt voor alle tips, het probleem is al opgelost kreeg net een mail van thermal take dat ik een langere kabel opgestuurt krijg het probleem was bij hun reeds bekend :)
Pagina: 1