Toon posts:

Driver voor de Leadtek Winfast A 250 LE ??

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hi There,

in de enorme stapel topics over drivers ben ik het spoor bijster geraakt, dus toch maar een aparte vraag.

Ik heb een nieuw systeem in elkaar geschroefd, waarin een Leadtek Winfast A 250 LE kaart zit (is gebaseerd op de GF 4 Ti 4200 128 MB DDR).

Nu kan ik een paar dingen doen voor wat betreft de driver en ik hoor graag wat het beste is;

1) de driver gebruiken die Windows XP zelf kiest bij de install
2) de driver gebruiken die bij de kaaet geleverd wordt
3) de nieuwste driver gebruiken van de leadtek site (de W2K_GF4TI_20416.exe)
4) een driver downloaden van de nvidia site. Daar komt een wirwar aan drivers voor, al dan niet met certificering. Ik denk dan aan de 40.72, waar je zowel hele positieve als negatieve geluiden over hoort.

Het systeem draait op Win XP pro NL, en heeft een Epox 4 BEA MoBo, een P4 2,4 Ghz 533 fsb, 512 Mb DDR (kingston), verder de gebruikelijke zaken als floppy, dvd-rom, cd-rw, een 17" Philips TFT monitor (de 170B2T Black) ed.

Graag jullie advies.

Alvast bedankt,

Headshot.

• MAZZA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 14:00

MAZZA

Barbie is er weer!

Gewoon benchen welke de beste is :?

• kleefding
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-08 08:28
pak gewoon 40.72 werkt hier ook prima op een club3dti4200, en ze zijn een stuk sneller dan de standaard drivers van xp.

als de 40.72 niet goed werkt kan je altijd nog andere zoeken

Verwijderd

gebruik lekker de laatste drivers op de site van leadtec, of gewoon de detonator drivers downloaden. Gewoon even uitproberen lijkt me :?

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Dit is gewoon een kwestie van proberen. Test er een aantal en neem de snelste/stabielste. Zie ook dit.

En zet ook liever niet je naam onder een post: Begroeting onder posts & replies

Dit topic is gesloten.