Toon posts:

Klein Informatica

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit zo de forum te lezen en natuurlijk lees ik ook het Klein Informatica verhaal.

Nu moeten de mensen die daar gekocht hebben, mij eens een paar dingen uitleggen

Ik zie er bedragen van duizenden guldens bij staan mbt de vorderingen. Ik begrijp dat het erg kut is, dat is gebeurd is. Maar bij mij reist de vraag : Hoe kan het nu dat een klant zoveel geld van het bedrijf terug krijgt ?? Ik betaal uit principe NIETS vooruit en laat het onder rembours leveren OF zeg dat ze het bedrag van mijn rekening mogen schrijven (normaal krijg je een acceptgiro thuis ofzo), dus een 1 malige machtiging. Mocht er iets verkeert gaan (dus binnen een week mijn spullen niet in huis ofzo) dan bel ik de bank en zeg dat er geld van mijn rekening is gehaald zonder mijn toestemming en dat het PER direct terug gestort moet worden (je zet er toch geen handtekening voor)

Maar als ik 1 van deze 2 zaken niet kan, dus ik ben verplicht om op voorhand ZELF het geld over te maken, dan koop ik mijn spullen wel ergens anders. Vandaar dat ik me dit afvraag

Ander vraagje is : Stond Klein zo goed bekent dan ?? dan iedereen er zoveel bestelde ?

En laatste vraag : Waarom zochten jullie ze niet op, als ik mijn poen kwijt ben en mijn spullen niet heb, dan rij ik er wel ffies langs hoor

Anyway, ik ben erg nieuwsgierig naar hoe dit heeft kunnen onstaan, hebben veel mensen te veel vertrouwen ?? of ben ik neurotisch ??

Let wel : Ik wil geen verhitte reacties, maar ben door alle commotie, de draad een beetje kwijt

Verwijderd

We zijn allemaal in rouw. Daarom kunnen we nog geen antwoord geven op je harteloze vragen. We zijn allemaal slimme tweakers, dus niet zomaar makkelijk ergens in geluisd. Hierbij vraag ik of je de week stilte die er in acht word genomen voor ons ook wil eerbiedigen. Dankjewel.

p.s. Klein Informatica: Afbeeldingslocatie: http://geocities.com/r337m0nk3y/dvv/boid.gif

Verwijderd

Topicstarter
hahahahaha, welk teken is die middelvinger ?

En natuurlijk ben ik al stil :P
Ik vroeg me het alleen zomaar af, ik koop al ruim een jaar diverse dingen via internet (ook zakelijk) dus ik mag zeggen dat ik RUIME ervaring heb met aankopen doen. Dus ik vroeg me dat gewoon af...

En het spijt me heel erg voor iedereen en hoop dat iedereen zijn geld terug krijgt !!

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-08 22:08

Vidra

Vragen?

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>[b]

Ik zie er bedragen van duizenden guldens bij staan mbt de vorderingen. Ik begrijp dat het erg kut is, dat is gebeurd is. Maar bij mij reist de vraag : Hoe kan het nu dat een klant zoveel geld van het bedrijf terug krijgt ?? Ik betaal uit principe NIETS vooruit en laat het onder rembours leveren OF zeg dat ze het bedrag van mijn rekening mogen schrijven (normaal krijg je een acceptgiro thuis ofzo), dus een 1 malige machtiging. Mocht er iets verkeert gaan (dus binnen een week mijn spullen niet in huis ofzo) dan bel ik de bank en zeg dat er geld van mijn rekening is gehaald zonder mijn toestemming en dat het PER direct terug gestort moet worden (je zet er toch geen handtekening voor)[/quote]Nou het is heel simpel KLEIN INFORMATICA heeft bij de meeste mensen het geld ZONDER toestemming van de rekening gehaald, men moest het rekening nummer hebben vanwege de creditwaardigheid. Wat wel vaker gebeurd als je handeld in verschillende dingen.

Ook bij mij is er geld van me rekening afgehaald, zonder handtekening of enige vorm van toestemming. En daar zitten de meeste dus mee.

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Verwijderd

Mensen bestellen bij klein, omdat ie goedkoop was, daarom zijn er zoveel gedupeerd en de bank vorderd ook niets terug, ik weet alleen niet precies waarom, waarschijnlijk omdat klein toen failliet was, maar laten we hier niet op dit forum over spreken, doe het op de wat grotere, die al eerder is gestart.

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan me vergissen hoor, maar als de bank geld van JOU rekening laat afschrijven, ZONDER jou SCHRIFTELIJKE toestemming, dien de bank toch voor de kosten op de draaien ??
Want dat is "diefstal" Als je via de telefoon zoiets regelt met de bank, wordt je waarschijnlijk snel afgewimpelt, ik zou zeggen, ga eens op bezoek bij de bank en vraag hoe dat kan... Maar ik geloof dat je dat tot maximaal 3 weken na de overboeking kan laten doen en die tijd is zo om... :(

Welk tekentje is die middlefinger nu ?

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://geocities.com/r337m0nk3y/dvv/boid.gif

http://geocities.com/r337m0nk3y/dvv/boid.gif

Hij staat op dit adres en je moet in je bericht img tussen deze haakjes [] aan het begin van dit adres en /img met [] aan het einde.

Verwijderd

Topicstarter
grapjas :P

Verwijderd

Ik had bij klein informatica een geuillemot fortissimo geluidskaart besteld. Overal was die geluidskaart 100 tot 130 piek vandaar dat ik em bij klein informatica bestelde, want daar kostte de geluidskaart maar 75 piek. Toen ik em had besteld kreeg ik em maar niet binnen. Dus ik naar hun bellen en toen kreeg ik em toch opgestuurd. maar ze hebben nooit het geld van mun rekening afgehaald.... daar baal ik natuurlijk ENORM van

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://geocities.com/r337m0nk3y/dvv/boid.gif

Verwijderd

Echt wolvie, het werkt.

• digifun
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

digifun

Als geld onterecht van je rekening is afgeschreven staat er een langere termijn voor dan 3 weken. Als er geld is afgeboekt zonder handtekening of toestemming kun je gewoon de bank aansprakelijk stellen. Het is het beste om direkt het hoofdkantoor te benaderen Als je de bank aansprakelijk stelt ben je tenminste ook zeker van je geld , zelfs als je een rechtzaak tegen klein informatica wint kun je nog van een kale kip geen veren plukken.

u can fool all people some time and fool some people alltime

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:16

Tourniquet

Hiya, fellas!

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Verwijderd

Ja, dat had ik ook al gemeld enne waarom gebruik je nu weer de leus die Klein op zijn site heeft gezet?
Pagina: 1