Een tijdje geleden deed mijn PC het spontaan niet meer, dus wilde ik windows (XP)opnieuw installeren. Mijn PC vond dat echter geen goed idee en gaf een foutmelding (Bauw scherm --> windows kan niet geinstalleerd worden, controleer de schijf op fouten en virussen blabla. Schijf bevatte geen fouten en na een format waren de eventuele virussen ook wel weg lijkt me). Ik dacht: nou ja dan maar geen XP, windows 2000 is er ook nog. Die gaf echter dezelfde fout. Ik dacht toen laat ik eerst windows 98 erop zetten en dan upgraden naar 2K/XP. Windows 98 kon erop gezet worden, maar windows XP/2K liet zich nog steeds niet installeren.
En ik heb er nu nog een ander probleem bij, namelijk: in windows ME/98 ziet mijn PC de cd-rom speler niet (in dos wel gewoon). Ik heb de cd-rom speler ook al verwisseld voor een andere. Maar die ziet ie ook niet (ook niet na herinstallatie van ME)
Ik hoop dat hier iemand mij kan vertellen, waar het probleem ligt en wat ik er aan kan doen.
Oh ja. Ik heb een amd 900MHz, 256 MB ram, 40 gig Maxtor hd.
En ik heb er nu nog een ander probleem bij, namelijk: in windows ME/98 ziet mijn PC de cd-rom speler niet (in dos wel gewoon). Ik heb de cd-rom speler ook al verwisseld voor een andere. Maar die ziet ie ook niet (ook niet na herinstallatie van ME)
Ik hoop dat hier iemand mij kan vertellen, waar het probleem ligt en wat ik er aan kan doen.
Oh ja. Ik heb een amd 900MHz, 256 MB ram, 40 gig Maxtor hd.
Elvis is dood, Mozart is dood, Einstein is dood en ik voel me ook niet zo lekker...