Toon posts:

Gforce MMX 64mb - standaard 2 monitors

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de driver van mijn grafische kaart geinstalleerd (zie titel) nu krijg ik alleen de keuze uit twee monitoren zie: http://home.wanadoo.nl/wwwnet/monitor.jpg, worden mijn prestaties op de goede monitor nu minder? Ik heb al geprobeerd de standaardmonitor te verwijderen maar hij blijft deze op de 1 of andere manier gebruiken......

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-07 12:59
Je hebt, neem ik aan, ook echt 2 monitors aangesloten?
Het enige verschil wat monitor drivers afaik uit kunnen maken is je refresh rate, resolutie en kleurdiepte... als je dat allemaal gewoon kan instellen (bv 1280x1024 32bit 100 Hz oid) dan is 't prima. Kan je hooguit iets van 1024x768 256 kleuren 60 Hz, dan heb je toch een probleempje ;)

edit: ik zie op je screenie dat je 1024x768 op 32 bit hebt. De standaard monitor ondersteunt geen 32 bit afaik, dus er is waarschijnlijk niks aan de hand, afgezien van het feit dat het toch best irritant is :+

Verwijderd

Topicstarter
ik kan kiezen voor 70 hz max. maar dat is geloof ik de bedoeling op mijn monitor, de max resolutie is idd 1280*1024 32 bits, ik heb maar 1 monitor aangesloten??!!

Verwijderd

Topicstarter
herstel max 1024 * 768 32 bits, ik kan allebei de monitoren in of uitschakelen maar niet gelijktijdig ???

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-07 12:59
offtopic:
Afbeeldingslocatie: http://images.tweakers.net/forum/templates/got/images/icons/edit.gif is een handig knopje ;)

Gebeurt er iets als je 1 van de 2 uitschakelt? Probeer het met allebei eens.
Gelijktijdig uitschakelen kan uiteraard niet, want dan zou je niks meer zien :+

Verwijderd

Topicstarter
ja ik kan bij de verkeerde monitor andere resoluties kiezen, ik heb uitgebreidere keuzes, telkens als ik de standaardmonitor verwijder installeert hij toch opnieuw de monitor ik heb deze monitor geprobeerd te wijzigen en de goede driver te installeren en de andere monitor te verwijderen maar dan installeert ie toch weer dat tweede beeldscherm ik heb geprobeerd de monitor uit te schakelen in alle hardwareprofielen maar nix werkt ????

Verwijderd

Als je monitor 2 selecteerd en dan het vinkje bij 'bureaublad uitbreiden naar deze monitor' o.i.d. weghaald?

Verwijderd

Topicstarter
vinkje is al weggehaald????

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-08 09:43

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Heb je toevallig een tv aangesloten op je tv-out? Dat is die stnadaardmonitor die herkent word naar alle waarschijnlijkheid... En verder is een stnadaardmonitor iets anders dan een standaard VGA grafische kaart, gezien alle duffe reacites hier... Een standaardmonitor kan meestal juist _meer_ aan dan een plug&play monitor, omdat deze niet bij de monitor controleert of de in te stellen waarden ook echt ondersteund worden...

Verwijderd

Topicstarter
nee ik heb er geen tv op aangesloten natuurlijk wel een tv out, het vervelende is dat mijn prestaties er dus wel op achteruit gaan door die 2 monitors ipv 1. ik kan nl. maar een max res. van 1024*768 kiezen op beide monitors welke ik nou ook inschakel

Verwijderd

Je kan ergens bij advanced kijken of force detection aanstaat.

Verwijderd

Topicstarter
helaas, dat levert ook niets op

Verwijderd

videoplanken en beeldkannonen topic?? :)

• CaMmY
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-08-2025

CaMmY

Water, Gerstemout en Hop

heb je wel de goede driver gedownload ??

/me Een echte patomaan

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 15:07
Verwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 16:34:
videoplanken en beeldkannonen topic?? :)

Dat kun je wel zeggen ja :)

AVH >> VB

Mijn Home Cinema in aanbouw

Pagina: 1